Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2015 15:43 - Черешката у блого-обърканата Юлия
Автор: hloris Категория: Забавление   
Прочетен: 1832 Коментари: 10 Гласове:
9

Последна промяна: 09.02.2015 00:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Черешката на блого
    Юлия съм аз...
    и  влюбена съм в  Гого
    врява вдигам чак до Богу...
    Във всеки блогър виждам
    само теб,любими,
    ела ме бързо ти вземи ма
    и у дома ти бързо отведи ма...
    С твойто име лягам,
    с твойто име ставам,
    смеят ми вече всички
    блогови звездички...
    Ах...ох...ах....
    Мили мой ти ,Гого,
    що са тъй покри
    и мен остави да се мъча,
    да те търся,и копнея
    в тез блогови горички,
    гдето във всеки втори
    припознавам тебе аз...
    Ела ма бързо отведи,
    че подмокрена си ходя аз,
    дори в този мраз....
    ах..ох...ах...
   ще припадна в изнемога
   вече в този час...
   Ела си,Гого,
   моля ти се с пълен глас,
   щом та видя,щом та зърна
   при вида ти ще ти скоча
   като някоя лъвица,
   ще те схрускам аз завчас
   толкоз много гладна съм
   за тебе аз...
   ах...ох...ах
 
  
  Моля  да не ми се сърдите,ама това на прима-виста...

  Моля,от сърце Ви моля,
  избавете ме от таз неволя
  Гого аз да са наричам
  и на Юлия задълженА да съм...
  да я...обичам...
 
   хахаха:)))))
   смея се в захлас,
   нали съм вече
   аз един от вас,
   гоговци безбройни,
   в строй се наредете,
   Юлия вие улеснете,
   че се обърка много тя,
   блоговата гора и отесня...
   Го-го е по/здравият/ наш
   всички влезте вече в час
   Гого ни е нашата игра любима
   нали сме вече цяла пасмина...
  
 


   Моля да коментират само така желаните от Юлия Гоговци...
   другите могат просто да гледат...сеир...

   Благодаря на Юлия все пак,че изкара на светло снимката на
   прословутия Гого,защото ако наистина това е той,не бих
   искала да го засичам в реалния си живот...
   Да зная от кого да се пазя все пак,т.е.
   по-скоро да ме пазят! :)
  
 

  
   
  
  
   
   
   




Гласувай:
9



1. anin - :))
08.02.2015 16:28
Когато приемаме нещата откъм забавната им страна, по-лесно се справяме и оцеляваме.
Весело е стихотворението, предполагам мадам Джулия ще го оцени ;))
цитирай
2. troia - Напълно
08.02.2015 17:22
съм съгласна с Ани. Тя и мен "вдъхнови" и написах разказче за несподелената любов. Беше ме посетила и го хареса. Джулия може да бъде източник на много нови идеи, но всичко зависи от гледната точка...
Дано да открие щастието и тя някой ден!:))
цитирай
3. donchevav - Тъжно е стихотворението, не е за...
08.02.2015 17:55
Тъжно е стихотворението, не е забавно....Предполагам, че и ти не се забавляваш, скъпа Хлори! Присъединявам се към пожеланието на troia - Джулия наистина показва друг ракурс - на слабостите ни, поне с мене винаги е било така...И аз й пожелавам да намери това, което така мъчително търси! А сърцето ми си остава при тебе, приятелко! Дано скоро намериш правилния път - готова съм да помагам! Прегръдка!
цитирай
4. hloris - Охо....
08.02.2015 19:05
Здравейте дами, аз съм ГоГо,
търся си жена у блого,
но все на Юлия попадам
и съвсем у паника изпадам!

Го

(да не ме бъркат с Чу, че може и той да е ГоГо)


Нима се Гого появи?!
Бързо с твоя никнейм цъфни,
че май ще я играем ний на го,
а това дали е толкова добро?!

Паролата я вече знаеш,
но,Го,не бива толкоз да нехаеш,
че въпреки,че е само на игра
и тук си има твърди правила.
цитирай
5. anin - Прости на Ю. :)
08.02.2015 19:33
Въпреки, че прекалява с тия щуротии, поне едно добро направи, провокира те да разкриеш поетичните си способности, и то доста добре се справяш! С нея сме бивши блогови приятелки, и
казвам ти, колкото вижда, че някой по се дразни и ядосва, тя толкова повече го дърпа за "опашката"!
Нали така правиш, Джу?!
цитирай
6. hloris - :)
08.02.2015 19:42
О,вие,Гогови душички,
колко сте ми мили всички,
Юлия ви толкоз изтормози,
а вие и добро желаете,
момък тя да си намери,
само че да може с Гого да се мери...

Туй и аз и го желая
цитирай
7. christof - Хуй-ку
08.02.2015 20:55
Аз съм Гого Панагюрски
и обрязан съм по турски.
Искам бързо да наклецам
Юлка във гъзеца.
цитирай
8. hloris - Всъщност...
08.02.2015 21:05
колкото и да искам,аз не мога да простя на "лейди" Юлия нейните изцепки по мой адрес...и да,това не е стихо...това е...ПАРОДИЯ,или по-скоро плах опит за такава,защото в това да се гавриш със самоличността на хората аз не виждам нищо хубаво и достойно...

пп.И нагла при това,ще идва да ми благодари в моя собствен блог?!?
Боже,боже,ела слез и си прибери вересиите...

Жена съм,Юлио,откъдето и да ме погледнеш,злобееш ли,че се опитваш да ме изкараш някой който не съм?!
И то харесвана и желана жена...и обичана при това...
Но ти си далееече от всичко това...да се занимавам повече с теб означава просто да преливам от пусто в празно...хаха,сетих се за един типично мъжки израз:
" да си го местя от единия крачол в другия"...
Сори,че не мога да го направя просто,защото съм си аз...една жена.

Стой настрана от този блог,сега и завинаги!

цитирай
9. hloris - Не мога да толерирам простотиите на едно лице,
08.02.2015 21:32
което се гаври с всички вас,моите приятели,която прогони една моя приятелка от този блог...самите вие ми споделяте,че се притеснявате,и вечно сте под стрес и напрежение,влизайки в блога.

ДОКОГА,ДОКОГА ще си затваряме очите,и ще се правим,че НИЩО НЕ СЕ СЛУЧВА?!

ИМАЙТЕ ДОСТОЙНСТВО,БЕ ХОРА!!
ПРОСТО ДОСТОЙНСТВО!
цитирай
10. hloris - Който иска телефона ми
08.02.2015 22:28
мога да му го дам евентуално на негов мейл...никакъв проблем от моя страна,по МОЯ ПРЕЦЕНКА

Хаха,хубав мъж този Гого бе,и млад,сега разбирам защо Юлия толкова рони сълзи по него.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2241342
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17945
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930