Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2015 22:48 - Тест за ИСКРЕННОСТ и ИСТИННОСТ-и МРЪСНИ ИГРИ
Автор: hloris Категория: Технологии   
Прочетен: 770 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 20.10.2018 17:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
в знак на съпричастност и подкрепа просто,ако ви харесва този блог,то гласувайте за него....
И обратното,ако не ви харесва,то гласувайте с отрицателен вот.
Не желая никакви коментари...просто едно мълчаливо гласуване.
Поста ще бъде деактивиран в понеделник сутринта.
Гласувайте тук и за другия ми блог с ник" еllia",ако ви харесва.
Тази нощ някой по малките часове беше ровил в архива на другия ми блог,и беше активирал всичките ми чернови,някои просто нахвърляни като идея,замисъл...
 Да си пишеш с някой на лс,и той въпреки,че знае,че се четат да те подвежда,вместо да ти предложи да комуникирате другаде...МЪЖКАРСКО...нали?!
Боклукът си остава боклук под какъвто и ник да се скрие,
защото веднага бива разпознат по злобата,която бълва...
Как беше:
"Вълкът козината си мени,но нрава никога".
Е,тук кучета и вълци няма.
Има хиени и чакали,които се хранят с мърша.


Ето,заради това нещо,ако до понеделник сутрин аз не събера определен брой гласове,то ще си тръгна от тук...
завинаги.
Това не е шантаж и манипулация, а е самата Истина този път.

Ебати интелектуалния сайт,в който клюките,интригите,доносите,и сплетните на лс са издигнати в култови божества....но това никак не ме учудва,имайки в предвид реала...с риск пак да бъда нарочена,че цитирам
някого.
Разбирате ли,тъпо ми е вече,и скучно,от моите 100 и незная колко любими блога пишат едва има-няма десет човека...
За какво да стоя тук?!
Всеки ден протича като по някакъв познат сценарий,борба за първа,да си премерим егото,да видим кой е кой по-по-най,да гледаме как да прецакаме някого по някакъв начин...безобразно жалко,тъпо и скучно...та аз тези неща мога да си и гледам и в реала...не мислите ли?!

Най-много,вече в повече ми идва лицемерието между хората?!
И какъв е тогава смисълът от едно блогуване....
о,не....мерси.

Изпадам в размисъл до понеделник...щом едно място започне да ме натоварва,вариантите са два:
1.Или сменяш мястото
2.Или сменяш хората

Има ли друг вариант?!
Въпросът ми е риторичен в случая.

Щастливи бъдете,вие дребни,нещастни душички!
Желая много щастие от сърце.





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2234442
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17943
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930