Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2021 21:31 - И З Б О Р И 2021 -Крачка напред в разбиване на статуквото
Автор: hloris Категория: Политика   
Прочетен: 2471 Коментари: 11 Гласове:
10

Последна промяна: 04.04.2021 21:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Вече са и факт новите избори 2021,и то в крайно усложнена епидемиологична обстановка....Факт са и партиите,които ще влязат в бъдещето Народно събрание.
И за моя най-голяма радост се разбива толкова дълго съществуващия,а и вече изчерпан откъм смисъл и най-вече съдържание двуполюсен модел на управление.
Факт,който лично мен много ме радва,че и ДПС са изместени от третото място в бъдещето управление....нищо,че това е партията на Слави Трифонов...важното е,че те,ДПС,губят позициите си на балансьори,каквито бяха досега....по-добре чалгари,но родолюбци,отколкото турци...стига толкова...Баста.
Радва ме и факта,че в бъдещото управление влизат още няколко политически партии,което само по себе си ме навежда на мисълта,че вече няма да има едно еднолично управление,а и се губи и опозицията като такава.
Явно е,и силно се надявам,че ще стане така,да се сформира едно силно управление на експертно ниво-бъдещия кабинет да бъде кабинет на експерти,на личности,а не на представители на отделни политически формации.

Дано най-сетне имаме такова правителство,което да защитава именно интересите на тези,които са го избрали...да бъде правителство както писах по-горе....правителство на експерти.

Успех на всички партии,които са заслужили вота на своите избиратели да бъдат там.
Остава единствено да оправдаят доверието на своите избиратели и както се казва да работят на ползу роду.

У С П Е Х най-вече на новите политически партии,които дано да размътят малко тинята и блатото,внасяйки нов полъх в този тъй стар наш парламент.



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - 7 партии в парламента...толкова колкото са цветовете на дъгата...
04.04.2021 21:39
дано това е на късмет...изстрадалият български народ го заслужава...най-вече той,който изнася на своите плещи този тъй ненормален наш преход,на който не му се вижда края
цитирай
2. milady - :-))) Reklamaaaa...
04.04.2021 21:58
...многоо хубав..текст...авторски...)
хльори..ти, май се зарадва, сестроо..

само, един кратък въпрос,ако...
как, го виждаш..това "разбиване на статуквото"..)
след като, самото ти Заглавие, е..такова 'дрто' клише..
и цявлото ти Чалгарско, изв, поведение..
и си личи.Уви!
цитирай
3. hloris - Юлия,
04.04.2021 22:15
как аз го виждам това разбиване на статуквото?!?
Ами ти наистина ли не го виждаш?!?

Направо съм наистина щастлива,РАЗБИВА СЕ ДВУПОЛЮСНИЯ МОДЕЛ НА УПРАВЛЕНИЕ...ГЕРБ И БСП,И ДПС по средата като балансьор между тях....явно и отрудените българо мохамедани се усетиха,че те докато копаят картофените си ниви и тютюневите си насаждения,то на Ахмед Доган му се проправя подземен,под морето канал до неговите сараи на нашето,БЪЛГАРСКОТО,Черно море....

Аз съм безпартийна,но....но....съм луда и върла родолюбка.
Толкова от мен...засега.
цитирай
4. hloris - Тук е прав Каракачанов какво ще последва след изборите:
04.04.2021 22:46
"Или здрав разум,или политически егоизъм."

Дай,Боже,да е първото.

ИТН...партията на младите...засега води с едни гърди пред БСП....
А дано остане така до края.
Всяка нова партия заслужава своя шанс,има право на доверие,само така можем да продължим напред.

Слави е болен от ковид,но....ще се оправи,твърдо съм убедена в това!
цитирай
5. tonsun - А дали трябва да се радваме на тоя тъй ...
04.04.2021 23:06
А дали трябва да се радваме на тоя тъй "шареничък" парламент, който се очертава?!?
И аз не смятам, че се разбива някакво статукво... Защото не трябва да забравяме кой "роди" всичките тия политически субекти, кой от кой по-смехотворни във желанието си да ни убедят, че са бъдещите ни спасители.
Ако не преодолеят Егото си и не започнат наистина да мислят, как да продължим напред, ни очаква още по-голямо блато - служебен кабинет, нови 150 000 000 лв от НАШИТЕ пари за избори и стелеща се гъста мъгла за новата следизборна ситуация.... А да не забравяме, че ни чакат и президентски избори, които също струват пари... НАШИТЕ пари...
И да не забравяме и Ковид ситуацията...
Екстри на кубици очакват новите избранници. И едно е да говориш хубави слова и да обещаваш на ангро, а друго е да решаваш проблемите на страната и хората. А от това, което виждам на политическата сергия, надеждите ми са доста попарени...
И това... "Избори до дупка"... е само за тотално и окончателно откъснали се от истинската икономическа ситуация в страната!
На мен не ми е радостно... Тревожно ми е!
цитирай
6. hloris - Тревожно е....а трябва ли?!?
04.04.2021 23:43
tonsun написа:
А дали трябва да се радваме на тоя тъй "шареничък" парламент, който се очертава?!?
И аз не смятам, че се разбива някакво статукво... Защото не трябва да забравяме кой "роди" всичките тия политически субекти, кой от кой по-смехотворни във желанието си да ни убедят, че са бъдещите ни спасители.
Ако не преодолеят Егото си и не започнат наистина да мислят, как да продължим напред, ни очаква още по-голямо блато - служебен кабинет, нови 150 000 000 лв от НАШИТЕ пари за избори и стелеща се гъста мъгла за новата следизборна ситуация.... А да не забравяме, че ни чакат и президентски избори, които също струват пари... НАШИТЕ пари...
И да не забравяме и Ковид ситуацията...
Екстри на кубици очакват новите избранници. И едно е да говориш хубави слова и да обещаваш на ангро, а друго е да решаваш проблемите на страната и хората. А от това, което виждам на политическата сергия, надеждите ми са доста попарени...
И това... "Избори до дупка"... е само за тотално и окончателно откъснали се от истинската икономическа ситуация в страната!
На мен не ми е радостно... Тревожно ми е!


Съгласна съм донякъде с написаното от теб....написано от трезворазмисляващ и най-вече търсещ човек...за това,което си писал,да,тревожно е...относно егото,но силно се надявам да се стигне до някакво единомислие,а не до крайности,защото както ти казваш то всичко е на наш гръб,този на данъкоплатците.

Аз искрено се радвам за партията на Слави,защото той бе един от малкото,който подаде ръка,даде гласност,показа съпричастност към проблема на майките с деца с увреждания.
Сега остава освен думи да покаже и на дела,да разгърне програмата си на дела що се отнася до предизборната му кампания.

Мен ме тревожи друго....ниската избирателна активност...всеки втори българин не си е направил труда да отиде да гласува,а мен това ме плаши,защото това не е нищо друго освен знак на отчаяние и обезверяване....2% са пък българите,които са си направили труда да отидат до урните за да кажат не на всички политически представители,т.е. народът е отчаян и обезверен,и донякъде силно мразещ всичко,което нарича себе си политик...за мен това е плашещото и притеснителното,че я няма вярата у българина,онази силна вяра,с която той излезе на площадите преди 32 години време.
цитирай
7. valdor1355 - Нищо подобно, Хлори! Аз не отидох до ...
05.04.2021 07:47
Нищо подобно, Хлори! Аз не отидох до урните да гласувам, защото бях сигурна, че моят фаворит отново ще спечели и бях да гласувам в имението ни за новите рози, туи и други облгородяващи пейзажа ми растения. Никакво обезверяване няма- просто има по- важни неща от пускането на бюлетини. :)))))))
Поздрави. :) :-*
цитирай
8. hloris - Вал,ти си изключение от общото правило
05.04.2021 10:59
valdor1355 написа:
Нищо подобно, Хлори! Аз не отидох до урните да гласувам, защото бях сигурна, че моят фаворит отново ще спечели и бях да гласувам в имението ни за новите рози, туи и други облгородяващи пейзажа ми растения. Никакво обезверяване няма- просто има по- важни неща от пускането на бюлетини. :)))))))
Поздрави. :) :-*


И как така сади рози и туи след като навън валя нонстоп цял ден?!
При мен поне беше така.
Гласуваме на 4 години веднъж,и мисля си,че само този,който не се интересува от политика не ходи да гласува.
Ти май си от тях в случая.
Поздрави! :P
цитирай
9. valdor1355 - Валя дъжд, но аз бях по- упорита от ...
05.04.2021 15:52
Валя дъжд, но аз бях по- упорита от него, твърдо решена да ги сложа в земята! :-о :))))))) Нямам време да чакам, за да осъществявам желанията си. :)))))
Права си- изобщо не ме интересува политиката. Но това не е от липса на вяра, а от виждането ми, че всеки сам може да подобри стандарта си. Другото е, че наистина одобрявам ББ. За мен беше ясно, че той ще спечели и нямаше смисъл да ходя.... :)
цитирай
10. tonsun - Валя дъжд, но аз бях по- упорита от ...
05.04.2021 21:57
valdor1355 написа:
Валя дъжд, но аз бях по- упорита от него, твърдо решена да ги сложа в земята! :-о :))))))) Нямам време да чакам, за да осъществявам желанията си. :)))))
Права си- изобщо не ме интересува политиката. Но това не е от липса на вяра, а от виждането ми, че всеки сам може да подобри стандарта си. Другото е, че наистина одобрявам ББ. За мен беше ясно, че той ще спечели и нямаше смисъл да ходя.... :)



През 279 пр.н.е. епирският цар Пир печели победа над римляните в битката при Аскулум. Победата обаче му коства твърде много жертви и Плутарх казва, че след нея Пир възкликнал:
— Още една такава победа – и ние сме загубени!
Според други източници, думите му са:
— Още една такава победа и ще се върна в Епир сам.

Та и при Герб се получи нещо подобно. Победиха, но дали?
цитирай
11. valdor1355 - Валя дъжд, но аз бях по- упорита от ...
06.04.2021 06:57
tonsun написа:
valdor1355 написа:
Валя дъжд, но аз бях по- упорита от него, твърдо решена да ги сложа в земята! :-о :))))))) Нямам време да чакам, за да осъществявам желанията си. :)))))
Права си- изобщо не ме интересува политиката. Но това не е от липса на вяра, а от виждането ми, че всеки сам може да подобри стандарта си. Другото е, че наистина одобрявам ББ. За мен беше ясно, че той ще спечели и нямаше смисъл да ходя.... :)



През 279 пр.н.е. епирският цар Пир печели победа над римляните в битката при Аскулум. Победата обаче му коства твърде много жертви и Плутарх казва, че след нея Пир възкликнал:
— Още една такава победа – и ние сме загубени!
Според други източници, думите му са:
— Още една такава победа и ще се върна в Епир сам.

Та и при Герб се получи нещо подобно. Победиха, но дали?

С цялото ми уважение, Дон Тонсън, но както се вижда от управлението на ББ доволните сме много. :) Слави Трифонов не ме изненада, че е на второ място. Вероятно абсолютно никога те двамата няма да се коалират, за да съм напълно доволна. Това, което ме дразни е, че българите започнаха да хейтът здраво и Слави, но те са готови, че който и да е там ще има агресивни критици....:))
Поздрави. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2230974
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17941
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930