Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2014 16:47 - Ето това е пример за политика
Автор: hloris Категория: Политика   
Прочетен: 9100 Коментари: 67 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Възхищавам ти се,Путин!
  Ти за мен си образец,пример,как ТРЯБВА да се
  защитават и отстояват собствените,национални
  интереси.
  Дано и ние рано или късно да имаме политик от
  твоя ранг и класа!!




Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ще имаме друг път. Той има 70% одо...
10.03.2014 16:56
Ще имаме друг път. Той има 70% одобрение и е за трети път президент. У нас такъв човек няма.
Кога Русия ще ни освободи от НАТО и ЕС и ще ни приеме в БРИГС, кога?
цитирай
2. gratzian - Хитлер #2
10.03.2014 17:06
Баш като Хитлер. Обичан от народа и мислещ за своите сънародници зад граница.
Интересно ми е защо тези които го обичат толкова не отидат да живеят в Русия?
Какво ще го чакате? Ами - зминавайте...може и доброволци да се пишете, другари и да се биете в армията му. Тъй де...покажете на практика обичта си. ;)
цитирай
3. hloris - Да ти отговоря ли,Куш,какво мисля?!
10.03.2014 17:07
Ами май никога,защо са им на руснаците такива ветропоказатели и дупедавци като нас?!
Защо им е страна,която не си знае собствените интереси,като загуби своите пазари в Русия,и защо пък тя трябва да ни освобождава от НАТО,след като ние влязохме доброволно там?!
Винаги съм считала,че трябваше да се проведе референдум по този въпрос,но...
Да,съгласна съм с теб,че у нас такъв човек няма,поне на този етап,така че както казват старите баби "дупе да ни е яко".
цитирай
4. hloris - 2.gratzian
10.03.2014 17:25
Първо да уточня,че нито съм русофилка,нито русофобка...старая се да гледам реално на нещата.
Просто при така създалото се положение у нас ни трябва точно такъв човек,
който да се ползва с широка обществена подкрепа,и който може да въведе ред
в страната ни,защото това при нас не е демокрация,а псевдодемокрация,да не бъда по-остра в изказването си,че липсва всякаква такава...
Благодаря ти за препоръката,но бих се била единствено за кауза,която защитава нашите,собствени,национални интереси,и стоя тук,защото все още съм донякъде оптимист и вярвам,че рано или късно този зомбиран народ ще се събуди и осъзнае.
Аз не обичам държавата,обичам родината си.


цитирай
5. f873 - Какво сте, комунисти или капита...
10.03.2014 21:37
Какво сте, комунисти или капиталисти?
Икономика държава прави само ако е поела над 50% и е стимул за конкурентно способноста на частния бизнес - на принципа за равнопоставеност., стройно законодателство и контрол над него.






цитирай
6. christof - Вие не сте добре, бе, хора. Никак, ...
10.03.2014 21:39
Вие не сте добре, бе, хора. Никак, ама никак не сте добре.
цитирай
7. mt46 - Да,
10.03.2014 21:50
у нас няма авторитетни политици, държавници, които ясно и последователно да защитават националните ни интереси...
цитирай
8. hloris - 5.f873
10.03.2014 22:15
На първия ти въпрос-просто трезвомислещи хора.
Относно икономиката,тя е силна там,където има добре провеждана външна политика.
А вчера като го слушах Вегенин как мрънкаше при Кеворкян,просто загубих ума и дума...каквато ни политиката,такава и икономиката...недоносено бебе
А това твоето си е чиста утопия,хубаво би било,но на практика е неприложимо.
цитирай
9. hloris - 6.christof
10.03.2014 22:17
Жоро,както казват руснаците:
"поживем-увидем."
И тогава може да поспорим...
цитирай
10. hloris - 7.mt46
10.03.2014 22:20
Съгласна съм,но това не им пречи да манипулират общественото мнение и съзнание
така,както им изнася...важното е,че все пак има някакви наченки на "събуждане,на отърсване от летаргията,а това е добър знак.
цитирай
11. ko642 - Три пъти президент и два премиер :)
10.03.2014 22:29
Три пъти президент и два премиер :)

ПП: Не разбирам защо му се възхищавате? Ако прочетете поста на г-н Чолаков, излиза че Путин е доста недалновиден политик.
цитирай
12. zarenkow - Не знам по глупав син на готвач и офицер на мракобесни служби.
10.03.2014 22:42
Първо глупаците преди него в творчески ентусиазъм само разделиха собствения си народ на Русия и Украйна , а той надмина себе си по глупост да обяви и война по между им. Това е къде по лесно от справяне с корупцията, създаване на конкурентна икономика и градивен климат привличащ към себе си. Ако на това казваш защита на народа си, вече от същата тъпа боя са я правили тая защита с България и Македония. Същите работническо и предимно селски тъпунгери. В глупостта си са ненадминати, както и в жестокостта , корупцията, а сега и в изкуството им да развият глупостта си до съвършенство и да направят и Световна война. Това ще е върхът на селектираните в потомството им глупаци. Завиждай им. Недостижими са. То правилно такива , ако не ги убиват ги заключват за виниги.
цитирай
13. hloris - 12.zarenkov
10.03.2014 23:30
Военно положение все още не значи война.
Да,завиждам им,за това,че имат силно развито чувство за национална идентичност и достойнство,за това,че следват своя собствена политика...
А ние какво?!
Великите сили си мълчат по въпроса,но виж нашият външен министър пръв да заеме позиция,големите умници:DD
То следвайки пътя на твоята логика излиза,че целият руски народ е прост,тъп,и ограничен,и имайки в предвид,че все пак са славяни,то излиза,че ние ги следваме по глупост най-вече.
И не зная откъде ти хрумна да правиш тази аналогия с България и Македония,лично аз тук не виждам такава.
Що се отнася до корупцията,то погледни статистиката къде са те,а къде сме ние в класацията-ненадминати сме в това отношение.
цитирай
14. christof - Напълно подкрепям казаното от З...
10.03.2014 23:31
Напълно подкрепям казаното от Заренков. Не мога да си обясня какво толкова му се възхищавате на тоя дребен ка-ге-беец и пълен идиот. Като толкова много му се подмокряте, защо не си вдигнете багажа към матушка Россия?
Направо не мога да разбера защо големи хора се излагате по този начин.
Хлорис, много се извинявам, но щом отявленият болшевик Кушлявин е първият ти коментиращ, този постинг го пиши бегал у канализацията.
цитирай
15. hloris - Жоро,
11.03.2014 00:04
благодаря ти за препоръката:)
Както виждаш сам,блога е без модерация и всеки може да изложи своята позиция,
но БЕЗ да засяга и обижда други коментиращи,изключая домакинята,т.е. мен.
Този блог Е и Ще си ОСТАНЕ неутрален....
цитирай
16. zarenkow - Hloris военно положение дава възможност да прецениш,
11.03.2014 00:08
че може и да не получиш възможност да разбереш, че войната е почнала и свършила.
Аз не казвам, че не следва своята политика, казвам че е глупава и това едва ли е чест. Не разбирам достойнство да се подпишеш като гарант на някой и точно ти да го прецакаш. Аналогията с Македония не е просто аналогия. Едни и същи безродници разделят народа си и го противопоставят един на друг. На такива не се възхищават, такива ги трепят , като кучета. Моята логика е точно такава , десетилетия образците за поведение са неграмотни, лъжливи, жестоки и глупави екземпляри и тук и в Русия и на всякъде където е имало червен фашизъм. Това води до загуба на чувството за логика, справедливост, почтеност, истина. Липсата на тези качества наричам глупост и са факт на всякъде днес и изобщо не се учудвай . Ако не беше така нямаше да сме в тинята.
цитирай
17. ko642 - Вижте, то и Милошевич защитаваше ...
11.03.2014 01:25
Вижте, то и Милошевич защитаваше националните интереси на Сърбия през Косовката криза но питайте сърбите дали го считат за добър политик. Войната е пример за некадърна политика.
цитирай
18. sestra - Миналата година го скъсаха от протести
11.03.2014 08:04
за манипулация на изборите, а сега се излага като последния глупак да си играе да дрънка оръжие като малчуган че да си избива комплексите. И поддръжниците му в Русия такива същите, защото има достатъчно умни руснаци, културни, цивилизовани, които няма да му позволят да си разиграва комплексите. Даже според мен като гледам всяко зло тук, в България, войнстващата простотия, мързелът, превесът на послушната некадърност, всичко иде от "имперска" Русия. Не от руснаците, важно уточнение. И някои вече безумци искат да сме били част от безумната му идея за някакъв си съюз. Недоумявам, как е възможно наистина.
цитирай
19. getmans1 - А бе хора,
11.03.2014 11:09
не мога да го разбера този спор след като живота показва посоката, по един категоричен начин!
България днес в приблизителни цифри:
- около 2 500 000 - пенсионери в Бг.
- около 2 300 000 - работещи в Бг.
- около 400 000 - регистрирани безработни в Бг.
- около 200 000 - НЕрегистрирани безработни в Бг.
- около 2 500 000 - български гастарбайтери в Кипър, Гърция, Италия, Испания, Португалия, Англия, Франция, Германия, Швеция, Норвегия, Канада, САЩ, ЮАР,
Австралия, Полша, Чехия и др.
............................................................
- 1+ /Бисер Киров +/ - Русия / ШЕГУВАМ СЕ /

И ей, умниците не викайте Путин, ВИЕ идете при него !!! :))))
цитирай
20. hloris - 19.getmans1
11.03.2014 11:32
Я,ако обичаш ме светни по въпроса,какво общо има Путин с икономическото състояние
на страната,след като не следваме и не подкрепяме такава политика,а сме прозападно
ориентирани...Но разбира се,важното е да сме модерни,в крак с времето си,нали? :))
Eй,то тоз български народ много късопаметен бе:DD
Хех,сега остава да го изкарате Путин виновен и за демографския срив в страната,и картинката ще бъде цялостна и завършена,просто съвършена.
цитирай
21. kostadin - Напълно подкрепям казаното от З...
11.03.2014 11:39
christof написа:
Напълно подкрепям казаното от Заренков. Не мога да си обясня какво толкова му се възхищавате на тоя дребен ка-ге-беец и пълен идиот. Като толкова много му се подмокряте, защо не си вдигнете багажа към матушка Россия?
Направо не мога да разбера защо големи хора се излагате по този начин.
Хлорис, много се извинявам, но щом отявленият болшевик Кушлявин е първият ти коментиращ, този постинг го пиши бегал у канализацията.

Защо наблягаш на слабостите които можеби те мъчат Ти подмокряш ли се като чуеш нещо което не те кефи
цитирай
22. gothic - ВАЖНО ! ВАЖНО ! ВАЖНО !
11.03.2014 11:41
Предвид надигащата се антиевропейска вълна и някои еуфорични проруски настроения, струва ми се задължително, всеки да си направи сам за себе си тази проста анкета от 10 точки. Това са (в общи линии основните положения в живота днес) образование, здравеопазване, пари, свободно време, бит и така нататък.
МОЛЯ, отговорете:
ОБРАЗОВАНИЕ - къде би пратил детето си да учи? В университет в:
а) РУСИЯ
б) Германия
в) Великобритания
г) САЩ
ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ - ако някой роднина се разболее тежко, къде си мечтаеш да се лекува:
а) РУСИЯ
б) Германия
в) Великобритания
г) САЩ
ВАКАНЦИЯ - къде би отишъл на МОРЕ?
а) РУСИЯ
б) Гърция
в) Италия
г) Франция
д) Испания
ВАКАНЦИЯ - къде би отишъл на СКИ?
а) РУСИЯ
б) Австрия
в) Италия
г) Франция
КОЛИ - каква караш или си мечтаеш да караш?
а) РУСКА
б) германска
в) италианска
г) френска
д) британска
ТЕХНОЛОГИИ - телефонът и компютърът ти са произведени в Китай, но от фирма, която е?
а) РУСКА
б) американска
в) шведска
г) корейска (южно)
ДРЕХИТЕ ти са произведени в Китай, но от фирма, която е?
а) РУСКА
б) американска
в) британска
г) френска
д) италианска
МУЗИКА - тази, която слушаш е съдадена в (не говорим за класическа):
а) РУСИЯ
б) Великобритания + България
в) Америка + България
г) Скандинавия + България
д) Германия + България
е) Франция + България
ж) Италия + България
з) Димитровград + България
ФУТБОЛ - клубовете, от които се вълнуваш и първенствата, които следиш всяка седмица са в:
а) РУСИЯ
б) Англия
в) Испания
г) Италия
д) Германия
е) Франция
ФИНАНСИ - в банка, от коя от тези държави би си държал парите най-спокойно?
а) РУСИЯ
б) Швейцария
в) Англия
г) САЩ
г) Италия
д) Германия
е) Франция
Разбира се, има и други възможни въпроси, но те предстоят в евентуалния втори епизод. Моля, напишете в коментара си само число - колко пъти избрахте отговор (а)....Благодаря ви!
ВВ
П.П. Най-добре би било, ако отговорът на всеки от въпросите беше 'България', нали? А защо не е, е един от изводите от теста...
цитирай
23. hloris - 22.gothic
11.03.2014 12:14
Интересно,защо ли след като прочетох твоя ВАЖЕН тест,се сетих за "Криворазбраната
цивилизация" на Добри Войников...
Изводите всеки може да си ги направи сам за себе си,тъй като поне се славим като една
от най-високоинтелигентни нации...

A,не съм съгласна с теста относно технологиите,защото Русия по нищо не отстъпва на запада в това отношение.Нека не забравяме,че първия човек,стъпил на луната,е руснак.
цитирай
24. zarenkow - 23. hloris "Интересно,защо ли след като прочетох твоя ВАЖЕН тест,
11.03.2014 12:22
се сетих за "Криворазбраната цивилизация" на Добри Войников..." вероятно защото изборът ти в теста е Русия. Точно на това се казва криворазбрана цивилизация. Ясните текстове са винаги по силни от "умните" под текстове.
цитирай
25. hloris - 24.zarenkov
11.03.2014 12:56
вероятността сама по себе си е чисто и просто едно предположение,неподплатено с факти и аргументи...
Ясните текстове по-скоро са като бистрите,тихи води,които крият доста подводни рифове....
Що се отнася да теста,просто ми стана болно,че България не е в списъка,и скоро няма да бъде с това "чуждопоклонничество"...и това,което не са успели да сторят някои хора за 500 години,то други ще го сторят за по-кратък период от време,и то с доста по-префинени средства.

цитирай
26. asthfghl - :)
11.03.2014 13:08
Може би ако имахме ресурсите и военната мощ на Русия, можеше да се правят сравнения. В реалния свят обаче това не е възможно.
цитирай
27. zarenkow - 25. hloris в случая вероятността е достоверна, след като на теста казваш криворазбрана цивилизация.
11.03.2014 13:16
Сама казваш, че след него ти хрумва . Да харесваш по хубавото не е срамно , срамно е да харесваш по лошото. Лошото няма да стане хубаво ако му лепнеш етикета родно и чуждото няма да стане лошо , ако му лепнеш етикета чуждо поклонничество. Това което на са направили 500 години отдавна е свършено и не с перфектни, а с примитивни средства. Сега гледаш само агонията на убита България.
цитирай
28. ramone - Да бе верно hloris,
11.03.2014 13:51
прав е zarenkow - как го правите това - ако аз харесвам Баросу съм чуждопоклонник, ако ти обаче харесваш Путин - не си.
Съвсем сериозно питам - как чисто логически го извеждаш това?
цитирай
29. hloris - 28.ramon
11.03.2014 14:22
изместваме темата,но ще ти отговоря...аз не харесвам Путин,а политиката,която той упражнява,и поста ми беше по-скоро едно пожелание към всички български политици
да поставят нашите,собствени,национални интереси на първо място,а не като послушни
палета да скимтят и да се чудят около кои крака да се отъркат,та дано и за нас да остане малко от кокала...Защо се залавяте за дреболии,а не виждате,не улавяте важното,същественото?!
Сигурно защото не ни изнася,защото от истината боли...
А някой да е виждал руснак-гайстербайтер?!

цитирай
30. christof - Заренков, Рамоне,
11.03.2014 14:30
тия са неспасяеми, братлета.
Вижте само какво стана в моя блог, особено към края, и ще ви стане ясно. Костадинчо взе да вади някакви "исторически аргументи" и от девет дола вода, за да докаже, че украинците всъщност са руснаци, които живеели в "края" на Русия. Представяте ли си!?
Аз никъде не съм се напъвал да твърдя какви са украинците, защото не ми е работа, но дори да приемем, че Коцето е прав, това по какъв начин отменя факта, че Путин е дребнопишковец и идиот. Те това не моем да си обясним аз.
И понеже виждам, че и тук не мога да се отърва от него (гледам по-горе нещо ме е цитирал), искам да му заявя:
Коце, казах ти вече в моя постинг - не ми се спори с тебе. Остави ме поне за малко намира бе, човече!
:)))
цитирай
31. pintev - Путина
11.03.2014 15:42
Това е просто отвратителна глупост. Образец,пример,как СЕ ПЛЮЕ на собствените национални
интереси и достойнство.
цитирай
32. blackpredator - Чеки и аз да си сложа съчката
11.03.2014 15:43
Тия реднеци искат Русията на Елцин.
Харесва им се чичо Сам.
Ако ги питаш, не могат свястно да ти отговорят.
Ей тъй, защото в ония години бях п@тка, сега все още съм.
Русия е виновна!

Путин даде освен лице на Русия и мускули.
Иначе няма равновесие...

Папуасите разбират само от мъниста.
Кои по шарени, той ще ни оножда...

Като чета коментарите на прайда при теб, парад си е, кой както го разбира...

цитирай
33. ramone - Е, ок,
11.03.2014 16:29
ще се опитам да бъда сериозен.
Така. Начи, членството на България в ЕС, не само че е правилно, а е единствено възможното.
Правя една уговорка - неутралитет на Бг е невъзможен. Неутралитетът не е въпрос на желание на малките, а привилегия, давана от големите. Тъй че, това е напълно изключено.
Вместо членство в ЕС, България разполага с две алтернативи.
Едната е да остане извън него.
Първата и най-лесно видната последица от това е, че в Бг нямаше да има 400 хиляди безработни, а поне тройно, че и четворно повече - цифрата идва от "гастарбайтерите", които в момента са в чужбина. Това, автоматично означава също и липса на валутен борд, което в прав текст означава инфлация-хиперинфлация-обезценяване на парите. И това, ще е в непрекъснат цикъл. Инвестиции от страни от ЕС няма, а също и от страни извън него, защото, ако в момента въобще представляваме някакъв интерес за страна като Китай, то е доколкото сме част от ЕС. Извън това, интересът е нулев.
Това, обаче е добрия вариант.
Лошият е, че при целата тая мизерия, вероятно ще почнем да се караме помежду си кой е виновен за дереджето - "комунистите" или "демократите". Докато ние се караме, турците ще си се отцепят в анклави, а това вече ще доведе до война всеки срещу всеки.
Втора алтернатива - връзка с Русия.
През Бг потичат разните му южни потоци, бургас-александропулис, Белене и още кво се сетите. Руснаците масово пристигат у нас и инвестират във всичко - от Кремиковци до квартални бакалии. Икономиката дръпва. Проблема с циганите е решен, щото Бг се управлява с твърда ръка.
Дотук добре.
Обаче. несъгласните с "твърдата ръка" емигрират и никога вече не се връщат. След няма и пет години, руският става полуофициален език. България, практически няма самостоятелна външна политика, а за вътрешна въобще не говорим вече - тук капиталите са изцяло руски.
Постепенно, броят на руснаците се изравнява с този на българите, а след няма и 20 години, България губи, дори и формалната си независимост.
цитирай
34. ramone - тва е в общи линии
11.03.2014 16:46
За втората (руската) алтернатива не съветвам никой да спори с мене. Аз живея в страна от ЕС в която руснаците са се увеличили с пъти през последните години. Тук вече, няма и квартална бакалия без надписи на руски, а в сайтовете за работа, всяка седмица някой се оплаква, че за работа се търсят хора само с руски (ще ви дам линкове ако не вярвате).
За гастарбайтери-руснаци ли ме питате? Естествено, че има.
Нещо повече - те даже и наркодилърите си доведоха тука!
Това е абсолютно затворена система - местните, даже и за слуги не ги наемат! Нито стотинка не излиза от руснаците - всичко се върти между тях си.
Подчертавам - говоря за страна - член на ЕС!
Много моля, някой да ми каже коя от двете алтернативи предпочита. Или може би да ми посочи трета.
Специално мнението на предатора много държа да го чуя, само имам една молба - понеже бех сериозен, ако обича така да ми отговори и той, а не да ми се лигави като путка.
цитирай
35. christof - Косе Босе,
11.03.2014 16:52
откъде ги мислите тия, бе!!! :))) Всеки път, когато си помисля, че съм видял върха на глупостите и повече от там няма накъде, се появява едно косе босе и ме опровергава с гръм и трясък.
Много изтрещел народ, баси.
цитирай
36. christof - За втората (руската) алтернатива ...
11.03.2014 17:00
ramone написа:
За втората (руската) алтернатива не съветвам никой да спори с мене. Аз живея в страна от ЕС в която руснаците са се увеличили с пъти през последните години. Тук вече, няма и квартална бакалия без надписи на руски, а в сайтовете за работа, всяка седмица някой се оплаква, че за работа се търсят хора само с руски (ще ви дам линкове ако не вярвате).
За гастарбайтери-руснаци ли ме питате? Естествено, че има.
Нещо повече - те даже и наркодилърите си доведоха тука!
Това е абсолютно затворена система - местните, даже и за слуги не ги наемат! Нито стотинка не излиза от руснаците - всичко се върти между тях си.
Подчертавам - говоря за страна - член на ЕС!
Много моля, някой да ми каже коя от двете алтернативи предпочита. Или може би да ми посочи трета.
Специално мнението на предатора много държа да го чуя, само имам една молба - понеже бех сериозен, ако обича така да ми отговори и той, а не да ми се лигави като путка.

Точно това беше и моята теза в дългия ми вчерашен постинг - че файда от руски емигранти, руски инвестиции на едро и дребно, както и от руски проститутки - йок. Щото руснаците не допускат други в далаверата. Обаче имам чувството, че говоря на идиоти. Каква е тази мания на повечето българи да се ровичкат в историята, а да не се концентрират в същественото, направо не мога да си обясня.
Дето имаше един лаф навремето: ти му викаш "Кума, Иване!", а то гледа за кура да те хване. :)))
Та и тази работа същата - аз изписах цял роман, за да им отворя дзъркелите, че руската инвазия в България си е съвсем реален процес, те започнаха да ми говорят за Ленин и Шекспир, а тъпият фатмак дори ме нарече гербераст или нещо подобно.
Ебаси лудницата! Верно, много изтряскал народ се е навъдил напоследък тук.
цитирай
37. blackpredator - Рамоне,
11.03.2014 17:08

с цялото ми уважение, не ми се върже коментара ти.
Всяко родено същество, без значение бактерия или човек, не може да живее без среда.
Без среда, не можеш фана даже трипер.:))

Остави ги тия мантри за свободния човек.
Само смени "Европейски" на "Съветски" и картинката е повече от позната.
Ми те гражданите на НРБ бяха в пъти по-свободни от тези в РБ - въпреки огромните ограничения за придвижване и свободно изразяване от онова време. Който разправя, че бедния човек може да бъде свободен е или идиот или нещо се опитва да излъже.
За съжаление нашата свобода още не е дошла. А в последните 25 години само се отдалечаваме от нея.

Писалите по-горе, са като тия синьо-мургави нашенци, дето се трупат у гърдите-Българин съм!
Но да се върна на средата. В по-глобализиращото се село, бих се съгласил с коментиращите по-горе, когато си купят поне два квадрата, у някой мемориал у Крим или Батуми, както руснаците имоти у нас.
И ей това е Путин, за да се върна в темата.

Безспорно европейци с ме и ще си останем.
Питам се къде е независимоста СЕГА?!
цитирай
38. hloris - 34.ramone
11.03.2014 17:09
E,ще се опитам и аз да бъда сериозна:)
1.Съгласна съм,че България не може да води неутрална външна политика,защото сме малка страна,още повече сме разположени на стратегическа важна точка в геополитически,или чисто погледнато в географски план.
Апетитна хапка сме,откъдето и да ни погледнеш,нали?!
Има поне о още три варианта за това как може да продължи страната ни напред,но....май за това ще пиша отделен пост.

Рамоне,интересно ми е къде останаха нашите българи-мохамедани,в твоя така начертан в перспектива план?!
Защо пренебрегваш и си затваряш очите пред фактите,че страната ни има опасност да се исляматизира след някоя и друга година,мен лично винаги ме е притеснявал този факт...и вместо руска реч свободно да се лее турски,и то в съвсем близко бъдеще?!
При едно нормално,трезво управление,което не съществува в момента,винаги ще се изхожда от позицията да се избере по-малкото зло,но защо ли ние винаги обичаме
да си усложняваме сами и без това усложнената обстановка,в която се намираме?!
Какво да ти кажа,то ние не умеем да водим една обикновена,добросъседска политика в наш интерес,та какво остава за такава с Големите сили?!
Дипломацията явно не е от най-силните си национални черти,навярно тук ще се съгласите всички с мен.
цитирай
39. hoho22hoho22 - не вярвах, че сме толкова зле
11.03.2014 17:14
Едните на изток се кланят, другите на запад комунисти някакви ги гонят, въобще...
Хора, ние сме в Европа и просто трябва да се държим с тях и да отстояваме позиции в съюза който сме. Късно е да се гледа назад. Който се е хванал с руснаци и американци добро не е видял. Абстрахирайте се от глупостите, които е написал Рамоне по-горе, защото Кипър е страна, където се перат пари (било то на руснаци, американци или западноевропейци) и не е типична страна от ЕС
Всички други западни страни поддържат "добри" що годе отношения с Русия, защото малко или много са зависими от нея, както и тя от тях. Цялата мръсотия и дандания идва от задокеанският им "партньор", който има интерес Европа и Русия да отслабнат икономически и политически...
цитирай
40. hloris - 37.christof
11.03.2014 17:20
Жоро,държа да ми отговориш на последния коментар,този отправен към Рамон,
умнико:)))
Щеш,не щеш,Русия е фактор,с който сега ,а и за в бъдеще ще се съобразява останалия свят..
И защо да не се обръщаме назад в историята?!
"Народ,който не цени своето минало,своята история,няма бъдеще."-цитирам по памет...
Който не може да извлече поуки от своето минало,е осъден да го повтори.
цитирай
41. blackpredator - И да се доискажа, че излизам
11.03.2014 17:41
Разбери Рамоне, Кристоф като млад, мисли, че като има малък бизнес, е хванал демокрацията за топките. Няма такова нещо. Преди години, работех в предприятие, където черният хайвер се ядеше с лъжицата от буркан омния. Нито тогава, нито сега, факта не ме е правел Хю Хефнер.:)

Виж Полша, Чехия, Словакия, Кроация и Словения въпреки войните. Никой от тях не си унищожи промихленоста. 2200 производствени мощности у отидоха в небитието. Остави това били стари и неефективни. Гледах наскоро, в Германия има машиностроителни предприятия, с техника от войната, с малко автоматизирана козметика. Напротив, у нас последните български предприятия бяха с техника последна европейска дума.
Да, виновни са комунистите, но не толкова, колкото тия, скачащите по площадите, които им го позволиха.
Ако съм на тях, няма да имам лице да пиша в блога.

Не може Рамоне, да погребеш някого и да се фукаш у костюма му...
цитирай
42. christof - hloris,
11.03.2014 17:41
какво точно искаш да ти отговоря? Нали уж е отправен към Рамоне - той да ти отговаря. Аз моето мнение съм го казал в моя си постинг, драга. Нямам никакво намерение да изпадам в обяснителен режим защо, кога, как, къде и какво ги боли руснаците за нас, българите. Ако искаш да видиш проруски екстремизъм, погледни блога на Любомир Чолаков и особено последния му постинг и ще ти стане ясно защо нито един нормален човек не мисли като вас.
цитирай
43. ramone - А,третата алтернатива, момчета и момичета?
11.03.2014 18:44
@blackpredator - благодаря, че ми отговори сериозно. Оценявам го.
Не съм съгласен, че бедния човек не може да бъде свободен. Аз самият съм беден.
За другото е ясно, че имаме разминавия. А в Крим и Батуми, никой не инвестира по съвсем очевидни причини.
@christof - това беше за твоя блог, ама там коцето обра точките :) и почна хумора и забавата.
@hloris - ние нито сме апетитна хапка за някой, нито имаме някаква стратегическа важност, освен за...
...Русия, драги ми hoho22. Щатите и Англия, никога не са имали някакви интереси в Бг. За сто и кусур години, най-голямата американска инвестиция е Макдоналдс и пица Домино, а най-голямата британска беше Ровър, която старият нов икономически мозък Гечев изгони заради некви котерийни вътрешнопартийни борби. Оттук насетне британски интерес към Бг, никога няма да има.
За тези неща, както и за "добрите отношения" и дипломацията на Русия, те съветвам да се подготвиш по-добре, ако решиш и за в бъдеще да коментираш с мене.
цитирай
44. getmans1 - hloris, о.к. не искаш да ме разбереш, gothic също
11.03.2014 19:13
hloris написа:
Я,ако обичаш ме светни по въпроса,какво общо има Путин с икономическото състояние
на страната,след като не следваме и не подкрепяме такава политика,а сме прозападно
ориентирани...Но разбира се,важното е да сме модерни,в крак с времето си,нали? :))
Eй,то тоз български народ много късопаметен бе:DD
Хех,сега остава да го изкарате Путин виновен и за демографския срив в страната,и картинката ще бъде цялостна и завършена,просто съвършена.


Рамон от /ном. 34/ също, Е ?
цитирай
45. hloris - 45.getmans1
11.03.2014 20:18
E,и какъв е единствения път,който трябва да следваме,и който според теб ни е едва
ли не предначертан?!
цитирай
46. getmans1 - Предначертан Е !!!
11.03.2014 22:15
От нашите деди, след 1878г. / онези „потурковците“/ в първия парламент е имало всякакви, патриоти, фили, фоби, агенти и дори такъв подписал присъдата на Левски, всякакви но явно БЪЛГАРИ. Измежду тях си търсете вдъхновение!

И, и на такива се възхищавайте които виждат своите си „кривици“а щом държите да е Руснак защо да не е Андрей Кончаловски / виж блога на Андрешко или Гугъл-търсене-гласове.ком /
цитирай
47. ramone - ...
11.03.2014 22:43
getmans1 написа:
От нашите деди, след 1878г. / онези „потурковците“/ в първия парламент е имало всякакви, патриоти, фили, фоби, агенти и дори такъв подписал присъдата на Левски, всякакви но явно БЪЛГАРИ. Измежду тях си търсете вдъхновение!

И, и на такива се възхищавайте които виждат своите си „кривици“а щом държите да е Руснак защо да не е Андрей Кончаловски / виж блога на Андрешко или Гугъл-търсене-гласове.ком /

Само да кажа нещо, не по темата.
Въпросния българин (хаджи Иванчо Пенчович) не е подписал присъдата на Левски (в комисията всъщност са участвали трима българи и нито еди от тях не я подписал).
Той е бил несъгласен с нея!
Този човек е бил висш чиновник в Империята и е имало какво да губи. Въпреки това, не се е уплашил и не подписал.
цитирай
48. hloris - 47.getmans1
11.03.2014 22:51
Никъде не съм казала,че трябва да бъде Руснак...по-скоро да има "твърдата" ръка на Путин...не зная,но мисля,че при нас нищо няма да се получи,защото руснаците са народ,докато ние сме народ от събрали се племена,на път пак да се превърнем в такива...в племена...това предателство и родоотстъпничество в гените ли ни е заложено,ей такива въпроси ми задавам напоследък...

Много интересна дискусия се заформя в блога на christof,ако искаш погледни и си дай мнението по повдигнатите там въпроси.
цитирай
49. gothic - Тц, Тц, Тц
12.03.2014 09:38
hloris написа:
Интересно,защо ли след като прочетох твоя ВАЖЕН тест,се сетих за "Криворазбраната
цивилизация" на Добри Войников...
Изводите всеки може да си ги направи сам за себе си,тъй като поне се славим като една
от най-високоинтелигентни нации...

A,не съм съгласна с теста относно технологиите,защото Русия по нищо не отстъпва на запада в това отношение.Нека не забравяме,че първия човек,стъпил на луната,е руснак.



"Нека не забравяме,че първия човек,стъпил на луната,е руснак." Опитай пак, Хлорис. След като твърдиш, че Русия е на същото ниво в технологиите, ще те моля да споделиш каква руска техника имаш у дома си. И какво мислиш за другите аспекти на тоя изключително шеговит тест. Имам и още два въпроса към теб. Първият: би ли се омъжила за човек като Путин? Вторият: десетте прилики и разлики между Хитлер и Путин.
цитирай
50. getmans1 - Рамоне, може да греша ама
12.03.2014 09:42
на какво да вярва вече човек. Преди години си купих Историята за него време, едно хубаво и солидно издание ама и то, ама и то бе човек, пречупено през някакви нечисто плътни / бе нямам думи да се изразя/.

А и на „исторически клюки, авторитетно звучащи“ трудно хващам вяра ето използвах нещо такова и какво, пак някой недоволен!
Наскоро четох нещо за Руско-Турската война от Б.Димитров направо ме разби, ама тия неща що ги няма по учебниците и по книгите бе, така че благодаря за инфото ама и аз вече съм с едно на ум.

А, аз действително си мисля че е просто наложително да се поучим именно от нашите деди от него време, Следосвобожденска България.
Защо те са успели за 20-30 години да построят държава-фактор а ние се мотаме като мухи без глави.
Благодаря за вниманието.
цитирай
51. getmans1 - hloris, вчера го четох още горещо
12.03.2014 09:51
Изпълних и твоята воля, „цвъкнах“ нещо сега ти тичкай да провериш, а аз ч„ще си маам по задачките.
А бе, добри хора сме ние Путинофобите!
цитирай
52. hloris - 51.getmans1
12.03.2014 20:09
Eдва сега успях да "изтичкам" да погледна,защото и аз цял ден маам по мои си задачки-
ячки...
Абе дали сте добри русофобите не зная,но определено се държите като мъже-джентълмени,това не може да ви се отрече:)
цитирай
53. hloris - 49.gothic
12.03.2014 20:21
Тц...тц...тц...нямам руска техника в къщи,цял ден това проверявам...
А сега сериозно,много добре ме разбра за какво говоря,за това,че технологиите
във въоръжаването не отстъпват по нищо от това на едни САЩ,които с огромния си
външен дълг се чудят как да стабилизират икономиката и най-вече валутата си,и стоят в
основата на цялото това недоразумение,което се разиграва на някакви си 500 км от нас...
Що се отнася до твоя въпрос дали бих се омъжила за мъж като Путин-да,защо не,при положение,че съм жена с характер,то много харесвам подобен тип мъже,както се казва "подобното привлича подобно".
Така,що се отнася до приликите и разликите м/у Путин и Хитлер,то виждам само една прилика,че са хора,които са идоли в очите на своите нации...за времето си,всичко останало са....разлики.
цитирай
54. f873 - Лелеей, заряза черпака и виж к'во ...
12.03.2014 20:54
Лелеей, заряза черпака и виж к'во направи с един пост. След осмомартенски разбушува пред изборни страсти.
:))



цитирай
55. hloris - 54.f873
12.03.2014 21:31
Оффф,Еф,що си мислиш,че съм го зарязала,с дясната държа черпака,а с лявата,която
ми е водеща съм готова да грабна един калашник/имам опит/,ако евентуално се появи
един български Путин,и му ставам веднага,автоматически дясна ръка.И започваме от парламенто,той е първа точка от дневния ред.
:))
цитирай
56. getmans1 - Не съм и „АМЕРИКАНОФИЛ“ но ти препоръчвам, президент Обама ....
12.03.2014 22:12
hloris написа:
Тц...тц...тц...нямам руска техника в къщи,цял ден това проверявам...
А сега сериозно,много добре ме разбра за какво говоря,за това,че технологиите
във въоръжаването не отстъпват по нищо от това на едни САЩ,които с огромния си
външен дълг се чудят как да стабилизират икономиката и най-вече валутата си,и стоят в
основата на цялото това недоразумение,което се разиграва на някакви си 500 км от нас...
Що се отнася до твоя въпрос дали бих се омъжила за мъж като Путин-да,защо не,при положение,че съм жена с характер,то много харесвам подобен тип мъже,както се казва "подобното привлича подобно".
Така,що се отнася до приликите и разликите м/у Путин и Хитлер,то виждам само една прилика,че са хора,които са идоли в очите на своите нации...за времето си,всичко останало са....разлики.


.... там поне ще те броят за „Първа дама“ / те в Русия не се котират, у Франсетата са най-несигурното нещо а в Албиона, СЪР-а спи „не в другата стая а в другото крило/ :)))))))
цитирай
57. hloris - 56.getmans1
12.03.2014 22:30
Тц...не става,аз Путин съм си го"заплюла" много отдавна,следя го изкъсо,т.е.
на сърцето ми е:))

Всъщност какви са вашите предположения,ще има ли,или няма да има война?!
цитирай
58. getmans1 - Божа работа, мила и ..... Путинова.
13.03.2014 08:08
Срам ще е за човечеството, спомни си с какви надежди посрещнахме този 21 век и всъщност, и Милениум.
Спомни си че говорехме за „новата раса хора“, децата индиго, кристалните деца новите господари на света, макар че е малко инфантилно да се надяваме на тези неща.

Ти можеш да си спокойна, Вовата със сигурност няма да „метне“ пушка на рамо и каска на глава. :)))))
цитирай
59. gothic - Смях....
13.03.2014 12:34
hloris написа:
Тц...тц...тц...нямам руска техника в къщи,цял ден това проверявам...
А сега сериозно,много добре ме разбра за какво говоря,за това,че технологиите
във въоръжаването не отстъпват по нищо от това на едни САЩ,които с огромния си
външен дълг се чудят как да стабилизират икономиката и най-вече валутата си,и стоят в
основата на цялото това недоразумение,което се разиграва на някакви си 500 км от нас...
Що се отнася до твоя въпрос дали бих се омъжила за мъж като Путин-да,защо не,при положение,че съм жена с характер,то много харесвам подобен тип мъже,както се казва "подобното привлича подобно".
Така,що се отнася до приликите и разликите м/у Путин и Хитлер,то виждам само една прилика,че са хора,които са идоли в очите на своите нации...за времето си,всичко останало са....разлики.



Добър опит, ама.... пак греда. Няколко пъти. Първи път: не нивото на въоръжаването определя колко е развита една държава. Не ли? Второ: викаш, жена с характер си. Обаче постоянен ли е той? И като как мислиш ще съжителстват "силен и волеви" /според феновете му/ мъж и "жена с характер" /според теб/ Трето: тежко и горко на нациите, които са си "избрали" /а всъщност им е натрапена/ една пресона за идол. Историята /истинската/ изобилства с такива примери. И за финал един въпрос: Кога за последно си била в Русия?
цитирай
60. hloris - 59.gothic
14.03.2014 09:45
Моето е греда,а ти ми играеш по тъч линията,подаващ ми къси пасове...
Лично за мен нивото на развитие на една държава се определя по това как се
отнася тя към най-слабите и беззащитни слоеве на своето общество,или по социалната си политика,а не технологиите...
И да се върнем към темата:
Покажи ми един български политик,който има рейтинга на Путин,и се ползва с такава
широка обществена подкрепа..?!?
Относно съжителството ми с такъв мъж,кратко и ясно-на базата на взаимни компромиси и отстъпки,щом налице е любов и уважение.
Аз не съм ходила последните няколко години до Русия,но един много близък мой приятел ходи,и повярвай ми,че Москва е наистина една европейска столица,за разлика от нашата София.
цитирай
61. gothic - Трябва ли да те уча как се постига ...
17.03.2014 12:39
Трябва ли да те уча как се постига рейтинг от едноличен господар? Струва ми се, че не. И втори "къс пас": Москва Русия ли е?
цитирай
62. hloris - Май минаваме на "дузпи"
17.03.2014 13:42
Отзад напред...не,Москва не е Русия,както и София не е България,нали?!
А ти кога за последно си бил в дълбоката,родна провинция?!
Защото тук приликите м/у Русия и България са просто ...очевадни,нали?!
Все пак мисля,че Путин не е закарал всички тези хора пред урните да гласуват,
под строй,от страх,нали?!
И права,или не,но продължавам да си мисля,че на народ като нашия му трябва абсолютно твърда ръка,подобно на путиновата,защото при нас представата ни за демокрация е силно изкривена,приела формата на анархия и свободия.
цитирай
63. gothic - Първа дузпа - пропуск
18.03.2014 13:26
Току що пристигам от провинциално градче - в пъти по-приветливо, чисто и красиво от София. А "приликите" между България и русия са ги "открили" още войниците от Освободителната война 1877-78 г. И слава Богу, периодът 1944-89 не можа да ги заличи съвсем. За гласуването под строй можем да си говоррим дълго. В Русия то просто е излишно. Ако си прекарала достатъчно дълго /като мен/ в тази държава, ще знаеш защо. За здравата ръка - съгласен. Само че не путинова, а Пиночетова е нужна на България, по очевидни причини. А защо в Бъргария "демокрация" е мръсна дума, ти го оставам за домешно. Утре ще изпитвам и ще пиша оценки...
цитирай
64. hloris - 63.gothic
19.03.2014 11:23
Защото там където има плутокрация няма демокрация...

И понеже е пролет,и имам градинка,то ще ти кажа как се постъпва.
Ами първо се почиства основно,след това се подхранва почвата,изорава,
и не на последно място се засява,търсят се качествени семена,а за това се
изисква доста време...и усилия най-вече-ТРУД,и най-вече осъзнаване какво
искаме да получим от нея,затова май първо трябва да помислим за качествени
семена,и дали си заслужава нашите усилия,т.е. инвестиции.
цитирай
65. gothic - Оценка
19.03.2014 11:53
Ученичката не е подходила сериозно към въпроса. Явно е чувала термина "плутокрация", но не е в състояние да го обясни. В момента оценката е около среден /3/. За повишаване на тази оценка е необходим анализ на въпросния терми и обяснение откъде се е появил в България. А легендата за Моисей, който водил израилтяните 40 лета през пустинята, за да си отидат родените в робство, си е само... легенда. Защо е неприложима у нас - очаквам отговор...
цитирай
66. hloris - gothic
19.03.2014 22:00
Ученичката май ще излиза в пролетна ваканция:))
Ама ти май задминаваш по твърдост Путиновата ръка-
майтапя се,естествено,радвам се,че така хубаво си
поговорихме с теб! :)
Винаги си добре дошъл за конструктивна критика в блога ми,учителю,
защото аз не съм от най-кротките и послушни ученици-имах нужда да се
посмея малко! :)
цитирай
67. gothic - :)
20.03.2014 09:28
Ами... приятна ваканция тогава :) До нови срещи и да се подготвиш добре :D
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2231779
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17942
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930