Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2015 21:15 - Пояснение
Автор: hloris Категория: Новини   
Прочетен: 3444 Коментари: 15 Гласове:
19

Последна промяна: 20.10.2018 17:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Всички постинги,които са напомпани в този блог,
няма да съществуват отсега нататък.

Искам РЕАЛНИ прочити!

Благодаря на този,който помпа,за старанието,но ще го помоля вече да не го прави...поне в моя блог.

Благодаря предварително!

Продължавайте с помията по мой адрес,аз няма да отговарям вече на коментари,просто ще стоя и ще гледам докъде може да достигне човешката злоба и ненавист.

Не мразя никого.Не завиждам на никого.
Не злобея на никого.
Както се казва в Библията:
"Прости им,Господи,те не знаят какво вършат."

Искрено съжалявам за загубата на Жоро за майка му...
защото съм го изживяла.
Моите съболезнования,нека жената почива в мир.

Всеки има своята съвест и да отговаря пред нея за
това,което прави със себеподобните си...
Ще възстановя предишния си пост,който касаеше именно клюките и интригите.


Някой би ли ми обяснил как се правят клюки и интриги,без да комуникираш на лс?!
Имам цял пост на тази тема/върнете се назад дълбоко в
блога ми/.

И не зная при тези словесни престрелки има победители,или победени...лично аз се чувствам мръсна до дъното на душата си...
И не мога да си дам отговор на самата себе си защо е тази злоба и омраза в едно уеб-пространство,където хората не се познават...
Та не ви ли стига омразата,простотията и цинизмите в реала,мили хора,та тези неща ги пренасяте и във виртуала...

Просто нямам думи вече.
Не мога,прегракнах да се надвиквам,да апелирам да бъдем по-мили,по-добри,и по-човечни един с друг...
Толкова ли е трудно да кажеш една мила дума,да се усмихнеш,да накараш някого да се почувства по-добре,като му подадеш,макар и виртуално,една приятелска ръка.
Уви...това никога няма да стане....

Имам една-едничка,единствена молба...някой,който не желае да ме "вижда" като ник в неговия блог,то да има смелостта,и най-вече доблестта да ми драсне едно лс...и толкоз...
Нима е толкова трудно да бъдем хора?!
Нима е толкова трудно да бъдем малко по-добри?!

Изглежда да...
И аз самата не съм оптимист,че нещо ще се подобри към по-добро...
Не желая коментари,не желая гласове,не желая медалчета.
Единственото,което желая,е просто от хора да станем Човеци...мили,добри и съпричастни...
И с риск пак някой да ме нарече "луда" аз в дъното на душата си продължавам да бленувам и жадувам само за това...да бъдем Човеци...с чест,достойнство и морал...
Нима е толкова трудно,хора,да пуснете Човешкото навън от себе си,да дарите друг Човек с него,да го накарате да се усмихне?!


 И постинга на колегата f873 беше свален,изчезна незнайно къде,може би архивиран с цел да се създаде допълнителна интрига,че имам някакви връзки с ръководството на блога....
Ако същият е джентълмен и истински мъж,то може поне да каже какво се случи с въпросния постинг-друг е въпросът кой вече на кого и в какво вярва вече.


Аз не ти вярвам вече.
За нищо.
Не ви вярвам и на двамата.
Ще помоля просто да стоите настрана от блога ми.
Аз ще ви върна жеста.
Обещано!!






Тагове:   помпане,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. f873 - Тук ли ще получа публичното ти из...
08.05.2015 21:57
Тук ли ще получа публичното ти извинение
;)
цитирай
2. rumyn - какво да кажа? боли ме да разбера че ...
09.05.2015 06:26
http://rumyn.blog.bg/tq-i-toi/2015/05/09/ah-zlobata.1360062#last_comment
днес за добро утро ми е тъжно :(
цитирай
3. hloris - Какво да кажа,Руми?!
09.05.2015 09:35
rumyn написа:
http://rumyn.blog.bg/tq-i-toi/2015/05/09/ah-zlobata.1360062#last_comment
днес за добро утро ми е тъжно :(


нямам думи....сама виждаш как злото в такива случаи лавинообразно расте.
Всеки има своята съвест,и нека да отговаря пред нея.
Моята такава е....чиста.
Съжалявам,че си в такава трудна ситуация.
цитирай
4. anin - Хлори,
09.05.2015 20:42
Хубаво си си поплакала, олеква, ама докато не спреш да общуваш с тези, които те дразнят, обиждат и унижават, още ще плачиш, мила!!!

Не съм общувала с f873, но току-що прочетох, написала, си, че е същият човек key5,
а от него имах мн. добри впечатления, през 2013 г. беше ми в любими и харесвах блога му, много неща обясняваше и помагаше. Помня, че преди да си закрие профила, имаше прощален постинг, и колко хора, искаха да не го закрива, харесваха го...
Жалко, че точно той /ако наистина е същия/ е написал кофти неща за теб. Незнам с какво толкова си го ядосала или наскърбила, но според мен, все пак си жена, и едно елементарно уважение, поне ако има да ти казва нещо, по-редно е на ЛС.
цитирай
5. paciencia - Съжалявам, Хлорис!
10.05.2015 01:46
Нямам си представа какво се е случило, но искам да изразя отношението си към тебе.Ти си един от най-откровените хора, които срещнах тук. В никой случай не си интригантка, а една Жена която защитава името си, достойнството си. Понякога ти се възхищавам, аз не съм толкова силна. Не обичам да пиша Л.С., затова ти го казвам тук - винаги ще имаш уважението ми. С призив да се изгладят отношенията между всички блогъри! Животът и без това не е лесен...да бъдем Човеци!
цитирай
6. hloris - 17.paciencia
10.05.2015 09:11
Благодаря ти,Вася,най-вече за доверието,което ми оказваш и гласуваш.
Това ме задължава още повече да внимавам какво правя,и най-вече как го правя.
Да,допускала съм грешки в миналото,допускам и сега,и го правя понякога неволно,
но никога ПРЕДНАМЕРЕНО,С ЦЕЛ ДА НАРАНЯ НЯКОГО,а просто от наивност някаква.

Трябва лично аз повече да работя в/у себе си,и най-вече да внимавам с кого и най-вече как общувам..
Пак ще подчертая,не мразя никого,не желая лошото на никого,просто си патя от наивинитета и добротата понякога.

Искам да се извиня на всички,които по някакъв начин съм засегнала,общувайки тук,но не е било предумишлено,и най-вече с цел да наранявам,или да създавам някакви интриги,както и да настройвам блогерите един с/у друг

А за тези,които ме мразят по една или друга причина/разбрах,че има и такива хора,просто не мога да им помогна-това си е тяхно право да запълват душите си
с каквито си искат емоции и чувства..



цитирай
7. paciencia - ???
10.05.2015 10:47
Защо, защо отново се намесва името ми, Жоро? Не виждам нещо обидно в коментара на Хлорис и няма да променя отношението си към нея. Аз не разнасям Л.С., нито разговори, не ме намесвай в интрига, Жоро, моля те! Какъв е смисълът да ме споменаваш в блога си след като почти не влизам. И аз влизам само да видя доколко е замесено името ми и се изненадвам. Моля да не бъда споменавана в коментари, които създават впечатление, че съм ти „шпионка“. Нямам време и желание за интриги, тук съм заради хората, които обичам да чета. Намесих се добронамерено, с уважение към двама ви. Няма да променя отношението си към Хлорис, просто не търпя несправедливости. Също не обичам да пиша на лични, освен ако трябва да поздравя приятел. Ако трябва ще се деактивирам, но моля да не се намесва името ми.
P.S. Преди малко ти писах в Скайп същото. Отказвам да комуникирам повече, трябва да се изкоренят интригите. Да се вгледаме в себе си, не само в другите. С извинение ако съм засегнала някого и дано бъда разбрана правилно. Просто търпението на Водолея преля.
цитирай
8. hloris - И ще помоля всички,които съм наранила по някакъв начин,
10.05.2015 11:07
то да излязат тук,с никовете си,и да кажат защо мислят така?!

Използвайте момента,сега той е много подходящ...аз трябва да скачам
в реала,защото един ЧОВЕК разчита единствено и изцяло на мен.

Никога,ама никога не съм била наранявана по този начин,но аз съм достатъчно
силна,за да успея да преглътна и това.

Хайде,блогъри,имате думата....нападайте!
Блогът е отворен за дискусии...по-скоро за атаки с/ у моята личност
Снощи го бях затворила,за да се наспя като хората.
цитирай
9. blondinkas4uk09 - Смятах да пиша постинг по тази тема,
10.05.2015 13:43
но ще взема да си кажа каквото имам да казвам: Тук.
Хлорис, извинявай, че ще използвам твоето пространство, ако искаш можеш да ме изтриеш, разбира се!
Във връзка с лични съобщения, които получих (и изтрих, без да им отговоря) и в които ме питат дали Аз съм Санки, искам да кажа, че НЕ се припознавам в този образ. Познавам в реалността хора от блога, но нямам Близка, или както се казва: „Интимна“ :) връзка с никого от тях. По повод останалите въпроси, ето и отговорите ми:
1. Не комуникирам с Bryunetsnakovalnia10, поради следното му невинно провинение: изпрати ми лично съобщение, в което ме нарече „тъпа“ и „простачка“. Това не ме обижда... поради безброй причини, (да не философствам върху причините сега), но си имам принцип: по възможност стоя далеч от агресивни представители на мъжкия пол (и виртуално, и реално). Това е!
2. Не бих искала да участвам в никакви коалиции нито Срещу, нито В полза на въпросния Брюнет.

И едно уточнение: въпросите, на които отговарям не са ми зададени от никой от коментиралите тук.
Изпитвам най-добри чувства и към Hloris и към Paciencia.
цитирай
10. hloris - Да,и това е истина...
10.05.2015 16:43
но защо не разкажеш как ме натири тогава от блога си?!
Аз преглътнах тогава и се....оттеглих...
Да,по някакво стечение на обстоятелствата този мъж,когото харесвах,и на който ме беше избрал в "любими" е бил приятел и с въпросната моя приятелка,с която сме си изяснили вече взаимоотношенията,и която,както и аз съжаляваме,че сме позволили да бъдем въвлечени в такива неща...
и двете продължават да бъдат мои виртуални приятелки на този етап.
Както и мъжа,който харесвахме,ни е също приятел...изобщо отношенията са както се изразяваш ти куул...всеки си е извадил някакви си свои поуки от случката тогава...
Аз съм простила...простено ми е и на мене....
Но се помни,помни се,защото не трябва да бъдат допускани едни и същи грешки...
Животът тогава не прощава...

След това престанах да комуникирам с теб дълго време както знаеш...
И когато Юлия ме припозна като твой ник,аз продължих да си водя войната,т.е. да я убеждавам,че АЗ не съм ТИ съвсем сама...подкрепяхме се,за да издъэржим моите виртуални приятелки,които бяха набедени от въпросната също като мен...

Какви интриги ти се въртят в главата повече от това....не зная...
Аз комуникирам с много малко хора тук в блога вече,и си говорим за наши си неща,
без да се интересуваме от останалите...даже кръга ни е чисто женски...нежен,задушевен,топъл...и се чувстваме добре по този начин.

Това е.Надявам се,че бях напълно изчерпателна,точна,коректна,лоялна.
И че за всичко,което те терзае като въпроси,си намерил за себе си своите отговори.
цитирай
11. hloris - Да,Жоро,пред фактите,и Боговете мълчат...
10.05.2015 17:47


ИЗВИНЯВАМ МУ СЕ ПУБЛИЧНО ТУК,НА F 873 ЗА ВСИЧКО,КОЕТО СЪМ МУ ПРИЧИНИЛА,
НО ПРИЧИНИЛА НЕ ОТ ИНТРИГА,А ОТ....ТОЙ Е УМЕН МЪЖ,И РАЗБИРА ОТ КАКВО-
Няма нужда от повече обяснения.
Моля,да не се тълкува от...любов

Относно телефонните позвънявания...аз имам едно неприето повикване на моя мобилен от теб,както и няколко sms,в които ме приканваш да взема участие във войната ти с Юлия...

Мислиш ли,че аз съм същата,тази,която бях през2013 год.,когато беше починал съпругът ми/лека му пръст/и бях много,безкрайно много объркана?!
Да,не съм вече същата,промених се много,и се променям с всеки изминал ден....надявам се към добро.

Нямам нужда от ничия финансова подкрепа/особено от блогъри и непознати/ на този етап.
Справям се някак си сама.
Научих се,просто се научих да бъда изцяло независима и самостоятелна.
Това е.
цитирай
12. anin - *
10.05.2015 22:21
Казват, че като умрем, заминавайки в отвъдното, има етап в който виждаме целия си живот като филм. Тогава изживяваме всичко отново и виждаме и усещаме нещата обективно с най-точна преценка ситуациите и събитията, и ако сме наранили някого ще усетим неговата болка и всички последствия от действията си.
Защо пиша това? - Защото, когато всички ние гледаме съответно филма на живота си, убедена съм, че ще почувстваме колко безсмислени са тия битки, и опити да се докаже кой е по-лош или по-добър! Губим ценно време и енергия за глупости, вместо да изживяваме нещо красиво и смислено!
Ден и нощ да се обяснявате, никой никого няма да убеди в нещо, което другия не може да приеме и разбере. Всеки вижда истината по свой си специфичен начин, неповторим.
Кавгите са безсмислени!
Все повече се убеждавам, че ние хората не умеем да сме щастливи. Ако се чувстваме добре, правим всичко възможно сами да си развалим
състоянието. Съвет: Кажете си по едно Извинявай и всеки по пътя си...
цитирай
13. hloris - Хубав съвет,Ани...
10.05.2015 22:40
anin написа:
Казват, че като умрем, заминавайки в отвъдното, има етап в който виждаме целия си живот като филм. Тогава изживяваме всичко отново и виждаме и усещаме нещата обективно с най-точна преценка ситуациите и събитията, и ако сме наранили някого ще усетим неговата болка и всички последствия от действията си.
Защо пиша това? - Защото, когато всички ние гледаме съответно филма на живота си, убедена съм, че ще почувстваме колко безсмислени са тия битки, и опити да се докаже кой е по-лош или по-добър! Губим ценно време и енергия за глупости, вместо да изживяваме нещо красиво и смислено!
Ден и нощ да се обяснявате, никой никого няма да убеди в нещо, което другия не може да приеме и разбере. Всеки вижда истината по свой си специфичен начин, неповторим.
Кавгите са безсмислени!
Все повече се убеждавам, че ние хората не умеем да сме щастливи. Ако се чувстваме добре, правим всичко възможно сами да си развалим
състоянието. Съвет: Кажете си по едно Извинявай и всеки по пътя си...


Обещавам да помисля по него,но...едно голямо НО...
едва ли бих казала,произнесла думата "извинявай"...
не и на този етап...може би някога,някъде,ако оцелеем в реала.
Благодаря ти,че се "обади"....маса хора не смеят даже днес да влязат
логнати в блога ми,изключая въпросния джентълмен естествено:))
цитирай
14. f873 - Това е Хлорис.
10.05.2015 23:02
Това е Хлорис.
цитирай
15. hloris - А ТИ КОЙ СИ?!?
11.05.2015 00:05
f873 написа:
Това е Хлорис.



Eдин непознат,който не разбира себе си,защо да очаквам да разбере мен?!
Тежко е,знам,но аз съм аз,и пак ще бъда аз.
А ти,ти никога няма да разбереш кой си.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2236793
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17943
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930