Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2015 16:47 - Стресът...тихият убиец
Автор: hloris Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 802 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 09.09.2015 21:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Мили хора,имам един-единствен въпрос към вас,и той е
как вие борите стреса?!
Или той ви бори вас?!
Моля,всеки да даде тук своята рецепта и начини за борба с него,защото всички живеем в прекалено динамично време,време,което изисква да сме адаптивни,успешни,пробивни,или да използваме така модерната думичка креативни,и цената,която плащаме понякога за това е твърде висока.
И къде е границата,където стресът се превръща в дистрес,т.е. той вече действа десктруктивно в/ у нашето здраве,и психика естествено.

Нямам време да пиша повече,както и ви качвам картинки.
Просто ще се радвам на всяко едно мнение,изложено под формата на коментар.
Благодаря Ви предварително.


А ето и моите "рецепти" за справяне със стреса:
1.Всеки ден си отделям време,което си е посветено единствено и само за мен.
2.Правилно си подреждам приоритетите....важно,по-маловажно,несъществено важно
3.Правя каквото трябва,и не се отчайвам когато резултатът не е този,който очаквам.Щом нещо не се е получило,то така е трябвало да стане.
4.Работа.Когато един проблем е неразрешим,то просто го оставям настрани,защото още не му е дошло явно времето за решаване.
Заемам се с нещо друго,а решението на зациклилия проблем просто "изскача" понякога от нищото.
5.Умея да релаксирам.В смисъл правя неща,които са ми приятни,изключвайки за всички проблеми поне за един час.
Примерно седя и просто съзерцавам един красив залез.
6.Избягвам всячески хора,както и ситуации,които ме натоварват и изцеждат емоционално,ако могат да бъдат избегнати.
7.Не очаквам прекалено много от хората.
Оставям понякога нещата да следват своя естествен ход.
8.Обичам да излизам сред природата,а понякога,както днес просто забивам глава в градината,без да мисля за нищо останало...
тотален релакс и разпускане.
9.Има дни,които посвещавам единствено на себе си,т.е.правя неща,които ми доставят удоволствие само на мен.
Егоистично звучи,но е много...здравословно:)
И нещица все в този дух.




Тагове:   стрес,   Убиец,   тих,   подмолен,


Гласувай:
4



1. katan - Труден въпрос, Хлори!
08.09.2015 17:02
За всеки човек е различно.
Най-важно е да не позволим стресът да ни завладее.
Преживяла съм много стресиращи ситуации, но не съм позволила на стресът да ме завладее.
Рецепта няма. Аз лично не оставам без работа и това ме държи "права".
Успех!
цитирай
2. travell - :)
08.09.2015 17:56
То, ако някой има универсално лекарство против стрес, предполагам че ще му дадат нобелова награда :)
Всепризнато е обаче едно: излет сред красива природа!
цитирай
3. hloris - Здрасти,Ани! :)
08.09.2015 21:56
анонимен написа:
Стреса е кофти нещо!
Както Катето каза, работа и повече движение,
това отвлича вниманието от тегави мисли.
Ако може да си подбираме хората с които общуваме, би било добре...:)
anin


Да,хората от нашето обкръжение са от съществено значение.
Много важно,може би най-важното е с какви хора общуваме и в какво обкръжение сме.
Днес например ме "изцедиха" в емоционален план,много ме натовариха психически.
цитирай
4. hloris - Имаш право,особено ако имаш и подходящата компания от приятели! :)
24.09.2015 11:30
travell написа:
То, ако някой има универсално лекарство против стрес, предполагам че ще му дадат нобелова награда :)
Всепризнато е обаче едно: излет сред красива природа!


И най-вече да съумяваш да изключваш своя "компютър"
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2235078
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17943
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930