Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2015 21:43 - Птиците умират сами
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1553 Коментари: 8 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Казваш,че ме обичаш,но нямаш представа какво е любов;само редиш думи,които си научил наизуст,защото ти се струва,че звучат добре."

"Онзи,който няма какво да губи,може да спечели всичко,а човек без чувства,не може да бъде наранен."

"Защото само онзи,който се е подхлъзнал и паднал,познава неравностите по пътя."

"Всеки от нас носи в себе си нещо,от което не може да се отрече,дори то да ни кара да вием от болка и да призоваваме смъртта.Такива сме и това е.
Като в старата келтска легенда за птичката с трън,забит в гърдите,която излива в песен сърцето си и умира.
Защото не може иначе-нещо отвътре я тласка.А ние,хората,съзнаваме,че ще сгрешим още преди да го сторим,но макар да познаваме себе си,пак не може да променим съдбата си,нали?!
Всеки от нас пее своята песен,убеден,че по-прекрасна светът не е чувал.Нали виждаш? Сами си забиваме тръните и даже не се питаме защо.Търпим болката и си втълпяваме,че си заслужава."

"Обичаш ли хората-убиват те."

"Постепенно споменът за него поизбледня,както става с всички спомени,дори и с онези,свързани с много любов;сякаш в самите нас протича несъзнателен лечебен процес,който оздравява раните,въпреи отчаяната ни решимост никога да не забравим.





Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Любима книга! Написана е през 19...
06.12.2015 10:12
Любима книга! Написана е през 1977г. от австралийската писателка Колийн Маккълоу. Винаги ми е напомняла за „Осъдени души” на Д. Димов/1945г./ Аз също имам любим цитат от „Птиците умират сами”:
„Страшно е един-единствен човек да означава толкова много и толкова различни неща.”

К. Маккълоу почина в края на м. януари т.г. Последната й книга – „Безкрайният път към дома”, и досега се изчерпва за дни от нашите книжарници и български сайтове.
Честит празник, Тони! Поздрави!
цитирай
2. hloris - Много хубава съпоставка,Вени,м/ у двете книги...
06.12.2015 15:45
donchevav написа:
Любима книга! Написана е през 1977г. от австралийската писателка Колийн Маккълоу. Винаги ми е напомняла за „Осъдени души” на Д. Димов/1945г./ Аз също имам любим цитат от „Птиците умират сами”:
„Страшно е един-единствен човек да означава толкова много и толкова различни неща.”

К. Маккълоу почина в края на м. януари т.г. Последната й книга – „Безкрайният път към дома”, и досега се изчерпва за дни от нашите книжарници и български сайтове.
Честит празник, Тони! Поздрави!


И в двете се говори за истинска,и невъзможна любов.
цитирай
3. milady - здравей ,хло...
06.12.2015 17:08
Истинската Любов,като духовен Път, е...
състрадание ,съпричастност ,и...помощ.
Всичко останало,може да се дефинира...
с една невъзпитана думичка...еб.не..
Между впрочем в тези две книги ,
които аз лично съм чела по 3 пъти, основната Тема ..
е Борбата ,и Избора на Личността м-у Духовното и...човешкото...
А, не “Любовта“ / която била...„невъзможна и..истинска“ !!!
.... що за инфантилно клише ,г жа Учителке?

.. препоръчвам още „ Науката за Любовта “ от
Джон Бейнс р. 1935г.в Чили / херметик философ
цитирай
4. hloris - здравей,милейди...
06.12.2015 21:13
milady написа:
Истинската Любов,като духовен Път, е...
състрадание ,съпричастност ,и...помощ.
Всичко останало,може да се дефинира...
с една невъзпитана думичка...еб.не..
Между впрочем в тези две книги ,
които аз лично съм чела по 3 пъти, основната Тема ..
е Борбата ,и Избора на Личността м-у Духовното и...човешкото...
А, не “Любовта“ / която била...„невъзможна и..истинска“ !!!
.... що за инфантилно клише ,г жа Учителке?

.. препоръчвам още „ Науката за Любовта “ от
Джон Бейнс р. 1935г.в Чили / херметик философ


благодаря за предложената книга,ще се опитам да я намеря и прочета:)

Що се отнася до Любовта...хъм...и при невъзпитаната думичка има някакви си чувства,освен ако тя не е магистрална....

Според теб нима в човешката природа няма духовност,която да е плод на любовта?!
Звучиш ми как да се изразя...леко цинично в случая,како;))
цитирай
5. distrelets - Здравей! Още пазя тетрадка с пож...
07.12.2015 08:51
Здравей! Още пазя тетрадка с пожълтели листа в която съм записвала цитати от книгата "Птиците умират сами"! Благодаря, че ми припомни!
Поздрави и лека седмица!
цитирай
6. milady - Хлори ,всеки има нужда от Любов..даже и аз;)))
07.12.2015 10:11
Просто за да получим тази Любов/ най вече Духовна/,
се изисква много многоо работа по АЗ -а.Разбираш ме,знам..
Aз съм пряма ,мила,и не обичам цинични хора/ особено дами/
а,това е..не, беше хумористично,че многоо скука и тъпня настана тук.
Хубав ден, малката ми...сестричка..
цитирай
7. hloris - Здравей! :)
07.12.2015 11:14
distrelets написа:
Здравей! Още пазя тетрадка с пожълтели листа в която съм записвала цитати от книгата "Птиците умират сами"! Благодаря, че ми припомни!
Поздрави и лека седмица!


И аз така...имам си пожълтяла тетрадка с извадки от книги,които съм чела,с цитати,които са ме докоснали по някакъв начин.
Онзи ден я разгръщах,пре подреждайки си нещата,и ми стана едно такова мило...и хубаво.
Благодаря!
Хубава и успешна седмица и на теб! :)
цитирай
8. barin - Книгата
10.12.2015 08:40
Това е пример как една писателка може да стане световно известна само с една книга. Не е важно количеството, а качеството на написаното.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2242333
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17945
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930