Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2015 11:31 - Админите,искам публичен отговор
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 588 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 14.10.2015 16:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Искам и аз като по долу споменатото лице да зная кой ме помпа,защото аз като селянка с главно"С" от София и идея си нямам как става това....
Може би въпросното лице го прави...
Как беше:
"Крадецът вика дръжте крадеца."

Искам да зная с каква цел лицето Юлия Петрова
Тодорова с такъв ненормален интерес ме следи тук,с всичките си възможни никове,на които им изгубих бройката,
най-вече с какво и пречат моите постове,както и коментари?!?
Защото,доколкото съм чела правилата в този сайт,то няма ограничения кой колко поста да пуска дневно.
Или греша?!
В качеството си на каква тя се рови в моя реален живот,интересувайки се аз с какво се занимавам,при положение,че никога,никой не ме е интересувал тук?!
Моля Ви,уважаеми администратори,крайно време е вече да вземете мерки спрямо въпросната личност,която като /извинявам се за израза,но е така/като едно блогово псе,при това нахъсано,върви след мен,създавайки дори безредици в чуждите блогове,в които пиша.
Пример:
Блогът на г-н Добромир Димитров,психолог,категория "ТЯ И ТОЙ".

Разчитам на Вашето разбиране,и най-вече на действия от Ваша страна,за разрешаването на възникналия конфликт.

Благодаря за вниманието,както и моля също останалите потребители да ме разберат,
моля за тяхното извинение.

пп.Относно помпането,то нямам идея кой го прави,но целта е ясна...с цел създаване на напрежение м/у редовните потребители,които са с единствената цел....едната НОРМАЛНА комуникация.














Тагове:   Юлия,   аз,   блогбг,   злонамереност,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2231547
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17942
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930