Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2015 08:09 - Приятелството
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1971 Коментари: 11 Гласове:
12

Последна промяна: 11.05.2015 08:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Приятелството е винаги сладка отговорност и никога благоприятна възможност.

Имам молба:
Нека всички,които все още вярват в мен,в това,че не съм това,в което ме обвиняват,да гласуват за този пост.

В знак на подкрепа и на това,че ме приемат такава,каквато съм,без да ме съдят...в знак на съпричастност и разбиране..
Просто исках да изкарам/да покажа/ на вас истинското лице на някои "хора",слизайки на тяхното ниво...може би това бе единствения начин да бъда оставена от тях на мира и спокойствие...
Това е.

Благодаря за разбирането,и подкрепата най-вече.
Благодаря на всички хора,които въпреки всичко продължават да вярват в мен.

Достатъчно е вашето мълчаливо съпричастие,ако се страхувате да изразите мнение под формата на коментар.
Може и конструктивни критики от страна на добронамерени,доброжелателни хора.

Достатъчно е да прочетете и да се замислите имате ли и кои са вашите приятели тук.






Тагове:   приятелството,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tezko - ?
11.05.2015 08:28
"Имам молба:
Нека всички,които все още вярват в мен,в това,че не съм това,в което ме обвиняват,да гласуват за този пост."

Госпожо, Вие добре ли сте? РЕАЛНИТЕ хора, които познавате могат да дадат оценка каква сте и що сте и пак и ПАК не е сигурно, че сте наистина такава, каквато те биха потвърдили, че сте! Да не сте господ, че да търсите вяра във вас от хора, които НЕ ПОЗНАВАТЕ РЕАЛНО, не ви познават реално, а си имат някаква представа за вас в кухите си виртуални тикви? Не ставайте смешна! Излезте от виртуалния свят и ако искате да вярвате на някой и да му държите сметка каква сте и що сте, ще държите сметка САМО за неща, които са ви казани в ОЧИ, реално! НЕ СТАВАЙТЕ СМЕШНА!
цитирай
2. tezko - ?
11.05.2015 08:31
"Достатъчно е вашето мълчаливо съпричастие,ако се страхувате да изразите мнение под формата на коментар."'

С цялата си добронамереност това точно как би се изразило? Да ви дам палче нагоре ли? МЪЛЧАЛИВО СЪПРИЧАСТИЕ?
ТАКЪВ ФИЛМ НЯМА! Мълчаливо съпричастие ОТНОВО има само и единствено във виртуалната ви глава. Ако Ви гласувам положително, може да го направя, защото ви съжалявам, защото ви псувам, защото сте ми смешна, защото сте ми тъжна, защото сте ми НИКАКВА! Е, като мълчаливо съпричастие ли ще възприемате бездумието ми и липсата на обяснение защо съм го направила?

Съвет: ИЗЛЕЗТЕ ОТ ВИРТУАЛНИЯ СВЯТ! ТУК НИКОЙ НЕ ЗНАЕ КАКВА СТЕ ВСЪЩНОСТ! НИКОЙ!
цитирай
3. paciencia - Вярвам в теб, Хлорис!
11.05.2015 08:44
Вярвам в теб, Хлорис!
цитирай
4. hloris - Да, добре съм-
11.05.2015 08:46
tezko написа:
"Имам молба:
Нека всички,които все още вярват в мен,в това,че не съм това,в което ме обвиняват,да гласуват за този пост."

Госпожо, Вие добре ли сте? РЕАЛНИТЕ хора, които познавате могат да дадат оценка каква сте и що сте и пак и ПАК не е сигурно, че сте наистина такава, каквато те биха потвърдили, че сте! Да не сте господ, че да търсите вяра във вас от хора, които НЕ ПОЗНАВАТЕ РЕАЛНО, не ви познават реално, а си имат някаква представа за вас в кухите си виртуални тикви? Не ставайте смешна! Излезте от виртуалния свят и ако искате да вярвате на някой и да му държите сметка каква сте и що сте, ще държите сметка САМО за неща, които са ви казани в ОЧИ, реално! НЕ СТАВАЙТЕ СМЕШНА!


имаш право в твоето изказване,важно е РЕАЛНО какви сме с РЕАЛНИТЕ хора до нас.
Там е истината.
Може би съм прекалено емоционална и твърде навътре приемам едни виртуални общувания,отчитам го като своя грешка.
Да,Истината е в Реала,с реални хора и реални приятели,на чиито рамо можеш да поплачеш,както и да се опреш.
цитирай
5. hloris - благодаря ти!
11.05.2015 09:00
paciencia написа:
Вярвам в теб, Хлорис!


Ти си една от най-стойностните Личности,които познавам тук.
И може би по-силна от мен!
Бих била щастлива да те познавам и реално,защото си Човек,Вася,със сърце и душа!
цитирай
6. anin - Хлори,
11.05.2015 10:09
Знаеш, че съм добре настроена към теб, признавам че прояви смелост да се защитиш, някои неща не мога да коментирам, защото не е пълна информацията ми за теб и хората с които си писала.
За мен 90% от всичкото това коментиране е плява и напълно излишно! Губите си времето!
Имам още един съвет, към теб и опонента ти Георги. Научете се да спирате, да имате мярка!
цитирай
7. hloris - Знаеш,че държа на твоето мнение...
11.05.2015 10:31
anin написа:
Знаеш, че съм добре настроена към теб, признавам че прояви смелост да се защитиш, някои неща не мога да коментирам, защото не е пълна информацията ми за теб и хората с които си писала.
За мен 90% от всичкото това коментиране е плява и напълно излишно! Губите си времето!
Имам още един съвет, към теб и опонента ти Георги. Научете се да спирате, да имате мярка!


Благодаря ти за съвета! :)
Не си лицемерка,а аз безкрайно ценя подобни качества в хората.
цитирай
8. donchevav - С тебе съм, приятелко, харесва ми ...
11.05.2015 20:28
С тебе съм, приятелко, харесва ми твоята емоционалност и смелост - но...мисля, че има толкова други по-добри, позитивни и съзидателни посоки, в които можеш да насочиш енергията и борбата си за справедливост. А това тук - то е фикция - не заслужава твоите сълзи и нерви. Помисли!
Прегръщам те!
цитирай
9. hloris - Благодаря ти,Вени! :)
11.05.2015 21:52
donchevav написа:
С тебе съм, приятелко, харесва ми твоята емоционалност и смелост - но...мисля, че има толкова други по-добри, позитивни и съзидателни посоки, в които можеш да насочиш енергията и борбата си за справедливост. А това тук - то е фикция - не заслужава твоите сълзи и нерви. Помисли!
Прегръщам те!


Ти за мен си най-точния коректив тук!
Много ценя твоето мнение,нали знаеш...
дръж ме будна!
И аз те прегръщам!

цитирай
10. metlichina - поздравявам те, hloris...
11.05.2015 22:48
бъди себе си, бъди щастлива... пожелавам
от сърце..
цитирай
11. hloris - благодаря ти,метличинке...
11.05.2015 23:33
metlichina написа:
бъди себе си, бъди щастлива... пожелавам
от сърце..


да ти се връща утроено
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2239291
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17943
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930