Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2020 20:00 - Следпразнично....не толкова приятно,но затова пък истинско и това е част от Реалността днес
Автор: hloris Категория: Други   
Прочетен: 1513 Коментари: 16 Гласове:
20

Последна промяна: 04.01.2020 20:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не искам да бъда голословна особено по тази тема.
Просто искам да насоча вниманието на софийските блогъри,а и не само,призивът ми е към всички хора,които ще прочетат тези няколко реда.

Не зная доколко сте запознати с това,което прави вече няколко години един собственик на ресторант в София....ресторантът се нарича "Гамбинус" и се намира на ул.Владайска"29 в столицата.Та този собственик на този ресторант г-н Мартин Мартинов всеки божий ден раздава храна....топла храна,приготвена в неговия ресторант,спонсорирана от дарители,които гледайки тази вечер предаването на Мартин Карбовски, се оказаха не толкова много.Храна за тези,които не могат да си позволят лукса да се нахранят.Тези,на които домът е им е....улицата.
Призивът ми е към всеки софиянец,който чете тук,и има някаква си възможност,или продукти,то да ги занесе на посочения адрес,като по този начин подпомогне благородната инициатива на Мартин да дава топла храна на крайно изпадналата прослойка на нашето общество,и то в сезон,който е тежък за всеки от нас.
Парични дарения не се приемат,за да не се спекулира с това....приемат се само продукти,от които  се приготвя 3 степенно меню,което се получава веднъж дневно на този адрес всеки следобяд.
Всеки ден редящите се на тази опашка са около 70-90 човека,хора,които по една или друга причина са останали на улицата....без дом,подслон и храна....т.нар .клошари.

Затова моя АПЕЛ и ПРИЗИВ е към всички,които могат да помогнат по някакъв си начин,включително и към земеделските производители,които произвеждат продукти...просто заделете това,което мислите,че ще ви е в повече,и помогнете в тази благородна и наистина хуманна кауза....
Може и с парички,просто купете една бутилка олио,един килограм ориз или килограм картофи,и го занесете там.Там доброволците ще приготвят топла храна за нуждаещите се.
Приемат се и топли дрехи,които по една или друга причина вече са ненужни във вашия гардероб....тези хора се нуждаят и от тях.Вместо за рециклиране,просто занесете своите дрехи и ги оставете там.Направете един човек щастлив,като го облечете топло,особено в този сезон.
Да бъдем хора не само по празниците....да проявим своята човещина и най-вече милосърдие и в забързания си делник.И то към хора,които не винаги са виновни за ситуацията,в която са в момента....та това са нашите баби,дядовци,бащи и майки,които просто по ирония на съдбата са се озовали там.

Благодаря на всички,които не просто ще прочетат,и ще гласуват...Благодаря на ТЕЗИ,които ИМЕННО ще се включат с нещо в тази така благородна инициатива.
Мартин Мартинов сподели в предаването,че само картофите,от които се нуждаят на ден,са около един чувал.
Благодаря и на тези,коино просто ще прочетат,и се замислете колко храна изхвърляме именно по празниците,а колко хора буквално гладуват в своя дом,или още по-лошия вариант....ровят в кофите за боклук,за да се нахранят.

пп.и ме извинете за правописните грешки,ако има такива,но това,което изгледах буквално ме отрезви от новогодишните празници и вакханалия.
Защото и това Е България ДНЕС....към дата 04.01. лето 2020....живеем в двайсет и първи век...векът на технологиите....и на мизерията...векът,в който човек за човек се превърна във вълк.
И моля,без мелодраматични коментари,или още по-лошият вариант...язвителни такива...
Просто седнете,помислете,и....ПОМОГНЕТЕ,ако можете и АКО ИСКАТЕ.
Благодаря за вашето внимание в случая!




Гласувай:
20



1. palada - Поздравления!
04.01.2020 20:49
Какво по-добро от това да дадеш на гладния храна? Сърдечно подкрепям вашата кауза! Дано да прихванем от вас софиянците и да го направим същото и в Пловдив! Поздрав от сърце!
цитирай
2. fun1001 - ?
04.01.2020 20:55
ти, какво..даде..'от сърце?
цитирай
3. hloris - Благодаря,но Мартин Мартинов е БЯЛА ЛЯСТОВИЦА към настоящия момент,и то в един почти двумилионен град
04.01.2020 21:04
palada написа:
Какво по-добро от това да дадеш на гладния храна? Сърдечно подкрепям вашата кауза! Дано да прихванем от вас софиянците и да го направим същото и в Пловдив! Поздрав от сърце!


Къде са социалните служби в случая?!?
Спят ли?!?
Аз лично на какви унижения бях подложена по-миналото лято,кандидатствайки да стана личен асистент на сина ми....меко казано ссъм отвратена,и там работят предимно жени,майки при това....цитирам ми разни членове по разни гласувани закони....жива подигравка....и не толкова самите закони,а отношението на служителите там.

Дай боже това да се превърне в някаква си общонационална инициатива.
В софия,в околностите съществува и приютът на отец Иван...и колко много се спекулира и там относно това,което прави....не мога да коментирам,защото наистина не съм в час с делата на този приют.

цитирай
4. hloris - Юлия,аз какво ще дам,или съм дала от сърце?!?
04.01.2020 21:08
Ами това,което имам в момента,което съм произвела,и което ми е в повече от моята градина....моето семейство е малко,и ми остават много продукти,които искам да оползотворя по някакъв си начин.
Обмислям и други варианти,които все още са в сферата на ума ми,и няма да споделя тук....защо пък да не ходя да готвя поне два пъти в седмицата като доброволка,защо пък не.
цитирай
5. eva666 - е, това беше!!!!..бравааа..пак ще те питам..
04.01.2020 21:17
защо пък да не ходя да готвя поне два пъти в седмицата като доброволка,защо пък не./

а за БГ Коледа, даде ли 2лева?
цитирай
6. hloris - Юлия,все едно съм на разпит в някое софийско РПУ
04.01.2020 21:53
Ти какво смяташ да направи в случая,ако изобщо си прочела това,което съм написала?!
Остави ме мен настрана в случая.Аз не съм важната.
Ако трябва да бъда искрена,то не....просто реших тази Коледа да направя да греят щастливо две детски тъжни очички,реални детски очички.
Не на моя син....други две детски очи.
цитирай
7. valdor1355 - Не обръщай внимание на тъпите въ...
04.01.2020 22:23
Не обръщай внимание на тъпите въпроси на Юлия. Контрирай я тя от Дойчланд дали дари 2 лв. Ще си запиша адреса и ще занеса нещо. Сигурна съм, че има наистина нуждаещи се. Това, което ме дразни са злоупотребите от хора, които взимат храната и я дават на уличните кучета или по- лошо- изсипват я в кофите.
цитирай
8. milady - ами..нали, социални контакти..търсиш..
04.01.2020 22:24
разбира се, че чета! шо за въпрос..
аз, чета 10п повече от теб...поне 10!! затова, и пиша тоолковааа..
или може би, 25..и,не съм тук за глупавите ви обиколки аз блокето..
аз, давам по някой лев, моите деца, и те така..
/за дрехи и храна, не го слагам в сметката..това е рефлекс, ако ме разбираш..
това им идва отвътре, не съм ги учила ..нарочно..
ние, не понасяме..уроци в моето семейство )

аз даже..бягах редоввноо от час, особено в петък.задължително
такива работи..а сега ти предлагам, да напишеш по едно лс..
на твоите многоо приятели в блогето..да не се скатават...
хубава вечер..Елицо..

цитирай
9. hloris - Валдор,
04.01.2020 23:07
не и обръщам ни най-малко внимание,просто нека да подиша малко и тя блогбейски въздух,нали я нямаше тук....виж колко добре и и се е отразила реалната почивка.
Ами питам я,току-що ми написа коментар,който го пуснах,че и тя дава по някой лев в такива коледни дни.
Да,наистина знаеш как е в нашето родно Бг....покрай нуждаещите се има и просто хора,които се възползват от това да спестят някой и друг лев....то човек ,ако се вгледа внимателно в лицата,то на тези хора им личи по някакъв начин това недохранване....друг е въпросът колко хора гладуват,но имат чувство за чест и достойнство,и никога не биха отишли там,макар че аз не виждам нищо унизително в случая...
Надали е така в случая....едва ли нормален човек ще стои два часа на някаква си опашка за порция храна,за да я изхвърли.

Преди време,може би преди повече от няколко години си говорих с един мой комшия,който в момента е в Щатите,но първо емигрира във Франция,а след това във Щатите...та именно Иван ми е разправял как е решен въпросът с просяците по улиците във Франция....има изградени обществени бани за тях,където могат спокойно да отидат и да се изкъпят,както и да се изперат,а не както при нас....просяците под носа на екскурзиантите у нас....редовно ги гледам на централни софийски улици,където минават туристически групи.

Много има какво да се прави за тези хора....и не да се вкарат в някакви си социални институции,където евентуално да умрат от липса на внимание и грижи,а просто реално да се помисли какво да се направи за тях....спокойно може някои от тях да се включат в почистването на столицата,или в озеленяването на парковете и градинките....пък и рабодателите могат да помогнат много в това отношение,давайки им работа,а от там и хляб....отговорността в случая е на цялото наше общество,доколкото може да се наречем такова.
цитирай
10. valdor1355 - Хич не пускай коментарите с рунт...
04.01.2020 23:43
Хич не пускай коментарите с рунтавите лъжи на мърлата. :-о
цитирай
11. hloris - Юлия...
05.01.2020 00:26
твойта е същата като при приматите....ти го пуснеш до масата,то вземе,че се покачи на нея,седне,пък и вземе,че се из*сере ....без извинение в случая.

Прочетох твоя ти коментар в блога ти....аз много внимателно подбирам както мъжете си,така и с кого да пия кафетата си....благодаря за поканата...но....ще се въздържа по обясними причини.


1.Нямам блогодарители,нито пък благотворители....сама се оправям на този етап.

2.Не съм кандидатствала за личен асистент на сина ми по новите закони,защото моята цел е не да се затворя в къщи с него,а да го социалидизирам,т.е. да ходим да работим някъде за парички, и да бъде сред хора....това е Пътят,и Истината на нещата.

3.И не спя в блога....влизам помежду другото сутрин и вечер,когато и както ми позволяват реалните възможности и ангажименти,които не са никак малко.

4.Мога и да си и спра и нета,и със спестените от това пари да купувам хранителни продукти за ресторанта на Мартин.

5.Искам,много искам да си имам нещо мое собствено....и ще го имам,защото ,просто защото всичко в главата ми е подредено и натъкмено....без повече подробности,за да не урочасат лоши очи в случая.
Защото имам потенциал и необходимия капацитет да го направя.
Обичам да поемам рискове....и сама да си нося последствията от тях.

6.Първите 5 точки обясняват много при това неща.
Те казват всичко.За този,който умее да чете....м/у редовете,"сестро"
цитирай
12. hloris - Валдор,
05.01.2020 00:39
valdor1355 написа:
Хич не пускай коментарите с рунтавите лъжи на мърлата. :-о


че е такава,то вече е всеобществен блогов ФАКТ....виж какви ги надроби по мой адрес за разни блоготворители,или благодарители по отношение на мен....интрига ли е,фантазия лби е в случая....но е много,много при това далеч от истината....мърла не,но....интригантка яка при това ....да!!
цитирай
13. tonsun - https://frognews.bg/novini/metodi-lalov-ograbenite-bedni-dariavat-ograbenite-bolni.html?fbclid=IwAR3cBFomlTEFm2akPFbQacb-3tJG__b8FmCHZhn62Ex_trcLS-OqZxAIX4U
05.01.2020 09:12
hloris(hi)
Преди да прочета твоя пост, прочетох едно изказване на Методи Лалов по повод едно доста афиширано коледно мероприятие за благотворителност. /съдържа се в линка по-горе и всеки може да го прочете, ако му представлява интерес/
И се поразмислих, кое е правилното... Дойдат ли големи празници да ставаме "благодетели и благотворители" или .. да направим така, че тези, които очакват "милостинята ни", да бъдат забелязани, обгрижени, лекувани.... чрез социалната политика на държавата, която е крайно време да влезе в действие, а не самата тя да се нуждае от милостиня.
цитирай
14. valeska - ...
05.01.2020 12:01
Живеем в общество, в което маса от хората мислят предимно за себе си. Те са част от забързаното си ежедневие и водещ в тях е егоизмът. Единствено те са важни за себе си. От друга страна, за щастие съществуват и личности, за които хуманизмът е нещо задължително и го проявяват ежедневно. Най-вероятно са привърженици на максимата: „Бъди това, което искаш да виждаш в другите хора”. За тях е типично да дадат средства на уличен музикант, да си купят цвете или плетени терлички от възрастна жена. Или пък се притичват на помощ на някой, който носи багаж, прекалено тежък за него. Много от хората, носещи великодушие в себе си се включват в най-различни кампании с желание да помогнат. Други са дори членове в организации, които отново са насочени към хората и са с благотворителна цел. Според мен, за тях да вършиш добро под такава форма е като мисия в живота им, като начин да изразят себе си, да бъдат полезни и да правят нещо, което има значение за някого.
цитирай
15. hloris - Тонсън,линка при мен не се отваря по незнайни причини
06.01.2020 22:46
tonsun написа:
hloris(hi)
Преди да прочета твоя пост, прочетох едно изказване на Методи Лалов по повод едно доста афиширано коледно мероприятие за благотворителност. /съдържа се в линка по-горе и всеки може да го прочете, ако му представлява интерес/
И се поразмислих, кое е правилното... Дойдат ли големи празници да ставаме "благодетели и благотворители" или .. да направим така, че тези, които очакват "милостинята ни", да бъдат забелязани, обгрижени, лекувани.... чрез социалната политика на държавата, която е крайно време да влезе в действие, а не самата тя да се нуждае от милостиня.


За каква социална политика ми говориш в случая?!?
Просто нямаме такава,и искрено съчувствам на хората,които са стигнали до там,че да разчитат на т. нар . социална политика.

И не мога да разбера защо трябва да дойдат празници,за да проявяваме благотворителност именно на Коледа?
Нима през останалото времетези хора нямат нужда от грижи?!
А,ама те са по домовете си,тях никой не ги вижда и никой не ги чува...хвърлени са им,подхвърлени са им някакви си пари и да си налягат парцалите и да си мълчат....това за мен лично не е социална политика,а СОЦИАЛЕН ГЕНОЦИД в случая.Замислям се и аз доколко не съм в случая като всички останали....подхвърляме на някой просяк някояи друга стотинка,стоим си на топло,и пращаме,цъкаме си на тел. и пращаме по някой и друг sms....и така може би успокояваме гузната си при това съвест,че нещо сме направили в случая.
А дали всъщност е така?!?
Дали?!?
Всеки може самда отговори на този въпрос сам пред себе си....и съвестта си.
Защото сме се превърнали в изроди,консуматори,гледащи своя,собствен кеф,и удоволствие...включително и аз.

СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА ИМА В ЕДНО ОБЩЕСТВО,КОЕТО Е ИЗГРАДЕНО НА ПРИНЦИПА НА СОЛИДАРНОСТТА/ето сега ще ме обвинят,че съм социалисткоа,а аз винаги съм била безпартийна/.ОБЩЕСТВО,В КОЕТО ВСИЧКИ НЕГОВИ ЧЛЕНОВЕ СА С РАВНИ ПРАВА И РАВНИ ВЪЗМОЖНОСТИ...ХУМАННО ОБЩЕСТВО.
А дали нашето е такова?
Всеки да се замисли и сам да си отговори тук.
цитирай
16. hloris - Вал,съгласна съм,че живеем в едно консуматорско общество,в което всеки мисли ПРЕДИМНО за себе си...ТОВА СА фАКТИТЕ.
06.01.2020 22:53
valeska написа:
Живеем в общество, в което маса от хората мислят предимно за себе си. Те са част от забързаното си ежедневие и водещ в тях е егоизмът. Единствено те са важни за себе си. От друга страна, за щастие съществуват и личности, за които хуманизмът е нещо задължително и го проявяват ежедневно. Най-вероятно са привърженици на максимата: „Бъди това, което искаш да виждаш в другите хора”. За тях е типично да дадат средства на уличен музикант, да си купят цвете или плетени терлички от възрастна жена. Или пък се притичват на помощ на някой, който носи багаж, прекалено тежък за него. Много от хората, носещи великодушие в себе си се включват в най-различни кампании с желание да помогнат. Други са дори членове в организации, които отново са насочени към хората и са с благотворителна цел. Според мен, за тях да вършиш добро под такава форма е като мисия в живота им, като начин да изразят себе си, да бъдат полезни и да правят нещо, което има значение за някого.


Хуманизъм в едно безхуманно общество,в което ценнностите са сведени до това на каква длъжност си,какви връзки имаш,какви хора познаваш,които може да ти бъдат по някакъв си начин полезни.
Егоисти сме,нашето общество е болно общество...спомням си,когато бях малка,и когато някой човек започваше да строи къща как всички се събираха да бият плоча....как съседите си помагаха,как роднините се уважаваха,как по-младите зачитаха по старите....изобщо имаше норми на правила на поведение,ако щеш го наречи култура на живот.
А сега?!?
Всеки знае какво е сега.
Даже и не ми се коментира.
Колко успешно прилагаме израза:
"Не чух,не видях,не знам."
Моят дом...и дотам.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2238533
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17943
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930