Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2015 21:50 - Открийте разликите/иронично-хумористично/
Автор: hloris Категория: Забавление   
Прочетен: 3131 Коментари: 17 Гласове:
4

Последна промяна: 10.10.2015 16:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В какво се изразяват разликите между кокошката и кукувицата....

Как беше..."кукувица ме закука ,мамо,под дебела бука,
докато либето ми ме галеше,галеше,още либеше..."
мой преработен аранжимент от Шопско

Хайде,момичета и момчета,на забавата,на купона,
да си поговорим,дреме ни,че някой си говори,
че си тролим...
Гатанката като кълбенце разплетете,
в дебрите и се гушнете,
и докрай в нея се топнете,
и после сладиичко заспете,
но първо и се насладете,
кът,кът,кът,
кокошчицата подкрепете.
Кукувицата не я мислете,
клончето под нея отрежете! :)))

Хайде,лека,Петльо ме зове,
че без мен не ще да спи
иска своята кокошчица
до себе си чак докато
навън се яко зазори...

И едно елементарно въпросче към кукувицата:
Какъв човек е този,който се занимава с по-прости от него според неговите критерии?!






Гласувай:
8



1. blakcpredator - по-здрав
10.10.2015 00:25
https://www.youtube/watch?v=Y9luMeQOeLE
цитирай
2. hloris - Здраво,имитаторе на Блеки :)
10.10.2015 09:20
Кът,кът,кът...кокошката грижовна гледа си дома,
а кукувицата несретна обикаля,гледа в
чуждите гнезда...
Не я обичат всички птици,
тя им се натриса,
и всички мигом
започва ги втриса.
Малките си тя не гледа,
снася в чуждите гнезда,
и от тая орисия
няма отърваване,
бедната ми кукувица тя,
да обикаля самотна
чуждите гнезда.






цитирай
3. germanwoman - Хлорис, Тук НяМа ниКоЙ
10.10.2015 09:51
Само ти , Чу .......И КлонинГите на помпаДуРите....... ГоГо и Блеки
цитирай
4. blackpredator - само де тоя не е предатора
10.10.2015 10:23
а кльощав негов алтерник :)
цитирай
5. hloris - Нима?!
10.10.2015 10:28
germanwoman написа:
Само ти , Чу .......И КлонинГите на помпаДуРите....... ГоГо и Блеки


О,тролче мило,
скрило се под този ник,
мигом аз разпознах
познатия ми ...лик

Не прекалявай с гостуването,
защото то в определен момент се
превръща в натрапничество.
цитирай
6. hloris - Блеки,Блеки,стават и такива грешки...
10.10.2015 10:35
blackpredator написа:
а кльощав негов алтерник :)


Но улисана в тез игри,
пропуска неволен ти прости.
Имитатора го пускаме
да плува в негови води!
цитирай
7. hloris - Уважаеми зрители,както и читатели!
10.10.2015 14:04
Мислите ли,че този пост е за първа?!
Защото аз не...не смятам така.
И както писах и в предния си пост,то смятам да престана да пиша каквото и да е,
където и да е,докато политиката на този сайт се промени.

Това е...просто гласувайте с минуси,колкото си щете....
Но ми писна от ПРОСЛОВУТАТА "ГЕрманка",която върви непрекъснато след мен,и
ми спами...колко ли трябва да си самотен,и нещастен,за да го правиш наистина.

Постът за неразбралите е посветен на нея....жената,която от скука върви и се заяжда с хората в блоговете им.

Юлийо,не си ми еталон нито като жена,нито като поведение в този сайт....
просто наистина те съжалявам.
И едно въпросче от мен...като толкова обичаш да иронизираш хората, и се смяташ за нещо повече от тях,какво правиш в сайт,който ти е под интелектуалното ниво?!?

Ти за мен си една долна интригантка,манипулаторка и блоговаклюкарка....
и стоя зад всяка своя дума.

Постът ще го сваля след 3часа,защото аз не ламтя за блогова слава,като някои хора тук....ти също принадлежиш към тази категория хора.

Благодаря за минусите на този,който гласува с двата си деактивирани ника.
И това е вот.
И съжалявам и до ден днешен,че съм комуникирала с теб.
цитирай
8. hloris - А,и още нещо...
10.10.2015 14:07
анонимни коментари нямат място в този блог...той вече ще бъде с модерация.
цитирай
9. koshmar - по въпроса за първа страница - ами че ...
10.10.2015 14:19
по въпроса за първа страница - ами че тоя постинг не е за там, не е, но има стотици и хиляди други, които също не са, ама са стояли и ще стоят, вкл. и на много по-тъпи от това стихотворения в кавички.
цитирай
10. hloris - Eто заради това сайта ще затъва все повече и повече.
10.10.2015 14:40
koshmar написа:
по въпроса за първа страница - ами че тоя постинг не е за там, не е, но има стотици и хиляди други, които също не са, ама са стояли и ще стоят, вкл. и на много по-тъпи от това стихотворения в кавички.


Това не е стихотворение,по-скоро плах опит да иронизирам някого,който не зная защо толкова много ме "обича",и непрекъснато ми посвещава постове.
Жалко,защото преди 3 години,когато се регистрирах това място беше къде-къде по-добро като климат...поне беше весело.И НАЙ-ВЕЧЕ ИНТЕРЕСНО.
Истината е тази,че сайта затъва все повече и повече...
заприличал е на една малка,злобна лудница.
цитирай
11. blackpredator - хаха,
10.10.2015 14:41
то само на квазигор мястото е на първа
е как да не сваляш шапка на по-помпаджиите?
след тях отсъстват квазипостинги
цитирай
12. hloris - Предаторе,ето,виждаш ли...
10.10.2015 15:06
blackpredator написа:
то само на квазигор мястото е на първа
е как да не сваляш шапка на по-помпаджиите?
след тях отсъстват квазипостинги


Ябълката на раздора е прословутата първа...
Кой е квазигор?!
Абе престанете с тези лични нападки...не виждате ли,че блога като наш общ
дом е пред разпад,а вие се дрънкате за глупости?!?

Всъщност ми дойде една идея...постовете на първа да се пускат на случаен принцип,както се изтеглят числата от тотото....само разбира се от пишещи в
момента блогъри.

Аз ,ако трябва да бъда искрена даже се притеснявам от тази първа,защото все едно си изправен на селския/в случая/ блогов мегдан,да си прочетеш речта.
С една дума...не я харесвам,и много рядко чета нещо от нея.
цитирай
13. blackpredator - хех, ма ти наистина ли?
10.10.2015 15:21
квазигор е един от стотината мутанти на Чулигор
а Чулигор е полилилигор, обладани с Чу-то от тъмната страна на силата на помпата
цитирай
14. elinora - ужасТ
10.10.2015 15:23
аз лично ти хакнах минус, защото си сътворила невероятна тъпня, въобразявайки си, че е постинг.
цитирай
15. koshmar - той предатора обича да се изразява ...
10.10.2015 15:27
той предатора обича да се изразява завоалирано, хаха
не ябълката на раздора, ами светая светих е тая първа

за некои откачалки тя е ссмисълът на живота, и за нея са готови на всичко, имат си няколко кретеноидни близачи и като си зяпат муцунката на първа им идва оргазъм

съгласен съм че сайтът е замязал на лудница, като най лудите са тиякоито всекидневно се помпят

естествено че и аз мога да се помпя и мога да стоя всеки ден на първа но го правя рядко както се забелязва

някога, още не съм бил тук, не имало първа
сигурен съм че било по хубаво

между другото помпане може да става и в други сайтове
цитирай
16. hloris - Мерси за откровенното мнение-
10.10.2015 15:47
elinora написа:
аз лично ти хакнах минус, защото си сътворила невероятна тъпня, въобразявайки си, че е постинг.


Предпочитам прямите хора пред интригантите,лизачите,и натегачите.
Наистина не е най-доброто,което съм писала тук.
цитирай
17. hloris - Към всички:
10.10.2015 15:54
Повече коментари с лични нападки в блога си няма да допускам.
Не ме интересува кой с кой е тук,нито пък кой на кого симпатизира,или
храни някакви си антипатии...
Разберете,грозно е...не мога да взема отношение по казуса,защото нямам
толкова наблюдения кой какви ги върши...

Да,това с помпането е най-големия проблем в момента в блога....
хаха,както и прословутата корица...с радост бих си преотстъпила
мястото на някой желаещ.

Аз пиша тук,и стоя тук заради малкото хора,които ме познават,и които ми
вярват...
Един човек да прочете,и да докосна нещо в него дневно,ми е достатъчно.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2193391
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031