Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2015 23:35 - Следващият...
Автор: hloris Категория: Забавление   
Прочетен: 1203 Коментари: 1 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
-Докторе,добър ден!
-Добър ден! следващият!
-Докторе,тук като се пипна ме боли!
-Не се пипай,няма да те боли,следващият!
-Докторе,тука като се пипна ме боли,тука като се пипна ме боли,навсякъде,където се
пипна,ме боли!
-Счупен ти е пръстът.Следващият!
-Докторе,когато искам да правя секс с жена ми,членът ми винаги гледа към обувките.
-Вдигнете обувките на шкафа.Следващият!
--Докторе,лошо ми зараства счупеният крак,постоянно съм с патерици.
-Сестра,вземете патериците,дайте му слабително.Следващият!
-Докторе,всяка сутрин намирам във влагалището си пощенски марки,вижте,имам цял албум вече.
-Това не са марки,а етикети от банани.Сестра,дайте направление за очен лекар.Следващият.
-Докторе,никой не ме забелязва!
-Следващият.
-Докторе,бачкам като кон,ям като прасе,и се изморявам като куче,какво да правя?
-Отидете на ветеринарен лекар.Следвашият.
-Докторе,пожълтяха ми зъбите.
-В такъв случай си купете кафява вратовръзка,ще ви отива.Следващият.
-Докторе,боли ме коляното!
-И мен ме боли.Следващият.
-Докторе,когато се качвам нагоре по стълбите ме боли кръстът.
-Тогава се качвай надолу.Следващият.
-Докторе,дай ми нещо за глава...
-На ти шапка.Следващият.
-Докторе,бременна съм!
-Честито! Следващият.
-Докторе,пикая на четири!
-Глътнал си копче! Следващият.
-Докторе,глътнах мишка!
-Тогава глътни и котка! Следващият.
-Докторе,ухапа ме куче!
-Ухапи го и ти! Следващият.
-Докторе,имам високо кръвно!
-Отсега нататък така ще е,бабо! Следващият....

                 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Тагове:   хумор,   следващият,   докторе,


Гласувай:
7



1. rumyn - хъхъъъъх забавно! от днес и...
29.04.2015 10:14
хъхъъъъх
забавно!
от днес искам и аз да съм доктор :)Р
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2195910
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031