Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2013 12:01 - Игра на чест
Автор: hloris Категория: Забавление   
Прочетен: 289 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.06.2013 00:31


                 Да те лъжа теб защо?!
                 Не е ли вече все едно?!
                 Потайник ти голям си
                 и сваляч от класа-знам,
                 но защо ли в твоя плен
                 коварен все попадам аз?!
                 Бяла,слънчева ми е душата-
                 в нея просто нямаш място ти,
                 там,при другата,оная,злата,
                 ти върви,и мен на мира остави!
                 Моя дух защо в твоя вля се
                 сякаш поточе в пясък сух,горещ,
                 и не ще да се завърне пак при мен,
                оставяйки в твоя безмилостен,коварен плен,
                подчинявайки се на една измислена игра,
                в която като факла душата просто изгоря...
                Карта за игра не съм,баронеса нежна също,
                просто моя ум те увлича страстно,бясно,
                в танц един лудешки,а може би мъртвешки...
                Бледа аз съм пеперуда,с опърпани от студ крила,
                а ти омайнико велик,просто поглед спри на моя лик,
                и след туй ме остави на мира,и върви по дяволите
               а  душата-пеперуда бледа уморена,там на сянка
               ще приседне,и дълго,дълго ще се взира по оставената
               диря,която в нощите се белее,избледнява,и
               и светли,сладки спомените възкресява,
              но същевременно като една съдница строга
              отмерва своята присъда страстна,властна,
              вкарвайки я в строго очертана рамка,сякаш е просто
             овална,нежна,ясна,безпристрастна,светла сянка...
               





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2197767
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031