Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2022 22:56 - Отчуждението между хората
Автор: hloris Категория: Тя и той   
Прочетен: 1441 Коментари: 8 Гласове:
15

Последна промяна: 06.09.2022 23:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
На какво според вас се дължи това отчуждение между хората?!
Защо се сетих да пиша за това?!
Защото преди две седмици се видяхме,поканих ги просто да се видим на по кафе една моя леля,с която не се бяхме виждали повече от може би 15 години,а живеем в един и същи град представете си...и ако бях срещнала някъде моя първи братовчед,то повярвайте ми просто щяхме да се разминем с него като някакви си непознати....та мисълта ми е нима на времето хората са били по-богати,та са общували помежду си?!?

Къде според вас се крият,коренят причините за това масово отчуждение между хората,в какво според вас?!?

Една интересна статия на тази тема,за този,който се интересува от тази болна язва на нашето съвремие, то може да я прочете ето тук image

Според вас това ли е истинската причина за отчуждението между хората?!?

Който желае,то може да прокоментира и самата статия




Гласувай:
15



1. valdor1355 - Това според мен не е отчуждение, а ...
06.09.2022 23:05
Това според мен не е отчуждение, а самодостатъчност или пък "Ерата на Водолея", (ако има такава естествено) ни прави по - вглъбени в собственото ни рутинно ежедневие и хората, които са най - пряко свързани с него са нашия близък кръг. :)
цитирай
2. hloris - Не зная
06.09.2022 23:14
лично за мен това си чисто и просто явление,което напълно отговаря на думата "отчуждение"....а бяхме толкова близки с тези хора преди години преди да починат родителите ми,просто на всеки празник ни гостуваха,а и ние много често ходехме до тях...просто вече е на път да изчезне топлотата в общуването между хората,просто станахме прекалено делови,и да може би мислим на моменти,че сме си самодостатъчни,но това определено според мен ни вреди,отколкото да ни помага да бъдем просто....хора
цитирай
3. ivoki - Аз мисля:
06.09.2022 23:24
Без Бог в нас ние сме нищо !
цитирай
4. kvg55 - hloris,
06.09.2022 23:24
Живота, борбата за насъщния отнема по–голямата част от времето ни. Няма време за празни приказки с роднини и познати.
цитирай
5. panazea - Знаеш ли , Хлорис , като дете бях любезна и мила , исках всички около мен да са щастливи !
07.09.2022 00:11
Помъдрях ! Никой вече не ми трябва !
Имам си семейството , мъжът ми с децата и внуците , имам си сестра си и сестрите на мъжа ми . Сега , като ми се обади някоя братовчедка , си мисля:
- Аз 50 години преживах без нея ! Тя не поиска да ме види !
Сега Аз вече не искам да я видя !
И следващите 50 години ще си ги преживея без нея !
Сетили се ! Сега , след 50 години !
Мен вече те не ме интересуват !
Аз обичах мама и татко , дядо и баба , вуйчо и леля , чичо и стринка . Но те си отидоха.
А рода вече нямам !
цитирай
6. zabylgarite - Дивия капитализъм от една страна е ...
07.09.2022 09:54
Дивия капитализъм от една страна е причина. От друга страна е медийното облъчване, откъдето рядко може да се чуе и види нещо като добрина и човечност, добро възпитание и справедливост, правдивост. Докато човек осъзнае колко пречи т. нар. масова информация и току-виж минали 10-15 години от живота му. Мои приятели почти замениха реалното общуване с "общуване" по интернет, а сме от един град. Имаме си тел.номера но вече не ги ползват. Важен им е фейсбука...
цитирай
7. elizabethborislavova - Дължи се на това, че живеем в съдебното време
08.09.2022 12:12
В съдебното време, последното са пуснати язвите - духовни и физически. Лошотията между нас е част от духовните язви.
1 А това да знаеш, че в последните дни ще настанат усилни времена.
2 Защото човеците ще бъдат себелюбиви, сребролюбиви, надменни, горделиви, хулители, непокорни на родителите, неблагодарни, нечестиви,
3 без семейна обич, непримирими, клеветници, невъздържни, свирепи, неприятели на доброто,
4 предатели, буйни, надути, повече сластолюбиви, а не боголюбиви,
5 имащи вид на благочестие, но отречени от силата му; тоже от такива страни.
6 Защото от тях са ония, които се вмъкват в домовете и подмамват обременени с грехове женища, водени от различни страсти,
7 които всякога се учат, а никога не могат да дойдат в познание на истината.
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Хлорис!
09.09.2022 09:31
Ще дам по- друг нюанс на отчуждението
Парите изместиха приятелството между пхората Те му станаха другар!? По неволя за норчммалните!
Богатият в алчността си за още и още Той вече е с напълно деформирано меслене! Ако седнеш с него на разтовор, тоий или няма да те чува, замислен в сметките си , или ще гледа в чинията ти, какво да отнесе от нея, образно казано? И ще ти завиди на 10 лева в ръката ти? Че е пропуснал да ги направи негови! Не не ти трябват пари!
Какво общо може да има човек с такъв урод?
Бедният също е ангажиран от парите За да преживява Той няма време да мисли за друго Парите му зорко са изчислени а ла Масларова, която например смяташе че с 2,50 стотинки увеличение на месец, може да се купи половин килограм сирене!?
Дори и мишка да е, няма да е доволна и сита!

Вината е в парите За едни са единствена цел и стават животни, други се борят за оцеляване
Времето е пари, приятелрството-не!

Всичко най- добро!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2227637
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17938
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930