Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2016 23:20 - ???????
Автор: hloris Категория: Тя и той   
Прочетен: 1998 Коментари: 15 Гласове:
12

Последна промяна: 25.05.2016 21:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Един реален мъж ми каза,че ще го пропия?!?!
Какво ли означава това?!
Хайде,помагайте,родни блогови разбирачи в категория "тя и той".
И не са само думи от негова страна,ала си е самата истина...та даже някои хора се опитват да ми вменяват някакво чувство на вина:DD


image




Тагове:   вървете на,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - Блог. бг е сборище на всякакви жи...
23.05.2016 23:24
Блог.бг е сборище на всякакви животински видове.
цитирай
2. zax - 1.
23.05.2016 23:50
Вярно е.
цитирай
3. aip55 - Радвай се,
24.05.2016 00:10
че все още има кой да се пропие, заради тебе, а може би да не си от лесните жени...? Не го мъчи този мъж де!
А ти защо ли не си благосклонна към него, замисли се де?
Хе-хе, та нали и кръчмарите трябва да припечелват нещо....
Лошо става, ако жените пропият и започнат беснеят!
Хмммм, жените, кога ли са чувствали вина...?
Хубав празник!
цитирай
4. radosslav - Втора част
24.05.2016 06:11
Пие, защото не му върви при другите жени :)))))) Не е при теб проблема вероятно :)))))
цитирай
5. hloris - Радо,
24.05.2016 10:25
той ми го каза директно в прав текст,очи в очи,тет-а-тет,цитирам дословно:
"Ти мен ще ме пропиеш."
Интересното в случая е,че аз останах със зяпнала уста,т.е. безкрайно учудена и изненадана,и не успях да реагирам никак...просто все едно не съм го чула.
А пък една негова роднина,и тя го каза и тя,че той се пропил заради мене,т.е.
опитват се да ми вменяват някакво чувство на вина.
цитирай
6. hloris - Съгласна с теб,
24.05.2016 10:31
kvg55 написа:
Блог.бг е сборище на всякакви животински видове.



Най-опасни са тези,които обитават дълбоките подводни,блогбейски води....
Неси ряпа да яде пред тях.
цитирай
7. hloris - Това никак не ме радва,защото и друг ми го е казвал преди,че аз съм го пропила.
24.05.2016 10:35
aip55 написа:
че все още има кой да се пропие, заради тебе, а може би да не си от лесните жени...? Не го мъчи този мъж де!
А ти защо ли не си благосклонна към него, замисли се де?
Хе-хе, та нали и кръчмарите трябва да припечелват нещо....
Лошо става, ако жените пропият и започнат беснеят!
Хмммм, жените, кога ли са чувствали вина...?
Хубав празник!


Не мога да се самоопределя какъв тип жена съм,но със сигурност не мога да бъда с мъж,без да изпитвам нещо към него,нещо да чувствам към него.
В това отношение съм много лоша актриса.

Хубав празник и на теб!

цитирай
8. saankii - хлори, ко ти пука,мила..
24.05.2016 10:36
ти не си Жена за един мъж...
нито за един блог...
Честит празник!
цитирай
9. hloris - Психоложке моя! :)
24.05.2016 10:42
saankii написа:
ти не си Жена за един мъж...
нито за един блог...
Честит празник!


Не че ми пука много,всеки си търси някакви оправдания за това,че "затъва" образно казано...
Да,прекалено много се ценя и себеуважавам напоследък,така че по-добре сама,отколкото с неподходящия мъж,още повече с мъж,който се налива с алкохол,смятайки че по този начин ще разреши част от проблемите си.
Това за мен си е чисто бягство от тях.
Разни хора...разни идеали...
За мен това е слабохарактерност.
цитирай
10. katara - ;)))
24.05.2016 11:43
you re The Best ....
цитирай
11. hloris - Ти ме разбираш...
24.05.2016 14:27
katara написа:
you re The Best ....


относно реалните мъже ...
по-добре сама,отколкото с неподходящия...
една моя комшийка/лека и пръст/ ми каза нещо във връзка с това още преди две години...не мога да забравя тези нейни думи относно въпросния мъж
цитирай
12. radosslav - И кво му правиш?
24.05.2016 19:24
Или пък какво не му правиш на тоя мъж :)))))

Не знам защо, но на мен ми е леко смешна темата, извинявай, ако ти се струва неучтиво от моя страна. Имаше един виц, французите пият заради жените, руснаците, заради войната, а българите от сутринта. Твоят мъж да не е французин, или пие от сутринта :))))))
цитирай
13. ponicka - Ха-ха, горкият мъж. Да се самоуб...
24.05.2016 21:37
Ха-ха,горкият мъж.Да се самоубиваш с алкохол заради Хлорка!!!!
Какво,да не е 1-ви април?:-)
цитирай
14. hloris - "Твоя мЪж" изобщо не е мой тип...
25.05.2016 22:54
radosslav написа:
Или пък какво не му правиш на тоя мъж :)))))

Не знам защо, но на мен ми е леко смешна темата, извинявай, ако ти се струва неучтиво от моя страна. Имаше един виц, французите пият заради жените, руснаците, заради войната, а българите от сутринта. Твоят мъж да не е французин, или пие от сутринта :))))))


виж относно останалото какво му правя или не му правя е добър повод за размисъл...
всъщност правя каквото на мен ми харесва и устройва,което пък изглежда някой друг не го устройва...правя с една дума каквото ми е кеф на мен самата.

цитирай
15. hloris - Ей,веднъж да сме на едно мнение с поничката с отровния крем...
25.05.2016 22:56
ponicka написа:
Ха-ха,горкият мъж.Да се самоубиваш с алкохол заради Хлорка!!!!
Какво,да не е 1-ви април?:-)


горкият мъж:DD
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2227301
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17936
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930