Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2015 21:48 - Кое е по-силно?!
Автор: hloris Категория: Тя и той   
Прочетен: 1187 Коментари: 6 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
*
*
*

Приятелството м/у жените или мъжкото приятелство?!
И кое респективно е по-склонно към разрушение,ако към него се прилепи човек от срещуположния пол?!

Аз не вярвам в женското приятелство....защото винаги от едната страна съществува завист спрямо другата.
Виж,мъжкото приятелство е друга бира...там нещата имат по-истинско,по-стойностно измерение.




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - Хлорке ,ко ти стана ,ма?Добре дошла!
29.11.2015 22:01
да не са влюби пак...неудачноо..
мила,ти май започна пак лечението с бира..
Наздраве,аз пък пия само бургундско ..
заради анемията/ нямам желязо...
цитирай
2. hloris - хахаха....:)))
29.11.2015 22:09
katara написа:
да не са влюби пак...неудачноо..
мила,ти май започна пак лечението с бира..
Наздраве,аз пък пия само бургундско ..
заради анемията/ нямам желязо...


Здрасти,Юлич! :)
Аз...влюбена!?!
Аз съм самовлюбена егоистка,т.е. обичам само себе се! :)
Наздраве,аз не пия,даже и не пуша вече...реално се занимавам
само с мъже представи си?!?
По-скоро те се опитват да се занимават с мен.
Гледам се,знаеш ли как хубаво се само отглеждам реално ти говоря!

пп.Апропо,в кого съм била влюбена,че не си спомням вече,миличка?
цитирай
3. milady - споко, идвам с Мир....
29.11.2015 22:19
Липсваш ,мила
оригинална си,
и..така енергична...
затова ти пиша,бе лудке...
как не разбра...любовта ми.;)
иначе и аз си имам патология/ така ли беше / хеххе
винаги съм влюбена,Тони...
пожелавам го и на теб, сладурке!
цитирай
4. hloris - Мир да е за всички блогови души! Амин!
29.11.2015 22:49
milady написа:
Липсваш ,мила
оригинална си,
и..така енергична...
затова ти пиша,бе лудке...
как не разбра...любовта ми.;)
иначе и аз си имам патология/ така ли беше / хеххе
винаги съм влюбена,Тони...
пожелавам го и на теб, сладурке!


Аз също,Юлия,аз също...влюбена съм в живота! :)
цитирай
5. saankii - Я попитай веселата веселка ,кой е ..сириус11 ,и коя Юлия...аман от папапатетични патки
02.12.2015 13:19
23. sirius11 - Все пак
13:08
Най-много държави по света като бройка говорят на испански. Но повечето от тях са доста зле финансово и не оказват влияние на световното развитие. Затова са се наложили английски, френски и немски като международни езици.

Нещо друго да кажа:
Веси, не давай трибуна на такива като въпросната Юлия, които злепоставят по всякакъв начин по повод и без повод уважаван от другите потребители блогър.
цитирай
6. hloris - На никого нямам желание нищо да казвам
02.12.2015 23:32
saankii написа:
23. sirius11 - Все пак
13:08
Най-много държави по света като бройка говорят на испански. Но повечето от тях са доста зле финансово и не оказват влияние на световното развитие. Затова са се наложили английски, френски и немски като международни езици.

Нещо друго да кажа:
Веси, не давай трибуна на такива като въпросната Юлия, които злепоставят по всякакъв начин по повод и без повод уважаван от другите потребители блогър.


Тук всички са пълнолетни,и отговарят сами за себе си.
Трубуната си е на Веси,и от нейния си стобор може да си пее каквато си песен си иска.

пп.Излиза,че всичко,което съм постнала в две изречения,си е самата гола истина.


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2223730
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17926
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930