Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2015 12:27 - Само за блогови детективи...мислещи хора,или как потребителят starvorlife ми има телефона
Автор: hloris Категория: Тя и той   
Прочетен: 8687 Коментари: 20 Гласове:
1

Последна промяна: 22.10.2015 19:53


Голямата,единствена,гола ИСТИНА!!

Аз никога не съм писала sms на въпросния потребител от моя мобилен.
Телефонът му го имам от самия него,и не аз,а той самият си развява личните данни напред-назад като прани гащи в уеб-пространството,включително и адресната си регистрация,както и IP-то,от което пише.
 Моята грешка се състоеше в това,че вкарах неговия номер в мобилния си,защото в определен момент назад във времето наистина имах нужда от помощ.Мислех,че е мъж,че е човек с добри намерения.
Един ден преди две години,в бързината без да искам,набрах по погрешка неговия номер,без да искам.Усетих се уж навреме,и затворих...и ИЗНЕНАДА...
получих аз следния sms от ето този номер 18891544  цитирам:
"Здравей,Хло!
Ако искаш да ме чуеш,то ми звънни на ето този номер...и т.н"

Откъде,без да сме говорили,въпросното лице знае,че под този мобилен номер е Хло от блог.бг,след като не сме имали уговорката да се чуваме в определен ден и час с него!
Вие как мислите,уважаеми съблогери?!!?

От същия номер имам запазени негови sms-и,в които ми е нареждал къде какво да гледам в блога представете си,и даже да бърша някакъв си коментар.

Всичко това стои и досега в мобилния ми като веществено,неоспоримо доказателство.
Всички sms-и са "подписани" с неговото любимо МG.

Помислете,и преценете сами кой лъже в случая,че аз съм го търсила.
И най-вече как знае,че зад моя мобилен стои Хло от блог.бг,след като НИКОГА,подчертавам НИКОГА не сме разговаряли с въпросното лице.

Това е истината,ЕДНАТА ГОЛА ИСТИНА.
НЯМА ДВЕ ИСТИНИ.
ВСИЧКО ОСТАНАЛО Е ИНТРИГИ,ВРЪТКИ И МАНИПУЛАЦИИ.
С това смятам страницата за затворена.
Веднъж и завинаги.
Не комуникирам вече,по никакъв начин с лице,изопачаващо фактите,такива каквито са.

КРАЙ...ПОНЕ ОТ МОЯ СТРАНА.
Веществените доказателства са в моя мобилен.
Нека да докаже,че аз съм му пращала sms.
Просто такива липсват.
Липсват,уважаеми читатели!

И последно от мен:
Какъв човек е този,който СМЕСВА РЕАЛ С ВИРТУАЛ?!
И защо ГО ПРАВИ?!
Кой човек пробива/купува/ пароли на други профили с цел злепоставяне на друг блогер?!!
В случая мен.
Защо го прави?!?
Какво е това "ровене" в продължение на 3 години около моята виртуална личност,която не се препокрива с реалната ми такава?!?


пп.Публично го заявявам от тук,че не ме интересува въпросното лице колко ника има тук,с каква цел,и с кого кореспондира в случая.
Това си е негово право.





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shambala - .
22.10.2015 12:49
Покажи веществените доказателства за да ти повярваме.
цитирай
2. hloris - Искаш тук да цитирам въпросните sms-и ли?!?
22.10.2015 12:56
shambala написа:
Покажи веществените доказателства за да ти повярваме.

цитирай
3. shambala - .
22.10.2015 13:01
Не да ги цитираш, а да ги снимаш и да покажеш снимките.
цитирай
4. hloris - Съдържание на въпросните:
22.10.2015 13:02
"Добро утро.Надзърни си в блога,Хло.
Лек и успешен ден.

изпратен на 27.02.2015
07.50.43
цитирай
5. starforlife - Да, аз искам, Хлорис!
22.10.2015 13:03
Да ги цитираш СМС-ите!

Но да да ти цитирам две неща:

"- Кога аз казах "Сбогом! - Точка! - Никога-никога-никога!" и винаги това е поредното "Я дай пак..."?!"

и

"Отговори само на това:
КОГА ВЛИЗАХ КАЗВАШ В ДОМА ТИ?"

Георги Стоименов,
който тук и сега на теб, anin и Юлия Петрова Тодорова Ви казва отговорно, че ще минете през една друга инстанция.
Не с някакви меркантилни от моя страна намерения, а защото Ви не преставате вече 3 години да избивате кретенските си комплекси на мой гръб.

Та:
Кога казваш влизах в дома ти, Хлорис и при началника на кое РПУ си говорила по мой адрес?
цитирай
6. hloris - ===
22.10.2015 13:07
"Здравей,Хло.Аз не съм ти неприятел.
прочети си лс-то съобщение в блога и реши ти."

цитирай
7. hloris - ................
22.10.2015 13:10
"От МG
Благодаря ти.
Този път ще е по друг начин.
Няма да е като на Петър за РД..."
цитирай
8. starforlife - Приемам, че е писано от мен, макар, че едно такова твое твърдение трябва да се докаже!
22.10.2015 13:12
hloris написа:
"Добро утро.Надзърни си в блога,Хло.
Лек и успешен ден.

изпратен на 27.02.2015
07.50.43

Приемам, защото:
Първо - е написано КУЛТУРНО /подчертавам/ и не виждам нещо нередно в такъв текст.
Второ - имам практиката да насочвам /понякога/ вниманието на реални или виртуални хора към определени неща.

Какво е проблемното в СМС от подобен род и съпоставяйки го спрямо това да говориш клевети, че аз съм ти бил влизал в дома, кое според теб е нарушение на Закон?!
/в твоя случай чл. 146, основно - с кореспонденция и към 147 и 148/
Под ударите на кой член /попитай Прокурора с "който движиш" - цитирах те/ попада този СМС /приемаме, че е реален/?!

Георги Стоименов

ПС: След малко ще Ви посветя /тоест - ще се самоцитирам, защото да отделям времеви ресурс за подобно нещо е кретенско и дори аз като виден кретен не съм чак толкова проЗ/ постинг на теб, АнИн и Юлия.
Под него ще Ви приканя да си дадете адресите /на ЛС/, на които да Ви бъдат изпратени призовки от Съда и там, в залата да се види кой кога какво правил или неправил и ДА СЕ СЛОЖИ ВЕДНЪЖ ЗАВИНАГИ КРАЙ НА ТОЗИ ФАРС!
цитирай
9. hloris - .
22.10.2015 13:13
"От МG
Изтрий коментара си при mara886 и просто наблюдавай.
Не се занимавай.
Остави я на мен."

18 февруари.2015
22:24:29
цитирай
10. hloris - .
22.10.2015 13:17
"От МG
А ти ,ако искаш,вземи отношение по коментарите ми
при Pier и Friioldmem.
Успехи."

не ми излизат дата и час
цитирай
11. hloris - SMS -и от човек,
22.10.2015 13:20
който знае,че имам болно,сериозно болно дете,и ме занимава РЕАЛНО с
ВИРТУАЛНИ неща.Негови неща подчертавам.

Голям помощник,нали?!?
цитирай
12. elinora - Кой е този? Напиши му никнейма!
22.10.2015 13:36
Кой е този? Напиши му никнейма!
цитирай
13. starforlife - Такааа...
22.10.2015 13:55
Да рекна /тази дума я харесах от речника на... нека не му казвам НИК-а ся и я употребявам понякога/.
Та, да рекна някои неща:
Приемаме, че тези СМС-и са писани от мен. Не мога да потвърдя по две причини:
Първо, защото не водя като теб архив /и само от тук помисли какво говори за теб факта, че ти водиш/ за комуникацията си.
и
Второ, защото за мен не е проблем да ги приема за мои по две причини:
Първата, не виждам нищо лошо и/или интригантско в тях. Напротив - ако се съпоставят датите и часовете, когато са пращани - предполагам ще се достигне до извода, че са били насочвания с цел "противодействие" спрямо Юлия Петрова Тодорова и/или защитаване на виртуалната /баси кретенията/ "чест" на твоята персонификация тук и най-вече тази на Петър Даскалов, тъй като въпросната Юлия Петрова Тодорова и спрямо вас, двамата, е нарушавала многократно някои Законови норми /например: използването и публикуването на снимки, без изричното съгласие на този, който е на тях/.
Втората, въпросните СМС-и са написани нормално и не обиждат /още по-малко клеветят/ никого.
Друго е да пишеш /давам примери/:

"Пускам милейди в блога си,защото ми е жал и за нея.
Не ви зная взаимоотношенията,и искам да знаеш,че не ме интересуват,и не съм на ничия страна.
Вие се познавате,живяли сте заедно...не зная какво си и причинил ти,за да е толкова негативно настроена против теб.Това са си ваши лични взаимоотношения,нали?!

Изпратено: 12.10 21:12 От: hloris"

~ следва ~
цитирай
14. hloris - Няма следва...
22.10.2015 14:03
какъв човек е този,който ще изнесе една лична кореспонденция на човек,чиято парола е пробил и обсебил профила му?!?

Аз наистина съм приключила с въпросния НИК.

Нали тук сме НИКОВЕ само.
цитирай
15. hloris - Ако знаете
22.10.2015 14:15
какъв реален стрес ми е причинило въпросното лице с тези свои действия
Пиша го с единствената цел да ме остави на мира и спокойствие най-вече,
за да мога да си ГЛЕДАМ РЕАЛА,КАКТО ТОЙ ЖЕЛАЕ.
Нали така,господине?!?

Да,правила съм грешки,НО....вече си извадих необходимите ми поуки лично за мен.
Правете,каквото намерите за удачно.

Зная,че пак ще постъпите НЕКОРЕКТНО,изваждайки някаква ли лична кореспонденция на светло.
Докажете,че наистина е писана в случая от мен...докажете го,че РЕАЛНОТО ЛИЦЕ е писало въпросните редове.
Зад клавиатурата може да е всеки,нали така?!?
цитирай
16. hloris - Какъв е смисъла на въпросния пост в случая?!
22.10.2015 15:06
Ами да бъда оставена на мира и спокойствие,най-вече да мога спокойно да си блогвам.
Никът Хло да бъде забравен от въпросният ник.
Както и аз смятам да направя от днес нататък.
Даже поста ще бъде деактивиран след определено време.
И край,НАИСТИНА КРАЙ за мен.
цитирай
17. hloris - ОСТАВА ДА ВИСИ В ПРАЗНОТО ПРОСТРАНСТВО
22.10.2015 15:13
ОТКЪДЕ ВЪПРОСНОТО РЕАЛНО ЛИЦЕ РАЗБРА,ЧЕ ТОЗИ МОБИЛЕН Е НА
НИКА ХЛОРИС,ИЛИ НА РЕАЛНАТА ЖЕНА В СЛУЧАЯ,ЗАЩОТО SMS-те СА
НАПЪЛНО РЕАЛНИ???
цитирай
18. hloris - И Е НАГЪЛ....ИСКА ДОСТЪП ДО МОЯ БЛОГ КАТО КОМЕНТАТОР...
22.10.2015 18:09
ОБЯСНЕНИЯ НА ВЪПРОСНОТО САНКИИ.
ПРИ МЕН РЕЗЕТО Е ДРЪПНАТО.
ЗАВИНАГИ.

БЛОГОВ ТАРИКАТ ТАКЪВ.
БЛОГОВ ПОДЛЕЦ.
БЛОГОВ МРЪСНИК.
цитирай
19. hloris - Самопризнанията на въпросния,който смесва РЕЛ С ВИРТУАЛ В ГЛАВАТА СИ
22.10.2015 19:01
starforlife написа:
Да рекна /тази дума я харесах от речника на... нека не му казвам НИК-а ся и я употребявам понякога/.
Та, да рекна някои неща:
Приемаме, че тези СМС-и са писани от мен. Не мога да потвърдя по две причини:
Първо, защото не водя като теб архив /и само от тук помисли какво говори за теб факта, че ти водиш/ за комуникацията си.
и
Второ, защото за мен не е проблем да ги приема за мои по две причини:
Първата, не виждам нищо лошо и/или интригантско в тях. Напротив - ако се съпоставят датите и часовете, когато са пращани - предполагам ще се достигне до извода, че са били насочвания с цел "противодействие" спрямо Юлия Петрова Тодорова и/или защитаване на виртуалната /баси кретенията/ "чест" на твоята персонификация тук и най-вече тази на Петър Даскалов, тъй като въпросната Юлия Петрова Тодорова и спрямо вас, двамата, е нарушавала многократно някои Законови норми /например: използването и публикуването на снимки, без изричното съгласие на този, който е на тях/.
Втората, въпросните СМС-и са написани нормално и не обиждат /още по-малко клеветят/ никого.
Друго е да пишеш /давам примери/:

"Пускам милейди в блога си,защото ми е жал и за нея.
Не ви зная взаимоотношенията,и искам да знаеш,че не ме интересуват,и не съм на ничия страна.
Вие се познавате,живяли сте заедно...не зная какво си и причинил ти,за да е толкова негативно настроена против теб.Това са си ваши лични взаимоотношения,нали?!

Изпратено: 12.10 21:12 От: hloris"

~ следва ~

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2195974
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031