Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2019 18:34 - Японска диета чудо
Автор: hloris Категория: Рецепти   
Прочетен: 1306 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 09.01.2019 17:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Диетата се прави две седмици.

Първи ден:
Закуска
чисто кафе без захар и мляко
обяд
2 твърдо сварени яяйца
вечеря
парче месо с много леко овкусена салата

Втори ден:
Закуска
чисто кафе,парче сухар
обяд
2 твърдо сварени яйца
вечеря
парче шунка,салата,1ч.чаша кисело мляко

Трети ден:
Закуска
чисто кафе
обяд
зеленчуци,плодове
вечеря:
2 твърдо сварени яйца

Четвърти ден:
Закуска
чисто кафе
обяд
2 твърдо сварени яйца
сок от моркови
вечеря
.............

Пети ден:
Закуска
чисто кафе
обяд
печена риба с един домат
вечеря
................

Шести ден:
Закуска
горчиво чисто кафе
обяд
две големи?? парчета пилешко месо
вечеря
2 твърдо сварени яйца
1 морков

Седми ден:
Закуска
горчиво кафе
обяд
парче месо плод
вечеря
по желание

Хубаво е да се изпиват по 1,5-2 литра вода на ден.
Тя подпомага прочистването и изгарянето на мазнините от тялото.

С тази диета се свалят 8-9 кг за двете седмици.
Хубавото при нея е,че го няма йо-йо ефекта.
Теглото остава стабилно в продължение на 3 години.
Е,все пак трябва да внимавате как се храните.
Успех!






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - За тези,които могат да издържат буквално на глад...
08.01.2019 19:39
аз предпочитам да си изгарям калориите по други начини.

Дерзайте,момичета и момчета! :)
цитирай
2. hloris - ...
08.01.2019 21:03
Движа се много,храня се балансирано,с много плодове и зеленчуци...
а пък с какъв фитнес-инструктор се запознах лятото покрай Теди...
жесток.
Каза му да слуша майка си,т.е. мен що се отнася до фитнес натоварване.
цитирай
3. vesever - Нужно си е човек да се храни здрав...
08.01.2019 22:27
Нужно си е човек да се храни здравословно.
Какво да искаш от японци - супер стегнато и стриктно е всичко.
Обаче, аз, понеже съм много чувствителна, си пия кафето с мляко, да се омекотява вкусът и ефектът ))
Ако пия чисто кафе, ми действа и както съм бързак, ставам дваж бързак, сещаш ли се от едно анимационно филмче, на едно катериче като му дадоха кафе, и стана като изтребител /и трябваше да хване престъпника/ ))
Мисля, че беше от "Истинската история на червената шапчица", уникална вариация!

Та, дали мога да си взема от диетата салатките, варените яйца, плодчетата...и да си рахатувам ;))
Поздрави, Тони!

цитирай
4. vesever - П. П. Искаш ли да се посмееш яко, ето ...
08.01.2019 22:36
П. П. Искаш ли да се посмееш яко, ето тук малко клипче от филмчето, за което ти споменах, с кафето.
https://www.youtube.com/watch?v=Q1lYo7gXuhg
Самото филмче в оригинал е Hoodwinked /Измамени/, но го превеждат като Истинската История на Червената Шапчица. Определено си заслужава да се види целият филм, но ето и още едно клипче от него, за настроение
https://www.youtube.com/watch?v=hZOBHV_Mv1E



цитирай
5. hloris - Веси,Веси,грабвай каквото си пожелаеш в случая! :)
09.01.2019 17:24
vesever написа:
Нужно си е човек да се храни здравословно.
Какво да искаш от японци - супер стегнато и стриктно е всичко.
Обаче, аз, понеже съм много чувствителна, си пия кафето с мляко, да се омекотява вкусът и ефектът ))
Ако пия чисто кафе, ми действа и както съм бързак, ставам дваж бързак, сещаш ли се от едно анимационно филмче, на едно катериче като му дадоха кафе, и стана като изтребител /и трябваше да хване престъпника/ ))
Мисля, че беше от "Истинската история на червената шапчица", уникална вариация!

Та, дали мога да си взема от диетата салатките, варените яйца, плодчетата...и да си рахатувам ;))
Поздрави, Тони!



Мерси за клипчето...сетих се за катеричката...от сутринта го гледах няколко пъти...аз също не го пия кафето чисто.Пия го със сметана и подсладител,защото принципно не закусвам ,но ям някакъв плод с него.
А и яйца не обичам...ям яйца варени на великден,или да са приготвени под формата на нещо.Вчера правих крем-карамел например.
Видиш ли ме да ям варено яйце,то или съм болна,или ми трябва много,бездумно много енергия,или съм стресирана...аз,когато съм стресирана,спирам почти да ям...и няма диети.
А що се отнася до диетата,то я знам от Робърт,един биоенерготерапевт,при когото ходя вече два пъти.Той каза,че няма нужда да я правя,но ми предложи,ако искам да е тази.Аз не съм дебела,имам просто проблемна зона...и ще я запазя в тайна.Засега.
Отивам още веднъж да изгледам клипчето! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2224896
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17928
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930