Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2016 14:48 - За белоснежковци като мен...при слънчеви изгаряния
Автор: hloris Категория: Рецепти   
Прочетен: 1186 Коментари: 8 Гласове:
11

Последна промяна: 26.06.2016 16:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ако сте с много светла кожа,и по някаква причина се изтървете да изгорите,то пробвайте следните природни средства на първо време:

1.Намазвате изгорелите участъци с кисело мляко няколко пъти.
2.Сокът от краставица,даже самото обтриване на болното място с парченце от нея,облекчава болката и сърбежа.
3.Сода за хляб,намокрена под формата на рядка кашичка.
4.Обтривате поразените участъци с памуче,напоено със силна домашна ракия.Гарантират,че след това няма да се белиш...допълнително ще съобщя резултата.

И при първа възможност,а най-добре е да се запасите от аптеката предварително,то се запасете с дефламол,пантенол,фенистилгел...и подобни...
както и бебешките продукти...масла на Бочко...

И в никакъв случай не се къпете поне три дни.
Аз не съумях...може би по този начин още повече раздразних изгорялата си кожа,нищо че използвах душ-гел на dove.
Пийте много течности,защото цялото тяло е с повишена температура...така му помагате да се справи със възпалителния процес  вследствие изгарянето.

И не на последно място,а започнете от там,то се запасете с някакъв крем с висок слънцезащитен фактор,и в никакъв случай не се излагайте на слънце в отрязъка м/у 11 и 18 вечерта.
Особено,ако сте със светла кожа като мен.

Приятно придобиване на тен!
пп.Някой,ако знае още неща,свързани с/по темата,то може да ги сподели под формата на коментар.





Гласувай:
11



1. troia - Привет, Хло!
25.06.2016 15:23
Шведската горчивка също помага. Тя е на билкова основа и има приложение за 50 болести и една от тях е кожни изгаряния и проблеми. Много облекчава и веднага снема температурата. Помага за премахването на белези, петна, заздравяване и дезинфекция на рани и т.н. Който се интересува, може да потърси.
цитирай
2. hloris - Благодаря ти! :)
25.06.2016 15:39
troia написа:
Шведската горчивка също помага. Тя е на билкова основа и има приложение за 50 болести и една от тях е кожни изгаряния и проблеми. Много облекчава и веднага снема температурата. Помага за премахването на белези, петна, заздравяване и дезинфекция на рани и т.н. Който се интересува, може да потърси.


Изминалата нощ беше кошмар за мен...обикалях като някой върколак къщата,и едва дочаках да отворят аптеката...изпробвах всичко изброено тук,като едва накрая се сетих,че имам дефламол от миналата година,та успях да поспя малко сутринта.


Не знаех за това с-во на шведската горчивка.
Много ти благодаря...непременно ще опитам.
цитирай
3. hloris - А,и още нещо изпробвано от мен...
25.06.2016 17:07
една кърпа,напоена и изстискана в равни количестна вода и оцет...1:1
Слага се като компрес на засегнатото място...приятно е,но миризливо
цитирай
4. troia - Разбирам
25.06.2016 17:28
те. Вчера една почиваща беше така ужасно изгоряла, че беше и отекла на големи червени релефни петна. Слънцето е много силно. Днес бях на плаж, но за малко. Не се усеща как те хваща слънцето. Най-добре е да се мажеш с плажно мляко, но 50 фактор. Аз използвам само български като слънцезащитен лосион CIio 50, производител "Ивко3" Болярци, обл. Пловдив.
Иначе повечето натурални средства са миризливички без содата.:) Тя също много помага.
цитирай
5. hloris - troia
25.06.2016 17:47
аз вече "ухая" на всички възможни миризми,по-скоро микс от миризми-
възможни и невъзможни...и днес/изключвам сутринта,когато излизах/ цял ден съм в къщи...даже имам и лека температура.

Да,нещо слънцезащитно с фактор 50...по принцип съм използвала и използвам плажни масла на Нивеа и на Каротен...дано не прозвучи като реклама...
Но е факт,че почти всяка година просто изгарям...
Помня само една година,когато бяхме на морето се запознахме с едни германци,и тогава само не изгорях...подариха ми някакво слънцезащитно тяхно кремче.
Жалко,че не си спомням вече марката...
Как благородно завиждам на бързо почерняващите...аз съм от бързопочервеняващите..
тенът,и то равномерен,за мен си остава в сферата на въображението ми само.
цитирай
6. hloris - A eто и един чудесен природен лек против слънчеви изгаряния...
25.06.2016 23:35
сок от алое...има чудесно успокояващо действие в/у поразена кожа-
за тези,които го имат в къщи-лично изпробвано и горещо го препоръчвам
цитирай
7. milady - тва е № 1, другото е суета и пари на вятъра, ти си практична жена ,Хло
26.06.2016 09:41
И не на последно място,а започнете от там,то се запасете с някакъв крем с висок слънцезащитен фактор,и в никакъв случай не се излагайте на слънце
в отрязъка м/у 11 и 18 вечерта.
цитирай
8. hloris - Юлия,
26.06.2016 13:18
най-практичната на света....но,унесена в поливането на градината си,под напевния звън на водата,просто така и не разбрах,че съм прехвърлила времето за престоя ми на слънце.
Нали съм зодия Дева...не ми липсва това качество.

Днес им се радвах на зеленчуците ми,на цветята ми...как хубаво са навирили главици,напоени обилно с вода.

Градината ми е единственото място,където губя представа за времето...може би и планината-нали гена ми е половин планинарски.Такъв релакс и отмора е.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2227373
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930