Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2022 10:34 - Глас
Автор: vania23 Категория: Поезия   
Прочетен: 7899 Коментари: 10 Гласове:
19

Последна промяна: 17.08.2022 10:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Време разделно е. Нервно и болно.
И се влошава - по всичко личи.
Болното време не се знае колко -
тежко ще бъде и ще продължи...

Аз съм захвърлена някъде в него -
в болната тъкан сред всичките вас.
Дали съм близо или съм далеко?
Няма значение. Имам свой глас...

И ме измъчва дилема голяма:
Да заговоря ли? Да закрещя?
Или опасно е. Смисъл и няма...
В ъгъла, свита да си замълча?

Виждам за дума намразва те брата.
И се отказва да бъде твой брат.
Болно е времето днес от лъжата.
Истина нужна е в болния свят.

А без лечение и с диагноза,
влизаме в своя най-зъл епизод -
линия има - демаркационна,
отвъд която сме мъртъв народ. 



Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - Има смисъл и стойност!
17.08.2022 11:10
Казвам браво! Истина е нужна! Борбата е много тежка, всеки враг (на Истината, на Родината) пречи по свой, особено перверзен начин. Но няма да се отказваме, за да я има България!
"Аз съм единствено луд, да търся истина тук"- по мой превод на Джон Ленън.
цитирай
2. vania23 - И все пак човек се отчайва
17.08.2022 13:15
morskipesni написа:
Казвам браво! Истина е нужна! Борбата е много тежка, всеки враг (на Истината, на Родината) пречи по свой, особено перверзен начин. Но няма да се отказваме, за да я има България!
"Аз съм единствено луд, да търся истина тук"- по мой превод на Джон Ленън.


да се блъска в стена от безразличие, розова неличима слепота и позитивна фалшива врява.
А за "бравото" благодаря.
цитирай
3. mt46 - Поздрав, Ваня!
17.08.2022 19:11
Така е... И аз съм писал за тези проблеми...
цитирай
4. donchevav - Много тъжно и страшно - и безнаде...
18.08.2022 00:06
Много тъжно и страшно - и безнадеждно. Впрочем безнадеждно чак не е - щом има хора, които мислят по този начин.
Прегръдка, мила Ваня!
цитирай
5. morskipesni - За фалшивата врява..
18.08.2022 09:50
..отново много точно казано! Спирате телевизора и радиото, миете със сапун стълбите и врявата-сапунка се оттича в канала. Ние сме свидетели, че ВСИЧКО мръсно се оттича- природен закон! Погледнете тия НЕЩАСТНИ хорица, които бълват "бодрите евроатлантчески" клишета- те не са на себе си- болни, изцедени, изпразнени, живи трупове. Такива бяха и преди, когато скандираха КПСС-БКП. Натрупаното от тях няма смисъл, нито те-нито децата им ще се зарадват. Българите си имаме най-прекрасни качества, нека ги ценим и ги предаваме като традиция.
цитирай
6. shtaparov - Опазил ни Бог...
18.08.2022 12:35
Опазил ни Бог...
цитирай
7. vania23 - Знам, Марине.
22.08.2022 12:11
mt46 написа:
Така е... И аз съм писал за тези проблеми...


Не те знам теб, успяваш ли да се справиш с раздразнението от пълното безахаберие край теб. Аз трябва някак да се дистанцирам. Давам си сметка обаче, че дистанцирам ли се, ще стана една от безхаберниците.
И сърдят ли ти се за мрачните стихотворения? На мен ми се сърдят. Приемат го едва ли не като опит за контрол. А че те се опитват да ме контролират, като искат само блудкави сладникави стихотворения, не се усещат. Въобще, истината е последното, което интересува средния масов читател.
цитирай
8. vania23 - Ми, няма как да не е безнадеждно.
22.08.2022 12:14
donchevav написа:
Много тъжно и страшно - и безнадеждно. Впрочем безнадеждно чак не е - щом има хора, които мислят по този начин.
Прегръдка, мила Ваня!


И хора като мен с нищо не могат да помогнат. То си е изчислено, че до еди коя си година ще сме малцинство на територията, наречена България. Неизбежно е. Етносът ни изчезва. Факт. И на никой не му пука и никой, от който може нещо да зависи не взема мерки нещата поне малко да се подобрят. Омразата помежду ни по всички щекотливи въпроси само оправдава изчезването ни.
цитирай
9. vania23 - Остави се!
22.08.2022 12:17
morskipesni написа:
..отново много точно казано! Спирате телевизора и радиото, миете със сапун стълбите и врявата-сапунка се оттича в канала. Ние сме свидетели, че ВСИЧКО мръсно се оттича- природен закон! Погледнете тия НЕЩАСТНИ хорица, които бълват "бодрите евроатлантчески" клишета- те не са на себе си- болни, изцедени, изпразнени, живи трупове. Такива бяха и преди, когато скандираха КПСС-БКП. Натрупаното от тях няма смисъл, нито те-нито децата им ще се зарадват. Българите си имаме най-прекрасни качества, нека ги ценим и ги предаваме като традиция.


Как може толкова промити мозъци да има... Смайващо е... Аз на тия с "евро-атлантическите ценности" им казвам психо-десни. Що психо-десен народ ме блокира във фейса. Те са фанатизирани фашисти. Различно мнение не търпят и не прощават. А се имат за цвета на нацията.
цитирай
10. vania23 - Бог няма как да ни опази при пълно бездействие то наша страна.
22.08.2022 12:18
shtaparov написа:
Опазил ни Бог...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vania23
Категория: Други
Прочетен: 1052113
Постинги: 333
Коментари: 3501
Гласове: 12832
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031