Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2015 01:25 - хахаха....:)))
Автор: hloris Категория: Новини   
Прочетен: 173 Коментари: 0 Гласове:
1



Хахаха...ще падна от смях тази вечер...
извънредно включване по никое време.

Дами и Господа,
Скъпи съблогъри!
Получих съобщение под формата на коментар,който естествено избърсах от нашата съблогърка Юлия.
В него се съдържаше факта,че аз/моля?!?/ съм заставала м/у нея и знаете коГо,че м/у тях съществувала кармична връзка от 1000 години,и неща все в този дух...
Изпращаше ме да паса трева незнайно къде,и да си играя на друго място...
Защо го пиша всичко това?!?
Ами защото според разбиранията на потребителката
milady аз имам претенции към мъжа,който тя си е заплюла..
Моля?!?
Държа тук публично да го оповестя,че аз с въпросния човек и блогер нямам никакви,подчертавам никакви взаимоотношения,даже и не комуникираме с него на лс...
Та въпросната потребителка да спи спокойно тази вечер защото аз нямам никакъв,ама никакъв афинитет към подобни мъже...да си го задържи во веки веков .Амин.

Надявам се,че недоразуменията вече са изчистени,и ще отшумят,т.е. ще бъда оставена на мира от въпросната потребителка,както и от въпросния потребител,с когото даже и не пишем в една и съща категория...в смисъл даже нямаме и допирни точки като блогови категории.

И моля повече да не ме занимава никой вече с подобни простотии,ами да си оправя и изгражда каквито иска отношения с когото иска.
Мен това не ме касае.
Не ме интересуват някакви междуличностни отношения...сега и за в бъдеще...казах.

Постът-обяснение ще бъде деактивиран след едно денонощие.


Тагове:   край,   точка,   простотии,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2228800
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17939
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930