Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2015 23:56 - Уважаемо ръководство на сайта
Автор: hloris Категория: Новини   
Прочетен: 768 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 16.10.2015 09:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      Уважаеми администратори на сайта!
      Обърнете внимание на поста на
     потребителя с никнейм starforlie
     и по-конкретно с неговото заиграване
     с коментари от моя блог в неговия пост,
     което се прави единствено с цел моето
     окончателно дискредитиране тук.
     Въпросният също се похвали,че утре
     ще качва реална моя снимка,т.е. това
     вече е подсъдно,защото това е навлизане
     в личното ми реално пространство.
     И цялата тази помия се разиграва пред
     Вашите очи,уважаеми аминистратори.
     Ако не предприемете някакви незабавни
     мерки от Ваша страна по отношение на
     въпросния потребител,и не му наложите
     някакви си строги санкции,то ще бъда
     принудена да деактивирам профила си.
     Моля ръководството да надникне в лс,
     които имам с въпросното лице,и да прецени
     аз ли съм била тази,която съм изисквала
     от него някаква информация,или той ме е
     заливал с факти от неговата поща,включително
     и част от един скайп-разговор с потребител тук.


     Никога не съм желала комуникация с въпросния ник
     starforlife,просто той  се завира в моя блог.
     Отчитам го като своя ОГРОМНА ГРЕШКА,че съм
     го допускала с коментари в своя блог,както и че
     изобщо съм му отговаряла на неговите лс.
    
     Разчитам на Вашето разбиране и действия,
     защото нещата може да стигнат и до съд!

     С уважение:
                        Хлорис
     




Гласувай:
5



1. hloris - starforlive
17.10.2015 00:48
Искам да Ви попитам ,човече,чий го търсите в блога на една интригантка от най-висока класа според вашите,без извинение,изкривени възприятия?!!

Да сте ме виждали,уважаеми съблогъри мен като присъствие в неговия блог?!
Нито гласувам,нито коментирам...да чета,и то иннкогнито,за да съм в час какви ще ги
измислиш по мой адрес,и да мога да реагирам своевременно.

Да попитам защо коментарите ми не са подредени часовО,и от един и същи пост,а са сглобени така,че да изглеждат хаотично,безпредметно нахвърляни?!?

Отговорът:
Да я изкараме Хло такава,каквато съм решил аз....противоречива личност,която не знае какво иска.

Напротив,уважаеми програмисте,аз зная какво искам.
ИСКАМ ДА БЪДА ОСТАВЕНА ОТ ВАС И ВАШЕТО ОБКРЪЖЕНИЕ НА СПОКОЙСТВИЕ ВЕДНЪЖ ЗАВИНАГИ.
ЗАБРАВЕТЕ МЕ.
ТАКА КАКТО ВИ БЯХ ЗАБРАВИЛА АЗ.
ЗАЩО МИ СЕ НАТРАПВАТЕ В МОЯ СОБСТВЕН БЛОГ?!?
АМИ ДА МОЖЕТЕ ДА СЕ БАЗИРАТЕ НА НЕЩО,ЗА ДА СГЛОБИТЕ ВЪПРОСНИЯ ПОСТ.

ИНТРИГАНТА СТЕ САМО И ЕДИНСТВЕНО ВИЕ.
РАЗБЕРЕТЕ,НЕ ИСКАМ ДА ВИ ВИЖДАМ НИКА НИКОГА ПОВЕЧЕ ПРИ МЕН.
КАКТО ВИЕ НЕ ВИЖДАТЕ МЕН КАТО ПРИСЪСТВИЕ ВЪВ ВАШИЯ БЛОГ.
НИМА Е ТОЛКОВА СЛОЖНО ЗА ОБЪРКАНАТА ВИ КОМПЮТЪРНА ГЛАВА?!?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2195886
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031