Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2015 21:07 - До Юлия с нейните безбройни никове-постът ще стои тук дотогава,докато въпросната престане да се занимава с мен
Автор: hloris Категория: Новини   
Прочетен: 2270 Коментари: 11 Гласове:
-1

Последна промяна: 09.10.2015 21:32


Юлче,както виждаш ти предоставям цял пост,в който под формата на коментари да ми обясниш какъв интерес ти представлявам аз,та непрекъснато се интересуваш от мен,и моя реален живот,включително и за някакви си мъже...Реално аз с какви мъже имам някакви взаимоотношения,мисля,че теб не те касае по никакъв начин,още повече,че съм свободна жена.Типично по нашенски...хайде да ровим в живота на хората.
Падаш ми в очите неимоверно много.
Нали живееш в развита,европейска държава.
Дръж се като такава...Европейка,а не махленска,блогова клюкарка,каквато всъщност си.
Гукайте си с твоя нов френд,и ще те помоля съвсем учтиво да ме оставиш на мира и спокойствие...
в което мое искане силно се съмнявам,че ще удовлетвориш.
Този сайт не представлява кой знае какъв интерес за мен,за да ме изкарваш каква ли не...имам си достатъчно реални ангажименти,за да седна да се занимавам с виртуални простотии,но чашата започва да прелива,когато нонстоп те обиждат и те изкарват каква ли не.
И ако още не си го разбрала,то го проумей най-сетне,че даже и моите реални комшии не представляват интерес за мен,защото достатъчно мои си неща имам за вършене,неща,които ми доставят удоволствие и ми носят наслада и удовлетворение...и блог.бг простототиите,/твоите специално/ не са сред тях.

Хайде,давай,трибуната ти я предоставям изцяло.
Това,че ти е скучно мисля,че не ти дава никакво основание да вървиш и да се заяждаш с хората в блоговете им,както и да ги обиждаш...
Една препоръка от мен,съвсем по женски...
вземи си намери наистина мъж,на който да му отдаваш цялата си енергия и плам,искам да кажа РЕАЛЕН такъв...
И си гукайте...
Мен,както ти казах,не ме мисли.
Движа си всички реални дела сама,както и се занимавам в 95% от времето си с реални хора и дела...
И не мога да разбера хора като теб,за които светът е заключен едва ли не в някакъв си сайт....а и не искам да се опитвам да ги разбирам.
За мен реала е от жизнено важно значение.
Това е.

пп.Не се заяждам,даже и харесвам определени твои постинги,но когато коментираш под даден пост,то коментирай темата,това,което е написал автора,а не обсъждай самия автор...грозно е,разбери.

Юлия изглежда нищо не е разбрала...язък ми за труда и усилията...
Това,което си мислиш и пишеш за мен,ако мислиш,че ми влияе по някакъв начин...жестоко грешиш.
Аз не съм с психиката на някои твои реални познати.
Безразлично ми е какви ги дрънкаш.
Чета си,и успоредно с това си говоря по тел...движа си реалните неща.
Ти ако искаш и спи тук,в блога....БЕЗРАЗЛИЧНО МИ Е!





Тагове:   Юлия,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germanwoman - От РеаЛа По-ваЖно Нема
08.10.2015 21:31
Тва е Истината
цитирай
2. germanwoman - Оф4аря ли та НапОмПа????
08.10.2015 22:55
Оф4аря ли та НапОмПа????
цитирай
3. hloris - Именно...
09.10.2015 09:03
germanwoman написа:
Тва е Истината



цитирай
4. hloris - И овчари ли имало тук?!
09.10.2015 09:05
germanwoman написа:
Оф4аря ли та НапОмПа????


Не знаех,пък и не ме интересува...
Оставам с убеждението,че сайта за някои хора не е платформа за
споделяне,а място за ...недоизживяно детство и игри.
цитирай
5. asthfghl - !?
09.10.2015 09:43
Нали уж блог.бг обяви политика на нулева толерантност към подобни постинги, чиято единствена цел е публично заяждане на лична основа между потребители? Къде са модераторите и защо не си спазват обещанията?

Писна ни да гледаме на първа безкрайните лични войни между тоя и оня!
цитирай
6. hloris - Да подчертая дебело при това!!
09.10.2015 09:58
Постът не е с цел заяждане,както и осмиване на някого,но лично на мен ми писна от коментарите на въпросната Юлия,която под всеки мой пост да ме обсъжда мен,и реалния ми живот,и то от жена,минала по моя път,и намираща се в моето положение.

Не зная къде са въпросните модератори,
нито пък кой напомпа въпросния пост,
нито пък целя с него да обиждам някого,
или да се заяждам...
Просто искам тук,в блога да се провежда една нормална комуникация
м/ у отделните потребители.

Без обиди,без заяждания,защото оставам с убеждението,че българина
НЯМА КУЛТУРАТА ДА СПОРИ,БЕЗ ДА ВЛАГА ЛИЧНО ОТНОШЕНИЕ.
цитирай
7. hloris - А пък на мен ми писна от Юлия,която редовно ме внася като някакво цветно петно в постингите ми...
09.10.2015 10:05
asthfghl написа:
Нали уж блог.бг обяви политика на нулева толерантност към подобни постинги, чиято единствена цел е публично заяждане на лична основа между потребители? Къде са модераторите и защо не си спазват обещанията?

Писна ни да гледаме на първа безкрайните лични войни между тоя и оня!


Аз с въпросното лице нямам никакви взаимоотношения,и аз си задавам същия въпрос
къде са въпросните модератори,за да бършат подобни постинги,в които извън темата се обсъждат определени блогъри.

Не зная защо,но това за мен ЛИЧНО е ПЛАТФОРМА ЗА СПОДЕЛЯНЕ,
а не НЯКАКВО СИ БОЙНО ПОЛЕ.

а, И НЕ УМИРАМ ОТ КЕФ ДА ВИСЯ НА ВЪПРОСНАТА ПЪРВА.
не за това съм тук.
И тя /корицата/ ме интересува най-малко.
цитирай
8. asthfghl - 6.
09.10.2015 11:10
Не знам с какво намерение е пуснат постът - това, което читателят вижда, е ПОРЕДНИЯТ пост, чието съдържание е изцяло посветено на лични междуособици между отделни потребители в блог.бг. Нали уж щеше да се сложи край на това!?

Вече почна сериозно да ни писва. Заради такива като вас съм на косъм да стана поредният дългогодишен потребител, който ще се изнесе в по-смислено направление.
цитирай
9. hloris - Хубав въпрос....каква е целта на постинга
09.10.2015 12:12
asthfghl написа:
Не знам с какво намерение е пуснат постът - това, което читателят вижда, е ПОРЕДНИЯТ пост, чието съдържание е изцяло посветено на лични междуособици между отделни потребители в блог.бг. Нали уж щеше да се сложи край на това!?

Вече почна сериозно да ни писва. Заради такива като вас съм на косъм да стана поредният дългогодишен потребител, който ще се изнесе в по-смислено направление.


Съжалявам за това,просто постът беше адресиран до въпросното лице с цел някакво осъзнаване от нейна страна,защото лично аз я смятам за една интелигентна жена,която след като прочете това,ще коригира своето поведение поне.

Постът е временен,и ще бъде деактивиран привечер.
Съжалявам наистина,че се наложи да четете това.
Лично аз не одобрявам подобни постинги,но заради нея,
заради нейните коментари извън темата,си сложих модерация.

И не мога да отговоря сама за себе си кое стои в основата на това
нейно държание тук,в блога.
Все пак това е платформа за споделяне,а не за междуличностни конфликти,
и то м/у хора,които никога не са се виждали.
цитирай
10. asthfghl - 9.
09.10.2015 12:34
Осъзнаване? Такива хора нямат осъзнаване. На тях не им пука. От личен опит ти го казвам, а опит имам доста.

Има си начини да се отървеш от нежелани коментари: модерация и триене му е майката. Ако тормозът продължи - пишеш на администраторите. Такива обяснения в публичното пространство не действат. Единствено създават още повече предпоставки за тролене, при това вече с повече участници.

Като е платформа за споделяне, използвай я като такава. Като се принизяваш до нивото на трола и използваш неговите похвати, на практика ти се превръщаш в такъв като него.
цитирай
11. hloris - да,имате право в случая
09.10.2015 12:47
asthfghl написа:
Осъзнаване? Такива хора нямат осъзнаване. На тях не им пука. От личен опит ти го казвам, а опит имам доста.

Има си начини да се отървеш от нежелани коментари: модерация и триене му е майката. Ако тормозът продължи - пишеш на администраторите. Такива обяснения в публичното пространство не действат. Единствено създават още повече предпоставки за тролене, при това вече с повече участници.

Като е платформа за споделяне, използвай я като такава. Като се принизяваш до нивото на трола и използваш неговите похвати, на практика ти се превръщаш в такъв като него.


смятам да последвам примера ви.
То хората,които трябва да съблюдават за това,не го правят....
да внасяме поне малко ред и чистота поне в собствения си двор.
За останалите не бива да отговаряме...всеки си има съвест,и да отговаря
пред нея,и за себе си.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2196018
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031