Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2015 09:32 - На вниманието на всички:Огледайте се-вгледайте се
Автор: hloris Категория: Новини   
Прочетен: 3721 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 16.05.2015 14:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Просто искам от моя блог да призова всички хора много внимателно да подхождат към всичко,което се казва тук,от кого и най-вече как,
и да се пазят от ловки интриганти и манипулатори,защото те са сред нас...
Правят се пак някакви опити да бъда въвлечена в някакъв си скандал,и затова ще помоля временно да не ми се пишат такива от хора,които не познавам,а още повече няма да отварям и чета  лс от определени хора...те си знаят кои са и защо го правя.
Даже ще помоля тук публично изобщо да не ми пишат такива,защото просто ще бъдат бърсани отсега нататък.
Има определени хора,с които комуникирам тук,и те могат да ми пишат, когато решат
Това е...

Постингът ще стои 24 часа тук,и ще бъде деактивиран.
Също блогът от днес ще бъде с модерация,защото нямам необходимото време,а и ЖЕЛАНИЕ да следя кой какви ги пише нонстоп.
Аз наистина имам ВАЖНИ,РЕАЛНИ неща за вършене.
Надявам се,че моите приятели ще ме разберат.
И им благодаря.

Моля,не гласувайте за този пост.
Просто прочетете/при добро желание от Ваша страна/ и се замислете.
Пазете се.
Успех на всички блогъри тук,които не интриганстват,не сплетничат,не манипулират,не лицемерничат,които са тук за една нормална,чисто човешка комуникация,които са Човеци.

Моля също хора,които имат непоносимост към моя милост,към моя ник,то да оставят тук един коментар,и тяхното желание ще бъде уважено и зачетено от моя страна,т.е. няма да ги уважавам с моето светло,височайшо присъствие.Може и на лс,ако се притесняват от някаква си гласност.
Тъпо и глупаво може би,но в никакъв случай не е за подценяване.
Благодаря на всички,които имахте търпението да прочетете.






Тагове:   защита,   интриги,   модерация,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blondinkas4uk09 - Хлори,
15.05.2015 09:46
не се тормози! :)
Аз разбирам всичко и както казва един познат, зная какво ще се случи, :) искам това да се случи, защото така всеки от първа ръка ще разбере какъв човек стои срещу него! :)

Хайде, приятен ден! Брой ме за приятел! :)
цитирай
2. sestra - Според мен
15.05.2015 10:05
излишно си хабиш времето и нервите с проблеми, които се опитва да ти създаде който и да било в нета. Никой друг не се интересува, а интригантите не нареждай до свестните. Успокой се и си гледай живота. Напомням ти, че съм ти обещала една рецепта за морковена торта. След няколко дена ще я имаш в моя блог :)
цитирай
3. blondinkas4uk09 - Хлори,
15.05.2015 10:27
и да добавя нещо: Аз не вярвам на хора, които се правят на нещастни. Тяхната цел обикновено е да използват добрината ти, за своя полза. Подобно поведение имат просещите циганки на пазара: виждала си ги с плачещи физиономии и виещи да ти казват: "Како, како, дай 1 лв., че децата ми са гладни!" Но всички знаем, че на тях това им е работата! :)
Хайде, до по-късно! :)
цитирай
4. hloris - Ти пък,няма такова нещо:))
15.05.2015 10:56
blondinkas4uk09 написа:
не се тормози! :)
Аз разбирам всичко и както казва един познат, зная какво ще се случи, :) искам това да се случи, защото така всеки от първа ръка ще разбере какъв човек стои срещу него! :)

Хайде, приятен ден! Брой ме за приятел! :)


Разбрах те...лек ден от мен! :)
цитирай
5. hloris - Точно това смятам да правя отсега нататък...
15.05.2015 10:58
sestra написа:
излишно си хабиш времето и нервите с проблеми, които се опитва да ти създаде който и да било в нета. Никой друг не се интересува, а интригантите не нареждай до свестните. Успокой се и си гледай живота. Напомням ти, че съм ти обещала една рецепта за морковена торта. След няколко дена ще я имаш в моя блог :)


Ще я очаквам с интерес!
Разумът трябва да тържествува ...харесвам такива открити,прями хора!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2196481
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031