Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2013 08:00 - ЧЕСТИТА ПЪРВА ПРОЛЕТ!!
Автор: hloris Категория: Новини   
Прочетен: 10318 Коментари: 52 Гласове:
39

Последна промяна: 21.03.2013 14:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Ами аз,както е известно на някои от вас,съм тук вече точно от две години,и редовно досаждам на някои от вас с коментарите си.Но ...имам проблем:)
  Не зная към коя категория да се насоча,в която максимално да мога да изразя себе си,своята истинска същност.И във връзка с това искам да се обърна към тези от вас,които ме познават /малко или много/ да ми помогнат с техните препоръки като "стари кримки".
 Та това е моя прощъпулник тук,май съм много мързеливо"бебе",щом чак сега реших да прохождам,но с огромно желание да ходи,а след време може би да тича....
 Надявам се да се отзовете на молбата ми и да ми помогнете.
 С удоволствие ще изслушам всяка една отправена към мен сериозна препоръка.
 Сигурно ви звуча малко сухарски,но...сами разбирате моята неопитност и притеснение.
ПП.Моля само за сериозни предложения.Може и гарнирани с щипка хубав хумор!


  Пожелавам Ви една прекрасна Пролет,незабравима
 от към изживявания и емоции,която да положи едно ново,светло начало в живота Ви!
 Бъдете щастливи!
 Обичайте и бъдете обичани!


  http:/www.yotube
.watch?v=-h7--ziaslE
 






Тагове:   бебе,   пролет,   прохождане,


Гласувай:
41



Следващ постинг

1. tikoev - Честита да е! :)) Бъди това, което ...
21.03.2013 08:06
Честита да е! :)) Бъди това, което другите не са! :)))
цитирай
2. suny84 - Честита пролет и на теб.
21.03.2013 08:20
Пиши в тази категория,в която има какво да кажеш и ти е най-интересна.
цитирай
3. key5 - Честит първи пост :)
21.03.2013 09:29
hloris написа:
"... както е известно на някои от вас,съм тук вече точно от две години,и редовно досаждам на някои от вас с коментарите си"

_______________________________
... а вече и с постове. :D
цитирай
4. hloris - 3.кеy5
21.03.2013 09:40
:))
тенкс,ключе,за включването:)
Специални пожелания за теб да откриеш това,което търсиш:)
Успех в начинанието,нека пролетта ти помага.
цитирай
5. hloris - 2.suni84
21.03.2013 09:51
Права си.Всъщност имам някои идеи.Дано успея да ги реализирам!
:))
цитирай
6. hloris - 1.tikoev
21.03.2013 09:55
Благодаря ти! :))
Ще се постарая-обещавам! :)
цитирай
7. iliada - Красиви изживявания и много щастие ...
21.03.2013 09:57
Красиви изживявания и много щастие през тази пролет за теб!
Честита Пролет!
цитирай
8. zarenkow - Честита пролет,
21.03.2013 10:00
посрещни я със здраве и обич. :-)
цитирай
9. tsvetanandreev - Тоя постинг е исторически
21.03.2013 10:03
и ще си го качна на ревера!


Нека не е последен...
цитирай
10. hloris - :)
21.03.2013 10:15
iliada,zarenkow,tsetanandreev-
Благодаря ви за подкрепата и милите думи,приятели! :))
пп.Качването на ревера е разрешено,но...да се пази:))
цитирай
11. travell - :)
21.03.2013 10:16
Аз предлагам да се насочиш към категория "РЕЦЕПТИ"
Разбира се това в рамките на шегата ;-) Със сигурност няма значение в коя категория публикуваш постингите, поне не съществено. Поне според мен. Важно е съдържанието им.
А ти със сигурност има какво да кажеш. УСПЕХ !
цитирай
12. hloris - Хахаха:)))
21.03.2013 10:33
11.travell
Разсмя ме:)
Предпочитам реално"да въртя тенджерите",отколкото виртуално:)
То готвенето си е вид изкуство,нали?! :)
цитирай
13. makont - Красива и влюбена пролет.
21.03.2013 10:49
А по отношение на блога, никакво лицемерие, бъди себе си и се забавлявай. В мигът, в който се превърне в някаква цел и искреността изчезва. Усмивки и успех!
цитирай
14. hloris - 13.makont-
21.03.2013 11:00
Имаш право....иначе просто ще изчезне Магията!
Благодаря за добрите препоръки!
Усмихната и топла от към настроение Пролет!
:)))
цитирай
15. vania23 - Честита Първа Пролет и от мен! :)
21.03.2013 12:34
И успешно писане в блога ти :) Няма значение категорията, важното е да си себе си и да пишеш, когато наистина имаш нужда, а не за спорта :)
цитирай
16. hloris - 15.vаnia23
21.03.2013 12:57
Благодаря ти сърдечно,Ваня:)
Да,когато изпитваш вътрешна необходимост,изпиташ порив"да излееш себе си",
когато имаш какво да кажеш на хората:)
Нека тази пролет бъде най-хармоничната в твоя живот!
Благодаря за гостуването:)
цитирай
17. travell - 11. travell Разсмя ме:) Пре...
21.03.2013 13:31
hloris написа:
11.travell
Разсмя ме:)
Предпочитам реално"да въртя тенджерите",отколкото виртуално:)
То готвенето си е вид изкуство,нали?! :)

Абсолютно си е изкуство. Готвач гладен няма. Аз утре ще пусна едно прасе като разказ. Можеш от него да започнеш. ;-)
Ще следя с интерес какви ще ги забъркаш. Виждам че много гладни и жадни читатели вече чакат твоите изяви :))))
цитирай
18. hloris - 17.travell
21.03.2013 13:46
Благодаря,но....са пости.:))
А що се отнася до виртуалните "манджи"..споко...
аз съм изкусен готвач,но не съм се отказала да се уча.....
в положителен аспект естествено!:))
Дано да задоволя преди всичко моите си очаквания,а оттам и
тези на моите читатели!
Благодаря за гостуването.:)
цитирай
19. анонимен - Честита първа пролет!
21.03.2013 16:15
Успех! ;)
цитирай
20. radosslav - Честита ти първа пролет и на теб, добро пролетно решение
21.03.2013 16:36
Пиши си както решиш, къде, как, защо и какво не е важно :))))
цитирай
21. hloris - 19.gogi6666
21.03.2013 16:41
Благодаря ти,Майсторе,от сърце! :))
Дано съумея да направя и моята виртуална къщичка
толкова уютна,колкото е твоята!:)
Гушки на Писана,и я пази от...котараците!
:))
цитирай
22. jabalka - Поздрави и най- добри пожелания от мен!:))
21.03.2013 16:45
Нека донесе Пролетта - Добруване е Споделеност!
Това с Рецептите не е лоша идея- Рецептите в живота ни често са необходими, има рецепти за оцеляване, рецепти за обичане, рецепти за това как се лови рибка златна в мътна езерна вода с черпак например...но да изпълнява желания, поне три на брой!:))
Успех hloris!

п. п. - Не си ми "досаждала с коментари " , но това не ми попречи да ти гостувам!:)
цитирай
23. hloris - 20.radosslav
21.03.2013 16:59
Радо,драго ми е че си тук! :)
Имаш право,трябва да слушам
своя вътрешен глас,който ми нашепва да
дам израз на вътрешния си свят!
Благодаря,че се отби,и ме послушай за онова,
винаги има надежда! :)
цитирай
24. hloris - 22.jabalka
21.03.2013 17:04
Благодаря ти,мила!:)
Насочваш ме към най-трудните за изпълнение и обяснение
рецепти,но....знае ли се,може и да се опитам да ги преборя,
т.е. да ги обясня.
А,стига ми на мен едно-единствено..засега.скромна съм. :)
Благодаря ти за куража и подкрепата!
:))
цитирай
25. hristo27 - Честита и за теб!
21.03.2013 17:22
Честита и за теб!
цитирай
26. sande - Прелитайки над обвития с мъгли от време на време Блог.бг, ти изпращам от ...
21.03.2013 17:37
... от борда на вълшебното килимче, Сърдечни приятелски честитки по повод Двете години на тази малка планетка, а също така и победоносното нахлуване на Пролетта.

Любов. Здраве. Споделеност, Празници. Усмивки. Радостни мигове.
цитирай
27. hloris - 25.hristo27
21.03.2013 18:15
Благодаря ти от сърце,с пожелание за най-лъчезарната пролет в
града на липите и правите улици!
Любов,щастие,късмет,нека да се прескачат при теб през пролетта!
:))
цитирай
28. hloris - 26.sande
21.03.2013 18:23
О,стари ми приятелю,какво красиво послание от Пастух! :))
Стопли ме в тази мрачна,дъждовна вечер,но пък толкова
прекрасна,щом вълшебното килимче е прелетяло над мен,
и ме заля с порой,водопад от прекрасни думи...:))
Благодаря,пожеланията ти ги приемам,и по един лунен лъч
ти ги изпращам тройно уголемени.Ние,богините,ги умеем тези
неща...
Душата ми ти казва:
"Благодаря!"
цитирай
29. vostroto - :)))Честита Пролет, ХЛорис, и ч...
21.03.2013 18:42
:)))Честита Пролет, ХЛорис, и честит първи постинг!
Без да съм стара кримка:), може ли и аз да взема отношене по въпроса ти: важното е , че имаш желание и време за писане, пък и темата е важна, не категорията. А, ще съм ти и безкрайно признателен, ако не пишеш за политика, новини, и рецепти, че от тия теми ми иде да хвана гората/шегичка/:)))
цитирай
30. karaiany - Chestito, Hloris! Mnogo dobro n...
21.03.2013 18:51
Chestito ,Hloris! Mnogo dobro nachalo! Chestita prolet!:)))
цитирай
31. hloris - 29.vostroto
21.03.2013 18:58
Ха,разсмя ме...обещавам да си помисля,защото аз като богиня на
цветята знам,че всеки един човек в душата си носи едно цвете,което
разцъфтява през пролетта.
А,недей така,от "старите кримки " си:)))
Май ще те послушам,приятелю,но кажи ми как да подмина тази новина,че е
пролет? :)
пп.Относно гората,ами няма нищо по-хубаво от гората през пролетта,когато всичко се ражда за нов живот.Ако се наложи,ще я хващаме двамата...но дай идея
на кого да оставя цветята си? :))
Благодаря,че се отби! :)
цитирай
32. hloris - 30.каraiany
21.03.2013 19:09
Сърдечно благодаря..:)))
Засилихме се по пистата на блога,дано полетът продължи
дълго и да е успешен!:)
Радвам се,че си тук при моя дебют!
:)))
цитирай
33. comfy - Честита пролет и
21.03.2013 20:02
честит първи постинг! :)

к.к.*
цитирай
34. hloris - 33.comfi
21.03.2013 20:43
С ръка на сърцето...благодаря!:))

Поздрави на долината на розите,
трудно се устоява на тяхното ухание!
:)))
цитирай
35. mt46 - Поздрав и от мен!...
21.03.2013 21:10
Честита Пролет, светла и красива да ти е!... :)
А категорията на всеки постинг може да променяш - сп. съдържанието...
цитирай
36. hloris - 35.mt46
21.03.2013 21:33
Дай боже...засега е такава:)
И наситена с аромат на цъфнали дръвчета,
а защо не и цъфнали души! :)
Все пак категориите са по-малко от цветята...
дано съумея да се справя с повече "тичане"...:)
Благодаря за съпричастността и подкрепата.
:)))
цитирай
37. coacoa11 - Браво! Крайно време беше. . . Аз пък ...
21.03.2013 22:45
Браво! Крайно време беше...
Аз пък все си мислех, че си архивирала старите постинги и от време на време поглеждах, да не си решила да ги извадиш :) Имам приятни очаквания, след толкова дълго мълчание :)
Пролетни цветя и много удоволствие при писането!
Сърдечни поздрави!
цитирай
38. esen - Честита пролет!
21.03.2013 22:48
Нека блогът ти процъфтява с прекрасни публикации!
цитирай
39. hloris - 37.coacoa11
21.03.2013 23:14
Жабке,чест и почитания,май настъпва и твоя сезон,
в това отношение си приличаме..:)))
Хм...дано да оправдая очакванията ти,ти си един
добър пример за мен...цветята ги събуждам...
с дъха си,а писането дали ще е удоволствие...дано!
Обожавам крякането ти...страхотни пожелания...
мерси! :))
От твоята уста направо в божиите уши,и да чувам по-често
и твоя глас!
Сърцето ми ти изпраща и моите,безрезервно:)
:)))
цитирай
40. hopfen - Честита, да ти е и на теб, Пролетта, колежке
21.03.2013 23:17
нека тя с усмивка, бавно, полекичка, да ти донесе едно хубаво ....Лято!
Предлагам, заедно с теб да основем една нова рубрика, нещо от рода - моабет, вечеринка, суаре- където спокойно ще си пийваме биричка, па макар и виртуално да се чукаме(тук без подтекст:))), то поне Наздравето ни ще е искрено.
За сезона на сезоните:
Наздраве!
цитирай
41. hloris - 38.еsen
21.03.2013 23:26
Благодаря ти,мила!:)
Дано тази пролет наблюдаваме звездопад в душите си...
от щастие,обич,добрина и топлота! :)
Да,блога е като една малка градинка,и трябва да се поддържа,
има нужда от нашите грижи! :)
Мерси,че се отби при мен,приятелко!
:)))
цитирай
42. monaliza121 - Пролетен поздрав!
22.03.2013 00:07
Ако имаш настроение,
пиши във забавление.
Ако те избива на критика,
пиши в политика.
А по късни доби,
драсвай нещо в хоби.
За теми банални.
се отправяй в регионални.
Използвай често и "други"
за различни видове услуги.
Пиши където щеш,
винаги можеш да спреш.:))))
цитирай
43. kanibal - Ако всичките ти постинги са такива, ...
22.03.2013 00:45
Ако всичките ти постинги са такива, по добре не ги пускай.
Клипчета и превземки са наводнили достатъчно сайта.
Пиши нещо съществено, скъпа
Честита пролет и бъди оригинална - такива буламачи с кофа да ги ринеш, когато пък и мухльовци мъже ги харесват е ужасно.
цитирай
44. hloris - 42.monaliza121
22.03.2013 00:50
Пролетен привет,приятелче! :)
Е,убедих се в тази късна доба
че всичко знаеш и си в час
какво да правя всъщност аз!

Затвърди предположението у мен,че
ние,жените,сме по-умната част от
човечеството...:)
Поздрави сърдечни от шопски северняк
на варненския свеж бриз!
:)))
цитирай
45. hloris - 43.kanibal
22.03.2013 01:02
Благодаря ти,канибалски,но откога канибалите си хапват
богини на цветя?!Нима си станал тревопасен,защото в този
късен час само това мога да предложа аз,уви

Скъпи,може и да пусна и някой канибалски постинг,който просто
ще те помете,и зад вратата приюти,там да си кротуваш ти..:))))

Благодаря,че ми гостува,трогната съм от твоето канибалско внимание,
о,не...просто респектирана....хахаха:))
цитирай
46. hloris - 40.hopfen
22.03.2013 01:18
Леле,колега,прости ми....изтървала съм те в навалицата:)
Честита да ти е Пролетта,но аз съм соло изпълнител...
не си падам по колективните изпълнения...но знае ли
човек....как беше "бирата хората сбира"....
Искреност да искаш,приятелче,измервам я в...тонажи:))
Наздраве,колега,за най-хубавия сезон,когато страстите се разгорещяват,
но и много пъти...просто те изгарят!:))
Благодаря,че просто не ме подмина.
:)))
цитирай
47. pcelata - Със закъснение....
22.03.2013 05:09
Честита Пролет! Бъди това,което си. И пиши това,което смяташ,че ти харесва.Реагирай,когато както сметнеш за добре.Всяка тема,е важна-сама по себе си.Бъди здрава и много обичана. С уважение.
цитирай
48. hloris - 47.pcelata
22.03.2013 08:19
Благодаря ти,скъпа ми пчеличке,скъпа ми сестричкe!
Май в мотото си съм го написала,че аз съм това,което съм,
просто съм...себе си.:)
Много си мъдра,а и ранобудна.Ще се вслушам в себе си.
Нека тази пролет бъди един непрекъснат полет за теб в
любовта,бъди щастлива! :))
Благодаря ти за подкрепата,че беше тук при мен!
:))
цитирай
49. hloris - Я,имало и хора,които не обичали пролетта като сезон:))))
22.03.2013 16:14
Дано поне да умеят да обичат себе си:))
Специални поздрави за тях,и едно пояснение...
аз не съм тук за гласове и медалчета, а просто
за едното нормално,човешко общуване!
Към тези с минусите:
Съчувствам ви.И аз съм имала своите тежки моменти.
Дано така да ви е станало малко по-добре.:))
:)))
цитирай
50. alhimik1 - Ех, дочаках Лори тази радост...ти проходи мило момиче, и виж, колоко сродни души те адмирират...крайно време беше, защото стойностните ти коментари, компетентни
25.03.2013 10:29
Добре дошла и на добър час, Лори мила!

бати ти Док хех
цитирай
51. hloris - Здрасти,Никос!:))
25.03.2013 17:33
Благодаря ти,че си до мен в този момент.Аз на теб ти дължа нещо,беше ме помолил
за нещо преди време...не съм забравила,но за това се изисква време,усет,и най-вече
майсторство,но...ще го направя,обещавам ти!
А,Никос,не ме ласкай,приятелю,коментари като коментари...
Ох,проходих,но няма кой да ме води в тази гора,наречена блог-бг,но мисля,че ще се справя.
Благодаря ти за това,че си тук.Целувки на бати ми Док от мен! :))
пп.А,и очаквам твоите бъдещи коментари,за мен е истинска радост да те виждам тук!
:))
цитирай
52. hloris - Пак е пролет...
08.05.2015 23:49
анонимен написа:
hloris написа:
"... както е известно на някои от вас,съм тук вече точно от две години,и редовно досаждам на някои от вас с коментарите си"

_______________________________
... а вече и с постове. :D


Благодаря ти още веднъж за радушното посрещане,и че не си ме забравил досега...
както се казва "Любовта е до гроб-омразата вечна."
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2227918
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17938
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930