Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2022 11:02 - Двойни стандарти
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5313 Коментари: 22 Гласове:
18

Последна промяна: 22.04.2022 12:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Значи цял свят порицава нахлуването на Путин в Украйна и го осъжда,
а тихомълком се подминава факта за нахлуването на Турция в Северен Ирак.
И това,ако не са двойни стандарти,то здраве му кажи.
Значи Путин е агресор,а Ердоган не е.




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. librarian - hloris, привет! :-)
22.04.2022 12:38
Ще ме извините, но защо говорите за неща, за които явно изобщо не сте в течение? Заинтересувайте се и проследете не само първопричините за поведението на Турция, а и това от кога е въпросният конфликт, с кого е, исторически какво се получава. След това сравнете с конфликта на Русия с Украина! Говоря по принцип, а не за ВОЙНАТА в момента! Да, руското е ВОЙНА и то не дори на техника, а на менталност, а точно турското са специализирани операции".
Поне разликата между двете диференцирайте! Между "война" и "военна операция"! Тогава ще проумеете и колко е некоректно написаното в поста Ви и как да, Путин и Русия СА АГРЕСОРИ, а Ердоган и Турция АБСОЛЮТНО НЕ!
цитирай
2. hloris - Благодаря за препоръките,както и за изразеното мнение
22.04.2022 12:59
librarian написа:
Ще ме извините, но защо говорите за неща, за които явно изобщо не сте в течение? Заинтересувайте се и проследете не само първопричините за поведението на Турция, а и това от кога е въпросният конфликт, с кого е, исторически какво се получава. След това сравнете с конфликта на Русия с Украина! Говоря по принцип, а не за ВОЙНАТА в момента! Да, руското е ВОЙНА и то не дори на техника, а на менталност, а точно турското са специализирани операции".
Поне разликата между двете диференцирайте! Между "война" и "военна операция"! Тогава ще проумеете и колко е некоректно написаното в поста Ви и как да, Путин и Русия СА АГРЕСОРИ, а Ердоган и Турция АБСОЛЮТНО НЕ!


Същото ще ви посъветвам и аз вас...да проследите нишките на конфликта,който се разиграва в момента в Украйна,както и първопричините за настоящия конфликт.

Лично за мен всяко едно нахлуване и нарушаване на суверинитета на една страна е АГРЕСИЯ,независимо под каква благовидна форма са прикрити истинските причини за това.
цитирай
3. librarian - !
22.04.2022 13:12
hloris написа:
Същото ще ви посъветвам и аз вас...да проследите нишките на конфликта,който се разиграва в момента в Русия,както и първопричините за настоящия конфликт.

Лично за мен всяко едно нахлуване и нарушаване на суверинитета на една страна е АГРЕСИЯ,независимо под каква благовидна форма са прикрити истинските причини за това.

А защо сте на мнение, че не съм в течение с "нишките на конфликта,който се разиграва в момента в Русия,както и първопричините за настоящия конфликт"? С нищо не съм показала да не е така, докато текстът на постинга Ви показва, че аз с основание Ви съветвам това, което написах в първия си коментар. Но за да не оставам голословна ще разширя коментара си с направата на лек паралел между двете "нишки на конфликта" и "разиграването в момента".

Русия е в конфликт с Украина и за времето на този конфликт ОТНЕМА нейни признати преди това територии! Това е едно от типичните лица на ВОЙНАТА и в момента Русия върши същото: След като не успя да превземе столицата на Украина, се съсредоточава да отнеме територии, за да подсигури ОТНЕТИЯ преди години Крим като териториална цялост с Русия!
При Турция ни най-малко няма такова нещо: Турция е във военна конфронтация С ЕДНА ПАРТИЯ в Ирак, КОЯТО ИМЕННО ПЪРВОНАЧАЛНО ЗАПОЧВА ВОЕННИ НАПАДЕНИЯ НАД ТЕРИТОРИИ НА ТУРЦИЯ! Украина никога не е нападала територии на Русия! Правя паралели!

Русия навлиза пълномащабно и надълбоко в територията на Украина, погледнете на картата къде е Киев например, докато Турция удря по ПОГРАНИЧНО РАЗПОЛОЖЕНИ военни, тоест ТЕРОРИСТИЧНИ, сили на ПКК. Въпрос за Вас: Какво е ПКК? Това не е войската, а и НАРОДА на Ирак, както е в случая Русия-Украина!!
Русия атакува Киев "щадящо" не за друго, а защото ЦЕЛТА БЕШЕ ДА ПРЕВЗЕМЕ ГРАДА, ЗА ДА ПЛЕНИ УКРАИНСКОТО ПРАВИТЕЛСТВО!! Правителство, което е ПРИЗНАТО НЕ САМО ОТ ЦЯЛ СВЯТ, А И ОТ САМАТА РУСИЯ!! И с това се целеше пленяване на ЖИВ Зеленски, отново ПРИЗНАТ ОТ ЦЯЛ СВЯТ, А И ОТ САМАТА РУСИЯ украински президент, ЗА ДА МОЖЕ ТОЙ ДА ПОДПИШЕ КАПИТУЛАЦИЯ И ПО ТОЗИ НАЧИН ФАКТИЧЕСКИ УКРАИНА ДА СЕ ПРЕВЪРНЕ В ТЕРИТОРИЯ НА РУСИЯ!! Или поне да има такъв вариант!
Уви, украинските ГЕРОИ биха руснаците както никой до сега, освен фините, не ги е бил и този план се провали тотално!! И, за да не става за пълно посмешище руската военна некадърност, целите се промениха!!
ТУРЦИЯ НИКОГА НЕ Е АТАКУВАЛА САМИЯ ИРАК И ОСОБЕНО ПЪК С ЦЕЛ ЗАВЗЕМАНЕ НА ТЕРИТОРИИ И ПРИСЪЕДИНЯВАНЕТО ИМ КЪМ ТЕРИТОРИЯТА НА ТУРЦИЯ! Неоспорим факт, който се вижда от години, докато паралела с другия конфликт го направих вече и той е, че Крим БЕ ОТНЕТ от Украина и присъединен към Русия!
ОЩЕ ЛИ НЕ ВИЖДАТЕ РАЗЛИКИТЕ? И още ли едното не е РУШАЩА ВСИЧКО ПО ПЪТЯ СИ ВОЙНА, а другото военни удари само в погранични райони?

Колко числен състав използва Ердоган? Колко тежко въоръжение от всички видове войски?
Хайде сега направете паралела със САТАНАТА путин!
МИСЛЕТЕ ПРЕДИ ДА ГОВОРИТЕ ГЛУПОСТИ. С извинение! :-)
цитирай
4. hloris - Благодаря за разясненията относно ситуацията:)
22.04.2022 13:32
Но с нищо не можахте да промените мнението ми относно това,което съм написала.
За вас са глупости,а за мен истина....просто въпрос на гледна точка.

Ердоган е толкова хитър и умен,че използва,че вниманието на обществеността е с насоченост конфликта Украйна-Русия,за да провежда своята собствена политика,която обслужва единствено и само на страната му интереси...де да имахме и ние такива управляващи,но не...за съжаление ги нямаме.
цитирай
5. hloris - Ето за тези,които имат време да четат,защото много малко такова време беше отделено по новините
22.04.2022 13:37
https://www.novinite/articles/216135/Zashto-Turciya-zapochna-vojna-v-Irak-kakvo-celi-i-zashto-Zapadat-malchi-grobovno
цитирай
6. emelika - Турция воюва с половината си съседи за територии
22.04.2022 13:55
И ние сме съседи...
цитирай
7. hloris - Ето и още едно "глупаво" мнение по темата
22.04.2022 13:56
https://www.novinite/articles/213605/Valentin-Vacev-Dobre-doshli-v-navecherieto-na-Tretata-svetovna-vojna
цитирай
8. hloris - За съжаление сме такива,както и с Гърция,и със Северна Македония,за която сме враг
22.04.2022 14:06
emelika написа:
И ние сме съседи...


Нима има още заблудени,които смятат,че Турция вече няма апетити по отношение на самите нас?!?

Просто всичко вече е по-прикрито и изтънчено като политика...и е просто въпрос на време Турция да покаже своето истинско лице
цитирай
9. hloris - Постът е раздел лични дневници,а не в раздел политика,
22.04.2022 14:36
т.е. отразява собственото,субективно мнение на собственика на блога.

Всеки има право да пише каквото си реши в своя,собствен блог,т.е да изразява своето мнение по интересуващите го проблеми и въпроси.
цитирай
10. librarian - hloris, ни най-малко не съм целяла да се конфронтирам с Вас, а още по-малко съм Ви нарекла глупачка!
22.04.2022 15:11
НО АКО ТАКА СТЕ ГО ПОЧУВСТВАЛИ И СТЕ ОСТАНАЛА ОБИДЕНА, ИЗВИНЯВАМ СЕ НАЙ-ДЪЛБОКО И ИСКРЕНО!

В същото време обаче искам да подчертая 2 неща: Първо, ни най-малко не съм и искала, а още по-малко очаквала да промените мнението си и особено пък да Ви убеждавам в нещо! САМО ИЗЛОЖИХ ФАКТИТЕ! А те са точно такива, каквито ги написах! Второ, не съм казала, че Ердоган не е хитър и не гледа интересите на страната си! Нито съм намекнала дори, че политиката не е изтънчено нещо!
И по двете току що написани неща обаче ще си позволя да кажа още нещо:
Турция не може да осъществи завоевателна политика спрямо България! НЕ И ДОКАТО БЪЛГАРИЯ Е В НАТО! Виж, ако бяхме извън и в гравитацията на Русия, последната не би застанала зад нас и не би възпряла Турция в подобни нейни апетити! И двете неща са повече от сигурни, а който не ги осъзнава, означава единствено, че изобщо не разбира геополитиката поне в основи. :-)

ПП: И, hloris, ще ме прощавате, но сте написала нова глупост! Тази за субективното мнение.
Наистина не се конфронтирам, а само Ви подсказвам как изглеждате отстрани: изказвания, в които наистина не осъзнавате глупостта им. В случая и за това по отношение на думата "субективно", с чието такова използване хвърляте камъни в собствената си градина. Дано вникнете в смисъла и осъзнаете колко е смешно, но същевременно отчайващо.
цитирай
11. nedovolen - Великден е. Разпети петък. Защо са ...
22.04.2022 15:59
Великден е. Разпети петък.
Защо са тези пререкания.
Само при Господ няма двойни стандарти.
На всекиму според заслуженото.
Всеки си мисли, аз съм прав.
Ето това е свещена глупост.
:)))
цитирай
12. hloris - Радвам се искрено,че поне съм ви създала настроение,защото някъде ви четох/не помня в кой блог/,че сте била болна,и ли нещо подобно
22.04.2022 16:16
librarian написа:
НО АКО ТАКА СТЕ ГО ПОЧУВСТВАЛИ И СТЕ ОСТАНАЛА ОБИДЕНА, ИЗВИНЯВАМ СЕ НАЙ-ДЪЛБОКО И ИСКРЕНО!

В същото време обаче искам да подчертая 2 неща: Първо, ни най-малко не съм и искала, а още по-малко очаквала да промените мнението си и особено пък да Ви убеждавам в нещо! САМО ИЗЛОЖИХ ФАКТИТЕ! А те са точно такива, каквито ги написах! Второ, не съм казала, че Ердоган не е хитър и не гледа интересите на страната си! Нито съм намекнала дори, че политиката не е изтънчено нещо!
И по двете току що написани неща обаче ще си позволя да кажа още нещо:
Турция не може да осъществи завоевателна политика спрямо България! НЕ И ДОКАТО БЪЛГАРИЯ Е В НАТО! Виж, ако бяхме извън и в гравитацията на Русия, последната не би застанала зад нас и не би възпряла Турция в подобни нейни апетити! И двете неща са повече от сигурни, а който не ги осъзнава, означава единствено, че изобщо не разбира геополитиката поне в основи. :-)

ПП: И, hloris, ще ме прощавате, но сте написала нова глупост! Тази за субективното мнение.
Наистина не се конфронтирам, а само Ви подсказвам как изглеждате отстрани: изказвания, в които наистина не осъзнавате глупостта им. В случая и за това по отношение на думата "субективно", с чието такова използване хвърляте камъни в собствената си градина. Дано вникнете в смисъла и осъзнаете колко е смешно, но същевременно отчайващо.


Аз харесвам,когато има различни мнения по даден въпрос в блога ми,защото това кара хората да се замислят къде все пак е истината,предполага към размисъл.

Желая Весели Празници,и успешно възстановяване! :)
цитирай
13. librarian - Именно! :-)
22.04.2022 18:44
hloris написа:
Радвам се искрено,че поне съм ви създала настроение,защото някъде ви четох/не помня в кой блог/,че сте била болна,и ли нещо подобно
Аз харесвам,когато има различни мнения по даден въпрос в блога ми,защото това кара хората да се замислят къде все пак е истината,предполага към размисъл.

Желая Весели Празници,и успешно възстановяване! :)

Именно това е смисълът от блогуването въобще, поне според мен! Да има размисъл и от там и полза.
Например сега ще Ви поясня защо се смях без злост и подигравка на Вашия 9 коментар и може би ще се обогатите. :-)
В него Вие пишете:
hloris написа:
т.е. отразява собственото,субективно мнение на собственика на блога.

Което реално погледнато е пълна каша при изказа, защото така допълнена думата "субективно", в апозиция, се явява предикативна част и се възприема (поне от интелигентните хора) като другото значение на думата, а не желаното от Вас. Тоест, като синтагма.
Да го кажа ли по-достъпно или сама ще се обогатите? :-)

Колкото до боледуването ми, не, няма такова нещо! Чела сте при vv1951 (hloris, и сега се смея, защото разберете, че изказът Ви издава, че отлично знаете къде сте чела, но се опитвате да го прикриете:-), но там много ясно съм писала, че се касаеше за злополука, а не болест! Нещо като огромната разлика между "специализирана операция" и "война"! :-)
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Хлорис!
22.04.2022 20:45
Ердоган е управник от когото нашите има какво да научат!
Че се грижи за народа си и не го принася в курбан за някой си!
Когато свалиха руския самолет предвидих хода му, защото го наблюдавах внимателно Че ще отиде в Кремъл и ще се извини Направи го!
Сега казва ,че няма да остави народа си на студено и да гладува

За двойния стандарт си напълно права Ние сме жертва на него Ние и гърците сме пример, красноречив, за двоен стандарт в ЕС
Що се отнася до Русия, тя ще сложи край на самарянството ,да раздава с пълни шепи? И всяко зло за добро Санкциите ще я превърнат в близките години в световен лидер! Защото има несметни богатства, много от тях още непроучени!

Весели празници!

П.П. Някои жени много разбират от военно дело И се чудя, аз ли съм бил в щаба на полк или те?
Някъде в коментар писах, че ако беше истинска война , Киев шеше да е сринат , а руснаците нямаше да са с учебната техника , а с бойната, предвидена за война! От военния резерв! Те не го коментират, но да го кажа аз ,като наблюдател!
цитирай
15. hloris - Какво да ти кажа в случая,освен това,че и аз мисля като теб,че ако Русия наистина воюваше то просто досега войната да беше приключила...неи им прави чест на укр
22.04.2022 23:16
leonleonovpom2 написа:
Ердоган е управник от когото нашите има какво да научат!
Че се грижи за народа си и не го принася в курбан за някой си!
Когато свалиха руския самолет предвидих хода му, защото го наблюдавах внимателно Че ще отиде в Кремъл и ще се извини Направи го!
Сега казва ,че няма да остави народа си на студено и да гладува

За двойния стандарт си напълно права Ние сме жертва на него Ние и гърците сме пример, красноречив, за двоен стандарт в ЕС
Що се отнася до Русия, тя ще сложи край на самарянството ,да раздава с пълни шепи? И всяко зло за добро Санкциите ще я превърнат в близките години в световен лидер! Защото има несметни богатства, много от тях още непроучени!

Весели празници!

П.П. Някои жени много разбират от военно дело И се чудя, аз ли съм бил в щаба на полк или те?
Някъде в коментар писах, че ако беше истинска война , Киев шеше да е сринат , а руснаците нямаше да са с учебната техника , а с бойната, предвидена за война! От военния резерв! Те не го коментират, но да го кажа аз ,като наблюдател!


Да,определено някои жени/а дали са такива/ много разбират от геополитика,направо сриват някои мъже тук с познанията си по геополитика.
Мен лично тя никога не ме е вълнувала,вълнувам се дотолкова доколкото нашата страна ще бъде въвлечена в една война,която не е нашата война...и ще страда целокупния български народ,но иди го обяснявай на някои хора...хпросто не можеш да им затвориш устата в такива случаи.
цитирай
16. panazea - Ердоган ръфа живо месо от когото може !
23.04.2022 00:02
Той не пожали и собствения си народ.
Вчера Сирия , днес Ирак ! Навсякъде , където има петрол , има войни .
А със своите си кюрди е в перманентна война и избива хората от години.
Не може за такъв сатрап да се намерят оправдания.
Браво , Хлорис , за отстояване на позиция и за бодро посрещане на меко казано неприемливи коментари.
Светли празници ти желая !
цитирай
17. zlika - hloris,
23.04.2022 05:51
когато librarian говори, слушайте и си водете записки. Тя ги разбира нещата.
цитирай
18. hloris - Тъй вярно...вече ще го имам предвид относно записките
23.04.2022 11:04
zlika написа:
когато librarian говори, слушайте и си водете записки. Тя ги разбира нещата.


Даже и прекалено много за една жена,но има жени и жени в случая! :))

Светли Великденски празници!
цитирай
19. hloris - Да,имаш право!
23.04.2022 11:08
panazea написа:
Той не пожали и собствения си народ.
Вчера Сирия , днес Ирак ! Навсякъде , където има петрол , има войни .
А със своите си кюрди е в перманентна война и избива хората от години.
Не може за такъв сатрап да се намерят оправдания.
Браво , Хлорис , за отстояване на позиция и за бодро посрещане на меко казано неприемливи коментари.
Светли празници ти желая !


Такива са,но и прекалено хитри е политиката,която провеждат...може би щеше да бъде само от наша полза да имаме и ние един Ердоган.
Колкото повече мнения,то толкова по-добре в случая...в спора се ражда истината!

Светли Великденски празници и от мен! :)
цитирай
20. librarian - При все отношението Ви, честит Великден все пак! :-)
24.04.2022 17:00
hloris написа:
Да,определено някои жени/а дали са такива/ много разбират от геополитика,направо сриват някои мъже тук с познанията си по геополитика.
Мен лично тя никога не ме е вълнувала,вълнувам се дотолкова доколкото нашата страна ще бъде въвлечена в една война,която не е нашата война...и ще страда целокупния български народ,но иди го обяснявай на някои хора...хпросто не можеш да им затвориш устата в такива случаи.

И при все, че комуникацията Ви се се изчерпа някъде в думите "някои жени/а дали са такива/", все пак ще Ви кажа, че геополитиката не е запазена територия на мъжете! :-) Особено когато тя последва геоикономиката, а някои жени в тази област работим! :-)
цитирай
21. hloris - Христос Воскресе!
24.04.2022 18:00
librarian написа:
hloris написа:
Да,определено някои жени/а дали са такива/ много разбират от геополитика,направо сриват някои мъже тук с познанията си по геополитика.
Мен лично тя никога не ме е вълнувала,вълнувам се дотолкова доколкото нашата страна ще бъде въвлечена в една война,която не е нашата война...и ще страда целокупния български народ,но иди го обяснявай на някои хора...хпросто не можеш да им затвориш устата в такива случаи.

И при все, че комуникацията Ви се се изчерпа някъде в думите "някои жени/а дали са такива/", все пак ще Ви кажа, че геополитиката не е запазена територия на мъжете! :-) Особено когато тя последва геоикономиката, а някои жени в тази област работим! :-)


Радвам се за Вас в този случай!
Това са две области,в които може да се каже,че съм пълен лаик...да, в днешно време няма женски и мъжки професии...искрено Ви се възхищавам в случая!
Дано има повече специалисти като Вас в тази област,та да тръгне и нашата икономика напред! Да се случи чудото най-сетне,защото народът като цяло е много изморен и не обнадежден!

пп.Напълно съм съгласна с вас...че геоикономиката е тази,която определя изцяло геополитиката.За съжаление така е било,така и ще бъде занапред.

Успешно възстановяване от мен! :)
цитирай
22. merlin1968 - Ще ме извините, но защо говорите за ...
26.04.2022 23:18
librarian написа:
Ще ме извините, но защо говорите за неща, за които явно изобщо не сте в течение? Заинтересувайте се и проследете не само първопричините за поведението на Турция, а и това от кога е въпросният конфликт, с кого е, исторически какво се получава. След това сравнете с конфликта на Русия с Украина! Говоря по принцип, а не за ВОЙНАТА в момента! Да, руското е ВОЙНА и то не дори на техника, а на менталност, а точно турското са специализирани операции".
Поне разликата между двете диференцирайте! Между "война" и "военна операция"! Тогава ще проумеете и колко е некоректно написаното в поста Ви и как да, Путин и Русия СА АГРЕСОРИ, а Ердоган и Турция АБСОЛЮТНО НЕ!

Не помня от кого, но скоро някъде четох, че американофилите, всъщност са прикрити османофили... не обърнах тогава много внимание, но тук гледам случаят е явен. И като прибавим към това, че първа дружка на "библиотекарката", е най-противното същество в блога - вмирисъният скункс, изгаврил се с жертвите на Баташкото клане, то нещата си идват на мястото. И русофобията и туркофилията на г-жа Либрериян.
А що се отнася до историята на конфликта между Русия и Украйна и между Турция и Кипър, между Турция и Ирак, между Турция и Либия... тъпичка си кратунке, само глупости си писала. Само ще ти кажа едно нещо, Крим е руски от 18 век, кога се появява Украйна, а? И сигурно не знаеш, че британия започна да строи военна база на Азовско море, че САЩ започнаха да строят база, не знаеш, че нагъчкаха Украйна с оръжие с което нацистите там 8 години убиват етнически руснаци.... така, че причините са съвсем различни от снесените в коментара ти, ханъм.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2227302
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17936
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930