Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2022 18:45 - Дипломация
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5666 Коментари: 31 Гласове:
17

Последна промяна: 27.03.2022 20:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Единствените дипломати на практика излязоха само Турция.
Предпочетоха да станат медиатори в тази война,отколкото да вземат нечия страна.
И това е правилно...поне според мен!
Турция си знае интереса в случая,и не е глупава колкото нас,за да отреже клончето на което  седи,без да си е подсигурила резервно такова!
Ашколсун машшала ефенди!!!
Да изпратим нашите дипломати в Турция да се учат на такава!
ЕРДОГАН ЗАЩИТАВА НАЦИОНАЛНИТЕ ИНТЕРЕСИ НА СТРАНАТА СИ НИЩО,ЧЕ СА ЧЛЕН НА НАТО.
Не са като нашите ПРОДАЖНИ управляващи.

Ние като най-най-"УМНИ" винаги сме първи в ъв вземането на решения,и то такива,които винаги ни нареждат от губещата страна.

Орисия българска....какво да ни правиш.
Както се казва по шопски тук:
Бързаш като пърле пред майкя си.




Гласувай:
17



1. germantiger - ТУРЦИЯ ПРОДАДЕ НА УКРАЙНА МАСА Д...
27.03.2022 18:49
ТУРЦИЯ ПРОДАДЕ НА УКРАЙНА МАСА ДРОНОВЕ КОИТО УБИХА СТОТИЦИ РУСНАЦИ

ето таква турция пропускаш да покажеш

аз съм съгласенс с теб да бъдем като турците

но тов аможе да стане само когато продадем оръжие което да убие стотици руснаци, а после по турски ги поканим да преговарят

пропуснала си тази част от пъзела и картинката - защо?
цитирай
2. radostinalassa - Наскоро Русия тренира турците и те си взеха поука
27.03.2022 18:53
Когато показаха картата на Великия Туран щяха да измрат от глад. За руските туристи да не говорим.




цитирай
3. radostinalassa - А и Русия им строи...
27.03.2022 18:53
голяма АЕЦ.
цитирай
4. анонимен - Велика мъдрост си написала. След ...
27.03.2022 18:56
Велика мъдрост си написала. След тиранина Путин сега харесваш другия тиранин ердо.
1.Ердоган е долен диктатор, който коли кюрдите, въведе тоталитарен режим в Турция и заслужава презрение.
2.Турция още първия ден нарече агресията война, осъди я заедно с НАТО и затвори Босфора за руските военни кораби. Тя не е на страната на Путин.
3.Със сигурност ще еволюираш и към Ким Чен Ун и ще посочиш и него за пример.
цитирай
5. hloris - Радостина,
27.03.2022 18:57
просто хората си знаят интереса,своя собствен национален интерес.
Ердоган е на мястото си,не като нашето Кире.
Просто им се възхищавам искрено в случая.
цитирай
6. анонимен - Но това малоумното наистина е като срамна въшка.
27.03.2022 18:58
radostinalassa написа:
голяма АЕЦ.


Навсякъде полазва.
Къш ма, обезьяно!
цитирай
7. анонимен - Така е.
27.03.2022 19:01
germantiger написа:
ТУРЦИЯ ПРОДАДЕ НА УКРАЙНА МАСА ДРОНОВЕ КОИТО УБИХА СТОТИЦИ РУСНАЦИ

ето таква турция пропускаш да покажеш

аз съм съгласенс с теб да бъдем като турците

но тов аможе да стане само когато продадем оръжие което да убие стотици руснаци, а после по турски ги поканим да преговарят

пропуснала си тази част от пъзела и картинката - защо?



Турските дронове Байрактар са изпратили доста руски диваци в отвъдното.
цитирай
8. radostinalassa - Все си мисля, че това е босото.
27.03.2022 19:02
Той ме нарича горното нещо. И акълчето същото...
Когато турците свалиха руския самолет, Путин не ги нападна, но щеше да ги фалира. И оттогава си имат опит.





цитирай
9. hloris - И си мълчат в случая...умно решение
27.03.2022 19:06
radostinalassa написа:
Той ме нарича горното нещо. И акълчето същото...
Когато турците свалиха руския самолет, Путин не ги нападна, но щеше да ги фалира. И оттогава си имат опит.

И турски поток е налице,по който тече руска газ.






цитирай
10. hloris - Умеят да си гледат своя собствен интерес...това е най-важно...ДИПЛОМАЦИЯ БЕ,ХОРА,ПРОСТО ДИПЛОМАЦИЯ
27.03.2022 19:08
germantiger написа:
ТУРЦИЯ ПРОДАДЕ НА УКРАЙНА МАСА ДРОНОВЕ КОИТО УБИХА СТОТИЦИ РУСНАЦИ

ето таква турция пропускаш да покажеш

аз съм съгласенс с теб да бъдем като турците

но тов аможе да стане само когато продадем оръжие което да убие стотици руснаци, а после по турски ги поканим да преговарят

пропуснала си тази част от пъзела и картинката - защо?

цитирай
11. hloris - ....
27.03.2022 19:10
Полигоре,теб просто няма да те отразявам в случая,ти си знаеш защо.
цитирай
12. анонимен - Аз посочвам факта, че коментира...
27.03.2022 19:21
Аз посочвам факта, че коментиращата тук е по всеобщо мнение въплъщение на ненормалност и никой не я приема на сериозно. Ти като искаш си хортувай с нея.
цитирай
13. radostinalassa - Иска им се да има Велик Туран, но ...
27.03.2022 19:22
Русия им сви сърмите.
цитирай
14. hloris - И не харесвам Путин,нито Ердоган,просто харесвам линията на поведение,наречена ДИПЛОМАЦИЯ,КОЯТО ПРОВЕЖДАТ
27.03.2022 19:22
blackperforator написа:
Велика мъдрост си написала. След тиранина Путин сега харесваш другия тиранин ердо.
1.Ердоган е долен диктатор, който коли кюрдите, въведе тоталитарен режим в Турция и заслужава презрение.
2.Турция още първия ден нарече агресията война, осъди я заедно с НАТО и затвори Босфора за руските военни кораби. Тя не е на страната на Путин.
3.Със сигурност ще еволюираш и към Ким Чен Ун и ще посочиш и него за пример.


Националните интереси НАД ВСИЧКО!!
цитирай
15. hloris - Ама ти разрешение ли ми даваш в случая?!? Картбланш?!??
27.03.2022 19:30
blackperforator написа:
Аз посочвам факта, че коментиращата тук е по всеобщо мнение въплъщение на ненормалност и никой не я приема на сериозно. Ти като искаш си хортувай с нея.


Аз пък я харесвам,в любими ми е...много трезво разсъждава Радостина....
не е с промит мозък като вашите с германското коте.:))))
И той е германец в "кавички",толкова колкото аз мога да се нарека французойка.:)))))
цитирай
16. germantiger - просто хората си знаят интереса, ...
27.03.2022 19:33
hloris написа:
просто хората си знаят интереса,своя собствен национален интерес.
Ердоган е на мястото си,не като нашето Кире.
Просто им се възхищавам искрено в случая.


забелязаал ли си че интереса си занят

ПОЛЯЦИ

СЛОВАЦИ

МОЛДОВАНИ

всички те са една контра на русия сега

интерес се защитава смело, с инициатива, решително

не се снишава като роб

гявура български е с робнска психика, той иска да мълчи

той е тарикат - докато света гори той гледа сеир

правилно хлорис - нека българите са сеирджии и с робска психика

но защо посел българина не доволства че няам армия, че не го смятат за равен в ес и нато

той е отговора е пред българскяи роб, но той просто е сляп и говори на руски
цитирай
17. germantiger - хлорис не знаех, че майка ти е фра...
27.03.2022 19:34
хлорис не знаех, че майка ти е французойка, защото моя род по майчина страна ми е германски

още повече - германски роднини имам в

грац австрия

мюнехн германия

салдана южна африка

дори в щатите сме имали, но там връзка нямаме

товите къде са във франция - сериозно отговарям и сериозно питам
цитирай
18. germantiger - хлорис
27.03.2022 19:35
тааа родово майка или баща от франция къде ?!
цитирай
19. hloris - Погрешно си ме разбрал...аз просто съм френскоговоряща,но това не ме прави французойка в никакъв случай
27.03.2022 19:48
germantiger написа:
тааа родово майка или баща от франция къде ?!


Нямам френска кръв във вените си....но защо толкова мразиш българите?!?
Границите са отворени....спокойно можеш да се изнесеш в Германия...
та като казах Германия,то и тяхната политика под формата на дипломация е къде къде по-сдържана,а тона по-умерен,в сравнение с нашия.
цитирай
20. hloris - Тук съм съгласна с твоите разсъждения
27.03.2022 20:12
germantiger написа:
hloris написа:
просто хората си знаят интереса,своя собствен национален интерес.
Ердоган е на мястото си,не като нашето Кире.
Просто им се възхищавам искрено в случая.


забелязаал ли си че интереса си занят

ПОЛЯЦИ

СЛОВАЦИ

МОЛДОВАНИ

всички те са една контра на русия сега

интерес се защитава смело, с инициатива, решително

не се снишава като роб

гявура български е с робнска психика, той иска да мълчи

той е тарикат - докато света гори той гледа сеир

правилно хлорис - нека българите са сеирджии и с робска психика

но защо посел българина не доволства че няам армия, че не го смятат за равен в ес и нато

той е отговора е пред българскяи роб, но той просто е сляп и говори на руски


Ние никога не сме били равнопоставени в ЕС,както и в НАТО....
ВИНАГИ СМЕ БИЛИ И ЩЕ СИ ОСТАНЕМ ЗАДНИЯ ДВОР НА ЕВРОПА.
ТОЗИ ДВОР,КОЙТО НЕ Е ЗА ПРЕД СВЕТА.

ПП.С големите букви просто подчертавам...не крещя.
цитирай
21. marana69 - ...Хлори, няма никаква Дипломация, сестро.а Пари и Контрол..
27.03.2022 20:15
.. таман, ми липсвашее..много.до в понеделник, щях да ритам, без теб..
и, буля Расса Путенскоя Ракетовноя....

къде, забрай..гаджилъка...)))
а, защоо...
защо, Тигърът..'мрази'...прстаците,а, не..само българите..
да бъдем точни..в изказа си, моля..
и аз , ги ненавиждам...
тук, при теб, само такива...се точат...

Патриоткее, земи, прочети..5- 6 книги..вмето да ни разсмиваш., по Геополитика..и Дипломация..

...умните, мълчат, но.,Гъските, кълват..
/ Аз

цитирай
22. hloris - Имаш право,Юлия,само донякъде,само донякъде!
27.03.2022 20:32
marana69 написа:
.. таман, ми липсвашее..много.до в понеделник, щях да ритам, без теб..
и, буля Расса Путенскоя Ракетовноя....

къде, забрай..гаджилъка...)))
а, защоо...
защо, Тигърът..'мрази'...прстаците,а, не..само българите..
да бъдем точни..в изказа си, моля..
и аз , ги ненавиждам...
тук, при теб, само такива...се точат...

Патриоткее, земи, прочети..5- 6 книги..вмето да ни разсмиваш., по Геополитика..и Дипломация..

...умните, мълчат, но.,Гъските, кълват..
/ Аз



Дипломацията е именно да умееш да контролираш поривите си да пишеш при това глупости,при това в чужд блог.
Дипломацията е вид контрол....съгласна съм...но и най-богатите страни в случая като една Германия не си позволяват такъв тон,какъвто си позволяват нашите управляващи...да си чула нещо за Германия да е пред скъсване на дипломатическите си отношения с Русия така както правим ние,нищо,че в магазините в момента в Германия нямат капка олио ,да не говорим за бутилки...откъде го зная това,от една приятелка,която е семейно там от години.

Юлия,аз поне не копипействам за разлика от теб...изразявам нещата така както ги чувствам...геополитиката не ме вълнува толкова колкото това,което става в Европа,и докъде ще ни доведе тази война,до каква още по-голяма криза.
Да се молим само и единствено войната по-бързо да приключи,защото ще сме една от първите държави,които ще фалират...лесно се пише и се дава акъл,когато си в Швейцария,нали?! :)

И една Германия какви пари отпуска на поданиците си по време на криза....една Германия,която си взе своите поуки от ВСВ,и която успя пак да има най-силната икономика в Европа...бързам и правя грешки.
цитирай
23. germantiger - хлорис - случва ти се втори трети път ...
27.03.2022 21:12
хлорис - случва ти се втори трети път в блога за година да ме атакуваш лично

аз не съм започнал с теб нито веднъж - това прави ли ти впечатление, усещаш ли се или дрои не си забелязала "бначина" ти към мен

също толкова 2-3 пъти съм ти отговарял, че не рмазя българиет, а мразя българските предатели руснаци и комунисти

ако желаеш всяко мое идване в блога ти да започва с тия думи предварително напомняйки ти

отново днес ти ме квалифицираш какъв германец съм, шегувайки се, да не кажа подигравайки се каква французойка си ти

и след като си получи истината от мен какъв съм аз, подмина своята подиравка с мен и прехвърли на това какво аз мразя или не

виж хлорис,дори да мразех българите си е мой проблем, а това че ме пращаш да ходя в германия... БИ ТРЯБВАЛО ДА ВЪРНЕШ ПЪРВО "ТВОИТЕ" БЪЛГАРИ ОТ ГЕРМАНИЯ, лсед тях и аз ще се изненасаобаче натам

ЗАБЕЛЯЗВАШ ЛИ ГРЕДАТА В ТВОЕТО ОКО преди да посочваш сламката в моето или ?!

нещо повече - благодаря за идеята - до минути ще направя постинг в който турция ще заема забелеежимо място в украинската война
цитирай
24. hloris - Извшини ме,но аз не съм целяла да те обидя,още по-малко да те подиграя
27.03.2022 21:31
germantiger написа:
хлорис - случва ти се втори трети път в блога за година да ме атакуваш лично

аз не съм започнал с теб нито веднъж - това прави ли ти впечатление, усещаш ли се или дрои не си забелязала "бначина" ти към мен

също толкова 2-3 пъти съм ти отговарял, че не рмазя българиет, а мразя българските предатели руснаци и комунисти

ако желаеш всяко мое идване в блога ти да започва с тия думи предварително напомняйки ти

отново днес ти ме квалифицираш какъв германец съм, шегувайки се, да не кажа подигравайки се каква французойка си ти

и след като си получи истината от мен какъв съм аз, подмина своята подиравка с мен и прехвърли на това какво аз мразя или не

виж хлорис,дори да мразех българите си е мой проблем, а това че ме пращаш да ходя в германия... БИ ТРЯБВАЛО ДА ВЪРНЕШ ПЪРВО "ТВОИТЕ" БЪЛГАРИ ОТ ГЕРМАНИЯ, лсед тях и аз ще се изненасаобаче натам

ЗАБЕЛЯЗВАШ ЛИ ГРЕДАТА В ТВОЕТО ОКО преди да посочваш сламката в моето или ?!

нещо повече - благодаря за идеята - до минути ще направя постинг в който турция ще заема забелеежимо място в украинската война



явно не съмбила правилно разбрана...по скоро се пошегувах,макар и да е прозвучало по-грубичко....не зная дали ще върна как беше "моите" българия от Германия,виж второто е по-вероятно и аз да се изнеса в посока натам.

Извинявам се,че е прозвучало така.....аз наистина просто се пошегувах в случая.
цитирай
25. hloris - И това не го разбирам....че се радваш,че има война,и че умират невинни хора,
27.03.2022 22:06
при това от двете страни....за мен е меко казано извратено,германски тигре...
все пак сме хора,и се лее ЧОВЕШКА КРЪВ.
братска човешка кръв,воюват хора,които изповядват едни и същи ценности,и които говорят един и същи език...воюват помежду си славяни
цитирай
26. germantiger - 25. hloris - И това не го разбирам. . . ...
28.03.2022 08:26
25. hloris - И това не го разбирам....че се радваш,че има война,и че умират невинни хора,
27.03 22:06
при това от двете страни....за мен е меко казано извратено,германски тигре...
все пак сме хора,и се лее ЧОВЕШКА КРЪВ.
братска човешка кръв,воюват хора,които изповядват едни и същи ценности,и които говорят един и същи език...воюват помежду си славяни

...

англичаните са народ от германската езикова група, същите са американците поне преди век

в две световни войни зверски воюват германци с англичани и американци

това явно не ти е направило впечатление,но щом воюват славяни ти прави

би трябвало да имаш еднакъв критерий или ?!

колко са славяни руснаците историците все още спорят - в рунсаците има много фино-угорско, но лично аз ги приемам за славяни

би трябвало за теб проблема да е путин, политиците които направиха тази война без значение кои са те и от кои страни са те

абсолютно съм убеден че путин е виновен за леенето на човешка кръв, а не гт/gt/аз в блог.бг или ?

ако питаш мен на каква кръв се лея, би трябвало да си попитала годфини наред другарите в блога защо се кефеха и искаха да има втори народен съд, защо се кефеха на убити фашисти след 9 септември, защо се кефят на руски вилми за войната в които се убиват всякакви други

би трябвало това кефене на комунягите в блога и желанието им за кръв отново да те притеснява или не те притеснява ?

също така би трябвало действителните престъпници проляли кръв в България - именно убийците в лагери като белене които не бяха съдени да те притесняват - те не са се кефели,а буквално са убивали

или проблема съм аз ?
цитирай
27. germantiger - а иначе за допуснатите мои комен...
28.03.2022 08:28
а иначе за допуснатите мои коментари/допуснати от теб - благодаря

също се извинявам за това че често съм рязък и циничен,което не е добре

за съжаление това ми е маниера с който не се гордея
цитирай
28. hloris - извинен си...надявамсе,че аз също ...просто въпрос на характери
28.03.2022 14:06
germantiger написа:
а иначе за допуснатите мои коментари/допуснати от теб - благодаря

също се извинявам за това че често съм рязък и циничен,което не е добре

за съжаление това ми е маниера с който не се гордея

цитирай
29. radostinalassa - По - големи простаци от мигрантката и полушвабата трудно се намират. Евери четат евери.
29.03.2022 18:35
marana69 написа:
.. таман, ми липсвашее..много.до в понеделник, щях да ритам, без теб..
и, буля Расса Путенскоя Ракетовноя....

къде, забрай..гаджилъка...)))
а, защоо...
защо, Тигърът..'мрази'...прстаците,а, не..само българите..
да бъдем точни..в изказа си, моля..
и аз , ги ненавиждам...
тук, при теб, само такива...се точат...

Патриоткее, земи, прочети..5- 6 книги..вмето да ни разсмиваш., по Геополитика..и Дипломация..

...умните, мълчат, но.,Гъските, кълват..
/ Аз


цитирай
30. barin - Здравей, Хлорис. Трябва да се на...
31.03.2022 10:42
Здравей, Хлорис. Трябва да се направи всичко да се решават спорните въпроси с дипломацията. Политиците знаят как. За целта всеки трябва да направи някакви отстъпки. На никой не му е приятно новините да започват с войната между Русия и Украйна.
Поздрави!
цитирай
31. hloris - Привет,barin,
31.03.2022 22:08
да,така би трябвало да бъде на практика,и всички политици много добре го знаят,но виж тази част с компромисите никой не иска да я прилага на практика.
И на мен ми писна новините да започват и да завършват с тази война,и най-вече това,че ние вече сме "неприятелска страна" в очите на Русия,която има инструменти като страна с големи природни залежи да се справи с настоящата ситуация,но ние,какво ще правим ние в случая?!?
Тази зима отоплението ми излизаше над 500 лева на месец,при цена на донбаските въглища 720 лева тон,а следващата зима и не ми се мисли какво ни предстои...днес влязох да пазарувам в една билла и нямаше капка олио по рафтовете,останал беше само зехтин като мазнина...нашите управляващи докъде ще ни докарат с тази тяхна политика и дипломация като поведение то просто не ми се мисли...направо ме хваща страх. на моменти.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2195238
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031