Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2022 22:03 - Нашата политика
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1160 Коментари: 17 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Нашата политика и дипломация досущ като  в приказката

Видяла жабата,че подковават коня и тя вдигнала крак.

Допреди два дни се чудех защо викат на премиера Киро Тъпото....

сега вече не!

Толкова много глупави изказвания и постъпки само в рамките на няколко дни...

по-скоро не глупави изказвания,а ГОЛЕМИ ГАФОВЕ ,и не дай си боже с дългосрочни последици за нас.

Така се получава на практика когато си принуден да вършиш неща,които ти се нареждат отвън,без да се съобразяваш с обстановката,която цари у нас.

Поредната глупост от негова страна да иска оставката на министъра на отбраната...

човек,който си е абсолютно на мястото и в много по-адекватно състояние от нашия

премиер.




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Много си права, Хлорис!
28.02.2022 23:35
"Киро Тъпото" действа без да му мисли. А ние - всички останали, да му мислим...

"Каква бе тая участ, бре народе? Какъвто и байрак да се развее дръжката му все ти е в *ъза!" /Иван Методиев/
цитирай
2. germantiger - нали нямаше да има война бе хлорис ...
01.03.2022 08:00
нали нямаше да има война бе хлорис ?!

нали ти се заричаше ден преди войната че такава няма начин да има
цитирай
3. germantiger - когато шибания ти президенмт радев ...
01.03.2022 08:01
когато шибания ти президенмт радев се изказа за крим ти къде беше

жабата радев дали бе вдигнал да го подковат, но ти мълчеше
цитирай
4. germantiger - и коя е тая ваша политика нали ...
01.03.2022 08:04
и коя е тая ваша политика

нали комунягите искаха да свалят бойко

мутри вън а, "хаха"
цитирай
5. hloris - никъде не съм казвала,че война няма да има...казах че войната нява да излезе извън границите,в които се води,няма да има световен военен конфликт
01.03.2022 08:56
germantiger написа:
нали нямаше да има война бе хлорис ?!

нали ти се заричаше ден преди войната че такава няма начин да има


върни се,и прочети това,което съм писала
цитирай
6. hloris - Откъде накъде Радев да е моя призидент?!?Аз на последните избори изобщо не ходих да гласувам
01.03.2022 08:58
germantiger написа:
когато шибания ти президенмт радев се изказа за крим ти къде беше

жабата радев дали бе вдигнал да го подковат, но ти мълчеше


Мълчах защото наистина Радев въпреки че не съм гласувала много добре стои на президенското място.
цитирай
7. hloris - Нашата политика?!? Аз не членувам в никакви партии и организации
01.03.2022 09:03
germantiger написа:
и коя е тая ваша политика

нали комунягите искаха да свалят бойко

мутри вън а, "хаха"


нашата политика такава каквато е в момента е продажна,защото нашите управляващи правят това,което им се наложи отвън,те угоднически превиват гръб пред нашите нови господари от ЕС
цитирай
8. hloris - Не е ли перферзно
01.03.2022 09:14
когато помежду си се избиват братя по кръв ти да се радваш за това,германски тигре?!?
Четох един твой коментар в друг пост,в който ти буквално се кефиш,че помежду си се избиват братя по кръв
цитирай
9. germantiger - ес ли са ти новите господари ...
01.03.2022 10:14
ес ли са ти новите господари

партия на костя каква е - руска

партията на волен каква е - руска

партията на нинова каква е - руска

радев не пиотам как стои, лежи или седи

питах онова дето го беше казал за крим как ти стои

ПС

и много добре помня какво ти писа, че няма дас има война и НЕ САМО АЗ ТИ ГО ОТБЕЛЯЗАХ
цитирай
10. germantiger - когато помежду си се избиват братя ...
01.03.2022 10:15
hloris написа:
когато помежду си се избиват братя по кръв ти да се радваш за това,германски тигре?!?
Четох един твой коментар в друг пост,в който ти буквално се кефиш,че помежду си се избиват братя по кръв


така ли

а когато в две световни войни се избиваха братя по кръв германски народи като германци, холандци и англичани тогава ?!

значи едни братя по кръв от германските народи могат да се бият до кръв

но братята славяни не могат така ли

какво е това двоен стандарт, славянски стандарт, ваш стандарт
цитирай
11. germantiger - икой ти е внушил тази глупост за б...
01.03.2022 10:17
икой ти е внушил тази глупост за братските народи които се биели

а да руснаците ви я внушаваха 45 години

народи не се бият - бият се дръжави, политици, народи не

цитирай
12. germantiger - когато родината на единия ми род ...
01.03.2022 10:19
когато родината на единия ми род германската източна прусиия днес е заграбена от славяни поляци и РУСНАЦИ не мога ли да се кефя

когато германофобията беше българска държавна политика когато бях дете не мога ли да се кефя

когато на мен никой не ми се извини и възмезди не мога ли да се кефя

мога да секефя и трябва - такла е по вашему, по склавянски е така, така е по руски
цитирай
13. hloris - Поне се разбра каква ти е болката...имаш правото да се кефиш на каквото искаш,и както ти искаш,но това определено не говори добре за теб
01.03.2022 19:37
germantiger написа:
когато родината на единия ми род германската източна прусиия днес е заграбена от славяни поляци и РУСНАЦИ не мога ли да се кефя

когато германофобията беше българска държавна политика когато бях дете не мога ли да се кефя

когато на мен никой не ми се извини и възмезди не мога ли да се кефя

мога да секефя и трябва - такла е по вашему, по склавянски е така, така е по руски


в тези ти коментари не говори човекът,а говори германската кръв,която тече в теб....интересно кой пък така теб те надъха след като за ВСВ си слушал и гледал само по картинки?!?!
цитирай
14. germantiger - не каква ми е болката, а какво е шп...
02.03.2022 21:33
не каква ми е болката, а какво е шпрестъплението на българи и руснаци комуняги към мен и рода ми

не слагай каруцата пред коня

ПС
отново грешка, често ти се случва да грешиш с мен

дядо ми е воювал в 36 ид (мот.) като хауптманн капитен/капитан и е ранен в захарово близо до москва през 1941 г. доколкото знам от него преди да почине през 1990 йкогато бяха на 16 години научих, че е свалил, отстрелял/убил 2 съвевтски войника и 1 е оставил да агонизира в снега

разбира се руснаците и българите се гордеете и правехте филми как убивате германци на война, а аз се гордея с дядо ми днес след промените

след като вие се гордеете се гордея и аз
цитирай
15. germantiger - за войната знам още от разкази на ...
02.03.2022 21:37
за войната знам още от разкази на ветерани германци

знам от посещенията ми на няколко музей в западна европа - франция и германия

също знам от роднините ми небългари в европа и южна африка
цитирай
16. germantiger - и още не сме свършили в бг имам ...
02.03.2022 21:38
и още не сме свършили

в бг имам издадена книжка за всв - не спечелих нищо от нея и не исках да печеля,мой познат от русе я издаде в скромен тираж

лично аз чета за война, военна история и специално за всв на година хиляди страници и то от няколко десетилетия, започнах като юноша, правя го и до днес, всеки ден чета по 200 страници доза ежедневно и то тях почти 100 страници на ден са всв
цитирай
17. leonleonovpom2 - Да си жива и здрава, повече няма да си ...
02.03.2022 22:23
Да си жива и здрава, повече няма да си губя времето тук!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2196126
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031