Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2022 21:18 - Какво ни трябва на нас?!?
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3028 Коментари: 21 Гласове:
12

Последна промяна: 23.02.2022 21:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Един държавник като Путин,който да отстоява нашите национални интереси....
или Путин е наистина  зъл гений,или има много добри съветници,или и двете взети заедно.
Може би аналогията,която правя не е удачна според някои от вас,но това е моето мнение.
Може би не е удачно да сравнявам нашата страна с Русия,която е много богата откъм природни ресурси,но ние пък имаме много природни дадености...море,както и планини,природа от която не можем да се възползваме така както трябва.

За мен лично Путин е един истински ДЪРЖАВНИК,който отстоява единствено и само собствените национални интереси на народа си....НО,едно голямо НО...има и един народ,който твърдо му вярва и стои зад него...един от малкото истински държавници,който има такава солидна подкрепа от народа си,за което лично аз искрено му се възхищавам.

Путин е един истински ДЪРЖАВНИК.Поне в моите очи.
При един такъв държавник то може би щяхме да сме Швейцария на Балканите,
а не да сме на опашката им,в дъното на тази класация...та какво имат повече едни гърци от нас,които са пословични със своя мързел,или пък едни турци?!?
Нищо не са,просто са по-предприемчиви много-много по-находчиви,по-скоро много,много по-далновидни в това да развивават това,което притежават като природни дадености,докато ние само и единствено рушим.




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - трамп бранеше тясно американските ...
23.02.2022 21:36
трамп бранеше тясно американските интереси

амвериканските интереси налагаха буш-старш и буш-младши

предполагам тия тримата не са истински държавници в твоите очи

общото между фамилията буш и путин е, че носят война

ти мисля имаше син, но той беше да ти е жив и здрав мисля със здравословен проблем

на война не би ходил, останалите синове освен твоя да ходят ли на война ако каже путин ?
цитирай
2. hloris - Не съм...
23.02.2022 21:37
Не съм русофилка,
нито пък русофобка,
аз просто съм една
върла патриотка!!
цитирай
3. germantiger - така - окей лиси с вовйната и с нац...
23.02.2022 21:39
така - окей лиси с вовйната и с националните интереси

щото аз познавам войната и като личен опит, ти обаче шишарки повзнаваш що иде реч до война

според теб крим е руски, донбас е руски - половин европа да е руска както беше гот ли ти е ?

българия 45 години като беше руска - гот ти е нали ?

СЕВЕРНОКОРЕЙСКИЯ ЛИДЕР Е ЗА НАЦИОНАЛНИТЕ ИНТЕРЕСИ

как е севернокорейския дебелачко - лидер ли е, държавник ли е, питам пич ли е, а ?
цитирай
4. germantiger - НЕ МИ ОТГОВОРИ - ТРАМП ОКЕЙ ЛИ Е ...
23.02.2022 21:39
НЕ МИ ОТГОВОРИ - ТРАМП ОКЕЙ ЛИ Е

буш старши и буш младши окей ли са

хитлер окей ли е

ердоган окей ли е щото и той е националист

питам, но може и да не отговаряш - не си длъжна
цитирай
5. germantiger - аз мисля, че костя копейкин е нац...
23.02.2022 21:42
аз мисля, че костя копейкин е националист по твоите мерки и теглилки или не

муисля, че според теб и волен сидеров е националист

освен това двамата са почти руснаци и близки до путин

няма проблем - гласувала ли си за костадин и волен ?

твое право е - как ги намираш тях двамата
цитирай
6. hloris - Много въпроси ми задаваш и ще ти отговоря само и единствено но този относно войната
23.02.2022 22:05
такава няма да има,повярвай ми,по простата причина,че това би било катастрофално за целия цивилизован свят.
И Путин не желае тази война,но самите руснаци и украинци в болшинството се САМООПРЕДЕЛЯТ като един НАРОД.

Путин го определяш като националист?!?
Не, определено не бих го поставила на една стълбица с един Тръмп,който е да не кажа силна дума е един от най-слабите президенти,които са имали САЩ.
Какво да обяснявам на човек,който вижда нещата само в черно и бяло?!?
Национализмът е болест,докато да отстояваш националните си интереси,при това с истинско достойнство,си е равнозначно на подвиг.


Война няма да има....никой няма интерес от една война,в която би бил въвлечен половината свят,и която може би била унищожителна за самото човечество.
Както се вижда санкциите към Русия се изразяват единствено и само в икономически рестрикции...хаха...та кой би дръзнал да дразни великая и могучая Рус?!?
На този етап бих казала никой....и знаеш ли къде е разликата между Путин и западните държавници?!?
Че той е човек на действията,подплатени със солидна доза дипломация,докато такава при така прословутия запад просто липсва.

Ако те притеснява факта,че ще има война,то забрави просто....точно Русия е дала толкова много жертви във ВСВ,че едва ли биха си позволили лукса да дават още жертви,при това безсмислени...конфликта такъв какъвто е в момента няма да излезе извън рамките на територията на която се води,така че дишай спокойно...никой няма интерес от нов световен при това конфликт.
цитирай
7. hloris - И съпоставките,които ти правиш сравнявайки един Путин с останалите е наистина и просто неуместна
23.02.2022 22:10
не на място,защото Путин е всичко друго,но не и националист....
той е по-скоро патриот и родолюбец по душа,широкоскроена славянска душа.

Не ми се спори с теб,защото ти си предубеден,и нито ти ще ме разбереш,нито пък аз ще разбера теб.
Всъщност аз много добре те разбирам като човек в чиито вени тече германска кръв.
Спорът е излишен и безполезен най- вече в случая.
Благодаря ти все пак за изразеното становище и мнение.
цитирай
8. hloris - И като си толкова умен,то би ли ми отговорил на въпроса
23.02.2022 22:25
защо ние винаги заемаме позицията на губещата страна???
Защото нашата икономика нали разбираш,че няма как да се сравни,да се прави някаква си аналогия с германската например?!?
Ние сме къде-къде по-уязвими,и ще изнесем къде-къде по-трудно всичко това,което следва от тези наложени санкции,защото Русия няма да остане просто ей така да не отговори на тях подобаващо...но ние сме в ЕС каквото и да означава това,и заедно с една Германия например ще понесем всички негативи,които тепърва ще изпитаме на свой,собствен гръб.
нИЕ НИКОГА НЕ СМЕ ЗНАЕЛИ КОИ СА НАШИТЕ НАЦИОНАЛНИ ИНТЕРЕСИ И КАК САМИ ДА ГИ ОТСТОЯВАМЕ...НИЕ ПРОСТО СМЕ ДОСТАТЪЧНО ДОБРЕ ПРИЛЕПЧИВИ....който разбрал...разбрал.
цитирай
9. dobrodan - Хлорис, момиче, тотално ти е сгрешен софтуера, не се обиждай,
24.02.2022 11:22
едва ли вината е твоя.
Путин не е държавник.
Държавникът милее за хората и за държавата си.
Путин иска цялата Европа и като нищо може да я вземе. Даже му я поднасят на тепсия в момента.
Какво ще я прави и той не знае.
Това е рядко интелигентен социопат. С мания за величие освен другото.
Европа има за военни министри жени...
На нас ни трябва КМЕТ, а не държавник в твоя смисъл.
Топим се като леда в Гренландия.
Полезен ход няма.
цитирай
10. valeska - Войната започна Хлорис! Аз съм п...
24.02.2022 11:34
Войната започна Хлорис! Аз съм против!
цитирай
11. hloris - Войната не е започнала,тя просто продължава с по-мащабна сила,но с какво право ние вземаме страна там,от където можем само да извлечем някаква полза и изгода
24.02.2022 11:51
valeska написа:
Войната започна Хлорис! Аз съм против!


Затова тепърва инфлацията ще лети стрремглаво нагоре,защото горивата и газа ще достигнат до рекордни стойности,и всичко това ще го поемем ние,крайните потребители...защо пък НАТО си позволява лукса да разширява своите граници и образно казано да държи в своя обръч Русия...това не е ли всъщност преднамерен и добре обмислен ход.
цитирай
12. hloris - Добродане,благодаря за изразеното мнение,
24.02.2022 12:00
но ние никога не сме знаели своите собствени национални интереси,и винаги сме ЧАКАЛИ някой ОТВЪН да ни оправи образно казано,но както се казва безплатен обяд и безплатно сиренце има само в капана за мишки...
Всички рекстрикции,които ще последват от руска страна,то ще ги поемем ние като краен потребител,защото си загубихме пазарите на изток,и ако бяхмиетолкова умни то поне щяхме да се насочим към арабския свят да въртим търговия заради петрола,но не...на нас ни се подхвърлят някакви си малки парценца от европейската пица,и ние послушно и безропотно СЛУШКАМЕ...НЯМАМЕ САМОСТОЯТЕЛНА И НЕЗАВИСИМА ВЪНШНА ПОЛИТИКА И НИКОГА ПРИ ТОВА ПОЛОЖЕНИЕ НЯМА ДА ИМАМЕ,ЗАЩОТО ПОЛИТИКАТА НИ Е ТАКАВА...ПРОДАЖНА...такова ни е наследството от турското така наречено присъствие...да слушкаме и винаги да сме в подчинено положение.

цитирай
13. hloris - И е крайно време САЩ
24.02.2022 13:24
да си извадят,да си вземат поуки от Виетнам и Афганистан,да преосмислят позициите си и най-вече своята политика и да си оправят своите собствени неуредици в джендърската си страна.
цитирай
14. dobrodan - Наближава съвсем друг ден.
24.02.2022 13:28
Да решаваме кой в кое парче от България ще остане: в руското или в турското.
Рестрикции :)...
цитирай
15. hloris - Дано не ни се наложи да правим този избор,да сме изправени пред такава дилема
24.02.2022 13:35
dobrodan написа:
Да решаваме кой в кое парче от България ще остане: в руското или в турското.
Рестрикции :)...


Защото това би означавало,че с нас като народ е свършено...позицията,която заемаме на Балканите е особено апетитна и примамваща и всеки гледа как да откъсне парченце от нас...не дай си Боже и македонците да изявят своите претенции към нас....и отново колелото на историята ще се завърти,и то не в наша полза естествено

Благодаря,да именно РЕСТРИКЦИИ.:)

цитирай
16. germantiger - коментара ми при гетманс ге...
24.02.2022 18:02
коментара ми при гетманс

гетмане - те се радват и винаги са се радвали

но аз не ги виня за това - просто им желая същото - кръв

така е справедливо, така е по тяхному

извън "тях"

ЖАЛКО ЗА ВСИЧКИ РУСНАЦИ И УКРАИНЦИ, които щше загубят живота си в този конфликт

И ЗАПАДА СЪЩО ИМА ВИНА - за тия сблъсъци вина носят почти всички

колкото до червените бугари в блога ли ?!

за тях вина носи само запада, русия на путин е прекрасна

и се радват, когато тя убива и мачка други - нима не го знаеш, няма нищо ново
цитирай
17. germantiger - лично мен не ме притеснява никаква ...
24.02.2022 18:05
лично мен не ме притеснява никаква война

моя живот не струва нищо и плюя на собствения си живот не от днес, а от години

който ме познава в реала знае службата ми в африка 11 години вкл. и южна америка съм бил

мен война и смърт не ме плаши - само тази на близките ми, а те са шепа хора

знаеш - щом не ти харесва ес - заминавай в русия, куба, сирия, севкорея

за ралзика от вашето руско червено време когато не пускаха да заминеш - днес лошия запад те пуска сама да решаваш - заминавай от ес - тук е ес, нее русия
цитирай
18. hloris - Германски тигре,
24.02.2022 18:40
аз не съм русофилка,просто исках да подчертая,че Путин е човек,който брани интересите на собствената си страна...самият пост не е в раздел политика,а в раздел лични дневници...не смятам никъде да ходя ,но...МРАЗЯ по принцип зависимостите под каквато и да са форма,а ние винаги сме били и ЩЕ БЪДЕМ под нечия зависимост,защото сме народ с робска психика,свикнали сме да ни мачкат под каквато и да е форма,и ние да търпим...
Путин си е оплел образно казано кошницата,и никакви санкции не могат да го стреснат,но виж това,което ще последва в дългосрочен план при нас и как всичко това ще се отрази на нашата икономика,то не смея и да си помисля за това.

Аз като жена и като майка не харесвам самите войни свързани с кръвопролития и леене на човешка кръв...не зная,но май не съм разбрана правилно в случая,че Путин по този начин преследва своите си икономически,по-скоро геополитически интереси,и повярвай ми няма сила,която да го спре на този етап.

Що се отнася до това,че не те е страх от война,то аз не се и съмнявам в това.
Днес над София цял ден летяха военни хеликоптери.
цитирай
19. germantiger - Истина 1 ЖАЛКО ЗА ВСИЧКИ УКР...
24.02.2022 19:39
Истина 1

ЖАЛКО ЗА ВСИЧКИ УКРАИНЦИ И РУСНАЦИ, КОИТО ГУБЯТ И ЩЕ ЗАГУБЯТ ЖИВОТА СИ в този конфликт

Всеки нормален човек с рацио и емоция ще съжали хората, защото политици не умират, а войници и цивилни
В момента майки, сестри, бащи, семейства се зачернят...


Истина 2

ВИНА ЗА СБЛЪСЪКА НОСЯТ ОНЕЗИ ОТ ИЗТОК И ОНЕЗИ ОТ ЗАПАД, вероятно всички

Русофилите в бг ще крещят какво зло е САМО запада, а либералите ще пишат САМО за путлер
Не е виновна само русия, виновен е и запада, нее виновен само сащ, а путин не е чист


Истина 3

В блога ще има ПЪТИ ПОВЕЧЕ ПОСТИНГИ ЗА СПРАВЕДЛИВА, ПРЕКРАСНА, ПРАВОСЛАВНА, ВЕЛИКА РУСИЯ, а руснаците ангели и светци

Другарите в блога и нета ще се радват, ще пишат за възмездие, реванш, освобождение, ще празнуват когато русия мачка и убива
Според руските българи русия справедливо е владяла векове наред прибалтика, кавказ, среда азия и далечния изток, не е заграбила нищо и никога


Истина 4

Днес в лошото западно време ако пишеш и говориш срещу гадния запад няма да загубиш почти нищо

ПО ВАШЕ ЧЕРВЕНО ВРЕМЕ АКО ГОВОРЕШЕ СРЕЩУ СССР - СВЪРШВАШЕ В ЛАГЕР, често до смърт
по вашето руско време имаше ток 2 часа и нямаше ток пак 2 часа, чакахме по 8-10 години за жилище и автомобил, иамше вафли на които пишеше "вафли"


Истина 5

Ако днес не ти харесва ЕС и НАТО можеш да заминеш в Русия, Куба, Сирия, севКорея...

По вашето червено хубаво време аз неможех да замина никъде през "желязната завеса"
но по вашето руско време можеха да се именуват деца сергей, альоша, ама теодор не вместо тодор


Истина 6

Запада е зло, но честно казано изтока убеден съм е още по-голямо зло

Днес вас руските българи никой не ви преследва и убива, но ЗНАМ, ЧЕ АКО СТАНЕ ПАК ВАШЕТО ВРЕМЕ - ВИЕ ЩЕ НИ УБИВАТЕ, ЩЕ ИЗТРЕБВАТЕ И СЕМЕЙСТВАТА НИ
искате втори народен съд, а нито един ваш не бе съден за лъжата, че нямало чернобил
цитирай
20. radostinalassa - Янките отдавна биха раздали части от нас ...
24.02.2022 20:35
на турците, но им попречи Русия. Тя примами хитро тюрките да играят по тяхната свирка. Наскоро пак го направи заради картата с великия туран. Турската продукция изгни в тировете. Но при заплахата Украйна да се сдобие с ядрено оръжие Путин започна военни действия , но не против мирните жители, а против националистите в Украйна. Осем години убиват деца и жени, това е позорно.












цитирай
21. leonleonovpom2 - Германтигър, нещо хвалебствено да ...
24.02.2022 21:17
Германтигър, нещо хвалебствено да кажеш за арабските пролети в Африка и Азия, за Афганистан ,за бежанците към САЩ?, За взривената детска болница в Белград, със стотици убити деца и персонал в нея?
Колко е правилно и навременно и всичко?
Недей да мислиш ,че ръководителите, поне тези ,които са лице, играят в различни , вражески настроени отбори?
Поразмисли, от един отбор са, с различни роли А основната им е, да противопоставят народите, които управляват!
Защо се хващаш на въдиците?
Обикновените хора, независимо от раса, език, религия, оставени сами ,ще се разбират прекрасно Стига някой да не ги насъсква!
Че аз имам прекрасни спомени от всички чужденци, с които съм работил! И особено от един американец, който почина пред очите ми, за съжаление! После получихме благодарствено писмо от посолството им, за положените усилия ,да бъде спасен! Да не изброявам от другите държави, ще пропусна някой Да ,западни предимно, не съм работил единствено с руснаци!
Какъв враг мога да им бъда, като за цял живот те ми са приятели! От Монреал-Марсилия, Торино- до Москва!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2224656
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17927
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930