Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2021 22:18 - Коя съм аз
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4436 Коментари: 12 Гласове:
23

Последна промяна: 30.05.2021 09:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Кръстоска между шоп и балканджийка...т.е. естествена и неподправена.
Много дива и щура,и много,много чепата....
И още ...ни се водя,ни се карам....с мен може само со кротце,со благо...
затова си търся мъж тракиец,най-вече да е благ по характер,да внесе
малко благост в  моя тъй чепат характер...:))))))
Да копа и много много да не ока...:))))
Смешно ми е,много при това....аз и мъж до мен....бих казала мисия напълно невъзможна.
По-скоро извънземни биха се приземили на покрива на къщата.
А колко,колко много се харесвам такава,може да се каже,че съм самовлюбена егоистка...
100% -ва и завършена-цялостно и тотално.
Ето това съм аз...уникат отвсякъде:)))))

ПП.Следва продължение...:))))



Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tikoev - Интересно! Не съм чувал досега за ...
29.05.2021 22:25
Интересно! Не съм чувал досега за такава кръстоска. :)
цитирай
2. hloris - Е,сега вече знаеш,че действително съществува...от плът и кръв,и на тази планета
29.05.2021 22:32
tikoev написа:
Интересно! Не съм чувал досега за такава кръстоска. :)


Тишо,аз защо не мога да се възприема на сериозно?!?
Сериозна съм образно казано ден до пладне.
Слънчасала съм днес...по-скоро съм лунатясала,защото бях в градината да скоро.

цитирай
3. fun1001 - :-) да де дааа...знайми ний..
29.05.2021 22:33


ето, и бай ташунко, те харесва..всякаква.
...100г те чака, ма тонче...нидей съ дърпа и ти..като оназ кокошка ))))
цитирай
4. hloris - Юлия,
29.05.2021 22:40
fun1001 написа:


ето, и бай ташунко, те харесва..всякаква.
...100г те чака, ма тонче...нидей съ дърпа и ти..като оназ кокошка ))))


С мен човек трябва да бъде безкрайно търпелив,защото аз подобно на един кактус цъфтя на 100 години веднъж и за кратко.
Много високо съм си вдигнала летвата,Юлия..интересно,сега ако имах мъж до мен дали щях да пиша тези глупости,или щяхме да сме си сипали по едно и да си говорим на кой как му е минал деня,навън под звездите...ах,каква завършена романтичка съм! :)))))

Умря циганката,дето ме хвалеше...дай сега да се похвалим сами! :))))

Юлия,а ти защо го раздаваш сама?!??
Да ти отговоря ли тук публично?
Защото в това отношение сме от една и съща кръвна група.
цитирай
5. pantaleev - Хлорис
29.05.2021 22:51
Не се подценявай!!! Не си като Юлия. Тя е заядлива и днес е с теб, утре против теб.
цитирай
6. milady - хихихи...панталейко, вече поДлудя по кака си )))
29.05.2021 22:55


хлории, даа, приличаме си..донякъде, забележи, аз със теб
най верно, и дългоо си комуникирам от 7- 8г..нали..

ноо, аз съм по лоша!! даа, и не се преструвам..
затова , ми харесва да съм сама...обожаваамм....))
....та, аз и себе си..не харесвам...
цитирай
7. pantaleev - Ахам как позна како
29.05.2021 22:59
Тъкмо викам да пием кафе утре.. Хаха не съм мъж за теб аз
цитирай
8. notfun - абе, лигльо блокофф...това, не е канал..за "каки"...и сеХ...
29.05.2021 23:03
хлорис, обичам, да се смея ,знаеш, но..този бацил, е луд ,и агресивен,мила!!!!!!!!
да не ме кара, да скачам..като Лъвица...


Кукуу
22:54
Нали ти казах - Мимо ще го малтретираме. Като няма ТВУ вече има ПАНТО. Гол и бос ще е Мимата в краен столичен квартал при приятелчета ултраси. Ще го превъзпитаме и излекуваме
цитирай
9. pantaleev - Льоша какаа
29.05.2021 23:08
Как да не е- нали си лъвица, май некво садомазо върви, интересен канал. Не ме бий с камшика. Добро момче съм :)))))
цитирай
10. hloris - Прав си тук...в това отношение сме като слънцето и луната
29.05.2021 23:08
pantaleev написа:
Не се подценявай!!! Не си като Юлия. Тя е заядлива и днес е с
теб, утре против теб.


И не смятам себе си за гуру,т.е. да влизам в ролята на възпитателка,аз съм възпитателка на самата мен...гледам да удържам на реалните фронтове около мен.Засега смятам успешно...по-скоро задоволително:)))

Благодаря ти за оценката!:)
цитирай
11. hloris - Мога ли да помоля за нещо?!
29.05.2021 23:13
Понеже съм много изморена,и ще си лягам,минавайки през банята,то може ли да не се карате в моя блог?!

Благодаря Ви,ако го направите!
И лека...до утре сутринта...ще се видим на по едно виртуално кафе! :))
цитирай
12. pantaleev - Понеже съм много изморена, и ще си ...
29.05.2021 23:17
hloris написа:
Понеже съм много изморена,и ще си лягам,минавайки през банята,то може ли да не се карате в моя блог?!

Благодаря Ви,ако го направите!
И лека...до утре сутринта...ще се видим на по едно виртуално кафе! :))


Няма. Обещавам. Аз гледам с едно око ШЛ. Приятно чипкане и сладки сънища. Да сънуваш принца на бял кон:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2195307
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031