Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2021 21:56 - Вярвате ли?!
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3291 Коментари: 25 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Вярвате ли в женското приятелство?!
 Защото аз много-много,да не кажа никак не вярвам  в него.
 Каква жена,с какви качества бихте нарекли своя приятелка?!?

 Защо го пиша всичко това?
 Ами защото установих,че една уж моя много добра приятелка е като "развален" телефон,
 т.е. това,което съм и споделила,съкровени неща,го споделя със свои съседи и познати.
 Толкова много съм разочарована,толкова много...вх такива моменти съжалявам,че не съм се родила мъж,защото мъжете наистина умеят да бъдат добри приятели,да си изграждат такива приятелства.



Гласувай:
16



1. hloris - И от тази силно отрицателна енергия,
07.05.2021 22:31
от този негативизъм просто ми призля...реално говоря

аз гледам да и помогна по някакъв начин,ангажирам човек,който си има достатъчно ангажименти,тя се води по акъла на някакъв си комшия,който със своя строеж буквално и е прецакал гаража и прилежащите помещения
цитирай
2. kvg55 - hloris,
07.05.2021 23:35
Не съм жена и не мога да кажа.
Но имам жени много добри приятели.
цитирай
3. hloris - Естествено,че не можеш,а жените тук,в блога,си мълчат
08.05.2021 00:18
kvg55 написа:
Не съм жена и не мога да кажа.
Но имам жени много добри приятели.



Относно приятелството м/у жени и мъже,то повярвай ми,винаги една от двете страни си има нещо повече спрямо другата такава....храни някакви надежди....
и тук работата е ...висяща меко казано...личен опит бих казала
цитирай
4. apostapostoloff - Ти си си виновна!
08.05.2021 05:59
Откога ти предлагам да се сближим, да бъдем добри приятели, но ти ме отритна. Аз щях да положа усилия, за да те направя щастлива. Не си знаеш интереса.
цитирай
5. hloris - apostapostaloff
08.05.2021 08:57
под приятелство какво разбираш?
креватни изживявания ли?!

ако да,то повярвай ми,мъже около мен бол за такова "приятелство",много кандидати за такива изживявания
цитирай
6. valeska - ...
08.05.2021 09:03
Жените винаги кипят от идеи, емоции и страхове, няма как да ги задържат в себе си и от това произлизат после проблемите. Приятелство може да ти даде само близка на душата ти жена.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Пустоле, такова сближаване на д...
08.05.2021 09:43
Пустоле, такова сближаване на думи, няма ефект!
Купи на момичето пръстен с черен диамант, например!
Или два билета за някой лайнер за круиз в Средиземно море поне, ако не за околосветско пътешествие в изискано общество! Да демонстрираш широките си езикови познания Там рублари няма, знаеш добре, предполагам, от живково време още!
Тъй де, не падай до нивото ,друг да те учи! Компетентен си предостатъчно, тук рубларството не минава, ясно се вижда!
Разбираш ли вече, рублар какво означава!
цитирай
8. milady - ..не, Хлори, нее...не е бош лаф!
08.05.2021 11:06
..Всичко, и всеки има смисъл в твоят Живот, както и в моят..)
а, най, най полезни, са .лошите..учители ) вярвай ми..
така е устроен Света, и ако го приемем, бихме могли, да бъдем..
дори и щастливи, мила ,нали, обеща, само на мен ,да вярваш)))))

сега ,умувам..кога.да ти дойда на гости, да ме разведеш из Софийското Дефиле..
имам мерак..за една селска къща в Планината..дай някаква оферта..
ще има и комисионна..)
цитирай
9. apostapostoloff - Всеки съди за другите по себе си.
08.05.2021 12:58
Така например подлият старик Леонкавало Дупедавало за Кашкавало, който е доказан доносник на ДС смята, че всички са като него.

Да, Дупедало, знам какво е рублар. Рублар си ти, защото, служейки на ДС, ти си получавал рубличките си от КГБ.

Ама сега си на сухо. Само на една мижава пенсийка. И това мира не ти дава.

А аз мога да заведа моята мила хлорис на Малдивите, на Сейшелите, в Париж... Стига тя да поиска.
цитирай
10. valdor1355 - Имам и жени, и мъже приятели. Опр...
08.05.2021 13:37
Имам и жени, и мъже приятели. Определено вярвам в приятелството. Пък другото е, че човек сам си избира обкръжението, така че.... ;)
цитирай
11. leonleonovpom2 - Ти си вманиачен , изкуфял старец!
08.05.2021 16:26
Мястото ти е в старчески дом, а не да ухажваш Хлорис!
Спомняш си славното Живково време, когато бягаше подир Людмила с два куфара в ръцете и смяташ, че нещата сега са същите?
Много прост и ограничен човек си! Деменцията те гони, здраво!
Нищо подобно няма за мен такова! Щях да уча в чужбина като тебе, ако беше така! Кадесарът си ти, деменция, ама чак дотам?.....

Много си огранничен и никога няма да достигнеш до истината
Рублар е тарикат, който се опитва да живее за сметка на другите! Не е на английски,на руски пък хептен! На друг език е! Ако беше жена, което не е изключено, защото си клюкарка и интригантка ,щеше да си Рублард!
Това си ти , идеално се вписва за тебе!
Да дам ли десетина ТВОИ съобщения, посреднощни до мен, в които твърдиш точно това!
Не те ли е срам, дърт пергишин, само такава дейност да развиваш!?
И при тебе нещата не вървят на добре!
цитирай
12. apostapostoloff - Всеки съди за другите по себе си.
08.05.2021 18:55
Ти си този, който носеше куфарите на полковниците от КДС, та ега те изпратят в странство. Но те много бързо разбраха, че си тъпак, подлец, некадърен простак и неудачник. Затова те направиха само доносник.

Ти си на 79 години, а аз съм на 61. Такава е истината.
Като заговорихме за истината...

Истината всеки я знае- ти си никой и нищо, ти си провинциален дъртак с празен, провален живот. Ти, казано другояче, си мамул, цървул, селска пръчка и куха лейка.

Ти нямаш моята КЛАСА, моето НИВО, моя ФОРМАТ.

Нямаш моето творчество, моето положение, моята слава, моите пари. И ТОВА ТЕ ВБЕСЯВА.

Злобата и завистта те изпепеляват. Изяждат те отвътре.

Хапи се по гъза, дъртофелник! Един непрокопсаник като теб ми каза, че това много му помагало.
цитирай
13. hloris - apostapostaloff, leonleonovpom2
08.05.2021 19:23
ако имате поне МАЛКО УВАЖЕНИЕ към мен...собственичката на блога,то моля да престанете да се карате тук,на моя територия

за тази цел си има лс,или можете да се карате от собствените си блогове.

УМОЛЯВАМ ВИ....ПРОСТО СПРЕТЕ...ЗАРАДИ МЕН,И НАЙ-ВЕЧЕ ЗАРАДИ СЕБЕ СИ,ЗАЩОТО СЕ ИЗЛАГАТЕ И ДВАМАТА ПО ТОЗИ НАЧИН.
цитирай
14. leonleonovpom2 - Хлорис, няма да го коментирам повече!
08.05.2021 19:59
Но да не пише неистини и идиотщини за мен!
Аз елегантно му казах как може да спечели по принцип сърце на жена
Той ми приписа куп небивалици, нямащи нищо общо с мен Напомни ми един печален образ, от който остана само лошия спомен
НЕ съм на 79 години и дай боже да ги доживея! Има доста голям резерв до тях
Само примат може да търси недостатък във възрастта! Годините са лични, не се продават и не се купуват!
Бих му дал съвет, да си оправи натруфената биография Защото не само аз виждам крещящи несъответствия в нея! На 22 години завършил гимназия, казарма и университет, за да бъде готов и с дисертацията? На 22години при такъв сценарий ,може да е само във втори курс в университета, ако няма спънки

Просто няма да коментирам при тебе, защото при всички случаи ще се захапе А , аз не оставям такива да се вихрят в простотията си към мен!

Хубава вечер!
цитирай
15. notfun - това са примитивности! няма никаква разлика, м у "мъже и жени", бАрболеске)..къде го байДонТончо))
08.05.2021 23:37
valeska написа:
Жените винаги кипят от идеи, емоции и страхове, няма как да ги задържат в себе си и от това произлизат после проблемите. Приятелство може да ти даде само близка на душата ти жена.

цитирай
16. valeska - 15. notfun - това са примитивности! няма никаква разлика, м у "мъже и жени", бАрболеске)..къде го байДонТончо))
09.05.2021 09:09
Чувала съм легенди за мъжкото приятелство – че през годините то се крепи най-вече на количеството изпит алкохол и на прекараните много часове в гледане на спорт или в практикуване на общо хоби.
Женското приятелство е различно. Най-общо то се измерва с времето, прекарано в споделяне. На всичко хубаво, лошо, смешно, тъжно. Природата на приятелството е отдаденост, всеотдайност, приемане.
п.п. Някои пишат по небето, други пишат по земята…:)) Ние сме част от земята и тя е част от нас, нали злодеида!
А който се интересува от някой, за да създава интриги, няма да получи отговор!
цитирай
17. notfun - ...барболесковаа, ошета ли вече блоКето и Асеновградско?...нали си кадъната на ДонБай, ташунко..
09.05.2021 14:39
...защо, го криеш )
Аз, пиша по Небето, да..защото съм го заслужила..
а,ти,пълзиш из блога..толкова са ти 'силите'..)
Светът е Огледало @
цитирай
18. valeska - хехе, съвсем откачи.. написаното от теб потвърждава казаното от мен, злодейке!:)))
09.05.2021 16:41
Има една тибетска мъдрост, която аз много харесвам:
Имаме очи, за да се виждаме един друг, но ни трябва огледало, за да видим себе си!
цитирай
19. notfun - ...на простите хора..
09.05.2021 21:00


Умните, им изглеждат..като..луди/ и зли!))
дядо ми, Гай Юлий Цезар

цитирай
20. hloris - Юлия,
09.05.2021 21:54
notfun написа:


Умните, им изглеждат..като..луди/ и зли!))
дядо ми, Гай Юлий Цезар



Юлия,моля те,престани ако обичаш да се заяждаш персонално с някои от коментаторите в моя блог...не е ли достатъчно това,което правиш в твоите?!?

Ти определено си меко казано странен човек.
цитирай
21. apostapostoloff - Бай Иван Симеонов е доносник на ДС и
10.05.2021 06:28
това всеки трябва да го знае. Затова го изтъквам във всеки свой коментар. Затова го изтъкнах и тук, та да се пазиш от този комунистически дегенерат. Долнопробно и мръсно ченге е той, който се рови по навик в личния живот на хората.
цитирай
22. leonleonovpom2 - Горепосочилият се идиот се познава много добре!
10.05.2021 09:39
Слугата на Живкова -антикомунист и" борец" за демокрация? Такива като него оцапаха и демокрацията! И отвратиха реално хората от нея! Те!
Приписва си "качествата " на други! Но помия от такъв помияр никой не иска!
Доносник си бил ти, нищожество!
Кого пращаха да учи в чужбина тогава ? И срещу какво? С какво ми се фукаш? Много умните ли? И способни ли?Ха, ха! де да беше така!
Не, подлогите и лизачите!

Престани, защото ще видиш звезди посред бял ден! Непреброени! Като награда!
Некадърник!
Нищо написано от тебе по мой адрес не съответства на истината! На галактически разстояния е от нея !И , ако не беше помия ,само щеше да ме разсмее, заради простотията , от която е направена!

Извинявай Хлорис, но след като подобна помия и простотия три часа вече се мъдри тук, няма как да я подмина благосклонно!
цитирай
23. hloris - Нищо няма да бърша...
10.05.2021 12:40
защо ли и двамата си мислите,че нямам собствено мислене в главата,и не мога да преценя кой кой е даже и като начин на изказ и присъствие тук?!??

Продължавайте с плюенето....аз в случая нищо няма да бърша,за да видя докъде ще стигнете.
цитирай
24. anonymous285 - На думи много приятели .......
12.05.2021 20:23
но зад гърбъти те плюват кой колкото може нищо че от деца сте израснали .А не мерси за мен стига толкова аз нито ги мразя нито ги обичам.Аз лично днес разбрах че предателството е като проституцията ,около мен не останаха такива от 5 приятели които ги мислех остана само един.Така че не всеки може да ти бъде приятел има много които в твое отсъствие престават да ти бъдат приятели.Така че не мерси.А що се отнася до жените днес всяка и е с когото си поиска и си прави каквото си поиска и се търси повече от 1 инвеститор а не мерси.И мрънка само за нещо да и угодиш на многоуважаемата селянка великолепна .Преди беше на село с цървулите и външният кенеф дядо и баба както майка и баща и са си бърсали дупето с шума и лукс вестник.Ами сега тя много уважаемата селянка великолепна се чуди какво да си купи и къде да отиде чакаща в дискотеката поредният инвеститор.
цитирай
25. zemela - Има, познавам го.
14.05.2021 15:36
Имам прекрасни приятелства с жени - можем да си четем мислите, да мълчим заедно (на една и съща или различни теми :) ), да се потърсим посред нощ, защото нещо се е случило... Не се отчайвай, че не се е получило с един определен човек, това не означава, че няма да се получи никога.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2195788
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031