Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2020 21:13 - До...Теб
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2123 Коментари: 5 Гласове:
22

Последна промяна: 17.11.2020 21:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 *

 *

 *

 А мислех,че сме ...приятели...в добрия смисъл на тази дума.
 Искам да ти кажа само,че в мен остана само една огромна горчилка и едно огромно разочарование,защото даже и не получих обяснение за твоето променено държание.
Вече всичко е минало...поредният урок,свързан с поредната загуба на нещо,което поне от моя страна беше много...ценно и истинско,защото си бях отворила сърцето и душата пред теб...един непознат.
Сега всеки върви по Пътя си...може би така е добре за всички ни...по-добре една илюзия да се пръсне като балон по-рано,отколкото,когато...има ли значение вече?!??
Какво да ти кажа не зная...вече няма болка,няма нищо там,където...беше топло и уютно,защото те имах за своята сродна душа.
Аз продължавам да търся,да търся това,за което копнея,но просто вече се научих по-внимателно да преценявам хора,събития и обстоятелства около мен.

Какво ти желая?!?
Всичко,което желаеш да успееш да го осъществиш,и най-вече да ме забравиш,ако още не си го направил,защото в мен вече няма нищо....абсолютна празнота,която си прави компания с известна доза безразличие.
И ти пожелавам никога да не изживееш това,което изживях аз,което от позицията на времето го приемам като поредния житейски урок....и толкоз.
Но знаеш ,че поне нещата никога не са толкова елементарни....поне за единия от нас...в случая аз.

Желая ти ....не зная какво наистина да ти пожелая,защото се оказа,че ти се оказа,и си остана един...просто един непознат.


Сбогом!



Гласувай:
24



1. missana - Ние трудно познаваме самите себе си, Хлорис,
18.11.2020 00:36
та камо ли да претендираме, че можем да познаем другите. Мисля, че това е може би за добро. Нещо като божия милост на дъното на горчивата чаша.

...Напълно те разбирам.
цитирай
2. shtaparov - Недей така, не се отчайвай- хуба...
18.11.2020 08:55
Недей така,не се отчайвай- хубавите дни идват,когато се оправи времето и отмине тегобата на вируса :) Пак ще изгрее слънце на "нашата" улица- въпрос на гледна точка,желание и оптимизъм! :)
цитирай
3. vesever - Съгласна съм с Ангел. Смело напред, ...
18.11.2020 10:00
Съгласна съм с Ангел. Смело напред, Тони! Наистина всеки върви по пътя си, всеки го завихрят собствените ангажименти и тревоги...но пък споменът за общуването и добрите мигове на подкрепа остават, всеки малко или много е срещнал в живота си приятели и подкрепа...
Дай Боже всичко да се подреди добре занапред!

Прегръдки!
цитирай
4. zemja - Привет, Хлорис!
19.11.2020 04:49
Привлече ме заглавието на твоето откровение. Разбирам те. Едва ли има човек, който да не е изпитал разочарование от близки приятели.
Но...нека бъдем щедри – да уважим душевността и на другия. Ако той наистина е променил държанието си, значи са се променили и чувствата му към теб. Тогава не е ли по-добре да е искрен в поведението си, отколкото да се преструва и да те залъгва?

Довери се на Съдбата, Хлорис. Може наистина да е за добро и някога да благодариш на случилото се.
Много обич в дните ти!
цитирай
5. hloris - Ей,хора,
05.12.2020 22:46
благодаря на всички ви за хубавите,наситени със смисъл коментари,които ме доведоха до дълбок размисъл.

Да,трябва да вярваме най-вече на себе си,доверявайки се на съдбата си!
Както е известно:
"Всяко зло за добро! "
Или казано другояче...всичко,което се случва,се случва единствено за наше добро...аз вече твърдо вярвам в това!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2193504
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031