Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2020 23:10 - Имам проблем с блога си....Ало,администраторите на сайта
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1122 Коментари: 8 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Имам проблем с логването си....логвам се,опитвам се да гласувам за определен пост,и излиза,че аз съм нелогната...системата ме изхвърля,отново се логвам,и ...проблемът се повтаря...

Моля админите да направят необходимото,за да може блогът ми да функционира нормално.




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - Админите имат много проблеми !!
10.11.2020 23:24
Админите имат много проблеми !!
цитирай
2. dobrodan - Изключете си adblock-a или каквото там са ви сложили
11.11.2020 14:19
да блокира рекламите. Това е положението. От Гугъл по-умен поне аз не мога да бъда :).
цитирай
3. valeska - ...
12.11.2020 19:24
Аз имам същия проблем, когато влизам от Мозилата. С Google Chrome нямам проблем. Т.е. смених браузъра.
цитирай
4. hloris - Вал,много,много ти благодаря,получи се засега
12.11.2020 19:51
valeska написа:
Аз имам същия проблем, когато влизам от Мозилата. С Google Chrome нямам проблем. Т.е. смених браузъра.


ще видя дали ще мога да пускам постове от този браузър.
Прегръдки,и много,едно голямо благодаря с ръка на сърцето! :)))
цитирай
5. hloris - Смених браузъра,Вал,но....
12.11.2020 23:01
през хрома не мога да пускам постинги,иначе другото е ок

И не мога да виждам клипчетата,т.е. ще падне голяма смяна,и голяма игра при смяна на браузърите,т.е. ще си губя два пъти повече времето.

цитирай
6. valeska - Привет!:)
13.11.2020 07:38
hloris написа:
през хрома не мога да пускам постинги,иначе другото е ок

И не мога да виждам клипчетата,т.е. ще падне голяма смяна,и голяма игра при смяна на браузърите,т.е. ще си губя два пъти повече времето.


Предполагам, че на компа ти е инсталирана операционна система Windows XP, при която се получават такива неприятни неща, тъй като Microsoft направи всичко възможно хората да престанат да ползват Windows XP, за да си купят по-нова версия на Windows. Те прекратиха поддръжката за XP и не се осигурява актуализация и защита от вируси. Но може да се окаже, че по-новата версия Windows7 например, не е съвместима с твоя компютър. Честно казано не съм на „ти” по технически въпроси, по професия съм дизайнер и оръжието ми е молива, затова се обърни към някой професионалист, например Закс може да ти помогне със съвет.
цитирай
7. hloris - Вал,
13.11.2020 09:54
ползвам същата операционна система,за която ти говориш.
Да,сега се сещам,че е точно така,както ти казваш.
Значи от там идват проблемите.
Ще се опитаме да ги разрешим по някакъв си начин.
Искрено ти благодаря,приятелко,тя е неоценима за мен,защото и аз не съм на "ти" с технологиите.

Мога да пускам постове,направих проба,но не виждам през хрома клипчетата евентуално,ако някой е качил нещо.
Ще питам реални хора,които разбират от тези неща.
Още веднъж безкрайно ти благодаря! :))
цитирай
8. kaliban3 - https://www. palemoon. org/do...
13.11.2020 17:45
https://www.palemoon.org/download.shtml
Опитай това. Избираш 32 бит версия (вероятно си с такова XP).
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2229089
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17939
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930