Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2020 17:28 - Нашето общество нормално ли е?!?
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 680 Коментари: 1 Гласове:
11

Последна промяна: 28.03.2020 17:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Всички знаем каква е обстановката у нас,и най-вече,че всички сме под карантина и своеобразна самоизолация.
Но това дали ни прави по-добри като хора,имайки предостатъчно време да помислим в какво превърнахме нашата земя.
Случай от сутринта....ставам аз,вземам както обикновено ключа от портата,отключвам и какво до видя...все едно сметищещото на София се пренесло пред мен.
Имам две боклуджийски кофи,като едната я използвам за сгурията,която ми остава от парното котле,а в другата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО в торбички,защото си "обличам" кофата за смет в найлонова торбичка,която надлежно завързвам и я изхвърлям в нея.Тя ми е за битови отпадъци от домакинството....едната беше празна,а в другата имаше съвсем малко сгурия от парното котле....Отвън,пред нас,си имам и една камара подредени павета,останали ни от предишно строителство,но надлежно подредени...та какво ми виждат очите.В/у същите тези павета надлежно оставени две-три торби с битови отпадъци,барабар с едно чувалче,и всичко това надлежно разхвърляно от безпризорните улични псета.Щях да припадна направо....кой простак е минал и си е оставил боклука така отвън при положение,че кофата за битови отпадъци беше абсолютно празна?!??
Доплака ми се направо....но погледах,погледах,извадих си едни найлонови ръкавици,и с метличка,и лопатка,и една голяма почти колкото чувалче торба надлежно събрах всичко,и го сложих в кофата за смет...почти се напълни.
Казах,че в едно бяло чувалче имаше бутилки от коняк плиска,както и много,много кутии от цигари,както и много фасове...и веднага "стоплих" чии са тези отпадъци...на едни мои комшиии през една къща над нас....що за безочие...поне да бяха ползвали кофата,а не така да си захвърлят боклука пред нас все едно е някакво си сметище.
Защо пиша всичко това?!?
Защото престанахме да бъдем хора...затова.
Белег на какво е според вас това?!?
И същите тези веднъж ми направиха забележка/жената/,че не ги поздравявам...върха на човешкото дебелоочие,наглост и простотия...и това са хора с претенции за култура и възпитание....и двамата са в пенсионна възраст,живеят сами като някои скотове...не комуникират почти с никои  от останалите комшии...с мъжа,с Ицо, комшията над мен ми се оплака,че изобщо не можеш да се разбереш.
В мен остана единствено една голяма,огромна болка,защото вместо като комшии да спрат и да ми предложат,защото са с кола,да ми докарат нещо,то точно обратното...чудят се каква мръсотия да ти направят....и ще станем европейци кога?!?

Ами така погледнато....никога.
Просто ви дадох пример за "добри" съседски отношения....макар че аз с въпросните не поддържам никакви такива отпреди много години,когато мъжът и ме беше снимал как се разхождам в собствената си градина,и имаха наглостта да миш покажат записа...хората тотално изпраскаха,и издухаха покрай този корона вирус и самоизолация....макар че същите двамта отдавна са се изолирали от външния свят.





Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Тегли им един бой бе,
28.03.2020 18:05
братиньо. Простаците трябва да се млатят.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2197803
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031