Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2019 23:49 - Не зная защо
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 411 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 31.05.2019 00:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Не зная защо винаги,когато те видя,толкова много ми се плаче....все едно очите ми се превръщат в едно солено море...
Даже и когато не те виждам....само да си помисля за теб,то ми става толкова тежко,и очите отново са пълни...с море.

Може би защото толкова много те чувствам...като парещ въглен,и изникват хиляди защота,на които няма отговори...мисля си за теб,и очите,морето в очите е....пълно.
Толкова,колкото чувствам и себе си...две парченца от едно цяло,на които им е писано никога да не бъдат заедно.


Тагове:   море,   сълзи,   мисля,   Защо,   въпроси,


Гласувай:
5



1. hloris - И днес,т.е. вече вчера
31.05.2019 00:25
всичко стана така,както си го мислих...без грам отклонение,което говори само за това,че те познавам повече отколкото познавам самата себе си...
А познавам ли себе си?!?
И дали в достатъчно количество.едва ли,щом днес,т.е. вчера направих това,което се бях зарекла никога повече да не правя...и защо ми е толкова тежко?
Щастлив ли си от това?
Всичко вече е толкова променено,но ми дължиш нещо...нещо което открадна от мен без моето съгласие и разрешение...ей така тихомълком,без взлом...
ще ми бъдеш вечен длъжник...но ти го знаеш.
Много добре осъзнаваш всичко,което се случи...вчера отговори на моите очаквания като поведение и държание....колко добре те познавам,нали???

Лека от мен
цитирай
2. mt46 - Поздрав!
31.05.2019 23:32
Ех, много мислиш! Почти като мен... :)
Лека!...
цитирай
3. hloris - Големи мислители,нали?
01.06.2019 00:08
mt46 написа:
Ех, много мислиш! Почти като мен... :)
Лека!...


Особено пък аз....редя си в полунощ някакви си странни монолози....трябва да се говори,но съм изтървала май вече подходящия момент...доверието излетя като дим през комина....остана като червейче на съмнението да дълбае в мен къде и защо се разминахме,и най-вече защо се срещнахме...неведоми са пътищата господни

Лека....и не мисли,или си мисли само хубави неща,за да не брои овце цяла нощ!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2225287
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17928
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930