Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2019 23:53 - Сърцето ми
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 123 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 06.01.2019 23:54


Сърцето ми било разбито?!
От кого?!
Нима от теб?!
Караш ме да се смея,при това с глас...та моето сърце отдавна е на парченца,
а на неговото място просто има една тупкаща механична помпа,която кара кръвта да тече във вените ми...
Нима можеш да разбиеш нещо,което го няма в мен?!
Едва ли:((
Аз отдавна вече имам само разум и интуиция....но нямам СЪРЦЕ.
БЕЗЧУВСТВЕНА СЪМ...И БЕЗСЪРДЕЧНА.
И ще те помоля,престани да храниш егото си с това,че едва ли не ти си ми разбил сърцето...това го казва твоето СВРЪХЕГО.
А твоето сърце много добре знае,че това не е така.
И те кара да страдаш...
Сори,но те изпревариха...отдавна.Друг го направи.
И никога няма да мога да събера отломките му,и да го сглобя отново.
Или казано простичко...да повярвам на друг.
Вярвам в себе си.
С всеки изминал ден вярвам все повече в себе си,и вярвам все по-малко в теб.
Послушай сърцето си,а не егото си...то силно те подвежда.
Аз не съм другите.
Преди много години го казах на друг,който се опита да ме набута в калъп.
Не успя.
За моя радост и щастие.
Та така,"разбивачо на сърца".
В голяма грешка си този път.
Не може да разбиеш нещо,което де факто аз не притежавам.
Имам само що-годе здрав разум,логика и много силна интуиция,която замества изцяло липсата ми на сърце.

Аз съм просто една хладна,пресметлива кучка.
Запомни го добре.
И няма да се върна назад,защото не само,че не искам,но и...не мога.
Не мога...
Не мога да правя компромиси със себе си.
Вече не.
Край.
Краят наистина си е край.
И никак,ама никак не ме познаваш.
И това е за добро...моето и твоето.
Забрави за мен.
Сбогом!






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2222576
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17925
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930