Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2018 19:33 - Кармичната Любов
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2514 Коментари: 7 Гласове:
10

Последна промяна: 29.10.2018 10:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вървяхме по
оголените сетива
на душите си.
Взаимно се крепяхме.
До мига,в който осъзнахме,
че това е просто Карма.
Истина до лудост вярна.
Завъртя се светът
в начупена призма.
Орисници тихо
на пръсти наричат.
Обичта ви да бъде
бездънно море.
Очи,побрали в
себе си къс от небе.
Малък остров
в забързаните,
изтерзани дни.
Болка от Любов
от вените ви
нека да шурти.
Страж да и е небето,
верен и безмълвен,
да бди над нея
в трудните ви дни.
Кармично Любовта
Вселенски Разум
в себе си попила
свенливо свлича
свойта бяла риза.
Кармично Любовта
в шепите ни свети.
Светулково в
безлунна нощ
ни води по
нейните пътеки.
Кармично Любовта
реди ни тез куплети.
Кармично Любовта
държи ни в плен.
Задъхано пулсира,
лавинно се свлича
в ума ни от нея сразен.
И грее щастливо нацупена
през призма пречупена
в нашият ден озарен.





Тагове:   Орисана,   любов,   пътеки,   карма,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladylady - многоо нежно и..горещо,хлори..
28.10.2018 19:49
Всичко е Карма,мила..
аз- ти-той...
Майката -детето..
деня- ноща
мрака -Светлината..
Любовта е Енергията, която задвижва всичко това..
докосна ме..
цитирай
2. vesever - Много хубаво стихотворение, Тони
28.10.2018 20:06
Дай Боже Любовта да ни води и повече хора да я избират пред омразата.
За кармата...аз не вярвам в кармата, смятам, че изборите ни са тук и сега, в настоящия живот.
И като казах тук и сега, се сетих за една много любима българска песен със същото име, поздрав за лека вечер!
https://www.youtube/watch?v=AjxpF1ekrcg
цитирай
3. hloris - Благодаря ти,Юлия!
28.10.2018 22:41
ladylady написа:
Всичко е Карма,мила..
аз- ти-той...
Майката -детето..
деня- ноща
мрака -Светлината..
Любовта е Енергията, която задвижва всичко това..
докосна ме..


Добре я разбираш ти Любовта,но защо я държиш далеч от твойте дни?!?
Майтапче.
Относно кармата...аз силно вярвам в кармата,но дотолкова,че ние винаги имаме право на избор.Друг е въпросът кое ни кара да изберем нещо пред друго такова.
Е на това аз му викам карма.
Всичко е енергия,която резонира в околното пространство със своята космична честото...дори едно листо,което се полюшва от вятъра на клона.
Мисълта според мен е един от най-големите,енергийномогъщо заредени носители...според мен,даже понякога си мисля,че именно в това се заключава кармата.Мисълта е най-могъщата енергия,която може да променя хора,обстоятелства,дори съдби...имам много примери за това,но съм много изморена,пък и болна.Със сигурност може би дая развия някой ден тази тема,така както я чувствам аз.
Юлия,прави Любов,а не война!
Бъди Воин на полето на Любовта!
цитирай
4. hloris - Веси,и аз силно се надявам това да бъде,да стане така...
28.10.2018 22:56
vesever написа:
Дай Боже Любовта да ни води и повече хора да я избират пред омразата.
За кармата...аз не вярвам в кармата, смятам, че изборите ни са тук и сега, в настоящия живот.
И като казах тук и сега, се сетих за една много любима българска песен със същото име, поздрав за лека вечер!
https://www/watch?v=AjxpF1ekrcg


Любовта във всичките и измерения да бъде движещата сила в един свят,който в момента злото и омразата властват.
Понякога/доста често/ дори си патя от това.
Не зная,както писах в предходния коментар,аз вярвам в кармата дотолкова,че ние правим своите избори,за го имаме това тук и сега.
Мисля,че няма случайни неща в нашия живот.
Даже и най-лошият човек,когото срещаме в живота си ,ни е изпратен да ни предаде някакъв урок,който ние трябва да научим.
Четох преди време"Диагностика на кармата" на Лазарев някои части от неговата книга.Много ми допадна тълкуванието му на случващите ни се неща в живота ни.
За кармичните уроци,които трябва да отработваме в този живот.
Защото само така растем.
Тук и сега е това,което виждаме,което е достъпно за нашите сетива на хора...
Но извън нашият обсег на възприятия съществува материя,която ни ръководи образно казано да направим избора...и т.н.до следващия,който всъщност е нашият живот.
С една дума аз вярвам в кармата.
Това не значи че прехвърлям,свалям отговорността от мойте ръце в нечии неизвестни.О,не,в никакъв случай...просто на това аз му казвам съзнателен,осъзнат избор.Но какво ли знам аз?
цитирай
5. vesever - Да, това, което казваш, и аз го вя...
29.10.2018 08:20
Да, това, което казваш, и аз го вярвам, но не вярвам в "амнезията", образно казано.
За карма от минали животи, за неща, които видиш ли сме преживели, но не помним.
Ако примерно човек страда, без да знае защо, за мен това е абсурдно и нелогично.
Тук, в сегашния живот, би трябвало да има справедливост, ала виждаме, че няма, често злите благоденстват, а добрите страдат, ето защо все си мисля, че има нещо сбъркано на Земята...
Една приятелка ми разказва за една планета Нибуру, от която идвали всички зли хора на земята и тази планета щяла да си ги вземе обратно, а на Земята да останат само добрите. Това звучи твърде хубаво, за да е истина, но дай Боже да е! Има един куп хипотези и предположения в духовната сфера...
Но някой ден, вярвам, ще разберем всичко, кое защо е и как е...
Стига съм философствала,
Слънчево да ти е!
цитирай
6. missana - Наистина много хубав стих, Хлорис. Поздравявам те!
29.10.2018 10:26
И си права, че любовта е свързана и с нещо кармично. Сякаш тя се възобновява на кармична основа, но е все същата - вечна и непреходна любов. Смъртта само временно прекъсва нишката й, но после тя възкръсва в следващ живот.

Успешна и творчески обагрена нова седмица ти желая!
цитирай
7. hloris - О,благодаря ти,но аз съм далеч от истинската поезия...в подножието и съм.
29.10.2018 14:14
missana написа:
И си права, че любовта е свързана и с нещо кармично. Сякаш тя се възобновява на кармична основа, но е все същата - вечна и непреходна любов. Смъртта само временно прекъсва нишката й, но после тя възкръсва в следващ живот.

Успешна и творчески обагрена нова седмица ти желая!


Виж,ти катериш върхове,и знаеш как е...колкото по-високо е,то толкова ветровете са по-бурни и безпощадни.Времето ще отсее плявата от зърното,повярвай ми,Младене!

Да,Любовта следва някаква си своя кармична закономерност....понякога умирайки,тя има свойството като феникс да възкръсва от пепелта,и пак да полита.
Едно от най-тайнствените явления а света е тя...
има толкова безброй лица.
Важното е да имаме отворени сетива за нея.
И отворени сърца.

Благодаря ти за топлите и сърдечни думи!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2224430
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17927
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930