Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2016 10:11 - Татко
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1790 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 29.06.2016 11:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За най-добрия човек,когото познавах,и който е жив в моето сърце.
Татко,ти вчера имаше рожден ден,а днес пък имен мен-жалко,че не мога да те прегърна,и да ти кажа толкова много неща,които не успях.

Прости ми,татко!


                         Писмо до татко

Днес татко мой ти пиша писъмце,
по ангелите аз ще ти го пратя.
Във него сложих моето сърце
и моята любов ще ти изпратя.

От мене ти далече отлетя,
с криле на ангел литна към безкрая.
Една сълза в очите заблестя,
че всеки миг ти бдиш над мене,зная.

Сега за мен си,татко,ангел мой,
най-ярката звездица на небето.
Поглеждам с трепет звездния порой,
и те откривам близо до сърцето.

Душата ми без теб осиротя.
как искам да те видя и прегърна.
Една сълза отново заблестя,
направила бих всичко да те върна.

Портрета аз вземам във ръце,
целувам го и силно го прегръщам.
Притискам го до моето сърце
и много трудно сълзите преглъщам.

Очите ти са тъжни и мълчиш,
сърцето ти голямо спря да бие.
Добро щом на Земята сътвориш,
то вечно ще се помни и живее.

Сега приключвам моето писмо,
боли и сълзите да спра не мога.
Ти вечно ще си в моето сърце
макар че днес по-близо си до Бога.

Днес,татко мой,ти пиша писъмце,
по ангелите аз ще ти го пратя.
В него сложих моето сърце
и моята любов ще ти изпратя.

                                             Свилена Димитрова

Обичам те,татко мой!
Ти живееш в моето сърце!


image







Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - Хлори ,спря ми Сърцето ,мила !
29.06.2016 13:52
татко също е Петър ,и преди
15г. на този ден издъхна в ръцете ми...
имам гОляма Любов без думи с него
защо сме такива ?
моите деца ги свикнах всеки ден
да ми казват ..Майче, Обичаме те !!
аз започнах така..., и те ...
Това са Думи, но мноого важни...
ще го копирам във ФБ, нали може ?
Благодаря ти сърдечно ,сестрице!
цитирай
2. hloris - Благодаря,Юлия,
29.06.2016 14:07
а моя татко си отиде преди близо 12 години,очаквайки да ме види,да му занеса нещо...
така и не успях...дано ми е простил вече.

Помня,когато бях малка,и веднъж бях болна,как той ми беше купил едни прекрасни чехли с малки пухчета и една хубава книжка с изскачащи,изрязани картинки,които изскачаха,щом я отворех...
Как на първи март/нямаше свиждане/ той ми каза да мина отзад,и как под заключената врата,под процепа,ми пъхна една прекрасна мартеничка...
изобщо за мен, "момичето на татко" той даваше всичко от себе си,даже правеше и невъзможни неща за мен...много,безкрайно много ми липсва...все още

Най-добрият човек,когото познавам и до ден-днешен
Най-добрият
Светла му памет
цитирай
3. erato7 - Светла му памет! Прегръщам те, ...
29.06.2016 14:23
Светла му памет!
Прегръщам те, Хлори!
И помни, че той наистина те пази и ти помага в трудни моменти!
цитирай
4. katara - така е, ерато ,и това ни дава сили...
29.06.2016 15:08
да продължим.....
да раздаваме още повече ..Любов
Той се усмихва сега отгоре,Тони ,мила !!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2195305
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031