Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2015 23:26 - Извънредно съобщение....временно
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2962 Коментари: 20 Гласове:
6

Последна промяна: 29.12.2015 07:47


Предпоследният ми пост беше изтрит от модерация,а не както блогърът оv4arsnakovalnia 10 се опитва да вменява,т.е. да създава поредната интрига на мой гръб,че виждате ли аз съм го деактивирала....

Ще помоля двамата блогъри,които са го видели,да потвърдят това,както и от стопаните на този сайт,от модерация,че казвам Истината.

Който пък иска,то може да му дам паролата си на лс,да провери сам в архива ми дали имам някакъв такъв пост там.

Това е.

Въпросният господин ми е хакнал компютъра,и съответно за това ще уведомя компютърна полиция,по скоро отдела,занимаващ се с компютърни престъпления.




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - А кои хора участват,се набутват в отношения,които изобщо не ги касаят?!?
28.12.2015 23:46
lenalena написа:
Странно, защо хората се оплакват? Когато участват в джумбиши, забавляват се на чужд гръб - всичко е ок.
Когато интриганстват спрямо тях - лошо :)))


Да,аз обичам джомбушите,при това джумбусите,в които се говори Истината от правилните хора.
Лошо няма,то май и глухите,а и слепите вече знаят защо е това...
Защото не искам да участвам в блоговите джомбуси на нашето овчарче,а още по-малко реално да се запознавам с него.


Виж, НЯКОИ ХОРА СА ДРУГА БИРА....има двама блогъри тук,с които на драго сърце бих се видяла реално с тях...и единият от тях е....той си знае кой е:)))))
цитирай
2. of4arsnakovalnia10 - ИЗВЪНРЕДНО СЪОБЩЕНИЕ В ИЗВЪНРЕДНОТО СЪОБЩЕНИЕ!
28.12.2015 23:48
ха ха ха

П О С Т О Я Н Н О !

Блогърът брюнет с малка пишка и къс акъл...
/или обратното беше, баси/
Ето тук:
http://of4arsnakovalnia10,blog,bg/lichni-dnevnici/2015/12/28/chakai-da-si-uvekovecha-komentarite-zashtoto-neznanieto-e-po.1418316

/ако не знаете за "."-ките и ","-ките - от там и ще научите /препратени другаде/

съобщава неизвънредно и невременно, че, ако тоя път Хлорис казва истината - ще й се извини.

Ама тя нали си ни е пепеВутка - напърха набързо този постинг.
Щото това не е ид интрига и вменяване.
Обосновах се, защо съм го казал веднъж, а забележете къде ли не ме разнася въпросната изнънредно неизвънредна или неизвънредно извънредна.
Уф, обърках са, ама нал съм оф4ар поне да благодаря на леналена за проницателността и на място казаната забележка.

Е... Хлорис...
Поне двама блогъра ще видят ли този коментар?!
Защото да го видят двама - няма как да потвърдят, че не си го ти деактивирала, а са ти го делнали.
Или те са... кракери и могат да ти ровят в профила?!

Освен това - задай си въпроса какво си била написала явно, че са ти го изтрили и понеже мернах моето име - длаи не аз, а ти не дължиш извинение!

Преценили - изтрили!
Не мисли, че са по-глупави от теб!
НЕ СА!
Тук няма такива, повЕрвай ми!
цитирай
3. of4arsnakovalnia10 - Опаааа...
28.12.2015 23:53
Поредната интрижкааа...
Поредната лъжицааа...
Товааа - лъжа! - Лъжица е друго!

"Защото не искам да участвам в блоговите джомбуси на нашето овчарче,а още по-малко реално да се запознавам с него."
Ти за изтривалка не ставаш - та в моите хантилигентни... последно "джомбуШи" или "джомбуСи" някой е примрял да участваш!
Щото аз си създавам Приятности /да, понякога, напоследък кретенски и просташки дори/, а не "джанбуХЛОси".
Тези, които гледат "джомбомбомбомбом..." /зациклих, баси/ се наричат клюкарКИ.
А не оф4арКИ...
цитирай
4. f873 - Стига си ревала - виж твоя и моя пост и ...
28.12.2015 23:56
Стига си ревала - виж твоя и моя пост и обясни ако можеш защо моя няма дори един служебен прочит.

23:15 - Как се прави интрига в блогбегето

автор: f873 категория: Технологии
прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 0
цитирай
5. hloris - =====За протокола как обиждат някои блогови невиннни душички
29.12.2015 00:00
of4arsnakovalnia10 написа:
Поредната интрижкааа...
Поредната лъжицааа...
Товааа - лъжа! - Лъжица е друго!

"Защото не искам да участвам в блоговите джомбуси на нашето овчарче,а още по-малко реално да се запознавам с него."
Ти за изтривалка не ставаш - та в моите хантилигентни... последно "джомбуШи" или "джомбуСи" някой е примрял да участваш!
Щото аз си създавам Приятности /да, понякога, напоследък кретенски и просташки дори/, а не "джанбуХЛОси".
Тези, които гледат "джомбомбомбомбом..." /зациклих, баси/ се наричат клюкарКИ.
А не оф4арКИ...


да,от клюкарки до интригантки бая разлика,а до интриганти-мъжки пу*ки без извинение разликата е огромнаааа.....и в това отношение сте много,много по-горе от моето ниво.
Висш пилотаж бих казала.
Коментира при потребителката vesever и я нарича кокошка...ебати възпитанието....ЧОВЕК,НА КОГОТО МУ ЛИПСВАТ ПЪРВИТЕ СЕДЕМ ГОДИНИ ДОМАШНО ВЪЗПИТАНИЕ.

цитирай
6. hloris - Много обичам да заковавам коментарите ви овчарю,защото няма как да ги моделирате и преработвате по ВАШ ВКУС И УСМОТРЕНИЕ
29.12.2015 00:06
of4arsnakovalnia10 написа:
ха ха ха

П О С Т О Я Н Н О !

Блогърът брюнет с малка пишка и къс акъл...
/или обратното беше, баси/
Ето тук:
http://of4arsnakovalnia10,blog,bg/lichni-dnevnici/2015/12/28/chakai-da-si-uvekovecha-komentarite-zashtoto-neznanieto-e-po.1418316

/ако не знаете за "."-ките и ","-ките - от там и ще научите /препратени другаде/

съобщава неизвънредно и невременно, че, ако тоя път Хлорис казва истината - ще й се извини.

Ама тя нали си ни е пепеВутка - напърха набързо този постинг.
Щото това не е ид интрига и вменяване.
Обосновах се, защо съм го казал веднъж, а забележете къде ли не ме разнася въпросната изнънредно неизвънредна или неизвънредно извънредна.
Уф, обърках са, ама нал съм оф4ар поне да благодаря на леналена за проницателността и на място казаната забележка.

Е... Хлорис...
Поне двама блогъра ще видят ли този коментар?!
Защото да го видят двама - няма как да потвърдят, че не си го ти деактивирала, а са ти го делнали.
Или те са... кракери и могат да ти ровят в профила?!

Освен това - задай си въпроса какво си била написала явно, че са ти го изтрили и понеже мернах моето име - длаи не аз, а ти не дължиш извинение!

Преценили - изтрили!
Не мисли, че са по-глупави от теб!
НЕ СА!
Тук няма такива, повЕрвай ми!


Някой май е пиян,или дрогиран,та да го копна за образец на поколенията.

Личи ви колко сте развълнуван,когато сте го писали....
Аз обаче не съм като някои ко-ко-ко-шчици тук....сорка
цитирай
7. hloris - Какви са тия тънки намеци?!?
29.12.2015 00:12
f873 написа:
Стига си ревала - виж твоя и моя пост и обясни ако можеш защо моя няма дори един служебен прочит.

23:15 - Как се прави интрига в блогбегето

автор: f873 категория: Технологии
прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 0


Ами питайте блог бг,модерация,аз както вече нееднократно съм заявявала то нямам никаква връзка с тях.
А,ако имам някакви забележки,то директно ще отида в офиса на Инвестор,и ще поговоря с когото трябва,а не като твоя приятел-програмист да занимавам целия блогс проблемите му с модерация.

С ЕДНА ДУМА...НЕ ПИТАШ НА ПРАВИЛНОТО МЯСТО.
а,и времето веке е изтекло...

А,и с мъже с лабилна психика,които ту се активират,ту деактивират,не имам взимане-даване по никакъв повод.
Харесвам истинските,силните мъже.

цитирай
8. f873 - И двамата сте обсебени в простащ...
29.12.2015 00:13
И двамата сте обсебени в простащината която ви е изолирала от реалния свят.
Хм,
не сте способни да живеете в две реалности а камо ли в повече без да изгубите себе си.
Бб.
цитирай
9. hloris - Аз не се оплаквам,че ми е изтрит поста...
29.12.2015 00:17
lenalena написа:
Просто констатация.
Аз никога не съм обичала джумбишите поради простата причина, че така съм възпитана.
Никога не нападам първа и винаги уважавам личното пространство до момента в който някой не наруши моето.

И мои постове трият, и аз няма да престана да пиша.
Скромното ми мнение относно конфликтите е - лична среща - уточняване. При нежелание - контрата остава у закучилия изясняването :)))


Аз протестирам,че други блогови персонажи опитват да го вменяват това на останалите потребители тук.

И АЗ ТАКА....не започвам никога първа,но...и не оставам длъжна,когато някой в продължение на години не престава да ме дъвче....

Това е положението.
А, джомбусите ги обичам,когато са с правилните хора,а аз тук съм,повярвайте ми,именно с точните,правилни хора.

БЛАГОДАРЯ ЗА ИЗРАЗЕНОТО МНЕНИЕ.
ИСКРЕНО,КОЕТО МИ ДОПАДА И РАДВА.
Пак заповядайте! :))
цитирай
10. hloris - Както винаги грешиш....моята реалност никога не съм я смесвала с виртуалната....
29.12.2015 00:19
анонимен написа:
И двамата сте обсебени в простащината която ви е изолирала от реалния свят.
Хм,
не сте способни да живеете в две реалности а камо ли в повече без да изгубите себе си.
Бб.


изключая един-единствен път,за което не съжалявам и досега.
И АКО МОГА ДА СЕ ВВЪРНА НАЗАД,ТО ПАК БИХ ГО НАПРАВИЛА.
ЯСНА ЛИ СЪМ?!?
цитирай
11. of4arsnakovalnia10 - Лилиииии... що пирони си ипонаковала тук.
29.12.2015 01:03
А бре, Хло...
С мотиката ли ги ковеш, баси?!
hloris, като заглавие на коментар 8-ми, написа:
Много обичам да заковавам коментарите ви овчарю,защото няма как да ги моделирате и преработвате по ВАШ ВКУС И УСМОТРЕНИЕ
Георги Стоименов, смеейки се на наивността и високопарието й без покритие, като отговор написа:
А дали не мога, м?!
Май ти все още си от вярващите, че един добър АйТи не може всичко в Интернет?!
Изненадаа - грешиш!
Мога да променя /и изтрия/ когато, каквото реша.
Друг е въпроса дали ще и защо не ще го направя /не го правя/.

hloris, в края на коментар 9-ти, написа:
А,и с мъже с лабилна психика,които ту се активират,ту деактивират,не имам взимане-даване по никакъв повод.
Харесвам истинските,силните мъже.

А "историята" помни нейни твърдения, че ЕдиКойСи бил повече мъж от мен... Бил "истински мъж, Варненец, истински мъж", а не "блогов боклук"...
Интересно... Обърквам се /милиНкият/
hloris, в коментар 11-ти, написа:
И АЗ ТАКА....не започвам никога първа,но...и не оставам длъжна,когато някой в продължение на години не престава да ме дъвче....

Ихааа...
Якооо!
Я да направим малка справка:
12.12 01:38 - Защо лицето,стоящо зад ник оf4arsnakovalniia 10 за мен е блогов боклук
Постинг, появил се изневиделица, без с нищо да не съм предизвикал домакинката ни тук.
ИЗЛЪГАХ!
Предшестван от това ЛС:
" г-н ХхХ ХхХ,
пиша наистина за последно просто да ви уведомя,че благодарение на вашата "помощ" съм с направление за кардиолог...нима това искахте...момчето ми да остане кръгъл сирак,и както е болен,да го потритват роднини?!
Не ми отговаряйте.
Изпратено: 07.12 21:50 От: hloris"
Останало без отговор, ама не поради молбата, а защото просто не искам да комуникирам с въпросната девиантна личност.

Но тя напъва, милиНката, цитирам друго ЛС:
цитирай
12. of4arsnakovalnia10 - Та... Цитирам друго ЛС:
29.12.2015 01:13
"ако получа инфакт,то виноавния ще си ти...
и наистина ще те съдя реално....до дупка.
дай ми цялото си ЕГН ,ако обичаш,бъди така любезен,защото ако не ми го дадеш,то има начин да се сдобия с всичко,което си пожелая за теб.
Не те заплашвам...просто споделям.
мургавичкия каза да не пиша нищо повече в блога.
тъкмо реално ще имам време да се виждаме...и да правим,каквото решим...все пак сме зрели,възрастни хора...хахаха...дреми ми,дреми на ....катеричката за нечийпростотии на болен виртуален мозък,който си гласува сам за себе си....
Да,ще те следя,за да не те забравям,г-не.
Изпратено: 13.12 01:57 От: hloris"

Останало също без отговор.
И в което пък си мисли, че е и някоя си, че да ми иска ЕГН-то, баси...

12.12 20:20 - До Професор Гогочков...ББ...оf4arsnakovalnia 10
Просто невинен постинг...
В стил "КРАЙ!", "ТОЧКА!", "никога, Никога, НИКОГА!"

12.12 21:56 - Щракам си с пръсти
Упс, тоз не за мен. За Кирето бил.
Ама нещо коментарите се изчанчили, баси...
Неволно. Без да иска...

16.12 22:43 - .
Ха! Изненадаааа! Нов постинг. Ама как за г0г0 бреее?!
Та за него нал "никога, Никога, НИКОГА"!
Ама молим ви са...

Прехвърляне на коментари при Рустам.
При Юлка...
Ама всичко това е в реда на нещата, баси.
И най-вече е по нишката "последно", "край", "вървете на майната си", "никога, Никога, НИКОГА".

Ааа, да - да не забравя изтрития /по нейни твърдения/ постинг от днес.
Пак за г0г0.

го0ог0!
го0ог0!
го0ог0!
цитирай
13. hloris - хахаха....:)))
29.12.2015 01:27
of4arsnakovalnia10 написа:
"ако получа инфакт,то виноавния ще си ти...
и наистина ще те съдя реално....до дупка.
дай ми цялото си ЕГН ,ако обичаш,бъди така любезен,защото ако не ми го дадеш,то има начин да се сдобия с всичко,което си пожелая за теб.
Не те заплашвам...просто споделям.
мургавичкия каза да не пиша нищо повече в блога.
тъкмо реално ще имам време да се виждаме...и да правим,каквото решим...все пак сме зрели,възрастни хора...хахаха...дреми ми,дреми на ....катеричката за нечийпростотии на болен виртуален мозък,който си гласува сам за себе си....
Да,ще те следя,за да не те забравям,г-не.
Изпратено: 13.12 01:57 От: hloris"

Останало също без отговор.
И в което пък си мисли, че е и някоя си, че да ми иска ЕГН-то, баси...

12.12 20:20 - До Професор Гогочков...ББ...оf4arsnakovalnia 10
Просто невинен постинг...
В стил "КРАЙ!", "ТОЧКА!", "никога, Никога, НИКОГА!"

12.12 21:56 - Щракам си с пръсти
Упс, тоз не за мен. За Кирето бил.
Ама нещо коментарите се изчанчили, баси...
Неволно. Без да иска...

16.12 22:43 - .
Ха! Изненадаааа! Нов постинг. Ама как за г0г0 бреее?!
Та за него нал "никога, Никога, НИКОГА"!
Ама молим ви са...

Прехвърляне на коментари при Рустам.
При Юлка...
Ама всичко това е в реда на нещата, баси.
И най-вече е по нишката "последно", "край", "вървете на майната си", "никога, Никога, НИКОГА".

Ааа, да - да не забравя изтрития /по нейни твърдения/ постинг от днес.
Пак за г0г0.

го0ог0!
го0ог0!
го0ог0!


Колко ниско паднахте,Ваше ов4ьрско височество...изнесохте последното ми лично съобщение,което беше просто молба повече да не впрягате ника ми във вашите не постове,по-скоро коментари.

Но на вас това ви е работата,нали?!?
Денонощно да висите тук ,в блога,и да следите на минутата,щом излезе мой пост...
И защо го правите?!?

Да,f-a ВИНАГИ Е БИЛ НЕЩО СПЕЦИАЛНО ЗА МЕН,ВЪПРЕКИ,ЧЕ СЕ ПРОМЕНИ ВСЛЕДСТВИЕ НА ВАШАТА КОМУНИКАЦИЯ....И СЕ ДЕАКТИВИРА ЗАРАДИ ВАС,А НЕ ЗАРАДИ МЕН....
ВИЕ ГО ИЗГОНИХТЕ ОТ ТУК.
СЛЕДВАЩАТА АЗ ЛИ ТРЯБВА ДА БЪДА?!?

сорка,но с боклуците....по боклучарски.
Забележете,че обиждам НИКА,а не г-н ЕДИ КОЙ СИ.

сорка,ЛЕпвам си модерация......аз си лягам да спя....
цитирай
14. hloris - Кой/коя си ти?!
29.12.2015 01:55
анонимен написа:
Заради тоя мизерник с който спориш ми изтриха блога.



Легитимирай се,иначе ще остана с убеждението,че пише някой умишлено анонимно с целсъздаване на поредната интрига....
Друг път поне се подпиши под анонимния си коментар,
Ок?!?
цитирай
15. hloris - Цитирам ,за да се види злобата Ви....за протокола
29.12.2015 07:34
of4arsnakovalnia10 написа:
А бре, Хло...
С мотиката ли ги ковеш, баси?!
hloris, като заглавие на коментар 8-ми, написа:
Много обичам да заковавам коментарите ви овчарю,защото няма как да ги моделирате и преработвате по ВАШ ВКУС И УСМОТРЕНИЕ
Георги Стоименов, смеейки се на наивността и високопарието й без покритие, като отговор написа:
А дали не мога, м?!
Май ти все още си от вярващите, че един добър АйТи не може всичко в Интернет?!
Изненадаа - грешиш!
Мога да променя /и изтрия/ когато, каквото реша.
Друг е въпроса дали ще и защо не ще го направя /не го правя/.

hloris, в края на коментар 9-ти, написа:
А,и с мъже с лабилна психика,които ту се активират,ту деактивират,не имам взимане-даване по никакъв повод.
Харесвам истинските,силните мъже.

А "историята" помни нейни твърдения, че ЕдиКойСи бил повече мъж от мен... Бил "истински мъж, Варненец, истински мъж", а не "блогов боклук"...
Интересно... Обърквам се /милиНкият/
hloris, в коментар 11-ти, написа:
И АЗ ТАКА....не започвам никога първа,но...и не оставам длъжна,когато някой в продължение на години не престава да ме дъвче....

Ихааа...
Якооо!
Я да направим малка справка:
12.12 01:38 - Защо лицето,стоящо зад ник оf4arsnakovalniia 10 за мен е блогов боклук
Постинг, появил се изневиделица, без с нищо да не съм предизвикал домакинката ни тук.
ИЗЛЪГАХ!
Предшестван от това ЛС:
" г-н ХхХ ХхХ,
пиша наистина за последно просто да ви уведомя,че благодарение на вашата "помощ" съм с направление за кардиолог...нима това искахте...момчето ми да остане кръгъл сирак,и както е болен,да го потритват роднини?!
Не ми отговаряйте.
Изпратено: 07.12 21:50 От: hloris"
Останало без отговор, ама не поради молбата, а защото просто не искам да комуникирам с въпросната девиантна личност.

Но тя напъва, милиНката, цитирам друго ЛС:


Не искате да комуникирате,но не спряхте да ме дъвчете във всички коментари под вашите постове....
Вие човек ли сте?!?
Имате ли някакво чувство за мярка,кога г.трябва просто да спрете?!?

Защото аз спирам....с блогови боклуци вече не се занимавам.
Не искам да се превръщам във ваше нищожно копие и подобие.

КАЗАХ.
цитирай
16. hloris - Да,въпросното лс е от 07.12.2015 г, докато цитираният от вас пост е от от 12.12.2015г.
29.12.2015 13:03
Защото не спряхте да ме дъвчете под вашите постове под формата на коментари каква интригантка съм аз,въпреки,че бяхте уведомен за моите реални проблеми здравословни.
В

Изобщо се питам и не мога да си отговоря само и единствено на един въпрос:
Има ли някаква елементарна човещинка у вас,нещо да трепне,след като знаете моето положение реално....
Не,вие не сте човек,вие сте едно компютъризирано чудовище,което няма СЪРЦЕ.
Това сте вие,и затова дълго време още ще си ходите реално сам.
Защото един ЧОвек НИКОГА НЕ БИ ПОСТЪПИЛ СПРЯМО ДРУГ ЧОВЕК ПО ТОЗИ ДОЛЕН,КРЕТЕНСКИ НАЧИН.
цитирай
17. zabavnata - Хло, умолявам те: СПРИ!
29.12.2015 21:55
Не може ли през тези СВЕТЛИ и БОЖЕСТВЕНИ ДНИ да бъдем ДОБРИ, да бъдем ХОРА и да подадем ръка дори на този, който ни е наранил или обидил / волно или неволно / ? Моля те, Хло, ти си СИЛНА ЖЕНА - направи го!
цитирай
18. saankii - забавната кака ...
30.12.2015 10:54
Мисля ,че си разумна жена, но такова „скрито зло“,като твоя „батко“,
трудно се издържа / имай предвид ,аз съм тренирана ..
И,укроти тези Патетики, моля !
Що за инфантилна Халтура и.. светъл религиозен Кич..
Иди си поплачи, или пий едно,прегърни детето си...
ама ,тъпи селски пози...
цитирай
19. hloris - Никога,ама никога не съм наричала никой блогов боклук,
10.01.2016 13:17
освен един-единствен човек тук.

f-а никога за мен не е бил блогов боклук.
НЯМА И ДА БЪДЕ.
ТОЧКА.
цитирай
20. hloris - Е,спирам...
10.01.2016 13:19
zabavnata написа:
Не може ли през тези СВЕТЛИ и БОЖЕСТВЕНИ ДНИ да бъдем ДОБРИ, да бъдем ХОРА и да подадем ръка дори на този, който ни е наранил или обидил / волно или неволно / ? Моля те, Хло, ти си СИЛНА ЖЕНА - направи го!


Аз не съм простачка,за да падам на нивото на някои простаци тук.
Имам предвид скъпото ти братче.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2222554
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17925
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930