Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2015 14:24 - Когато...
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2405 Коментари: 10 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
*
*
*

"Когато виновните търсят виновни,
 невинните трябва да са нащрек."
                                                         Жарко Петан
                                                          







Гласувай:
13



1. hloris - Става ми за жал....за горките овце...
22.12.2015 15:24
все пак козътъ много трудно губи равновесие...и пада.

Може да я грабне единствено и само Орела,защото той със зоркото си око вижда всичко.
Подвизаваше се тук анонимен,наричащ себе си козар.

А Ф-азана колкото е красив,то толкова и глупав.
Не случайно с Пу-яка са от едно и също семейство.

Скалните кози принципно не се интересуват от пастирчета с геги,освен ако
не се опитват с въпросната гега да я правят...проста ОФФцъъъ.
цитирай
2. milady - Хло, много добре казано.Поздрави! знаеш,че аз говоря последна..
22.12.2015 16:42
С ГоГо Латерната не можеш ,мила се наддума,свиркай си, пей си ! аз така правя.
Сега и аз ще МУ поместя комента,за да не обърне палачинката/ наш Женчо!
Лично той направи Силва за смях, като неопитна курва/ сорри,БЛОндорке!
имам ги още коментариите .

09.09 22:01
Амиии... Бло ти го е писала: доходите й са в пъти над цитираните от теб 1000 евро, и при все, че ми е /ти го казваш/ малка пишката - казва така:
"Супер си е! Не ми трябва по-голяма, защото не искам да се задавя!"
И държи да напусна, че да й е все на разположение.
/пишката ми иде реч, малката/
Щяла да ме храни...

5. of4arsnakovalnia10 - ОПАААА! ДОТУК С ОТКРИТОСТТА И ГЛАСНОСТТА!
16:06
16:04 - Хлорис, може ли да те попитам:
ЗАЩО ИЗТРИ КОМЕНТАРЪТ МИ?!
Защото казваше Истината, включително и интригите ти по отношение на Моята ©анкии ли?!
Не мислиш ли, че така потвърждаваш казваното от мен?!

ТОВА ЛИ ТИ СЕ ПРИНЦИПИТЕ, ОТСТОЯВАНЕТО НА ИСТИНАТА И ГЛАСНОСТТА?!

Коментарът беше шедьовър.
Не бих могъл да го пресъздам, но пък ще напиша нов при мен, възпроизвеждайки го доколкото мога.
Но пък се надявам повече хора да са го прочели, както и самата ©анкии, която получи линк.
Ако ли не е - ще й покажа директно ТВОИТЕ ЛС-та, в които интригантничиш и с нея.
Нотариално заверени при това.

Коментарът чака одобрение
Постинг: Глобално бедствие
Автор на постинга: hloris

ЕСТЕСТВЕНА РЕАКЦИЯ НА ЧОВЕК, КОЙТО ПРЕД ТЕБ ГОВОРИ МАЗНО ЕДНО, А ЗАД ГЪРБА ТИ ДОРИ КУРВА ТЕ ИЗКАРВА, БАСИ!
цитирай
3. kvg55 - Обикновено виновните са на власт, ...
22.12.2015 17:54
Обикновено виновните са на власт,
така че, горко на невинните.
цитирай
4. blondinkas4uk09 - Юлия,
23.12.2015 13:12
за пореден път те призовавам да не ме включваш в неадекватните си коментари и постинги, знам че е трудно, но пробвай да ме забравиш, просто ме е гнус да ме търкаляш в устата си. По традиция първата ми молба е мила, следващите ще бъдат грозни. И не се тормози за моя имидж, харесвам си го ужасТно...
цитирай
5. of4arsnakovalnia10 - Първо показвам... После наказвам... И накрая прегазвам!
23.12.2015 17:32
blondinkas4uk09 написа:
Юлия,
за пореден път те призовавам да не ме включваш в неадекватните си коментари и постинги, знам че е трудно, но пробвай да ме забравиш, просто ме е гнус да ме търкаляш в устата си. По традиция първата ми молба е мила, следващите ще бъдат грозни. И не се тормози за моя имидж, харесвам си го ужасТно...
©анкии,
Г-цаТъпоГъзоВА е царица на съчленяването на коментари.
Но както знаеш - винаги можеш да разчиташ на мен да я почнем така, че да си ръфа от злоба жартиерите със се целулита.
(целуМки:)
цитирай
6. hloris - Това е последния коментар,който пускам в блога си,
23.12.2015 18:02
който цитира друг потребител.

Моля Ви,в името на това,че все пак сме Хора,вземете се изяснете помежду си,
без да въвличате останалите потребители във вашата сага.

Хайде поне по празниците поне да бъдем Хора...мили,чувствителни,сърдечни,и...
ДОБРИ.

цитирай
7. of4arsnakovalnia10 - https://www.youtube.com/watch?v=I-NHu-1Yu74
23.12.2015 19:56
Виж сега, Хлорис...
Отношенията ми с БЛОндинкатаСчук са си пИрфектни!
( та нал' затуй аз съм наковалня, баси - а мое а маа с 4ука :)

Въпросът е, че тази... Хомо Милейдикус Лудис /имитирайки я от последната й, изплагиадствана творба/ просто не си знае гьола.
Не може да ни стъпи на малкото пръсте и на двамата - седнала да се прави на интересна, че си и мисли пък и, че е.
Бааааси!

Благодаря, че допусна предходния ми коментар, както изразявам молба да допуснеш и този, последен под този ти постинг.

Весело посрещане на Бъдни вечер, Коледа, Нова година и всичко най-!

И... не е въпросът само по празниците да бъдем мили, сърдечни и добри...
Защо да не бъдем всеки ден, м?!
цитирай
8. hloris - кой ми говори за доброта?!?
23.12.2015 20:54
of4arsnakovalnia10 написа:
Виж сега, Хлорис...
Отношенията ми с БЛОндинкатаСчук са си пИрфектни!
( та нал' затуй аз съм наковалня, баси - а мое а маа с 4ука :)

Въпросът е, че тази... Хомо Милейдикус Лудис /имитирайки я от последната й, изплагиадствана творба/ просто не си знае гьола.
Не може да ни стъпи на малкото пръсте и на двамата - седнала да се прави на интересна, че си и мисли пък и, че е.
Бааааси!

Благодаря, че допусна предходния ми коментар, както изразявам молба да допуснеш и този, последен под този ти постинг.

Весело посрещане на Бъдни вечер, Коледа, Нова година и всичко най-!

И... не е въпросът само по празниците да бъдем мили, сърдечни и добри...
Защо да не бъдем всеки ден, м?!


Коментарът ви беше допуснат в блога ми като компенсация за избърсания.

Весели и на вас,РЕАЛНИ !!със...Санкиито естествено!
цитирай
9. katara - Хло, при теб отново перушини от женски Петли фърчат ,мила...
23.12.2015 21:00
колегата БЛОндин, извинете ...
пише се ПЛАГИАТ ,бре тиквеник по панагюрски...
и за протокола, аз копирам само ..Себе си...
да не вадя дела и документи/ амахааа
Айде пак ,Хубав Празник на домакинята;))
Наздраве!

Хомо Милейдикус Лудис
/имитирайки я от последната й, изплагиадствана творба/
цитирай
10. hloris - Не ме интересуват вашите взаимоотношения с който и да е тук.
26.12.2015 13:46
of4arsnakovalnia10 написа:
Виж сега, Хлорис...
Отношенията ми с БЛОндинкатаСчук са си пИрфектни!
( та нал' затуй аз съм наковалня, баси - а мое а маа с 4ука :)

Въпросът е, че тази... Хомо Милейдикус Лудис /имитирайки я от последната й, изплагиадствана творба/ просто не си знае гьола.
Не може да ни стъпи на малкото пръсте и на двамата - седнала да се прави на интересна, че си и мисли пък и, че е.
Бааааси!

Благодаря, че допусна предходния ми коментар, както изразявам молба да допуснеш и този, последен под този ти постинг.

Весело посрещане на Бъдни вечер, Коледа, Нова година и всичко най-!

И... не е въпросът само по празниците да бъдем мили, сърдечни и добри...
Защо да не бъдем всеки ден, м?!


Господ най-добре вижда кой какъв е,и кой какво прави в случая.

Той не може да бъде манипулиран,както и подкупен,г-не,както го правите с хората тук,които постове качвате на първа,и които по този начин печелите като свои приятели.

Е,успех в манипулациите.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2193339
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031