Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2015 19:50 - Трябва ли да се променя блог-бг?!
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2844 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 14.10.2015 10:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ами искам и аз да си изкажа моето мнение по тази тъй наболяла тема...
Аз живея в къща.Какво общо има с блог-бг ли?!
Ами направете връзката сами...
Представете си,че моята действителна къща е много голяма,и реша да приютя,да поканя на гости няколко души в нея,ей тъй...безплатно...просто на гости,и то от добра воля.
Би трябвало хората,които поканя в къщата си,имайки предвид обстоятелствата,че все пак са на гости,пък даже и да са наематели,да поддържат реда в нея,да се съобразяват все пак с мен,т.е. нейната стопанка,каквато съм всъщност....
Нима не съм права в случая?!
Нима бих търпяла някакви си хора да си правят каквото си искат в моя собствен дом,потъпквайки по този начин гостоприемството ми?!
Вие,ако сте в ролята на такива домакини бихте ли търпяли такива гости,които да си правят каквото,когато и както си поискат във вашия собствен дом?!
Едва ли....не мислите ли,че тук трябва да си сложим ръка на сърцето,и да си признаем това....
Същото е и с блога....Това е един безплатен сайт с някакви си правила,които трябва да се спазват,нали?!
Ами домакините не ги спазват?!
А нима са длъжни,след като те са домакините,а ние сме в ролята на гости...
Кой с кого трябва да се съобразява в случая?!
Помислете,и си отговорете сами.
Не искам поста да ви прозвучи като защита и вземане на страна...В никакъв случай.
Просто винаги гостите се съобразяват с домакините най-вече.
Но и обратното трябва да е в сила...домакините трябва да се държат подобаващо със своите гости,защото в противен случай те просто...какво ще направят?!?
Ами ще си отидат,и никога повече няма да се сетят за вас.
Значи какво е нужно в конкретния случай ми кажете?!
Нужна е взаимна търпимост,толерантност,и съобразяване от двете страни,взаимни компромиси и отстъпки,за да им бъде добре на всички.
Всяко едно превишаване на правомощията от нечия страна неминуемо ще доведе до конфликти,те. и на двете страни няма да им е комфортно,уютно и добре.
Друг е въпроса къде трябва да бъдат допустимите граници,и кой да ги поставя,и най-вече кой да ги съблюдава.

Това е...с една дума всеки трябва да уважава,зачита отсрещната страна,за да могат да съжителстват мирно,тихо,и спокойно.

Не мислите ли като мен в случая?!?




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - ????
13.10.2015 20:06
пак те гепи мензиса !
стига ,ма..ставаш жалка
тролис ,намери един мухлъо най сетне..
блога е направен така ..да не е наред ...
амаа ха ,тъпо бг. племе..
цитирай
2. hloris - Юлия,пак ли те завъртяха фазите?!?
13.10.2015 20:22
milady написа:
пак те гепи мензиса !
стига ,ма..ставаш жалка
тролис ,намери един мухлъо най сетне..
блога е направен така ..да не е наред ...
амаа ха ,тъпо бг. племе..


И чий го търсиш ти при това"тъпобг.племе"
Внимавай,че много често сменяш настроенията,
нали знаеш какво следва от това...
започвам действително да се притеснявам за теб!

На вашето внимание Милейдиту...
гордата бг издънка,която не се е
ашладисала с европейската...жалко:((
цитирай
3. milady - недей ми са прай на търсена, калпазанке!!
13.10.2015 20:32
хубо ти го каза ф873..
Ти си тролис, тва ее .
за друга сффирка не ставаш...
аре бегай ,писарушке , луднала си тоталноооо
цитирай
4. hloris - Юлия,живеем в демократична държава,
13.10.2015 20:43
milady написа:
хубо ти го каза ф873..
Ти си тролис, тва ее .
за друга сффирка не ставаш...
аре бегай ,писарушке , луднала си тоталноооо


т.е. всеки има право на свобода на словото.
НАЛИ?!?
апропо,не харесвам злопаметни и отмъстителни типове.
Обърни внимание,че избягвам думичката "мъж"
Стига повече презентиране от моя страна в моя блог-
тичай при Гогата
Бреее,тия немци не харесват ли пищни жени?!?
Не отслабна ли малко при тая енергия,която хабиш като халосни патрони?
цитирай
5. 1997 - ама какъв е проблемът?
13.10.2015 21:55
От основния пост излиза, че блог.бг има някакви правила, които някои блогъри не спазват, а блог.бг не налагал санкции.
Намирам призива за коректност като кротък повик за гражданска активност: да имаме гражданско общество в блог. бг. Иначе аз не държа да се засилват санкциите на администратора.

Всъщност какъв е проблемът и какво се е случило та се говори за промяна в блога? Какви ли ще да са тези промени, които биха зависили ОТ НАС и как пък ще си ги контролираме?
цитирай
6. hloris - И аз това се чудя кога и как ще настъпят тези благодатни промени,
13.10.2015 22:24
1997 написа:
От основния пост излиза, че блог.бг има някакви правила, които някои блогъри не спазват, а блог.бг не налагал санкции.
Намирам призива за коректност като кротък повик за гражданска активност: да имаме гражданско общество в блог. бг. Иначе аз не държа да се засилват санкциите на администратора.

Всъщност какъв е проблемът и какво се е случило та се говори за промяна в блога? Какви ли ще да са тези промени, които биха зависили ОТ НАС и как пък ще си ги контролираме?


след като се действа на някакъв избирателен принцип....в смисъл всички сме равни уж,но има и по-равни,т.е. принципа на равнопосавеност липсва.

Напротив,много може да се направи,особено от страна на администраторите на сайта.
Но дали това е в техен интерес?!
Обикновено се котира,изскачат на първа постове,в които има противопоставяне,което ме навежда на мисълта,че в определени моменти блога и респективно блогърите се опреличават на гладиатори на гладиаторска сцена...
Явно се търси умишлено и целенасочено скандал с цел по-голяма посещаемост.
И има толериране на определени блогъри като по-горекоментиращата в моя блог,които виждайки тази блогосклонност от страна на модераторите,си правят каквото си искат,развяват си коня в блога,и то за чужда сметка.

Едно баннване по iP например би имало някакъв ефект,или изобщо забраняване от този IP-адрес достъп до блога за определен период от време.
eй,такива ми ти нещица...

цитирай
7. 1997 - Да арестуват ли психично болни?
13.10.2015 23:32
hloris написа:

Едно баннване по iP например би имало някакъв ефект,или изобщо забраняване от този IP-адрес достъп до блога за определен период от време.
eй,такива ми ти нещица...


Аз не намирам за нужно банвана по IP. На метафората за домакина и гостите противопоставям друга метафора. Кметът и форума.

Кметът павира мегдана и му сложи име "Форум". Сега тук идват съселяните и си говорим за политика, бизнес и разни други теми. Има и откачалки и някои искат кмета за ги озаптиса, ама аз възразявам, защото ние ги знаем кои са. Да си приказват, щом ги видя и се отдалечавам.
Въвел и ред, секретарката му да брои кой колко пъти идва и колко са харесвани. Не ми пука, че Кина предпочита едни и пише на други по- малко. Аз да не съм тук за точки?
Харесва ми да има форум, бих предложил да идват и граждани за да се научим нещо ново, ама кметът какво да направи? А за забрани не съм и помислил. Ние, сами можем да се дръпнем от лудите, защо да им вземаме думите. Ами като няма лечение, приказките може да помагат да се чувстват добре.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2227114
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17936
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930