Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2014 23:02 - ИНАТ
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1132 Коментари: 1 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Инат си,и то от най-големите!
  И какво постигаш с това твое решение?!
  Нима мислиш,че ме наказваш?!
  Всъщност не наказваш ли по този начин самия себе си?!
  Ок,мразиш ме,не искаш да ме виждаш пред очите си,но...
  можеш ли да престанеш да мислиш за мен?!
  Май не?!
  Знаеш ли,щастлива съм,защото не съм ти безразлична,и ти
  много ясно си даваш сметка за това...
  Да,и от това не можеш да избягаш,от болката,която носиш
  в себе си,която всеки ден ти напомня за мен,и която като длето дълбае в най -потайното място в сърцето ти....
  Мрази ме!
  Ненавиждай ме!
  Неистово,с цялата своя дива,мъжка същност!
  Но не можеш да ме потопиш като кораб в морето на
  безразличието,защото то...то просто не съществува...
  Измисли го ти,за да скриеш зад него нещо толкова
  чисто,истинско,неподправено,и добре направи,че го
  стори,защото аз не успях...
  Аз го създадох,а го оставих в твоите вещи ръце да го съхраниш от....самите нас,защото и двамата знаем,че то може буквално да ни погуби,да ни помете със своята опустошителна сила и мощ...
  Мрази ме!
  Ненавиждай ме!
  Презирай ме!
  Защото те всъщност не позволяват да съм ти
  БЕЗРАЗЛИЧНА, а мен самата ме правят толкова...
  РАЗЛИЧНА,да,защото в това различие аз намерих
  може би загубеното...СЕБЕ СИ!!


 
 




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Милейди! Скъпа!
30.01.2014 23:32
Аз все още съм Жена,и като такава все още не съм обърнала резбата,и ако в съня ми
присъства някой,то определено е Мъж...при това реален.
Благодаря ти все пак за загрижеността,и съпричастността
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2193430
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031