Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2013 14:22 - Молитва,изречена на глас
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1364 Коментари: 4 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Страхувам се,страхувам се от злото,сложило маска на доброта,
чистота,непорочност и загриженост....Страхувам се......
И се моля единствено и само за това да имам мъдрост и сили да
я разграничавам от истинското Добро,и да се пазя от нея,да умея
да съхраня себе си от нея,защото тя е като онази тиха,пълзяща отрова,която бавно се просмуква във вените на човек,и те пристрастява към себе си,подчинявайки те на своето безумно Его,
превръщайки те в неин вечен роб....до гроб!
 Боже мой,пази ме от това "добро" и ме съхрани!
Амин!




Тагове:   молитва,   отрова,   зло,   добро,   себе си,


Гласувай:
6



1. casus - Амин!
19.05.2013 09:27
Но (все пак)...може ли човек да бъде сигурен кое е добро и кое не е?
цитирай
2. hloris - casus,и ти си едиииин:)
19.05.2013 10:10
Ами на твоя въпрос не мога да дам еднозначен отговор,
сигурно защото ще сбъркам определено:)
Понякога злото на пръв поглед излиза,че е добро,а привидното добро
е....зло.
Та такива ми ти,работи,приятелче:)
цитирай
3. ekaterina0909 - Има тук и още един въпрос.
19.05.2013 19:19
Ние по принцип си въобразяваме какво е добро и зло. Не се съобразяваме с традицията или религията по въпроса. Нека тогава не се учудваме. Хем искаме постъпките на другите да влизат в някакви граници, пък те не влизат. Най-големият грях е извънбрачния секс, а ние го толерираме. Или ще се съобразяваме с вековните правила, или нещата се изкривяват още повече.
цитирай
4. hloris - 3.екаterina0909
20.05.2013 17:08
Не мисля,че си въобразяваме относно това какво е добро и какво зло,защото в нас като
хора генетично ни е заложено доброто,а оттам и знаем какво е зло,нещото,което не е добро,нали така?!
Относно извънбрачният секс нещата наистина в днешно време са извън всякакъв контрол,и може би това е така,защото нямаме вътрешен самоконтрол,или просто вече не знаем да ценим това,което имаме...
Аз съм твърдо против извънбрачния секс,защото това не е секс,а чист разврат,чисто и просто задоволяване на животинските страсти у един индивид,което принизява човек до едно животно да речем....
И къде е тогава човешкото питам аз,защото наистина се губи в случая.
В подобни случаи човек просто престава да уважава и обича себе си,давайки превес на животинското в себе си,но в днешно време за съжаление малко останаха хората,повечето се принизиха до животните,задоволявайки просто своя нагон.
Благодаря,че ми гостува,пак заповядай,интересни мисли предизвика у мен.
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2230291
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17941
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930