Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2013 09:44 - Кристален свят-огледало
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2444 Коментари: 9 Гласове:
17

Последна промяна: 17.05.2013 00:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg








Гласувай:
18



1. travell - :)
23.04.2013 11:23
Хубав свят - кристален,
жалко че е нереален...
В наши дни реалността
съсипа всяка красота... :(

Поздрави!

цитирай
2. hloris - Ехо...:)))
23.04.2013 11:51
Ти къде видя това,че
този свят кристален
не е моя свят реален,
огрян от моите мечти,
разтварящ се в тях
просто като етер,и
оживял сред моите цветя
където като едно от тях
като слънце грея просто Аз.
:))))))
цитирай
3. musicriver - Много красиво това клипче...
24.04.2013 09:30
Дали всичко започва с изгрев
и завършва със залез?...

Днес с колегите докато пътувахме обсъждахме смъртта... Любимите им хора било заради възраст, било заради болежки са започнали да се страхуват... Чак до депресии се докарали... Колко лесно страхът може да се настани в ежедневието и да отрови живота... А колко по-лесно е човек да приеме, че жизнения път може да свърши във всяка една минута, да не се затормозва с мисли за някакъв край и да живее с радост, най-вече заради самия себе си!
Успешен ден! Радвам се, че си се разходила по бреговете на музикалната рекичка! :))

Leona Lewis - I See You
http://vbox7.com/play:6394111d
цитирай
4. hloris - Мдам.....musicriver
25.04.2013 09:57
обичам ги аз тези брегове,
напоени със страхотни звуци,
и душата ми-скитница да броди
в тях,къпейки се в божествените трели,
сякаш там милион слънца са спрели,
и удавят в свойта топлота
брега,нашепващ тайни,
свидни на сърцето ми слова!
:)))
цитирай
5. vostroto - Хубаво клипче!
25.04.2013 20:53
:)Макар, че залезите са много красиви, аз гласувам за безкрайните изгреви.
Поздрави, Лори!:)
цитирай
6. monaliza121 - Привет!:)
26.04.2013 00:30
Кристал/ен/. Свят.
Кристал/на/. Решетка.
Смущава ме. Решетката.
Дори и кристална.
Изгрев и залез.
А между тях... всичко.
цитирай
7. comfy - Ама, моля те,
26.04.2013 19:00
не трябва да се прекалява с диетиламида на лизергиновата киселина!!

... Шегувам се, естествено!! :)

Хареса ми твоят свят! :)

Поздравления, Ели! *

к.к.
цитирай
8. alhimik1 - ...красиво и нереално и музиката е... капчуци капят студено
29.04.2013 19:04
Светли празници, Лори!
Никос:))
цитирай
9. hloris - Привет на всички коментирали:)
30.04.2013 15:07
vostroto,изгревите и за мен са по-красиви,защото полагат началото на
новия ден,който винаги носи...изненади,та за това и аз съм с теб-
твърдо за безкрайните изгреви с любимия човек...вълшебна приказка!
:))

monaliza,привет! :))
Кристалът,осветен от Истината,съдържа в себе си цялата палитра от цветове,
не разбирам защо трябва да те плаши?!
Освен това кристалната структура сама по себе си е една хармония,решетка от хармония...погледни го под този ъгъл,не е ли вълшебно наистина!
Между изгрева и залеза винаги има всичко,аз го наричам просто...мистерия!
Благодаря за хубавото послание,вмъкнато в коментара!
:))

comfi,приятелю,всяка една отрова в минимални количества е едно чудесно лекарство,нали?!Хомеопатията нали действа точно на този принцип!
Шегата е отчетена,зачетена,и ти я връщам с усмивката,която предизвика в мен!
Да,красив е моят свят,свят на светли изгреви и вълшебни залези,а между тях е....
просто Любов!
Благодаря ти,приятелю,за коментара!
:))

аlhimik1,Никос...:))
Капчуците капят студено,
дълбаейки в леда,и
го превръщат в
топла локвичка
вода от сълзи...
сълзи от щастие!
Светли празници и на теб,Док!
:)))

Моля за Вашето извинение за закъснелите отговори....
просто безкрайно отговорни ангажименти...това е...
Светли празници на всички Вас!!


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2227525
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17938
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930