Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2015 09:20 - ЧЕТИ ГО ВИНАГИ,КОГАТО СЕ НУЖДАЕШ ОТ ПРОМЯНА
Автор: hloris Категория: Хоби   
Прочетен: 1708 Коментари: 6 Гласове:
19

Последна промяна: 01.07.2015 10:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не всяко "Браво" е достойно.
Не всяко "Долу" е позор.
Не всеки химн-заупокоен.

И не хвалебствен-всеки хор.
Не всички лаври са победа.
Не всяка загуба е крах.
Не всяка истина-последна.
Не всяка грешка-смъртен грях.
Не всяка прошка е пощада.
И не надгробен-всеки кръст.
Най-истински,когато пада
човек доказва своя ръст.

                                             Надежда Захариева




Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. paciencia - Толкова вярно!
01.07.2015 17:11
Приятно и слънчево лято, Хлори!
цитирай
2. donchevav - И аз мисля, че е много вярно - особено ...
01.07.2015 23:07
И аз мисля, че е много вярно - особено в поантата:

Най-истински,когато пада
човек доказва своя ръст.

Хубава вечер, мила Хлори! Прегръдка!
цитирай
3. hloris - Вася,
02.07.2015 11:58
paciencia написа:
Приятно и слънчево лято, Хлори!


Хубаво и слънчево лято и на теб,
с незабравими изживявания,наситени с положителни емоции! :)
цитирай
4. hloris - Прекрасно лято,миличка Вени! :)
02.07.2015 12:04
donchevav написа:
И аз мисля, че е много вярно - особено в поантата:

Най-истински,когато пада
човек доказва своя ръст.

Хубава вечер, мила Хлори! Прегръдка!


Да,чудесно е казано,Надежда Захариева е една от любимите ми поетеси,
толкова искрена и правдива,и най-вече истинска! :)

Падането само по себе си е просто...вид свободно падане,
особено когато е последвано отново от...полет! :)

Прекрасно лято ти желая,и аз смятам да последвам примера ти...
както се казва:
"Наесен отново с песен."


цитирай
5. astrojozi19 - Привет Ели!
02.07.2015 16:27
Благодаря, прекрасно е! Невероятна си прочетох го в момент когато имам нужда от подбни, думи.Когато човек е в трудни моменти такива думи са благо за душата. Бъди благословена!Жозета
цитирай
6. hloris - Благодаря ти,Жози,
02.07.2015 22:58
astrojozi19 написа:
Благодаря, прекрасно е! Невероятна си прочетох го в момент когато имам нужда от подбни, думи.Когато човек е в трудни моменти такива думи са благо за душата. Бъди благословена!Жозета


Всеки от нас си има своите трудни моменти.
Аз си имам едно златно правило,а то е....
никога не взимам важни решения тогава...
може би защото много съм емоционална и
навътре приемам нещата.
С теб съм,не си сама,човек никога не е сам,
защото нашият Създател е изпратил на всеки един
от нас по един Ангел-пазител,който ни закриля.

Спокойна нощ,нали знаеш,че по пълнолуние човек
е склонен да задълбава в нещата,особено ако управителка
му е Луната...това ти го казвам от личен опит,защото асцендента
ми е Рак.
Като казах Луната,и се сетих...я погледни небето,и виж кой се е наредил до
Венера,и ми разкажи какво вещае това според теб?!
Какво тълкувание му придаваш ти?!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2222868
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17925
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930