Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2022 16:02 - Тук става все по-скучно
Автор: petgrig Категория: Други   
Прочетен: 3671 Коментари: 9 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Сигурно от 5-6 години в блог.бг липсват каквито и да било смислени постове. Нещата се изродиха до най-обикновени дърляния. Няма как да е иначе, след като хората, които ги пишеха, бяха подложени на системен психически тормоз и принудени да си заминат от това все по-затъващо в тинята място.
 Мястото е такова, каквото си го направиш, а в случая каквото го направи по-голямата част от потребителите. И същите тези потребители явно сметнаха за нормално да се включват в ругатните, започнати от агресивните простаци или в най-добрия случай да замълчат, за да не си навличат неприятности. Резултатът - адски скучен блог, в т.ч. и за тези, които нападаха по-ярките.
 Пиша ви това, за да ви кажа, че ритниците, плесниците и юмруците надделяват над здравия разум, обаче идва лошо и за победителите, защото вече няма върху кого да ги упражняват. Хората се оттеглиха в социални мрежи, в които имат защита от наглеците и не стоят там, където модераторите си затварят очите за тормоза.
 Преди време ми беше наложен бан, само защото казах истината за един такъв, тормозил и прогонил оттук доста хора /това, че вече не е сред нас, не променя земните му дела/. След като този бан падна, признавам, ми е все едно дали пак ще ми наложат или не. По простата причина, че няма с кого да обмениш нещо наистина смислено. 



Гласувай:
4



1. vacsine - Не е само това. Забравяш и бясното ...
09.02.2022 16:20
Не е само това. Забравяш и бясното триене от мЪдераторите по непрестанните жалби на юла и още няколко боклука.
цитирай
2. petgrig - Не е само това. Забравяш и бясното ...
09.02.2022 16:25
vacsine написа:
Не е само това. Забравяш и бясното триене от мЪдераторите по непрестанните жалби на юла и още няколко боклука.

Ей това наистина не го разбирам - да триеш постове или налагаш бан по доноси на някой, който тормози всички без изключение, вместо да баннеш същия този по IP. Трябва или да си сляп и да не виждаш какви ги пише въпросната от всичките си профили, или съзнателно да я оставяш, за да ти носи кликове. Ама последното е временно, защото значи прогонване на още хора....
цитирай
3. getmans1 - Аз съм за изгонване, - всяка втора ...
09.02.2022 17:07
Аз съм за изгонване,
- всяка втора моя дума е, псувня...
- всяка трета, ругатня
- всяка четвърта, клевета
- всяка пета, лъжа ... и т.н.

Тъй дe, те са прави и аз съм.I.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Според мен агресията , укоримите думи ...и т н идват главно от анонимността
09.02.2022 17:07
Ето, ти си си сложил аватар на Батман, ник значещ нещо може би само за теб
и можеш да бъдеш който си искаш, да пишеш каквото си искаш...
Човек изначално е грешен, с интерес към порочното, и с култ към силата
Анонимността маха задръжките и се получава това , което се получава.
Предполагам за кого говориш , че са ти сложили бан. Може всичко да е , но този човек беше тук с името и лицето си-тоест отговаряше за написаното.
Другият момент е , че тук за укорим се смята по резкия език на несподелящия нашия светоглед. Ти дълго врме "ходи " под откровен гамен и лъжец. Не ти правеше лошо впечатление, дори го оправдаваше , че видите ли правел това което "противниковия лагер"-тоест съмишленикът има право да бъде простак и хлевоуст. И така докато не те "срита по топките" Замълча си и бе много щастлив , че гаменът поговорил с теб на лични и пак сте приятели. Та той на лични с всички е говорил и предлагал приятелство след окакване. Тоест като съпруга, която ти прави "подарък от Венера" и после ти обяснява , че сама не разбира как е станало, как се е подхлъзнала и колко те харесва и обича...!?
Другият проблем е че сме в раздел Политика, а в Политиката ни Борисов, Нинова,/онзи турчин, чийто принос в политиката се заключава в това че като Матросов се хвърли да спасява Доган/, Каракачанов, Атанасов, новите кипри...Тоест няма политици, няма политики и ние си говорим за ланския сняг-партизани, жандармеристи, генерални секретари , монарх и т н. Няма и лидери в света-Къде е Де Гол, Чърчил, Сталин, Аденауер, Кенеди, Рейгън, Митеран, младият Брежнев...
Няма-смешници и стойкаджии... и крадци Има двама, но не ти харесват:)
И затова не говорим за настоящето, не говорим за бъдещето, а се връщаме назад и все назад и дъвчем стари неща-тези на деди и бащи- "дъвчем дедовия" както е казал народът
цитирай
5. petgrig - Аз съм за изгонване, - всяка втора ...
09.02.2022 17:08
getmans1 написа:
Аз съм за изгонване,
- всяка втора моя дума е, псувня...
- всяка трета, ругатня
- всяка четвърта, клевета
- всяка пета, лъжа ... и т.н.

Тъй дe, те са прави и аз съм.I.


Ей това накрая е точно - ти просто им отговаряш. Ако оставаш, го даваш като тях, няма как иначе.
цитирай
6. rosiela - Като ти гледам текстовете,
09.02.2022 17:09
то и с тебе няма какво да се обмени!
цитирай
7. petgrig - Ето, ти си си сложил аватар на Бат...
09.02.2022 17:11
vencivaleri1951 написа:
Ето, ти си си сложил аватар на Батман, ник значещ нещо може би само за теб
и можеш да бъдеш който си искаш, да пишеш каквото си искаш...
Човек изначално е грешен, с интерес към порочното, и с култ към силата
Анонимността маха задръжките и се получава това , което се получава.
Предполагам за кого говориш , че са ти сложили бан. Може всичко да е , но този човек беше тук с името и лицето си-тоест отговаряше за написаното.
Другият момент е , че тук за укорим се смята по резкия език на несподелящия нашия светоглед. Ти дълго врме "ходи " под откровен гамен и лъжец. Не ти правеше лошо впечатление, дори го оправдаваше , че видите ли правел това което "противниковия лагер"-тоест съмишленикът има право да бъде простак и хлевоуст. И така докато не те "срита по топките" Замълча си и бе много щастлив , че гаменът поговорил с теб на лични и пак сте приятели. Та той на лични с всички е говорил и предлагал приятелство след окакване. Тоест като съпруга, която ти прави "подарък от Венера" и после ти обяснява , че сама не разбира как е станало, как се е подхлъзнала и колко те харесва и обича...!?
Другият проблем е че сме в раздел Политика, а в Политиката ни Борисов, Нинова,/онзи турчин, чийто принос в политиката се заключава в това че като Матросов се хвърли да спасява Доган/, Каракачанов, Атанасов, новите кипри...Тоест няма политици, няма политики и ние си говорим за ланския сняг-партизани, жандармеристи, генерални секретари , монарх и т н. Няма и лидери в света-Къде е Де Гол, Чърчил, Сталин, Аденауер, Кенеди, Рейгън, Митеран, младият Брежнев...
Няма-смешници и стойкаджии... и крадци Има двама, но не ти харесват:)
И затова не говорим за настоящето, не говорим за бъдещето, а се връщаме назад и все назад и дъвчем стари неща-тези на деди и бащи- "дъвчем дедовия" както е казал народът

Ей, ей, еййййй, много думи, малко смисъл:)
Ама ще опитам да отговоря на това, което му се разбира:
цитирай
8. petgrig - Първо:
09.02.2022 17:15
- Аз вече казах, че съм бил тук с лицето си. За да съм анонимен сега, сигурно си има причините.
- Значи, викаш, онзи си бил с лицето и името. И това се оказва по-важно, отколкото онова, което правеше с тях, така ли?
- Аз и сега харесвам Жоро. Да, сдърпахме се, оправихме се или пък съм решил, че мога да преглътна нещо заради другото. Недей обръща нещата с главата надолу - той възприе грубия език след вас. И то след доста ваши негови употреби.

цитирай
9. petgrig - то и с тебе няма какво да се обмени...
09.02.2022 17:16
rosiela написа:
то и с тебе няма какво да се обмени!

Като те гледам, си достойна конкуренция на Юлия. Ти какво друго правиш, освен да плюеш и то по хора, на които не можеш да стъпиш и на нокътя на кутрето?
цитирай
10. getmans1 - Сега обаче, Чекист като чета нап...
09.02.2022 17:20
Сега обаче, Чекист като чета направо ми се, ОБЛЕКНА...
Че Нинова "в кюпа" горката роза, кът попикано мушкато, повехна!!!

ДА СЕ ДОПЪЛЯ, ЗНАЧИ ЗА ТАЗ ОСОБА "СВЯТА" КАКВО ЛИ "не" БЯХ ... ДАГОЙБА ЗНАЧИ, ТОВА ЛИЦЕМЕРИЕ КОГАТО МЯРКА НЯМА.
цитирай
11. petgrig - Сега обаче, Чекист като чета нап...
09.02.2022 17:30
getmans1 написа:
Сега обаче, Чекист като чета направо ми се, ОБЛЕКНА...
Че Нинова "в кюпа" горката роза, кът попикано мушкато, повехна!!!

ДА СЕ ДОПЪЛЯ, ЗНАЧИ ЗА ТАЗ ОСОБА "СВЯТА" КАКВО ЛИ "не" БЯХ ... ДАГОЙБА ЗНАЧИ, ТОВА ЛИЦЕМЕРИЕ КОГАТО МЯРКА НЯМА.


Не само ти. Виждал съм доста щедро да хвърля епитети по всеки опонент. После ни лук ял, ни лук мирисал - самата невинност:)
цитирай
12. radostinalassa - Като чуя за бан по ...
09.02.2022 17:59
оня адрес и млъквам. Случвало ми се е .
цитирай
13. radostinalassa - Не си прав, Гого непрекъснато обижда, а не е на 6 години.
09.02.2022 18:06
petgrig написа:
- Аз вече казах, че съм бил тук с лицето си. За да съм анонимен сега, сигурно си има причините.
- Значи, викаш, онзи си бил с лицето и името. И това се оказва по-важно, отколкото онова, което правеше с тях, така ли?
- Аз и сега харесвам Жоро. Да, сдърпахме се, оправихме се или пък съм решил, че мога да преглътна нещо заради другото. Недей обръща нещата с главата надолу - той възприе грубия език след вас. И то след доста ваши негови употреби.


цитирай
14. radostinalassa - Докато чакам Божил да излезе от комата...
09.02.2022 18:07
може би мога да пиша тук. Ако не получиш пак хормонална криза.
цитирай
15. petgrig - radostinalassa,
09.02.2022 18:13
хайде стига толкова. Човек трябва да има някакво чувство за мярка.
цитирай
16. vacsine - Буля, ти си медицинско чудо. Не може ...
09.02.2022 18:25
Буля, ти си медицинско чудо. Не може нещо толкова просто да е живо!
цитирай
17. radostinalassa - Ще ги видим ваксинираните идиотки. Гид.
09.02.2022 18:28
vacsine написа:
Буля, ти си медицинско чудо. Не може нещо толкова просто да е живо!

цитирай
18. vencivaleri1951 - Гетьо, Нинова е честен човек, но просто не става за политик, още повече
10.02.2022 22:26
за лидер. Сама в стая да е ше намери повод да се скара със себе си.
За това говоря. Ние не говорим по същество, ние смятаме за висш пилотаж коментар или реплика с който затапваме опонента Ние не говорим за икономика, ние не говорим за инвестиции, ние не говорим за перспектива, за образование , здраве и т н.
Ние сме в раздел политика, а по нито една от политиките не говорим. Сега се корегира бюджета/наложително е/-аз написах от 1 януари два постинга за Путин и два постинга риплики-заядливи реплики. Абсолютно нищо по толкова важен закон, какъвто е държавния бюджет. А аз мога да чета бюджета-разбирам го. Твоите постинги с изключение на онзи за конструктора в Канада са все "претоплени манджи" също. Не пропусна и за Народния съд за кой ли път да пишеш
А наясно ли си например , че д-р професор Станишев /лекарят установявал смъртта на разстреляните и също разстрелян / е близък роднина на Сергей Станишев.
Аз съм казвал тук , че сред родата ми , баща ми не е единственият висш военен-е на същата плоча има и далечен наш роднина-трети братовчед на баба ми
България не е голяма страна, толкова сме умешани, че Иван Костов беше прав, че всички сме братовчеди. В моята фамилия има всякакви-земеделци, комунисти, социалдемократи и някои откровенно симпатизиращи на Райха, не защото са нацисти, а защото германците откликват единствени на националния ни въпрос. И аз ги разбирам, снимки с лицата на баща ми и чичо ми са висяли с определена награда за живи , или мъртви. Ако Германия беше взела връх, те щяха да са мъртви без време
вместо другият ми роднина, а той щеше да е герой и от ВСВ, какъвто е бил през Първата и Балканската
Ти най -вероятно в родата си имаш комунисти, земеделци, антикомунисти...
Не сте ли си близки? Да, ама вероятно ще кажеш, че твоите комунисти са много свестни хора, нищо лощо не са направили и т н
както се казва всички жени освен мама, кака и баба имат леко поведение
За това блогът опростява и опустява-ние не разговаряме, ние "изпъкваме" Ние сме едностранно издути , като при зъбобол. И отношенията по между ни са като по време на зъбобол

getmans1 написа:
Сега обаче, Чекист като чета направо ми се, ОБЛЕКНА...
Че Нинова "в кюпа" горката роза, кът попикано мушкато, повехна!!!

ДА СЕ ДОПЪЛЯ, ЗНАЧИ ЗА ТАЗ ОСОБА "СВЯТА" КАКВО ЛИ "не" БЯХ ... ДАГОЙБА ЗНАЧИ, ТОВА ЛИЦЕМЕРИЕ КОГАТО МЯРКА НЯМА.

цитирай
19. vencivaleri1951 - Всеки е за себе си
10.02.2022 22:51
Ти харесваш Жоро и имаш право на това-вкусът ти такъв. Аз харесвам лиз Тейлър и Шарън Стоун например, но не се карам с жена ми , която си падаше по Ричард Бъртън и Питър Отул.
Ако съжалявам за нещо, е че се хванах на хорото на Жоро , когато нахлу в блога ми-на лични и в постигите ми-със заплахи, с предложения за гостувания, приятелство и т н
Не помня някого да съм засегнал с цинизми. Ти ми търсиш дметка , че съм казал "трътла" на една госпожа. Извиних и се между впрочем, а и не знаех че тя може да мине за професор по география имайки предвид настоящите външен министър на Англия и говоритеят на държавния депертамент.
Първата днес каза , че Англия ще продължава да помага на Балтийските държави по Черно море, а втората говореше за крайбрежието на Белорусия
Как да не им кажеш " трътли"? Госпожата заради която ти се засегна написа , че с анексията на Крим, Русия се сдобива с Черноморско крайбрежие!? Че трябвало веднага да поканим американски флот на постоянен дрейф в нашата акватория!?
И двете неща няма как да се случат-над 80хиляди тона всеки кораб ще заседне и второ , кораби извън Черноморските страни могат да бъдат в Черно море не повече от две седмици. Разбира се тук има специфика, но западните дами са пълна катастрофа, а те като представителки на велики сили ги слуша целия свят


petgrig написа:
- Аз вече казах, че съм бил тук с лицето си. За да съм анонимен сега, сигурно си има причините.
- Значи, викаш, онзи си бил с лицето и името. И това се оказва по-важно, отколкото онова, което правеше с тях, така ли?
- Аз и сега харесвам Жоро. Да, сдърпахме се, оправихме се или пък съм решил, че мога да преглътна нещо заради другото. Недей обръща нещата с главата надолу - той възприе грубия език след вас. И то след доста ваши негови употреби.


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petgrig
Категория: Други
Прочетен: 863945
Постинги: 575
Коментари: 3752
Гласове: 3901
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930