Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2019 22:28 - Ало....обръщение до помпониера
Автор: hloris Категория: Други   
Прочетен: 586 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Докато не излезеш с истинския си ник тук,в моя блог,и не заявиш публично,че ти ми помпиш последния пост,и да обясниш на останалите защо го правиш,пак тук публично,то аз няма да пиша нищо повече тук.

И просто с една дума....ако не си ме разбрал....искам тук твоето публично самопризнание....хайде да те видим, "мъжки" що за мъжество имаш,и
най-вече доблест.
Ч А К А М

пп.Защото НЕЕДНОКРАТНО съм го заявявала,че НЕ ЖЕЛАЯ това да става в/с моя блог.



Гласувай:
5



1. hloris - И моля,не гласувайте....
31.08.2019 22:42
поста ще го деактивирам.....след като нашият човек се появи

ебати ....да не се доизразявам,защото много ме бива в тези нецензурни изрази
цитирай
2. tonsun - Извинявай!Вече гласувах, преди ...
31.08.2019 23:01
Извинявай!
Вече гласувах, преди да прочета коментара ти.
Но ти се чудя, защо въобще се "впрягаш" затова че някой си няма с какво да си играе и се забавлява да ни "духа" постовете..
Това, с "помпането"", е толкова слабоумно, че дори не трябва да се отбелязва.
Остави го да "духа" и да се прави на "голямата работа".. Явно...толкова са й възможностите на таз "биологична единица".. или да кажа по-точно.."биологична НУЛА"
цитирай
3. hloris - Защото и аз не зная....просто изпускам реална пара тук....
31.08.2019 23:17
искам просто да зная МОТИВИТЕ МУ,и по какви КРИТЕРИИ подбира постовете,които помпа.

Защото лично на мен са ми помпани не най-добрите постове,а по-скоро го правят с някаква провокативна насоченост.

Защото по този начин се създават пак дрязги между редовите потребители тук....просто я няма заветната първа категория,но по този начин стоиш "закован" на една подкорица,отделна категория,а други,по-стойностни неща не могат да се видят на кориците на подкатегориите....
щом аз пискам,то,повярвай ми,има защо.

Тепърва ще пускам скандални неща,реални при това,но....при положение,че въпросното лице си признае,и то даже и да обясни своите мотиви.

цитирай
4. hloris - Вярно....що ли се занимавам с идиотиии,
31.08.2019 23:47
да им слизам на нивото на простаците....

утре ще го деактивирам
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2196657
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031