Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2019 17:41 - Капан за души
Автор: hloris Категория: Други   
Прочетен: 1329 Коментари: 15 Гласове:
13

Последна промяна: 23.06.2019 18:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Капанът щракна.
Душата улови.
Неистово се
тя замята,
упоена с толкова
татулени лъжи.

Капанът щракна.
Душата милост проси.
Но няма отговор
на нейните
риторично при
това зададени въпроси.

Капанът щракна...
резето прокудено изчезна.
Душата изгубила
всякаква надежда
подобно малка сива мишка
пролука търси в него
на немите си веч въпроси.

Капанът щракна...
настана мъртва тишина.
Душата плахо палача
си разгледа...и о,ужас
в него тя откри образът
на своята несбъдната надежда.
Капан-надежда своя образ
ненадейно мрака проясни
и той очертания познати придоби...
това,капанът се оказа...ТИ!

Душа затворена в капана
влюбена в палача свой
дали покой тя там ще открие?!
По-вероятно е омъртвена,унизена
в толкоз мерзост сам-самичка да изгние!

Капанът за души човешки
ехидно си потрива той ръцете...
и нови жертви търси си сред вас
бъдете зорки,мили хора,в този час.
Душата от капани- привидно мили-
си пазете,защото без душа сте
вий самите мъртво,сухо цвете.



Гласувай:
16



1. hloris - Тоаа е написано,
23.06.2019 17:46
плод е на един разговор с един мой приятел,на когото продъних буквално ушите,и той ми даде отговор на моите измъчващи ме въпроси....и той бе капан за дущи.

Не зная доколко е изпипано,но е писано със сърце,вложена е и душа,доколкото я имам,и е много,много истинско...поне за мен самата
цитирай
2. tikoev - плод е на един разговор с един мой ...
23.06.2019 17:49
hloris написа:
плод е на един разговор с един мой приятел,на когото продъних буквално ушите,и той ми даде отговор на моите измъчващи ме въпроси....и той бе капан за дущи.

Не зная доколко е изпипано,но е писано със сърце,вложена е и душа,доколкото я имам,и е много,много истинско...поне за мен

Истина е....:)
цитирай
3. hloris - tikoev
23.06.2019 18:32
tikoev написа:
hloris написа:
плод е на един разговор с един мой приятел,на когото продъних буквално ушите,и той ми даде отговор на моите измъчващи ме въпроси....и той бе капан за дущи.

Не зная доколко е изпипано,но е писано със сърце,вложена е и душа,доколкото я имам,и е много,много истинско...поне за мен

Истина е....:)


коя е истината?
я не отговаряй...нека останалите чудят на двузначността на казаното от теб.

Тук истините са две,а именно,че си говорихме с един мой френд за нещо,и той отсече....капан за души....а аз всеки ден си мисля за това,което той ми каза,неговите думи ехтят в главата ми...

е,може да не е толкова добре,но има съжетна линия,....останалото ще го доизкусурявам,когато както мога.Изобщо ако успея. Някога в светлото бъдеще.
цитирай
4. toti55 - Поздрави!
23.06.2019 18:56
Това, което трябва става
и винаги става тогава,
когато трябва.
Лятно да ти е!

Успех!
цитирай
5. valdor1355 - Аз пък обичам капана на душата си. ...
23.06.2019 21:31
Аз пък обичам капана на душата си. Без мен той няма да е съвършеният капан. :))))))))
Поздрави. :)))))
цитирай
6. hloris - Та това ме обрича на чисто бездействие мен...една перпеетум мобиле...
23.06.2019 21:51
toti55 написа:
Това, което трябва става
и винаги става тогава,
когато трябва.
Лятно да ти е!

звучи така,все едно че всичко е предопределено,а лично на мен това ми действа демотивиращо на моменти,а в по-голямата си част пък с знак ПЛЮС...
БОРИ СЕ ЗА ТОВА,КОЕТО ИСКАШ,СТИГА ДА ЗНАЕШ ВСЪЩНОСТ,ДА СИ НАЯСНО ДАЛИ ВСЪЩНОСТ ГО ИСКАШ,ИЛИ Е ПЛОД ПО-СКОРО НА ЗАДОВОЛЯВАНЕ НА ЕДНО ЕГО...представи си,моето такова,което никак не е малко
е,писах с главни букви,но няма да седна да преработвам нищо,щото ме мързи

Успех!

цитирай
7. nebonebo - Пълно е
23.06.2019 21:51
с капани за души...
Послание - призив...
Поздрави, Хлорис!
:)
цитирай
8. hloris - Умницата ми тя....
23.06.2019 21:54
valdor1355 написа:
Аз пък обичам капана на душата си. Без мен той няма да е съвършеният капан. :))))))))
Поздрави. :)))))


какво е един капан,ако е изпразнен от към съдържанието на душата...може би търси в нея нещо,което му липсва....е,аз все гледам да ги оправдая тираните и мъчителите,да вникна в подбудите им,а те...те просто през това си грабват от нас,това което им трябва,или това,което си искат
цитирай
9. hloris - Да,на всяка една крачка са около нас....
23.06.2019 22:15
nebonebo написа:
с капани за души...
Послание - призив...
Поздрави, Хлорис!
:)


Размисли ме,защото много пъти и ние несъзнателно,а понякога пък напълно съзнателно,се превръщаме в такива капани....имам предвид,когато обсебим мислите на някой,или не даваме на душата му покой...в подобни случаи сме капани-заложници на собствените си души,защото я натоварваме да отработва непосилна карма.

А включат ли се кармичните закони на вселената,няма спирка по спиралите им
цитирай
10. анонимен - В абсолютен синхрон и с моите мисли е ...
23.06.2019 22:18
В абсолютен синхрон и с моите мисли е припомнянето с тези хубави стихове!
И аз това и доказах в няколко постинга и коментари за ясните примери за тези „капани за души“ в този блог! И по специално в „Хейтърите, са вашето огледало! „
А самият блог както май се оказва е един голям капан за духовно заколение на вдъхновено пишещите, все още с души хора!
Защото продължавам да питам! Защо тези, които се оплакват, продължават мазохистично да си контактуват с обиждащите и клеветящи хора. Че и позволяват и да го правят с други в собствените им постинги!
Може би твоят стих дава повод за размисъл!
   Лекс
цитирай
11. hloris - .Лекс,
23.06.2019 22:50
анонимен написа:
В абсолютен синхрон и с моите мисли е припомнянето с тези хубави стихове!
И аз това и доказах в няколко постинга и коментари за ясните примери за тези „капани за души“ в този блог! И по специално в „Хейтърите, са вашето огледало! „
А самият блог както май се оказва е един голям капан за духовно заколение на вдъхновено пишещите, все още с души хора!
Защото продължавам да питам! Защо тези, които се оплакват, продължават мазохистично да си контактуват с обиждащите и клеветящи хора. Че и позволяват и да го правят с други в собствените им постинги!
Може би твоят стих дава повод за размисъл!
   Лекс


Лекс,какво да ти отговоря и аз не зная....хейтъри има,имало ги е,и винаги ще ги има...престани изобщо да им обръщаш внимание,защото те се хранят от твоята енергия,а тя къде,къде ни е необходима за хиляди по-градивни неща...
Виж за блога си прав,че е един огромен капан за души...живи и творящи,които са тук да разменят по една-две думи със себеподобните си,и мъртви души,които са изстинали отдавна за една нормална човешка комуникация,...е,защо трябва да се храним с тяхната разлагаща се плът....напред някъде в блога съм писала пост на тази тема,че се хвърлят камъни по дърво,отрупано с плод,за да се нахранят мъртвите им нещастни души, които отдавна са потънали в собственото си блато от воня...просто игнорирай....и гледай приятелите си тук.

Които са тези,които се оплакват,и продължават мазохистично да контактуват с тях???
Може би просто искат да им дадат последен шанс,макар че аз лично за себе си съм установила,че най-добрия метод е пълен и тотален игнор.

Аз пък се замислям защо всички в по-малка,или в по-голяма степен се оказваме в ролята на ловци на души....кога и как рестанахме да бъдем емпатични и да ценим и пазим освен своята здуша,то и чуждата такава....е,и аз се разфилософствах като теб.
Ти притежаваш/ не зная дали някой ти го е казвал/,та ти умееш да четеш м/у редовете,а за това се иска мисъл.

Спокойна вечер и нощ от мен!
цитирай
12. toti55 - hloris,
24.06.2019 09:30
Ще го кажа и по друг начин -
В даден момент виждаме това,
за което вече очите ни са отворени.
Дано не съм ти досадил.
Нека ти е хубаво!

Успех!
цитирай
13. hloris - Не,не си....макар и с чувство за хумор,в твоите коментари нвинаги има и много житейска мъдрост.Винаги си добре дошъл при мен.
24.06.2019 10:06
toti55 написа:
Ще го кажа и по друг начин -
В даден момент виждаме това,
за което вече очите ни са отворени.
Дано не съм ти досадил.
Нека ти е хубаво!

Хубяво ми е,след тази среднощна гръмотевична буря,и душата ми свети пречистена,светла и обновена.
Имаш право...ние виждаме това,за което на даден етап сме узрели,т.е. сме с отворени сетива....
виж поста ми за обстоятелствата....те се променят,а оттам насетне се променяме и ние,обикновено към добро

Успех!

цитирай
14. vesever - А, своята Душа не я давам, пазя си я ...
24.06.2019 10:16
А, своята Душа не я давам, пазя си я ))
Поздрави и от мен, Тони!
цитирай
15. hloris - Само така,Веси,дръж я далеч от изкушения,и капаните,които някой път са просто ....нашите зависимости,приели формата на слабости
24.06.2019 10:58
vesever написа:
А, своята Душа не я давам, пазя си я ))
Поздрави и от мен, Тони!


По еньовски да ти е цветно!
Тук такава буря трещя цяла нощ...до пет сутринта и не успях да се наспя като хората
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2196459
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031