Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2017 13:15 - Думите
Автор: hloris Категория: Други   
Прочетен: 5471 Коментари: 15 Гласове:
-6

Последна промяна: 26.05.2017 16:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Камшично думите свистят.
Шамарено ехтят.
Куршумно стрелкат се.
До дъно те болят.
Празни гилзи от
куршумено безсилие,
залъгвайки се,
мислят,че творят.
Коне табунно
думите летят.
Удавени в безсилиe
мъртви ембриони,
абортирано
думите тежат.
Куршуми-думи,
мислят,че творят.
Подобно бумеранг
думите-убийци
се връщат,потъват
в своя мрачен свят.
Думите-убийци
прекършено,
премазани
убийствено хриптят.
Восъчно бледи,
догорели свещи,
тлеят... и прогарят,
изгарят нечий свят.
Думите догарят...
В локвичка прозира
изтерзаният им смях.







Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Думите-убийци и etc., ...
26.05.2017 14:49
"Удавени в безсилие - мъртви ембриони,
абортирано думите лежат."

Безпощадно точно пишеш за думите, Хлорис! Поздравявам те!
цитирай
2. favn56 - Мацка, това колко пъти ще го публ...
26.05.2017 16:13
Мацка, това колко пъти ще го публикуваш?
цитирай
3. vesever - Точно е. Понякога е нужно човек да ...
26.05.2017 16:33
Точно е. Понякога е нужно човек да има "броня" срещу думите-убийци.
Поначало съм за благите думи :)
цитирай
4. nedovolen - 1
26.05.2017 17:27
Малко дълго, но точно:

Силата на думите




Проклятията, които често хората изричат, без да се замислят, са един от най-страшните грехове. Някои го правят не само в афектирано състояние, но и когато са спокойни. От проклятията страдат и семейства, и цели поколения. Но най-голямата вреда изричащият проклятие нанася на самия себе си, тъй като за този страшен грях се полага сурово наказание....



В Евангелието е казано: не съдете, защото ще бъдете съдени; с каквато мярка мерите, с такава ще ви мерят. Защо?! Неочакван отговор на този въпрос получили ... учените.
Хората най-често произнасят думи на проклятие в момент на силен гняв, който обаче не може да се предизвика по поръчка в лаборатория. Но може да се създаде прибор, който усилва ефекта на обикновените думи, казани в спокойно състояние, и който ги нажежава и ги превръща в проклятия. Такъв прибор разработили московски изследователи. По този начин те можели да моделират действието на проклятието.
Учените взели семена от растението арабодопсис, което така добре е изучено, както мухата дрозофила. Точно е известно какви външни въздействия предизвикват едни или други отклонения в организма на растението. И с тези въздействия бил сравнен ефектът на "проклятието".
Резултатите от изследванията ужасили учените. Словесната обработка на арабидопсиса била подобна на ... облъчването с 40 хиляди рентгена. От такава ударна "доза" се разкъсали веригите на ДНК и хромозомите, разпаднали се и се объркали гените. Повечето семена загинали, а у оцелелите генетическият апарат започнал да изработва противоестествени програми - започнали чудовищни мутации, които обрекли растенията на тежки болести и преждевременна смърт. Удивително е, че резултатите от експериментите не зависели от силата, с която били произнесени думите. Изследователите крещели, говорели, шепнели - във всеки случай разрушителният ефект бил еднакъв. Той бил предизвикан не от силата на звука, а от смисъла на казаното - рязко негативно отношение към растението.
Тези и други експерименти показали, че проклятията увреждат генетичният апарат, обричайки на гибел както самото растение, така и семената му. Струва ни се, че дистанцията между "зелените" ни братя и нас е огромна. Но учените отдавна са установили, че генетическите апарати на всички живи същества работят по универсални закони. И еднакви въздействия предизвикват подобни изменения в организмите на хората, животните и растенията. Следователно проклятията могат да увреждат генетическия апарат и на хората.
Какъв е механизмът на това разрушително въздействие? Изследователите доказали, че думите силно променят структурата на водата, а човешкият организъм съдържа 70% от нея. Под въздействие на човешката реч молекулите на водата могат да се построяват в сложни ансамбли. Ако над водата се изрече проклятие, молекулите й се обединяват в структури, които по форма и свойства приличат на ... отрови! И обратно - под въздействието на благословията от молекулите на водата се образуват структури, приличащи по форма и свойства на молекулата на наследствеността - ДНК на здравия човек. Излиза, че произнасяйки такива думи, ние оздравяваме сами себе си и околните?
Именно тази догадка проверили изследователите. Защото апаратът им можел да усилва ефекта не само на злите, но и на добрите думи. И след проклятията учените решили да изпитат върху растенията влиянието на благословията. И получили потресаващ резултат. Зърна от пшеница, получили доза от 10 хиляди рентгена, в които се разкъсали и объркали ДНК, хромозомите и гените, поникнали и започнали да се развиват нормално.
И така, човешките думи могат да бъдат губителни и спасителни. Проклятията увреждат - молитвите изцеляват тялото и душата. Думите действат не само върху тези, за които става дума, но и върху всички слушатели. Затова с какъвто се събереш, такъв ще станеш - болен или здрав. А здрав ще бъдеш дотолкова, доколкото в твоите мисли, в думите и в делата ти доброто преобладава над злото.
...Ако жената проклина мъжа си, "защитавайки" от него децата, проклятието ще легне и върху тях, и върху нея, а следователно върху целия й род. Тя обрича своите потомци на мъчителни болести на душата и тялото. Този ужас може да бъде предотвратен само с искрено покаяние пред Бога.
Тези резултати били потвърдени и от директорката на нюйоркския научноизследователски център "Бион" София Бланк, която изследвала биополето на различни хора с помощта на кирлиан-фотокамера. тя съветва всички хора - не проклинайте! Не ругайте! Помнете: думите имат сила.

Атанас Атанасов
цитирай
5. hloris - Много ми е интересно
27.05.2017 09:14
Полигор още с колко ника ще изскочи,които стоят деактивирани.
Наблюдавам с огромен интерес в случая
цитирай
6. kanibal - Полигор още с колко ника ще изскочи, ...
27.05.2017 10:52
hloris написа:
Полигор още с колко ника ще изскочи,които стоят деактивирани.
Наблюдавам с огромен интерес в случая


Рожбо, не ме разсмивай. Да си внушаваш, че аз си нямам друга работа и вися тук да ти бия минуси, е идиотско. Ей сега ти сложих, но не защото текстът е лош, екстра е, а заради уродливото му напомпване. Един идиот, който помпи разни некадърни пУетеси, известно кой, е поводът да се слагат минуси на постингите, които е осрал.
Или на теб не ти се гади от напомпани постинги като на оная драскачка точица?
Тъй че за минусите се сърдете на оня.
цитирай
7. kanibal - И само да допълня. Постингът ми в ...
27.05.2017 12:46
И само да допълня. Постингът ми в момента има 9 минуса - от деактивираните клонинги на едно малоумно лудо чучело.
Аз да съм взел да се вайкам и да рева на умряло от минусите, м?
цитирай
8. hloris - Ами смей се..и кой е този,дето бие минуси на цялата първа вече втори ден?!
27.05.2017 13:12
kanibal написа:
hloris написа:
Полигор още с колко ника ще изскочи,които стоят деактивирани.
Наблюдавам с огромен интерес в случая


Рожбо, не ме разсмивай. Да си внушаваш, че аз си нямам друга работа и вися тук да ти бия минуси, е идиотско. Ей сега ти сложих, но не защото текстът е лош, екстра е, а заради уродливото му напомпване. Един идиот, който помпи разни некадърни пУетеси, известно кой, е поводът да се слагат минуси на постингите, които е осрал.
Или на теб не ти се гади от напомпани постинги като на оная драскачка точица?
Тъй че за минусите се сърдете на оня.


Жалко,уродливо човече с не зная колко си ника..явно са създадени с единствената цел да бие минуси,защото бие минус,и веднага се деактивира.
Ей това ме ядосва...ПОВЕДЕНИЕТО му,а не минусите...
Да нямаш доблестта и честта да застанеш с лицето си,е най-малкото смешно и жалко,и признак най-вече на безсилие...
Извинявай,ако съм те объркала,но тук е май-свърталището на комплексирани идиоти.
Е,щом на този страхлив идиот му доставя това удоволствие,и изпитва от това небивал душевен оргазъм,то ...да си се пени..
Който не може да пише,то това прави...комплексиран ,долен нещастник.
И минусите са вот,ответна емоционална реакция.
Явно той не умее да борави с думи,и го показва нагледно,праскайки безразборно минуси.
На мен ми е безразлично кой как ме оценява тук.
цитирай
9. starforlife - Изчаках да изтече времето на постинга на "първа" (при все, че няма да падне веднага), и ще взема отношение:
27.05.2017 13:29
hloris написа:
Жалко,уродливо човече с не зная колко си ника..явно са създадени с единствената цел да бие минуси,защото бие минус,и веднага се деактивира.
Ей това ме ядосва...ПОВЕДЕНИЕТО му,а не минусите...
Да нямаш доблестта и честта да застанеш с лицето си,е най-малкото смешно и жалко,и признак най-вече на безсилие...
Извинявай,ако съм те объркала,но тук е май-свърталището на комплексирани идиоти.
Е,щом на този страхлив идиот му доставя това удоволствие,и изпитва от това небивал душевен оргазъм,то ...да си се пени..
Който не може да пише,то това прави...комплексиран ,долен нещастник.
И минусите са вот,ответна емоционална реакция.
Явно той не умее да борави с думи,и го показва нагледно,праскайки безразборно минуси.
На мен ми е безразлично кой как ме оценява тук.

Казвал съм го неведнъж, че минусите също вдигат рейтинга на постинга. Така, че въпросният минетч... товааа - минусчия му е толкова акъла в главата, защото вместо да избожда очи - той изписва вежди.

Интригите тук, всички знаят, са от доста години.
Реално от момента, в който сайтът стана собственост на варненските мутри "ТИМ".
Не, че преди това не е имало подобни, но поне не се толерираше. А откакто въпросните придобиха сайта - очевадно се толерират подобни неща, защото в противен случай рейтинга на сайта ще падне към последните в Топ-100 БГ сайтове (сега е горе-долу по средата).

Но аз друго искам да попитам тук четящите:
След като домакините не прилагат решения на най-наболелите проблеми, а именно:
- възможността за помпане на постинги (решението им е предоставено още преди почти 4 години)
- възможността за писане на анонимни коментари (решението го има заложено в самата платформа)
защо самите Вие, тези, които не сте съгласни с тези неща, не вземате мерки?

Как ли?

- Ако всеки читав тук изтрива веднага щом ги забележи анонимните коментари, то ще си проличат тези, които си падат по интригите, защото няма да го правят. Тук, ако не беше нередно - можех да разреша проблема самият аз тотално. Но това би следвало да направят домакините, не аз и те биха могли да приложат решението, но не би.
- Ако всеки читав тук започне да използва решение на това да не могат да се помпат постингите му, то отново ще останат и ще си личат комплексарите, които няма да го правят.
Как така ли?
Много просто: Изявете... да кажем 20 нормални блогъра, че желаете да не могат да Ви помпат постингите - и аз ще Ви дам решението.
И бързам да кажа, че ще Ви го оформя и обясня така, че всеки много лесно ще може да го прилага, независимо дали е на "ти" с компютърната материя.

ж
цитирай
10. kanibal - Технологично е ужасяващо лесно и да ...
27.05.2017 13:39
Технологично е ужасяващо лесно и да се помпят постинги, и да се поставят оценки за секунди с активиране и дезактивиране на профил, и да се правят на практика неограничен брой регистрации.
Следователно всеки може да си гласува сам с десетките си клонинги, и прекрасно знам кой го прави.

Ако дежурният модератор на мига свали звездите на напомпан отвратително постинг - всичко ще се нормализира, но никой дори и не помисля за това.
цитирай
11. starforlife - Както казах, канибал,
27.05.2017 13:48
технологично е ужасно лесно да не могат да ти помпят постингите.

За поставянето на минуси от много профили и активирането и деактивирането им е просто смешно. Технологично е ужасно лесно да се прави и без тази еквилибристика.

Не мисли, че го прави само един - поне 5-тима са.

За това по отношение на модератора го казах - но не самите те са виновни всъщност.
Спомнете си, че съм показвал и обратното - модератор да свали постинг, а той пак да се върне на "първа" чрез връщане на едното "медалче". Фрии, м?
(Не, че само той го знае, но той ме "провокира" да го сдялкам набързо...)
цитирай
12. kanibal - И мислиш ли, че някой от читавите по ...
27.05.2017 13:53
И мислиш ли, че някой от читавите по твоите думи блогъри ще изяви желание да не бъде помпан?
Абсолютно невъзможно е за мен и ще се убедиш.
Има само един начин да изчезне тая гадост с постинги от по 3-4 хил. четения.
На секундата по някакъв начин модераторът го маха от първа.
цитирай
13. starforlife - Ами, не - не си прав!
27.05.2017 14:04
Освен това говориш... архаично.

Първо - във всеки момент от време (да не говорим, че не 24 часа) на смяна има един модератор, който е по принцип титуляр към конкретен сайт от ветрилото на "Инвестор". По принцип блог.бг няма титуляр, защото е неприоритетен сайт.
Второ - ти как си представяш някой по 8 часа на ден да дебне кой се помпа и да го сваля? И то при положение, че има работа по доста други сайтове, а блог.бг не е както казах от приоритетните.
Трето - да не говорим защо са технологиите тогава. За по-малко от 20 мин. домакините, ако им е по воля - може ДА ЕЛИМИНИРАТ НАПЪЛНО ВЪЗМОЖНОСТТА ЗА ПОМПАНЕ!
Просто ДА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ПРАВИ! И го казах: решението го имат от почти 4 години, но не би.

За абсолютната невъзможност - не съм съгласен - въпрос на личностно решение е, но реално който не му е по воля да го прилага - ще показва, че комплексирано желае да е на "първа", без да се съобразява с честността на достигането до там.
Тоест: много лесно всеки от Вас може да прилага мое решение (код), което ще елиминира процеса, който тук наричате "помпане". Постингът ще си трупа нормалните прочити и пак ще стигне до "първа", ако е четен и му гласуват, както и ако е естествено е честно съревнованието.

Стана ли ясно?
цитирай
14. kanibal - Стана ми ясно, но още по-ясно ми е, че ...
27.05.2017 16:52
Стана ми ясно, но още по-ясно ми е, че няма да се намери никой, който доброволно да поиска да не бъде помпан и да не стои на първа.
Та някои само затова живеят и се чувстват велики, като са на първа, а когато пък има кой да ги облизва и да ги изкарва божествени - направо се подмокрят.
Зомбита, жалки и уродливи.
цитирай
15. starforlife - Ами отново не си прав!
27.05.2017 20:51
Аз познавам поне 20 блогъра (повечето от които лично), които не ги блазни "първа" и, ако забележат, че са напомпани - често деактивират постинга си, докато му изтече лимита за там. И тук е момента да те попитам: Ти защо не го правиш? Не съм следил творчеството ти (не следя ничие тук), но от онзи ден забелязах, че настоящите твои постинги също са помпени, а ти ги оставяш на "първа". Следователно да разбирам ли, че ти също спадаш към тези, които им се иска да са там?

Това за зомбитата не е куул. Не винаги напомпването на даден постинг е от нездравост и комплексарщина.
Зная, че звучи лицемерно, но аз например когато съм помпал (и винаги е било с предупреждение към "потърпевшия", че аз го правя и със знанието поне на още някого тук - обикновено 2-ма-3-ма), не съм го правил с нездрави помисли, а напротив.

Както и да е - блог.бг не ми е първа тръпка и прекратявам участието в дискусията.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2195819
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031