Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2019 19:56 - С препоръчана поща до дядо Коледа
Автор: hloris Категория: Забавление   
Прочетен: 818 Коментари: 6 Гласове:
9

Последна промяна: 23.12.2019 09:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Малко позакъсняла лудетина съм и аз,
и ти пиша бързо писъмце в тоз вечерен час.
Моля те,дядо Коледа,от сърце и от душа,
да ми донесеш таз година много сняг,
и бузи тъй червени...като алени жасмини.
Щастие чисто,и много шантав,луд късмет,
още много и тъй необходим ми просперитет.
И още малко,дядо,тъй добър и мил ,те моля аз,
искам аз един Шаро като на снимката отдолу.
Да ме пази,да палува той на воля из двора,
заедно в снега да правим си пъртини,
да лудуваме щастливи в снега до изнемога.
А пък вечер,сгушен и притихнал ми в краката,
да следим любими блогове в блог бг,
и с малкото,щастливо негово черничко носле
да си подаряваме целувки,при това и ескимоски.
Дядо Коледа,с туй препоръчано писъмце
ти изпращам всичко туй,що желае моето сърце!
Бързо ти подаръка ми подбери,и на Коледа,
на вратата той да ме посрещне с весел лай
и с примряло от трепет и вълнение сърце
да го гушна силно в моите женски две ръце!
В най-важният подарък искам да открия пръв другар,
да ме пази в лоши дни,да ме следва по петите,
още пръв другар да ни е с Теди в игрите.
Дядо Коледа,изпращам мойто закъсняло писъмце
по едно малко белобрадо твое пъргаво джудже.
Молбата моя бързо ти я изпълни, и Шаро като
помощник във шейната бързо ти го приюти....
и в звезден полунощен час пред моята врата
ти пухкавата жива топка остави,и грижа не и бери!
При мен той ще си живее приказно добре,
щом радости,неволи ний всеки ден делим,
ще бъдем просто един тандем непобедим!
Вярвам много в теб,старче тъй добър,
разгледай,моля,  препоръчаното мое писъмце.
У дома на Коледа да тупка с радост още едно добро,
вярно,любвеобилно кучешко малко сърчице.
Радостта тъй завършена и пълна ще е тя.
Сбъднатост по Коледа какво по-красиво на света
очите радостни да греят като в приказка една!


Реченото да бъде сторено.
Амин!

image






Гласувай:
9



1. tretotrol - no vuprosa e
22.12.2019 19:58
bi li osinovila ulichno kuche? ili trqbva da e porodisto zaduljitelno? shtoto v priutite gi ubivat sled 3 meseca ako nikoi ne gi zeme..
цитирай
2. valdor1355 - Пожелавам ти кученцето, Хлори. ...
22.12.2019 20:11
Пожелавам ти кученцето, Хлори. :))
Другите неща ти пожелах в моя постинг.
цитирай
3. hloris - tretotrol
22.12.2019 20:15
аз СЪМ осиновила едно улично куче на име Мечо...бивше полицейско куче,което явно по някаква причина е освободено от "служба"....с рязано ушенце е,и ми казаха,че така ги маркират в полицията.
Много е умен,но...и много наплашен горкия...не дава да се пипа,акак само ми "пее" като ме види...храня и други две улични кучета,когато ми остава някаква храна,макар че се старая да не пиилея такава.

Да,бих си осиновила такова куче...даже и обмислям такъв вариант.
В дожото,в което ходя на тренировки понякога Щефан/друг трениращ/ води понякога едно куче именно от приют на име Мира...и тя,горката,много е наплашена,колко време и беше необходимо,за да се обикнем и да се гушкаме.

Не знаех за тази практика в тези приюти,мисля,че се държат там,обезпаризитяват се,кактрират се евентуално,и пак се пускат на свобода,ако няма кой да ги осинови.
Тук,при нас,идваха хора от Екоравновесие,хванаха всички улични кучета,и след известно време те пак бяха тук,обезпаризитени,кастрирани,и маркирани.

Наистина не знаех за тази практика в прютите,и ако е наистина е така,то наистина ми става мъчно за тези пухковци.

Досега да не си взема куче ме е спирало единствено това,че имам котарак,и не зная как ще съумеят да се "сработят" двамата.
Наистина е голяма грижа и отговорност....мисля,че е по-голяма грижа,отколкото да гледаш котка например.Но напоследък много ми се иска да си имам една такава жива топка.
Гледали сме куче преди много,много години...имахме една Джина,която пееше,когато Теди и свиреше....изпокапвахме си от смях направо.
цитирай
4. tonsun - Хубав подарък си си пожелала, hl...
22.12.2019 20:19
Хубав подарък си си пожелала, hloris!(mm)
Вярвам, че Дядо Коледа ще изпълни молбата jr и щастие ще озарява празниците ви.
Незабравими празници!(hi)
цитирай
5. hloris - Скарлет!
22.12.2019 20:35
Миличка,както се казва от твоите уста направо в божиите уши!

Ще намина да си погледна и другите пожелания от теб!
А ти бъди щастлива,истински щастлива с човека,когото обичаш! :))
А ние днес ходихме да докупуваме коледна украса,и съм буквално каталясала
от толкова много обикаляне,толкова много коледни чудесии,и толкова много хора....сърцето ми е препълнено...и щастливо! :))
цитирай
6. hloris - don tonsun,
22.12.2019 20:50
аз хубаво съм си го пожелала,но дано и се изпълни моята молба....на една моя комшийка,която живее малко по-надолу от нас,брат и донесе някъзе от провинцията ако знаеш какво малко,живо,и пухкаво пале...вече и показва и характер...лае по хората,пази си дома.
Здраве,щастие,късмет щом има
всичко значи е на ред.
Още много и берекет.
Сполука и попътен вятър
във високосната година...
виж,колко бързо тази си замина.
Незабравими нека бъдат те
за всички хора от блог бг...
щастие,здраве и късмет
да ги следват по петите.
Кой каквото си пожелае,
добрият старец благ
да му го достави...
и дивна Коледа на всички по света,
изпълнена с безкрайни чудеса! :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2195840
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17875
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031